Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Σημερα το αμάξι εμφάνισε ένα περίεργο πρόβλημα. Μου "έσβησε" 4 φορές, και τις 4 μέσα σε πόλη (άρα μειωμένη ταχύτητα γενικά), και μετά από λίγο άναψαν τα λαμπάκια για λαδι/μπαταρία. 

Δεν σβήνει ακριβώς, αλλά το γκάζι σταματάει να ανταποκρίνεται. Δηλαδή το πατάω και δεν δίνει ώθηση. Η μηχανή εξακολουθεί να δουλεύει, απλά είναι σαν να έχω νεκρά σε εκείνη την περίοδο. 

Είδα τα λάδια, είναι οκ. Μου πάει το μυαλό σε μπαταρία/πολ/στης/δυναμό κτλ. 

Καμία γνώμη? 

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εκτός από αυτά που είπες να βάλεις στη λίστα ελέγχου και τρόμπα βενζίνης. Μπορεί να κάνει τέτοια κουλα αν αρχίζει να τα φτύνει.

  • Like 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, terry308 είπε

Αμάξι; 

Καύσιμο; 

Το σβήσιμο γίνεται οταν πατάς συμπλέκτη; 

start /stop υπάρχει ; είναι ενεργοποιημενο; 

Seat Cordoba 96

95αρα

Οχι, τυχαία. Το καταλαβαίνω επειδή πατάω γκάζι και δεν δίνει. 

Όχι τπτ από αυτά 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Εκτός από αυτά που είπες να βάλεις στη λίστα ελέγχου και τρόμπα βενζίνης. Μπορεί να κάνει τέτοια κουλα αν αρχίζει να τα φτύνει.

Εμένα πάει το μυαλό μου και στο καύσιμο (νοθευμένο) ή πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου. 

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Καλησπέρα, 

Σημερα το αμάξι εμφάνισε ένα περίεργο πρόβλημα. Μου "έσβησε" 4 φορές, και τις 4 μέσα σε πόλη (άρα μειωμένη ταχύτητα γενικά), και μετά από λίγο άναψαν τα λαμπάκια για λαδι/μπαταρία. 

Δεν σβήνει ακριβώς, αλλά το γκάζι σταματάει να ανταποκρίνεται. Δηλαδή το πατάω και δεν δίνει ώθηση. Η μηχανή εξακολουθεί να δουλεύει, απλά είναι σαν να έχω νεκρά σε εκείνη την περίοδο. 

Είδα τα λάδια, είναι οκ. Μου πάει το μυαλό σε μπαταρία/πολ/στης/δυναμό κτλ. 

Καμία γνώμη? 

Με ιμάντα είναι ο κινητήρας ή με καδένα; (μήπως έχει πρόβλημα με τον χρονισμό) 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Seat Cordoba 96

95αρα

Οχι, τυχαία. Το καταλαβαίνω επειδή πατάω γκάζι και δεν δίνει. 

Όχι τπτ από αυτά 

Κομμενο συρματόσκοινο γκαζιού;Στο κάνει συνέχεια ή κατά περιόδους;

Αφου άνοιξες καπό για να δεις λάδια ,αν και δεν καταλαβαίνω που κολλάνε,δεν έριχνες μια ματιά στην πεταλούδα;Καποιος απο μεσα να παταει και να βλέπεις αν κουνιεται;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Εμένα πάει το μυαλό μου και στο καύσιμο (νοθευμένο) ή πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου. 

Με ιμάντα είναι ο κινητήρας ή με καδένα; (μήπως έχει πρόβλημα με τον χρονισμό) 

Με ιμάντα είναι το αμάξι και πρόσφατα αλλαγμένο (εντός μήνα). Και εμένα πάει το μυαλό μου στο νοθευμένο. Για το backstory, είχα βενζίνη 1/4, έβαλα 50 ευρώ και πήγε στα 3/4 (ριπ τιμές). 

Το έκανε και στον πατέρα μου. Ολες οι περιπτώσεις μετά που βάλαμε βενζίνη 50 ευρώ

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Κομμενο συρματόσκοινο γκαζιού;Στο κάνει συνέχεια ή κατά περιόδους;

Αφου άνοιξες καπό για να δεις λάδια ,αν και δεν καταλαβαίνω που κολλάνε,δεν έριχνες μια ματιά στην πεταλούδα;Καποιος απο μεσα να παταει και να βλέπεις αν κουνιεται;

 

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Ντιζα δύσκολο θα το έκανε συνέχεια. Το tps όμως πολύ πιθανό.

Το tps τι είναι? Γενικά μου το ξανά έκανε μόλις μετά από οδήγηση 15 λεπτών και στασιμότητα 3 ωρών (αν παίζει ρόλο για την μπαταρία). Πριν, όσο ταξίδευα, μου το έκανε 1η φορά μετά από 60 χλμ, η 2η φορά μετά από 30, η 3η μετά από 20, και μετά 4-5 φορές μέσα στην Θεσσαλονίκη. 

Και επειδή είχα χρόνο να το παρατηρήσω τώρα (λόγω ότι δεν είχε κίνηση), δοκίμασα να αλλάξω ταχύτητα, δεν άλλαξε κάτι, και το άφησα και είδα ότι η ισχύς απλά έπεφτε. Σαν έχεις γεννήτρια και να τελειώνει το καύσιμο. Αυτή η συμπεριφορά δεν ξέρω άμα οφείλεται σε μπαταρία (είναι οριακά για αλλαγή), βενζίνη ή κάτι στην τροφοδοσία. Γενικά γυρνάω το κλειδί μίζα και ξανά παίρνει μπρος κανονικά και φεύγω. 

Με ένα google γενικά βλέπω πολλά αποτελέσματα σε "βουλωμένο φίλτρο βενζίνης, εισαγωγής κτλ" πάντως. 

Τεσπα, μιας και δεν είμαι από Θεσσαλονίκη, μου συνέστησαν στην Τριανδρία σε ένα ηλεκτεολογείο. Αν και πιστεύω για μηχανικό είναι. 

Δημοσ.

και για να εχουμε καλο ερωτημα....... .ειναι δυσκολο να πεταχτεις μεχρι το συνεργειο  σου, να το ελεγξει ο μηχανικος..?   γιατι απο τα σαιτ......., δεν προκειται ΠΟΤΕ να παρεις σωστη απαντηση, σε τεχνικο θεμα....!   

για να γινει διαγνωση, πρεπει να εχεις φυσικη επαφη με το αντικειμενο... αλλιως..... πιασε το αυγο και κουρεψε το...!! 

  • Like 2
Δημοσ.

Το tps είναι ο αισθητήρας θέσης της πεταλούδας. Ένα ποτενσιόμετρο είναι στην ουσία που λέει στον εγκέφαλο τη θέση έχει η πεταλούδα. Καμιά φορά (σπάνιο) λόγο ζέστης τα παίζει και δείχνει ότι να ναι οπότε παρουσιάζει τέτοια θέματα. Θα ήταν το τελευταίο που θα κοίταζα, πρώτα θα έβλεπα τα άλλα που έχουν αναφερθεί με πιο πιθανό για μένα τρόμπα βενζίνης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cabdik είπε

και για να εχουμε καλο ερωτημα....... .ειναι δυσκολο να πεταχτεις μεχρι το συνεργειο  σου, να το ελεγξει ο μηχανικος..?   γιατι απο τα σαιτ......., δεν προκειται ΠΟΤΕ να παρεις σωστη απαντηση, σε τεχνικο θεμα....!   

για να γινει διαγνωση, πρεπει να εχεις φυσικη επαφη με το αντικειμενο... αλλιως..... πιασε το αυγο και κουρεψε το...!! 

10 το βράδυ? Μάλλον είναι δύσκολο. 

Αν διάβαζες όλο το θέμα, θα είδες ότι ήδη έχω βρει και ηλεκτρολογειο και μάλλον πλέον και συνεργείο σε πόλη στην οποία δεν ζω μόνιμα. Αν δεν προτίθεσαι να πετάξεις καμία γνώμη, προσπέρνα, δεν χρειάζεται να συμμετέχεις σε κάθε θέμα σε ένα φόρουμ. 

13 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το tps είναι ο αισθητήρας θέσης της πεταλούδας. Ένα ποτενσιόμετρο είναι στην ουσία που λέει στον εγκέφαλο τη θέση έχει η πεταλούδα. Καμιά φορά (σπάνιο) λόγο ζέστης τα παίζει και δείχνει ότι να ναι οπότε παρουσιάζει τέτοια θέματα. Θα ήταν το τελευταίο που θα κοίταζα, πρώτα θα έβλεπα τα άλλα που έχουν αναφερθεί με πιο πιθανό για μένα τρόμπα βενζίνης.

Μιας και δεν γνωρίζω, αν είναι θέμα τρόμπας, φίλτρων κτλ, πόσο γρήγορη δουλειά είναι? 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.

Ανάλογα, αν έχεις ένα δεύτερο για δοκιμή 5-10 λεπτά να το αλλάξεις. Αν δεν έχεις γίνεται πιο tricky το θέμα καθώς θα πρέπει να ελέγξετε την έξοδο της τάσης που δίνει και να περιμένετε να δείτε αν θα αλλάξει κάποια στιγμή (μπορείτε να του ρίξετε κ με ένα θερμοπιστολο για λίγο να δείτε αν το παρουσιάσει). Συνήθως (όχι απόλυτα) τα tps που έχουν θέματα έχει σκάσει σε κάποιο σημείο η κάσα τους.

Δημοσ.

Εγω πάντως σε παρόμοιο πρόβλημα ήταν το δυναμό. Πάταγα γκάζι και δεν εδινε. Αλλα εκεινη τη στιγμή εμφανιζονταν και αλλα προβλήματα ηλεκτρολογικά. Εσβηνε το ραδιο , τα παράθυρα δεν κατέβαιναν και τέτοια. Σαν να αργοπέθαινε το αυτοκίνητο , εκοβε συνέχεια δυναμη μεχρι που μετα απο 4-5 χιλιομετρα ακινητοποιούταν . Αναβε και εμένα το λαμπάκι της μπαταρίας και το θαυμαστικό. Δεν ξερω εαν βοηθάω , απλώς λεω την εμπειρια μου 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, sstratos είπε

Εγω πάντως σε παρόμοιο πρόβλημα ήταν το δυναμό. Πάταγα γκάζι και δεν εδινε. Αλλα εκεινη τη στιγμή εμφανιζονταν και αλλα προβλήματα ηλεκτρολογικά. Εσβηνε το ραδιο , τα παράθυρα δεν κατέβαιναν και τέτοια. Σαν να αργοπέθαινε το αυτοκίνητο , εκοβε συνέχεια δυναμη μεχρι που μετα απο 4-5 χιλιομετρα ακινητοποιούταν . Αναβε και εμένα το λαμπάκι της μπαταρίας και το θαυμαστικό. Δεν ξερω εαν βοηθάω , απλώς λεω την εμπειρια μου 

Παραθυρα, φώτα κτλ είναι οκ. Βασικά μόλις επέστρεψα από το ηλεκτρολογείο και μπαταρία δυναμό είναι οκ. 

Πέρασα από συνεργείο που με έστειλαν και μου είπε ότι μπορούν μετά τις 3:30 να το δουν. Πάντως, ερχόμενος σπίτι το ξανα έκανε άλλες 4 φορές, και την 1η δυσκολεύτηκε να πάρεις μπρος. Προσπάθησα κάνα 5-6 φορές σε διάστημα 3 λεπτών. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...