JLEE Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Καλημέρα, έχω μια γενική απορία που αφορά την διαχείριση του Google Ads Account. Ας πούμε πως συμφωνούμε να δημιουργήσουμε διαφημίσεις για μια εταιρεία. Τι διαδρομή ακολουθείται? Δημιουργείτε καινούργιος Ads Account και τους κάνετε αναλυτές Εφόσον έχουν Ads Account - Χρησιμοποιείται το υπάρχον? Έπειτα τι γίνεται μόλις ολοκληρωθεί η συνεργασία σας? Τους κάνετε διαχειριστές και αποχωρείτε? Το υλικό που έχετε δημιουργήσει παραμένει σε αυτούς? Ή απενεργοποιείτε το λογαριασμό? Ρωτάω γιατί μέχρι τώρα εγώ εφόσον ολοκληρωθεί μια συνεργασία τους τα δίνω όλα και ας κάνουν οτι θέλουν. Πράττω σωστά? 1
lionheart82 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Προσωπικά μαζί σου αυτό ακριβώς . Υπάρχουν εταιρίες που κάνουν ακριβώς το αντίθετο και δεν δίνουν πρόσβαση καν. Αυτό διότι θέλουν να κρατήσουν τους πελάτες μαζί και όλες τις υπηρεσίες τους και άλλα πολλά ... Τι να πεις ας είμαστε εμείς σωστοί και οι άλλοι να κάνουν ότι τους φωτήσει....
JLEE Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Εμένα η λογική μου λέει : Ότι και να κάνεις τώρα σε τρεις μήνες θα έχει ξεπεραστεί. Το πολύ πολύ να κάνουν μια ξεπερασμένη καμπάνια.
thanosbrt Δημοσ. 25 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2022 Στις 16/3/2022 στις 11:41 ΠΜ, JLEE είπε Καλημέρα, έχω μια γενική απορία που αφορά την διαχείριση του Google Ads Account. Ας πούμε πως συμφωνούμε να δημιουργήσουμε διαφημίσεις για μια εταιρεία. Τι διαδρομή ακολουθείται? Δημιουργείτε καινούργιος Ads Account και τους κάνετε αναλυτές Εφόσον έχουν Ads Account - Χρησιμοποιείται το υπάρχον? Έπειτα τι γίνεται μόλις ολοκληρωθεί η συνεργασία σας? Τους κάνετε διαχειριστές και αποχωρείτε? Το υλικό που έχετε δημιουργήσει παραμένει σε αυτούς? Ή απενεργοποιείτε το λογαριασμό? Ρωτάω γιατί μέχρι τώρα εγώ εφόσον ολοκληρωθεί μια συνεργασία τους τα δίνω όλα και ας κάνουν οτι θέλουν. Πράττω σωστά? Το σωστό είναι ο λογαριασμός να ανήκει στον επιχειρηματία εξαρχής. Άρα ακόμα και αν δεν έχει, δημιουργείται με αυτόν διαχειριστή και φυσικά το σωστό είναι να μένουν σε αυτόν οι καμπάνιες και κυρίως τα δεδομένα, οποτεδήποτε λήξει η συνεργασία σας. Φυσικά υπάρχουν εταιρείες - και γνωστές - που δεν κάνουν τα παραπάνω, χωρίς ωστόσο να αλλάζει το τι είναι σωστό. Στις 19/3/2022 στις 7:12 ΜΜ, JLEE είπε Εμένα η λογική μου λέει : Ότι και να κάνεις τώρα σε τρεις μήνες θα έχει ξεπεραστεί. Το πολύ πολύ να κάνουν μια ξεπερασμένη καμπάνια. Δεν θα συμφωνήσω, ανάλογα βέβαια με την επιχείρηση και τις καμπάνιες που τρέχει, αλλά δεν είναι ο κανόνας πως ότι τρέχει ένας λογαριασμός τώρα σε 3 μήνες είναι ξεπερασμένο. Τώρα αν εννοείς ότι σταματάει μια συνεργασία και συνεχίζει ο επιχειρηματίας να τρέχει τις υφιστάμενες καμπάνιες χωρίς να γνωρίζει και να ασχολείται καθόλου, προφανώς σταδιακά θα φθίνει η απόδοσή τους, αλλά μετά το τι θα κάνει είναι δική του ευθύνη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα