jim_p Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Καλημερα σε ολους. Το βραδυ της Πεμπτης 3/3 παρηγγειλα αυτη* τη ram απο eshop. Παρολο που ελεγε για αμεσα διαθεσιμο προϊον, η παραγγελια ηρθε στο καταστημα της πολης μου 6 μερες αργοτερα, την Τεταρτη 9/3. Την παρελαβα την ιδια μερα κατα το μεσημερι, αλλα δεν κοιταξα τη συσκευασια της οσο ημουν στο καταστημα επειδη βιαζομουν. Την κοιταξα οταν εφτασα στο σπιτι και διαπιστωσα πως η συσκευασια πρεπει να ειχε ανοιχτει επειδη - το πλαστικο γυρω απο τη συσκευασια ηταν χαλαρο και σκισμενο σε ενα σημειο - η μνημη ηταν με το κοκκινο κομματι της προς τα μεσα, δηλαδη το αναποδο απ' οτι φαινεται εδω** - το ασπρο χαρτακι (οχι το πολυχρωμο χαρτονι που φαινεται στην εικονα) με τις οδηγιες που βρισκεται πισω απο τη μνημη ειχε πεσει πιο χαμηλα. Long story short, η συσκευασια ειχε ανοιχτει και ειχε ξανακλειστει προχειρα. Τηλεφωνησα στα κεντρικα του eshop και ειπανε να την επιστρεψω στο καταστημα. Την επεστρεψα λιγες ωρες αργοτερα και μου βγαλανε το δελτιο παραλαβης πρϊοντων service που ελεγε σαν δικαιολογια "ειναι σκισμενη η συσκευασια και φαινεται ανοιγμενη. ο πελατης επιθυμη αντικατασταση". Προφανως ανεφερα ολα οσα λεω παραπανω και στον υπαλληλο που μιλησα τηλεφωνικα και στον αλλο στο καταστημα που μιλησα in person. Ποσος χρονος χρειαζεται για να διαπιστωσουν κατι τοσο προφανες? Μεχρι σημερα δεν εχω καποια ενημερωση και στη σελιδα τους δειχνει πλεον το προϊον ως εξαντλημενο! Refund μπορω να ζητησω? * https://www.e-shop.gr/ram-team-group-ttzd48g3200hc16f-s01-t-force-zeus-8gb-so-dimm-ddr4-3200mhz-p-PER.323528 ** https://www.teamgroupinc.com/en/catalog/act.php?act=2&index_id=205
sstratos Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, jim_p είπε Ποσος χρονος χρειαζεται για να διαπιστωσουν κατι τοσο προφανες? Μεχρι σημερα δεν εχω καποια ενημερωση και στη σελιδα τους δειχνει πλεον το προϊον ως εξαντλημενο! Refund μπορω να ζητησω? Καλησπέρα. Η μνήμη πρέπει να ταξιδεύσει μέχρι τα κεντρικά του service του e-shop , να μπεί σε λίστα "αναμονής" και οταν ερθει η σειρά της θα εξεταστεί απο τεχνικό. Αυτό δεν μπορει να γίνει απο τους υπαλλήλους στα e-shop points οσο εξόφθαλμο και να είναι κάτι. Δεν εχουν αρμοδιότητα. Απλώς θα περιμένεις. Θα σου ερθει μυνημα στο κινητό. Oσο για refund , δεν μπορείς να ζητήσεις εαν δεν εξεταστεί πρώτα .... Θα περιμένεις
jim_p Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δεκτον και θεωρω πως εχει ηδη φτασει στα κεντρικα Ποσος χρονος ομως χρειαζεται για να δουνε οτι οντως ειναι ανοιγμενη μια συσκευασια? Και δεν μιλαμε για κατι μεγαλο αλλα για συσκευασια που ειναι λιγο μικροτερη απο ενα κινητο τηλεφωνο!
leros2004 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, jim_p είπε Δεκτον και θεωρω πως εχει ηδη φτασει στα κεντρικα Ποσος χρονος ομως χρειαζεται για να δουνε οτι οντως ειναι ανοιγμενη μια συσκευασια? Και δεν μιλαμε για κατι μεγαλο αλλα για συσκευασια που ειναι λιγο μικροτερη απο ενα κινητο τηλεφωνο! Είναι να έρθει η σειρά σου να ελεγχθεί, δεν έχει σημασία αν ειναι μεγάλη ή μικρή η συσκευασια. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από leros2004
jim_p Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Τελικα εγκρινανε το refund και θα μου επιστρεψουν τα χρηματα. Ειμαι σιγουρος πως αν τους ειχα παρει νωριτερα θα το ειχανε τσεκαρει νωριτερα και ισως να προλαβαινα και την μνημη σε στοκ, αρα να ζητουσα αντικατασταση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα