Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να κάνω μία ερώτηση . Μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός αρκετά υψηλός ομολογώ . Δεν περίμενα τόσα πολλά . Όμως θέλω να ρωτήσω ποιά είναι η αρχική τιμή των 37 ευρώ πάγιο ;  Ο λογαριασμός περιείχε το πάγιο ενός μηνός αλλά και μέρους του μήνα και μια έπτωση όλα μαζί - 40 ευρώ . Προσπαθώ να βρω πόση είναι η έκπτωση για τον ένα μήνα . Ευχαριστώ  

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, chrismas είπε

Να κάνω μία ερώτηση . Μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός αρκετά υψηλός ομολογώ . Δεν περίμενα τόσα πολλά . Όμως θέλω να ρωτήσω ποιά είναι η αρχική τιμή των 37 ευρώ πάγιο ;  Ο λογαριασμός περιείχε το πάγιο ενός μηνός αλλά και μέρους του μήνα και μια έπτωση όλα μαζί - 40 ευρώ . Προσπαθώ να βρω πόση είναι η έκπτωση για τον ένα μήνα . Ευχαριστώ  

Είναι 37€ και μείον 10% η κάθε έκπτωση (σταθερό cosmote,ανεργία,απαλλαγή τελών)
Συν + 3.02€ πάγιο κάθε μήνα,για κάθε επιπλέον extra data SIM.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι έκλεισα το συμβόλαιο την τελευταία μέρα της προσφοράς (Τρίτη 10 Μαίου), την έκλεισα με 37 από το τηλέφωνο, αλλά το συμβόλαιο ήρθε με 54. Λέω οκ, θα περαστεί σε 2ο χρόνο η έκπτωση της προσφορας.

Ενεργοποιείται η σύνδεση με 54€. Παίρνω τηλέφωνο σε αυτόν που το έκλεισα και λεει, "εγω το βλέπω οτι η συνδεση σας ειναι στα 37 αλλά εχετε δίκιο, δεν περαστηκε στο συστημα με 37. Περιμενετε τον 1ο λογαριασμό μηπως και ενημερωθει τοτε το πάγιο."

Βγαίνει πρώτος λογαριασμός την περασμενη εβδομαδα με 54€. Από το τηλέφωνο μου λέει πάλι "κακώς είναι στα 54 έπρεπε να είναι στα 37". Σώπα.. Με λίγα λόγια ακόμα στα 54 είναι και κάθε φορά που παίρνω μου λέει (αυτος με τον οποιο το έκλεισα) "μην ανησυχείτε, θα ζητήσω (έχω ζητήσει) να το διορθώσουν."

Πώς να το χειριστώ τώρα; Θεωρητικα μέχρι την Παρασκευή μπορω να κάνω υπαναχώρηση, αλλα δεν θέλω. Την χρειαζομαι την υπηρεσία.

Να ζητησω προϊστάμενο και να τους πιέσω;

Να απειλεισω για καταγγελία σε συνήγορο + ΕΕΤ;

Να περιμένω με καλή πίστη;

Επεξ/σία από lordbandito
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lordbandito είπε

Εγώ πάλι έκλεισα το συμβόλαιο την τελευταία μέρα της προσφοράς (Τρίτη 10 Μαίου), την έκλεισα με 37 από το τηλέφωνο, αλλά το συμβόλαιο ήρθε με 54. Λέω οκ, θα περαστεί σε 2ο χρόνο η έκπτωση της προσφορας.

Ενεργοποιείται η σύνδεση με 54€. Παίρνω τηλέφωνο σε αυτόν που το έκλεισα και λεει, "εγω το βλέπω οτι η συνδεση σας ειναι στα 37 αλλά εχετε δίκιο, δεν περαστηκε στο συστημα με 37. Περιμενετε τον 1ο λογαριασμό μηπως και ενημερωθει τοτε το πάγιο."

Βγαίνει πρώτος λογαριασμός την περασμενη εβδομαδα με 54€. Από το τηλέφωνο μου λέει πάλι "κακώς είναι στα 54 έπρεπε να είναι στα 37". Σώπα.. Με λίγα λόγια ακόμα στα 54 είναι και κάθε φορά που παίρνω μου λέει (αυτος με τον οποιο το έκλεισα) "μην ανησυχείτε, θα ζητήσω (έχω ζητήσει) να το διορθώσουν."

Πώς να το χειριστώ τώρα; Θεωρητικα μέχρι την Παρασκευή μπορω να κάνω υπαναχώρηση, αλλα δεν θέλω. Την χρειαζομαι την υπηρεσία.

Να ζητησω προϊστάμενο και να τους πιέσω;

Να απειλεισω για καταγγελία σε συνήγορο + ΕΕΤ;

Να περιμένω με καλή πίστη;

Είτε θα πάρεις στο 13888 είτε θα τους στείλεις στην εξυπηρέτηση μέσω app στο live chat,θα σε εξυπηρετήσουνε.. Η 3η και τελευταία επιλογή είναι μέσω φόρμα επικοινωνίας να γράψεις το θέμα σου και μετά από λίγες μέρες θα σε πάρουν τηλέφωνο.. Πιστεύω θα την βρεις την άκρη από τη στιγμή που ακόμα και τώρα φαίνεται στο σύστημα όπως σου λέει ο υπάλληλος ότι κακώς ήρθε 54€..Για αρχή μίλα στο Cosmote app live chat 

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, zmichalakis είπε

Καλησπέρα παιδιά,

 

Έχω και εγώ την εν λόγω προσφορά με 2 εξτρα data sim. Αυτο που παρατήρησα στον τελευταίο λογαριασμό είναι πως υπάρχει όριο στα 100tb. Ξέρει κάποιος τι γίνεται μετά από αυτή τη κατανάλωση;

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2022-05-17, 08.47.10.png

Καλησπέρα, έδωσες εγγύηση;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, George6633 είπε

Είτε θα πάρεις στο 13888 είτε θα τους στείλεις στην εξυπηρέτηση μέσω app στο live chat,θα σε εξυπηρετήσουνε.. Η 3η και τελευταία επιλογή είναι μέσω φόρμα επικοινωνίας να γράψεις το θέμα σου και μετά από λίγες μέρες θα σε πάρουν τηλέφωνο.. Πιστεύω θα την βρεις την άκρη από τη στιγμή που ακόμα και τώρα φαίνεται στο σύστημα όπως σου λέει ο υπάλληλος ότι κακώς ήρθε 54€..Για αρχή μίλα στο Cosmote app live chat 

Μίλησα μέσα από το app με κάποιο υπάλληλο, το μονο που εκαναν ειναι να επιβεβαιωσουν οτι ειμαι στα 54€ και να με παραπέμψουν στο τμήμα προσφορών της Cosmote (2108006300), με αυτούς που ήδη μιλάω. Άρα άκρη απο εκεί δεν βγήκε και πιστεύω το ίδιο θα γίνει και με τη φορμα επικοινωνίας. Το συνεχίζω λοιπον με το τμήμα προσφορών και ο Θεος βοηθός.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, lordbandito είπε

Μίλησα μέσα από το app με κάποιο υπάλληλο, το μονο που εκαναν ειναι να επιβεβαιωσουν οτι ειμαι στα 54€ και να με παραπέμψουν στο τμήμα προσφορών της Cosmote (2108006300), με αυτούς που ήδη μιλάω. Άρα άκρη απο εκεί δεν βγήκε και πιστεύω το ίδιο θα γίνει και με τη φορμα επικοινωνίας. Το συνεχίζω λοιπον με το τμήμα προσφορών και ο Θεος βοηθός.

Από ότι καταλαβαίνω υπέγραψες για 54€ και ας είχες τηλεφωνικά για 37€. Από ότι θα πρέπει να καταλαβαίνεις θα πληρώνεις 54€ ανά μήνα. 

 

Ενημερωτικά εγώ υπέγραψα για 37€

Δημοσ.
3 ώρες πριν, APPLEGEEK είπε

Καλησπέρα, έδωσες εγγύηση;

Καλησπερα, οχι. Ενω στην αρχη μου ειπαν ισως βγαλει εγγυηση, τελικα δε ζητηθηκε τιποτα απολυτως.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, zmichalakis είπε

Το ζήτημα είναι πως έχω κουμπώσει 3 5g router στις extra sim τα οποία δουλεύουν κανονικά σε 3 διαφορετικά σημεία. Όχι ασταμάτητη χρήση αλλά υπαρκτή. Για αυτό και ρώτησα.

Και οι ταχύτητες που πιάνω είναι αρκετά υψηλές. Αν υπάρχει περίπτωση φραγής, καλύτερα να βάλω κάποιο limit στη ταχύτητα για αυτό το ρωτάω. Για παν ενδεχόμενο.

Ποιο 5g router έχεις αγοράσει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε λίγο καιρο θα ειναι μια απο της καλύτερες λύσης  

Deco X80-5G

και 5G external antennas ports

image.jpeg.d76db7e480a39d7f4ef47be13e47f53e.jpeg

 

Επεξ/σία από sharke
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, chrismas είπε

Να κάνω μία ερώτηση . Μου ήρθε ο πρώτος λογαριασμός αρκετά υψηλός ομολογώ . Δεν περίμενα τόσα πολλά . Όμως θέλω να ρωτήσω ποιά είναι η αρχική τιμή των 37 ευρώ πάγιο ;  Ο λογαριασμός περιείχε το πάγιο ενός μηνός αλλά και μέρους του μήνα και μια έπτωση όλα μαζί - 40 ευρώ . Προσπαθώ να βρω πόση είναι η έκπτωση για τον ένα μήνα . Ευχαριστώ  

Το ίδιο και σε μένα . Από την ανάλυση λογαριασμού είδα οτι η έκπτωση είναι όλη για το πάγιο του επόμενου μήνα . Για την περίοδο 2/5-15/5 έχω μια χρέωση 30,4+ΦΠΑ χωρίς καμία έκπτωση . Το είχαν αναφέρει κάποια παιδιά νωρίτερα αλλά για μικρότερα ποσά . Πολύ κοροϊδία . Το έχει αντιμετωπίσει κανείς να πεί τι κάνουμε ή δεν γίνεται τίποτα ;

Δημοσ.
14 ώρες πριν, oldnew είπε

Ο ορισμός της κατάχρησης. Χαχα. Καλά κάνεις βέβαια. Και νόμιζα οτι κανω εγω κατάχρηση και ανησυχούσα μη μου ρίξουν ταχύτητα πχ, επειδή το χρησιμοποιώ ως βασικό /σταθερό ίντερνετ και κατεβαζω καμια 300gb το μηνα.. 

Δεν βαζουν κοφτη. 7TB στο 15ημερο κατεβηκαν χωρις κοφτη στην ταχυτητα. 

Τα 100TB κοφτη πιανονται αν παιξει 5G με 1GB ταχυτητα. Μιλαμε για 360GB την ωρα η 8.640GB την μερα. Δηλαδη σε 11.5 μερες μπορουν να καταναλωθουν 100TB εφοσον κατεβαζουμε με 100mb/s ολη μερα. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, yansta είπε

Ισχύει ακόμη το πρόγραμμα?

Το πρόγραμμα ισχύει. Η προσφορά όχι. Δες πόσο κοστίζει σήμερα στο site της Cosmote ;)

10 ώρες πριν, sharke είπε

σε λίγο καιρο θα ειναι μια απο της καλύτερες λύσης  

Deco X80-5G

και 5G external antennas ports

image.jpeg.d76db7e480a39d7f4ef47be13e47f53e.jpeg

 

Που το βρήκες και σε τι τιμή; Εγώ δε μπορώ να το βρω πουθενά! Ακόμα και στο Official site της TP-Link λέει "Coming Soon"...

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, lordbandito είπε

Μίλησα μέσα από το app με κάποιο υπάλληλο, το μονο που εκαναν ειναι να επιβεβαιωσουν οτι ειμαι στα 54€ και να με παραπέμψουν στο τμήμα προσφορών της Cosmote (2108006300), με αυτούς που ήδη μιλάω. Άρα άκρη απο εκεί δεν βγήκε και πιστεύω το ίδιο θα γίνει και με τη φορμα επικοινωνίας. Το συνεχίζω λοιπον με το τμήμα προσφορών και ο Θεος βοηθός.

Το κακό είναι ότι υπέγραψες για 54€ το καλό είναι ότι υπάρχουν ηχογραφήσεις κλπ και ο υπάλληλος που λέει ότι κακώς υπέγραψες τόσο... Οπότε,επιμένεις και τους στέλνεις στη φόρμα επικοινωνίας ότι κινήσεις έχεις κάνει αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη τους γράφεις για ΕΕΤΤ και θα ασχοληθούν πιο σοβαρά.. Αν και θεωρώ ότι θα τη βρεις πιο νωρίς την άκρη,η Cosmote είναι λίγο αργή σε κάποια θέματα αλλά στα φτιάχνει.. Εννοείται όταν πρόκειται για χρήματα δεν χωράει καθυστέρηση αλλά πιστεύω ότι θα αφαιρεθούν από τους επόμενους λογαριασμους 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...