Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι εχουν προγραμαμτισμενη συντηρηση .Διαφορετικη ΝΑΙ φτηνότερη ΙΣΩΣ.Αμορτισερ τακακια δισκους ιμαντα λαμπες ντιζες υγρα φρενων λαστιχα συνεμπλοκ ρουλεμαν όμως ειναι τα ιδια και εχουν την ιδια φθορα και το ιδιο κόστος ισως και ακριβοτερα καθως δεν θα υπαρχουν ιμητασιον.Οποτε μη προσπαθείς να κολλήσεις στο επιχηρημα του λιγοτερου κόστους συντηρησης.Το οποιο κερδος δεν θα προέρθει απο αυτο.

Το μεγαλυτερο κερδος και ο λόγος που εντέλει δεν ειμαι αντιθέτως στα ηλεκτρικα  ειναι που θα γλιτώσουμε απο τούς καγκουρες με τις εξατμισεις.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Havik είπε

Η μπαταρία που έβαλες 60V26Ah,  26ah είναι πολύ λίγα, θες τουλάχιστον 38, το λιγότερο, ιδανικά πάνω από 50ah.

Ναι οκ το καταλαβαίνω πως μια μεγαλύτερη μπαταρία συμφέρει μιας και βγάζεις την μπαταρία να φορτίζει πχ στο σπίτι 1 φορά την εβδομάδα αλλά μια τόσο μεγαλη μπαταρία θα πρέπει να μιλήσουμε και για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής vs βενζίνες κάθε χρόνο.  Οπως επίσης στο μέλλον αν αυξηθούν και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα υπάρξει πτώση των τιμών σε μπαταρίες https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Na-giati-DEN-se-noiazei-akoma-to-kostos-allaghs-mpatarias-sta-hlektrika_134881.asp

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filipprin είπε

Ναι εχουν προγραμαμτισμενη συντηρηση .Διαφορετικη ΝΑΙ φτηνότερη ΙΣΩΣ.Αμορτισερ τακακια δισκους ιμαντα λαμπες ντιζες υγρα φρενων λαστιχα συνεμπλοκ ρουλεμαν όμως ειναι τα ιδια και εχουν την ιδια φθορα και το ιδιο κόστος ισως και ακριβοτερα καθως δεν θα υπαρχουν ιμητασιον.Οποτε μη προσπαθείς να κολλήσεις στο επιχηρημα του λιγοτερου κόστους συντηρησης.Το οποιο κερδος δεν θα προέρθει απο αυτο.

Το μεγαλυτερο κερδος και ο λόγος που εντέλει δεν ειμαι αντιθέτως στα ηλεκτρικα  ειναι που θα γλιτώσουμε απο τούς καγκουρες με τις εξατμισεις.

Ιμάντα δεν έχουν. Αμορτισέρ σινεμπλοκ ρουλεμάν κτλ ΔΕΝ είναι προγραμματισμένη συντήρηση, αυτά τα αλλάζεις αν και όποτε φθαρούν, έχω σκούτερ 9 χρόνια στην κατοχή μου και δεν έχω αλλάξει ποτε ούτε σινεμπλοκ ούτε ρουλεμάν ούτε αμορτισέρ   και ούτε προβλέπει το βιβλίο σέρβις συγκεκριμένο χιλιομετρική σημείο που πρέπει να αλλαχθούν. Κανείς δεν ξέρει ποτε θα χαλάσει ένα ρουλεμάν, ένα αμορτισέρ η ποτε…θα καεί μια λάμπα.  

Κανω λοιπόν για άλλη μια φορά την ερώτηση που είναι σαφέστατη: Έχουν προγραμματισμένη  συντήρηση που πρεπει να γίνει σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα σαν αυτά που κάνουμε στα σκούτερ βενζίνης και τα σημειώνουμε στο βιβλίο συντήρησης; Εφόσον λες ότι έχουν  τι διάολο συντήρηση θέλουν αφού δεν έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπορείς να μας πεις τι συντήρηση θέλουν ;

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρώτησα σε κατάστημα που πουλάει ηλεκτρικά  σκούτερ και μου είπανε  ότι πέρα από ελαστικά  και τακάκια στα φρένα που είναι αναλώσιμα και τα αλλάζεις όταν φθαρούν, δεν απαιτούν κανένα σέρβις.

Ούτε μπουζί εχουν, ούτε λάδια εχουν, ουτε βαλβολινες έχουν, ούτε ψυκτικά υγρά έχουν, ούτε φίλτρα λαδιού-αέρος έχουν , ούτε ιμάντα, ούτε μπίλιες ούτε τίποτα.
 

Αν λοιπόν μου είπε ψέμματα εφόσον  εσυ απαντάς σαφέστατα ότι εχουν προβλέπομενη προγραμματισμένη συντήρηση, αιτιολόγησε μας λοιπόν τι συντήρηση είναι αυτή τι είναι αυτά που αλλάζεις στα σέρβις.

Επεξ/σία από billdanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Ρώτησα σε κατάστημα που πουλάει ηλεκτρικά  σκούτερ και μου είπανε  ότι πέρα από ελαστικά  και τακάκια στα φρένα που είναι αναλώσιμα και τα αλλάζεις όταν φθαρούν, δεν απαιτούν κανένα σέρβις.

Ούτε μπουζί εχουν, ούτε λάδια εχουν, ουτε βαλβολινες έχουν, ούτε ψυκτικά υγρά έχουν, ούτε φίλτρα λαδιού-αέρος έχουν , ούτε ιμάντα, ούτε μπίλιες ούτε τίποτα.
 

Αν λοιπόν μου είπε ψέμματα εφόσον  εσυ απαντάς σαφέστατα ότι εχουν προβλέπομενη προγραμματισμένη συντήρηση, αιτιολόγησε μας λοιπόν τι συντήρηση είναι αυτή τι είναι αυτά που αλλάζεις στα σέρβις.

Με βάση το ηλεκτρικο μου πατινι που είναι 300watt δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι για κάποιο σέρβις στο μοτερ όπως είπες,και πιστεύω και να θέλει κάτι θα είναι εύκολο να το φτιάξεις σε σχεση με έναν βενζινοκινητηρα ...Φυσικα χρειάζονται κάποια στιγμή αλλαγή φρενα τακάκια λαστιχα κτλ είναι λογικό.

Βαριέμαι να κάνω τον υπολογισμό αλλά θα πρέπει να βγαίνεις αρκετά κερδισμένος με ενα ηλεκτρικο σκουτερ σε θέμα χρηματων .

Δεν ξέρω με την βροχή και το νερό τι παίζει βέβαια 

Επεξ/σία από billdanos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες ποσο κανει το ηλεκτρικο ειπαμε.Και  ζημιες εχουνε και η μπαταρια ειναι κοντα στο χιλιαρικο και με αγνωστη ζωη με τα μεχρι τωρα δεδομενα και αυξημενο κόστος αγορας και χρονο για τη φορτιση και ειδικη υποδομη.Στην πραξη μια η αλλη ερχεται με ολα τα μειον που εχει ενα ηλεκτρικο τοσο σε ιποδυναμη οσο και σε αυτονομια οσο και σε ρυπους μιας και το ρευμα παραγεται κατα 60% τουλαχιστον  απο ορυκτα καυσιμα.Τωρα βεβαια ο καθενας λεει οτι γουσταρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, filipprin είπε

Για πες ποσο κανει το ηλεκτρικο ειπαμε.Και  ζημιες εχουνε και η μπαταρια ειναι κοντα στο χιλιαρικο και με αγνωστη ζωη με τα μεχρι τωρα δεδομενα και αυξημενο κόστος αγορας και χρονο για τη φορτιση και ειδικη υποδομη.Στην πραξη μια η αλλη ερχεται με ολα τα μειον που εχει ενα ηλεκτρικο τοσο σε ιποδυναμη οσο και σε αυτονομια οσο και σε ρυπους μιας και το ρευμα παραγεται κατα 60% τουλαχιστον  απο ορυκτα καυσιμα.Τωρα βεβαια ο καθενας λεει οτι γουσταρει

 

Ολα μα ολα οσα  γραφεις στην παραπανω παραγραφο ουδεμια σχεση εχουν με την κουβεντα περι σερβις/προγραμματισμενης συντηρησης που υποστηριζεις  σθεναρα οτι απαιτουν τα ηλεκτρικα σκουτερ γιατι πολυ απλα ΔΕΝ θελουν κανενα σερβις/συντηρηση  (σε αντιθεση με τους βενζινοκινητηρες).

Αυτα  που γραφεις τωρα ειναι εντελως αλλη κουβεντα και απλα προσπαθεις να οδηγησεις αλλου την συζητηση, παραδεξου απλα οτι εκανες λαθος και οτι τα ηλεκτρικα σκουτερ εχουν ουσιαστικα  μηδενικο κοστος  συντηρησης, εμενα εκει ηταν η ενσταση μου ειναι ξεκαθαρο αυτο.Μην αρχισεις παλι για λαμπες και τακακια και πιθανες ζημιες τα ειπαμε αυτα  ΔΕΝ ειναι προγραμματισμενη συντηρηση τα ελαστικα τα τακακια  και οι λαμπες.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποτε τι λες για αυτα που γραφω και απλως ειναι κοπυ-παστε της προηγούμενης αναρτησης χωρίς την λεξη σερβισε η οποια τοσο πολυ σε ταραξε .Εχεις κατι να σχολιασεις

 

Για πες ποσο κανει το ηλεκτρικο ειπαμε.Και  ζημιες εχουνε και η μπαταρια ειναι κοντα στο χιλιαρικο και με αγνωστη ζωη με τα μεχρι τωρα δεδομενα και αυξημενο κόστος αγορας και χρονο για τη φορτιση και ειδικη υποδομη.Στην πραξη μια η αλλη ερχεται με ολα τα μειον που εχει ενα ηλεκτρικο τοσο σε ιποδυναμη οσο και σε αυτονομια οσο και σε ρυπους μιας και το ρευμα παραγεται κατα 60% τουλαχιστον  απο ορυκτα καυσιμα.Τωρα βεβαια ο καθενας λεει οτι γουσταρει

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, filipprin είπε

Οποτε τι λες για αυτα που γραφω και απλως ειναι κοπυ-παστε της προηγούμενης αναρτησης χωρίς την λεξη σερβισε η οποια τοσο πολυ σε ταραξε .Εχεις κατι να σχολιασεις

 

Για πες ποσο κανει το ηλεκτρικο ειπαμε.Και  ζημιες εχουνε και η μπαταρια ειναι κοντα στο χιλιαρικο και με αγνωστη ζωη με τα μεχρι τωρα δεδομενα και αυξημενο κόστος αγορας και χρονο για τη φορτιση και ειδικη υποδομη.Στην πραξη μια η αλλη ερχεται με ολα τα μειον που εχει ενα ηλεκτρικο τοσο σε ιποδυναμη οσο και σε αυτονομια οσο και σε ρυπους μιας και το ρευμα παραγεται κατα 60% τουλαχιστον  απο ορυκτα καυσιμα.Τωρα βεβαια ο καθενας λεει οτι γουσταρει

Φιλε την κολοκυθια θα παιξουμε?

Στο σερβις/συντηρηση ηταν η ενσταση μου εξαρχης αυτο και μονο σχολιασα. Υποστηριζες οτι τα ηλεκρικα εχουν  και αυτα σερβις/προγραμματισμενη συντηρηση. Δεν με νοιαζουν ολα τα υπολοιπα που γραφεις και ουδεποτε τα σχολιασα , η ενσταση μου αφορουσε  απικλειστικα την συντηρηση που υποστηριζεις σθεναρα οτι απαιτουν και τα ηλεκτρικα σουτερ  ενω πολυ απλα ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, δεν μπορω να καταλαβω γιατι απλα δεν παραδεχεσαι οτι ειχες αδικο στα περι συντηρησηςκαι συνεχισεις να γραφεις αλλα αντ αλλων.

Η ερωτηση ειναι ξεκαθαρη, απαιτουν προγραμματισμενη συντηρηση/σερβις τα ηλεκτρικα σκουτερ ναι η οχι? Αν επιμενεις οτι απαιτουν γραψε μας τοτε ποια ειναι η συντηρηση που θελουν γιατι εγω σε μαγαζι που πουλανε τετοια οχηματα ρωτησα και μου ειπανε οτι δεν θελουν κανενα σερβις, μονο αλλαγη ελαστικα και φρενα οταν και οποτε φθαρουν, η συντηρηση τους ειναι πρακτικα μηδενικη.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Δεν με νοιαζουν ολα τα υπολοιπα που γραφεις και ουδεποτε τα σχολιασα ,

Το καταλαβα  το "κολημα" σου .Οπως επιλέγεις να μην σχολιαζεις τα υπολοιπα ετσι και εγω σε δουλευω διότι η ουσια στα αλλα ειναι.

23 λεπτά πριν, filipprin είπε

Και  ζημιες εχουνε και η μπαταρια ειναι κοντα στο χιλιαρικο και με αγνωστη ζωη με τα μεχρι τωρα δεδομενα και αυξημενο κόστος αγορας και χρονο για τη φορτιση και ειδικη υποδομη.Στην πραξη μια η αλλη ερχεται με ολα τα μειον που εχει ενα ηλεκτρικο τοσο σε ιποδυναμη οσο και σε αυτονομια οσο και σε ρυπους μιας και το ρευμα παραγεται κατα 60% τουλαχιστον  απο ορυκτα καυσιμα.Τωρα βεβαια ο καθενας λεει οτι γουσταρει

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το καταλαβα  το "κολημα" σου .Οπως επιλέγεις να μην σχολιαζεις τα υπολοιπα ετσι και εγω σε δουλευω.

Συνεχιζεις να πετας την μπαλα στην εξεδρα. Τι σερβις  θελει το ηλεκτρικο σκουτερ περιμενουμε να μας πεις. Επισης δεν εχω κανενα κολλημα, εγω εξαρχης σε ρωτησα τι σερβις θελει ενα ηλεκρικο σκουτερ . Επειδη καταλαβες οτι εγραψες κοτσανα απλα αποφευγεις να απαντησεις και παιζεις την κολοκυθια.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζεις να κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις.Στο μηχανικο θα πηγαινεις κανονικα

11 λεπτά πριν, filipprin είπε
  24 λεπτά πριν, filipprin είπε

Και  ζημιες εχουνε και η μπαταρια ειναι κοντα στο χιλιαρικο και με αγνωστη ζωη με τα μεχρι τωρα δεδομενα και αυξημενο κόστος αγορας και χρονο για τη φορτιση και ειδικη υποδομη.Στην πραξη μια η αλλη ερχεται με ολα τα μειον που εχει ενα ηλεκτρικο τοσο σε ιποδυναμη οσο και σε αυτονομια οσο και σε ρυπους μιας και το ρευμα παραγεται κατα 60% τουλαχιστον  απο ορυκτα καυσιμα.Τωρα βεβαια ο καθενας λεει οτι γουσταρει

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, filipprin είπε

Συνεχίζεις να κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις

 

Ναι οτι πεις, εγω ειμαι αυτος που κανω οτι δεν καταλαβαινω. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, filipprin είπε

Αυτη ειναι η ουσια

Εγω καταλαβα οτι η ουσια ειναι οτι το ηλεκτρικο θελει και αυτο συντηρηση/σερβις και αλλαγη ιμαντα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...