Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, filipprin είπε

Οτι και να κανεις η μπαταρια εχει ημερομηνια θανατου,Προοδευτικα εξασθενει και πεθαίνει οτι και να κανεις.Η πραγματικη αυτονομια ειναι σημαντικα μικροτερη  αυτου που διαφημιζουν.Ειναι σαν να σου λεω εγω οτι ενας κινητηρας βενζινης μπορει να βγαλει 500χλμ.Μπορει και να τα καταφερει αλλα πως θα δουλευει τοτε.

Στα καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν χαλάνε γιατί έχουν τεράστια πρόοδο στην διαχείριση της μπαταρίας (θερμοκρασία) σε συνδυασμό με την καλύτερη χημεία. Στα παλιά ναι έχουν ημερομηνία λήξης. Οπότε συνεχίζω να λέω ότι δεν είσαι του επαγγέλματος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, filipprin είπε

Οτι και να κανεις η μπαταρια εχει ημερομηνια θανατου,Προοδευτικα εξασθενει και πεθαίνει οτι και να κανεις.Η πραγματικη αυτονομια ειναι σημαντικα μικροτερη  αυτου που διαφημιζουν.Ειναι σαν να σου λεω εγω οτι ενας κινητηρας βενζινης μπορει να βγαλει 500 000χλμ.Μπορει και να τα καταφερει αλλα πως θα δουλευει τοτε.

Εδώ δίνουν πλέον στα μηχανάκια 5 χρόνια η 80.000 χιλιόμετρα που όταν το πήρα εγώ δεν έδιναν καθόλου. Στα αυτοκίνητα δίνουν 8 η 200.000 οπότε αυτό τα λέει όλα.

Μόλις τώρα, filipprin είπε

Ενταξει οκ δεν χαλανε .Αντε γεια...........

Μιλάμε για επώνυμα στοιχεία πάντα όχι noname. Noname πήρε συνάδερφος μου και στα 2 χρόνια έχασε 40% αυτονομίας στο σκούτερ.

7 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εδώ δίνουν πλέον στα μηχανάκια 5 χρόνια η 80.000 χιλιόμετρα που όταν το πήρα εγώ δεν έδιναν καθόλου. Στα αυτοκίνητα δίνουν 8 η 200.000 οπότε αυτό τα λέει όλα.

Μιλάμε για επώνυμα στοιχεία πάντα όχι noname. Noname πήρε συνάδερφος μου και στα 2 χρόνια έχασε 40% αυτονομίας στο σκούτερ.

Αν ήσουν πιστοποιημένος θα ήξερες ότι η CATL ανακοίνωσε και έχει βγάλει στην κυκλοφορία μπαταρία με εγγύηση για 1.000.000 χιλιομετρα. Δεν θα σου φαινόταν περίεργο ότι δεν χαλάνε. Οπότε πιστοποιημένε καλό σου βράδυ. Όπως και δεν ξέρεις ποιες μάρκες φοράνε μπαταρίες CATL. 

10 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εδώ δίνουν πλέον στα μηχανάκια 5 χρόνια η 80.000 χιλιόμετρα που όταν το πήρα εγώ δεν έδιναν καθόλου. Στα αυτοκίνητα δίνουν 8 η 200.000 οπότε αυτό τα λέει όλα.

Μιλάμε για επώνυμα στοιχεία πάντα όχι noname. Noname πήρε συνάδερφος μου και στα 2 χρόνια έχασε 40% αυτονομίας στο σκούτερ.

Αν ήσουν πιστοποιημένος θα ήξερες ότι η CATL ανακοίνωσε και έχει βγάλει στην κυκλοφορία μπαταρία με εγγύηση για 1.000.000 χιλιομετρα. Δεν θα σου φαινόταν περίεργο ότι δεν χαλάνε. Οπότε πιστοποιημένε καλό σου βράδυ. Όπως και δεν ξέρεις ποιες μάρκες φοράνε μπαταρίες CATL. 

Η οποία δεν φλέγεται ακόμη και αν την κόψεις με τροχό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, vaggooss είπε

Ότι ναναι φίλε. Στην ζέστη μερι 40 βαθμούς πιάνουν την καλύτερη τους αυτονομία δεν χάνουν.

Δεν το συζητω.Διπλασιαζεται και η χωρητικοτητα της μπαταριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, rallistas είπε

Δεν το συζητω.Διπλασιαζεται και η χωρητικοτητα της μπαταριας.

Χωρίς να έχεις και εσύ φίλε εκφέρεις άποψη.

Μάλιστα.

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Χωρίς να έχεις και εσύ φίλε εκφέρεις άποψη.

Μάλιστα.

Αυτό το πράγμα να μπαίνετε όλοι οι παντογνώστες για να κριτικάρετε είναι πραγματικά τρελό. Έγραψα πουθενά ότι διπλασιάζεται. Πιάνει την μέγιστη αυτονομία που έχει αυτό έγραψα. Με το κρύο χάνει ένα καλό ποσοστό. Και μέχρι 40 και βαθμούς όταν το δουλεύω βγάζει την αυτονομία που λέει ότι έχει. Πόσο ποιο απλά να το πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/1/2023 στις 12:36 ΜΜ, vaggooss είπε

Το αγόρασες τελικά?

Όχι, έδωσα το nmax και πήρα sr gt 200. Το έκανα test drive και μου φάνηκαν πολύ καλύτερες οι αναρτήσεις του. Αφού το αγόρασα και έκανα αρκετά χλμ κατάλαβα πως τελικά ίσως ήταν ιδέα μου. Είναι καλύτερο, αλλά όχι τόσο πολύ.

2.9/100χλμ έκαιγε το nmax μέσα στην πόλη σταμάτα ξεκινά. Άνετα το πας και με λιγότερη κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Par1s* είπε

Όχι, έδωσα το nmax και πήρα sr gt 200. Το έκανα test drive και μου φάνηκαν πολύ καλύτερες οι αναρτήσεις του. Αφού το αγόρασα και έκανα αρκετά χλμ κατάλαβα πως τελικά ίσως ήταν ιδέα μου. Είναι καλύτερο, αλλά όχι τόσο πολύ.

2.9/100χλμ έκαιγε το nmax μέσα στην πόλη σταμάτα ξεκινά. Άνετα το πας και με λιγότερη κατανάλωση.

Καλό ταξίδο να είναι. Ελπίζω μόνο να μην έλαβες υπόψην τα σχόλια εδώ για την τελική επιλογή. Γιατί δυστυχώς εδώ μπαίνει ο καθένας να το παίζει επιστήμονας χωρίς καν να έχει οδηγήσει δίκυκλο.

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Καλό ταξίδο να είναι. Ελπίζω μόνο να μην έλαβες υπόψην τα σχόλια εδώ για την τελική επιλογή. Γιατί δυστυχώς εδώ μπαίνει ο καθένας να το παίζει επιστήμονας χωρίς καν να έχει οδηγήσει δίκυκλο.

Για να είμαι συγκεκριμενος 2-3 σχολιαστές,που σχολιάζουν ακατάπαυστα λες και παίρνουν ποσοστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/1/2023 στις 10:56 ΜΜ, filipprin είπε

Τα εχω δει απο το 15 οντως απο κοντα.Πρωτον ομως τα κινητα σημερα εχουν καλυτερη μπαταρια και δευτερον δεν περνανε τοτε εγκριση τυπου για να κυκλοφορήσουν στο δρομο γιατι ηταν περιπτερα με ροδες.Εδω το 23 και αν κυκλοφορουν 500 ηλεκρικα σε ολη την Ελλαδα εινα ζητημα και θα κουβεντιάσουμε για το 15 που υπηρχε στο σαιτ.Τέλος παντων θα τα πουμε σε είκοσι χρονια που θα αλλάξεις μπαταρια.Μεχρι τοτε μπα -μπυ

Μόνο 500 όντως.

Screenshot_2023-01-10-15-20-24-011_com.ecosia.android.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, vaggooss είπε

Για να είμαι συγκεκριμενος 2-3 σχολιαστές,που σχολιάζουν ακατάπαυστα λες και παίρνουν ποσοστά.

Γιατι δηλαδη εμεις δεν εχουμε αποψη η μήπως το προβλημα ειναι οτι δεν σας αρεσουν αυτα που λεμε και σας χαλανε το παραμυθι.Και σκουτερ εχουμε και απο ηλεκτρικα γνωριζουμε.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, filipprin είπε

Γιατι δηλαδη εμεις δεν εχουμε αποψη η μήπως το προβλημα ειναι οτι δεν σας αρεσουν αυτα που λεμε και σας χαλανε το παραμυθι.Και σκουτερ εχουμε και απο ηλεκτρικα γνωριζουμε.

Δημοκρατία έχουμε όλα θεμιτά είναι. Η διεστραβλωση είναι που πειράζει. Είπες 500 και στο άρθρο λέει 18 χιλιάδες.

Λες τα κινητά χαλάνε οι μπαταρίες και έχω 7 χρόνια κινητό με ελάχιστη μείωση στην αυτονομία. Και πόσα άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γ

29 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Λες τα κινητά χαλάνε οι μπαταρίες και έχω 7 χρόνια κινητό με ελάχιστη μείωση στην αυτονομία. Και πόσα άλλα

  ΕΛΕΟΣ σταματα πια το δουλεμα .

 

29 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δημοκρατία έχουμε όλα θεμιτά είναι. Η διεστραβλωση είναι που πειράζει. Είπες 500 και στο άρθρο λέει 18 χιλιάδες.

Εγω παλι βλεπω 620 ολο το 21 και το νοεμβριο του 22 μονο 80.Που προκυπτουν τα 18 000 σκουτερ εκτός αν βάζεις και τα πατινια τα ποδηλατα και τα τηλεκατευθυνόμενα του τζαμπο μαζι απο το 1970 μεχρι σημερα που και παλι σε σχεση με τα βενζινοκινητα σκουτερ δεν αντιστοιχει ουτε στο 5% συν οτι τα ηλεκτρικα τα σπρωχνουμε αβερτα με μπολικο χρημα που φυσικα δεν ειναι τζαμπα αλλα το πληρωνουμε ολοι.

Ειπαμε να εχουμε αποψη αλλα να μην ειμαστε φαν μπους.Και αν ειμαστε να δεχομαστε οτι και ο άλλος δεν τρωει κουτοχορτο

Ελλάδα

Πέρυσι διατέθηκαν συνολικά 627 ηλεκτρικά (πλην μοτοποδηλάτων). Φέτος, το πρώτο τρίμηνο του 2022 διατέθηκαν περίπου 130 ηλεκτρικά (πλην μοτοποδηλάτων), ενώ τον Απρίλιο διατέθηκαν 82. Πρακτικά, ο παρατεταμένος χειμώνας καθυστέρησε την αγορά και περιμένουμε σημαντική αύξηση το Μάιο αλλά και τους καλοκαιρινούς μήνες. Συγκριτικά με τις υπόλοιπες χώρες και με βάση τον πληθυσμό μας δεν υπολειπόμαστε σημαντικά, αλλά δεδομένης της κουλτούρας μετακινήσεων και του πόσο δημοφιλή είναι τα δίκυκλα στην Ελλάδα, σίγουρα… μπορούμε και καλύτερα.

 

περσι ειναι το 21

Βαγγο δεν μας τα λες καλα.Και το θεμα ειναι γιατι προσπαθείς να σπρωξεις κατι με το ζορι?

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, filipprin είπε

Γ

  ΕΛΕΟΣ σταματα πια το δουλεμα .

 

Εγω παλι βλεπω 620 ολο το 21 και το νοεμβριο του 22 μονο 80.Που προκυπτουν τα 18 000 σκουτερ εκτός αν βάζεις και τα πατινια τα ποδηλατα και τα τηλεκατευθυνόμενα του τζαμπο μαζι απο το 1970 μεχρι σημερα που και παλι σε σχεση με τα βενζινοκινητα σκουτερ δεν αντιστοιχει ουτε στο 5% συν οτι τα ηλεκτρικα τα σπρωχνουμε αβερτα με μπολικο χρημα που φυσικα δεν ειναι τζαμπα αλλα το πληρωνουμε ολοι.

Ειπαμε να εχουμε αποψη αλλα να μην ειμαστε φαν μπους.Και αν ειμαστε να δεχομαστε οτι και ο άλλος δεν τρωει κουτοχορτο

Ελλάδα

Πέρυσι διατέθηκαν συνολικά 627 ηλεκτρικά (πλην μοτοποδηλάτων). Φέτος, το πρώτο τρίμηνο του 2022 διατέθηκαν περίπου 130 ηλεκτρικά (πλην μοτοποδηλάτων), ενώ τον Απρίλιο διατέθηκαν 82. Πρακτικά, ο παρατεταμένος χειμώνας καθυστέρησε την αγορά και περιμένουμε σημαντική αύξηση το Μάιο αλλά και τους καλοκαιρινούς μήνες. Συγκριτικά με τις υπόλοιπες χώρες και με βάση τον πληθυσμό μας δεν υπολειπόμαστε σημαντικά, αλλά δεδομένης της κουλτούρας μετακινήσεων και του πόσο δημοφιλή είναι τα δίκυκλα στην Ελλάδα, σίγουρα… μπορούμε και καλύτερα.

 

περσι ειναι το 21

Βαγγο δεν μας τα λες καλα.Και το θεμα ειναι γιατι προσπαθείς να σπρωξεις κατι με το ζορι?

Δεν προσπαθώ εσύ είπες ότι είναι 500 πανελλαδικά. Που βλέπεις 500 πανελλαδικά εσύ?

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Δεν προσπαθώ εσύ είπες ότι είναι 500 πανελλαδικά. Που βλέπεις 500 πανελλαδικά εσύ?

Για το 500 σου ανέφερα και εσύ πάλι με πηγές στον Όλυμπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ τα  18000 ηλεκροκινητα σκουτερ που τα ειδες και απο ποτε μετρας?????????

38 λεπτά πριν, filipprin είπε

εκτός αν βάζεις και τα πατινια τα ποδηλατα και τα τηλεκατευθυνόμενα του τζαμπο μαζι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...