basilis_k6 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2022 το εχουμε υπολογισει πολλες φορες και σημερα ακομα ισχυει το ιδιο. αν καις πανω απο 6λιτρα τα 100χλμ και μπορεις να ζησεις με τις πολύ μικρες αυτονομιες και την τραγικα χαμηλη τελικη ταχύτητα συμφέρει. αλλιως οχι. ειδικα αν εχεις nmax, για κανενα λογο. αν πεσει το ρευμα χωρις να πεσει η βενζινη και παράλληλα πεσει και η τιμη τους τοτε ναι. τωρα οχι.
john_shadow Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 εγώ έχω μόνο αυτοκίνητο και σκεφτόμουν να βγάλω το δίπλωμα μέχρι 125cc και να πάρω κάνα σκούτερ αλλά εδώ και κάποιες μέρες σκέφτομαι μήπως να πάω σε κάποιο ηλεκτρικό, αξίζει άραγε; Σίγουρα θα θελα να έχει τελική τουλάχιστον 70-75χλμ και αυτονομία πάνω από 50χλμ..
korakios Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 10 λεπτά πριν, john_shadow είπε εγώ έχω μόνο αυτοκίνητο και σκεφτόμουν να βγάλω το δίπλωμα μέχρι 125cc και να πάρω κάνα σκούτερ αλλά εδώ και κάποιες μέρες σκέφτομαι μήπως να πάω σε κάποιο ηλεκτρικό, αξίζει άραγε; Σίγουρα θα θελα να έχει τελική τουλάχιστον 70-75χλμ και αυτονομία πάνω από 50χλμ.. https://www.insomnia.gr/forums/topic/581351-ηλεκτρικό-σκούτερ/?do=getNewComment 1
rallistas Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Επισης λογαριασε οτι σε χαμηλες ή υψηλες θερμοκρασιες (που εχουμε κι απο τα 2 σαν χωρα) θα εχεις πολυ μεγαλη διαφορα στην αυτονομια. Εχω δει πατινια xiaomi (λογω ενασχολησης) το καλοκαιρι να κανουν 10χλμ και να μενουν απο μπαταρια μεσα στο κεντρο απο τη ζεστη.
renaultclioV Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 21 ώρες πριν, john_shadow είπε εγώ έχω μόνο αυτοκίνητο και σκεφτόμουν να βγάλω το δίπλωμα μέχρι 125cc και να πάρω κάνα σκούτερ αλλά εδώ και κάποιες μέρες σκέφτομαι μήπως να πάω σε κάποιο ηλεκτρικό, αξίζει άραγε; Σίγουρα θα θελα να έχει τελική τουλάχιστον 70-75χλμ και αυτονομία πάνω από 50χλμ.. Στην ίδια κατάσταση ήμουν κ εγω και χωρίς πολύ σκέψη πήρα πριν μια βδομάδα ενα μεταχειρισμένο σκουτερ 50cc σε καλή κατάσταση, μου έλυσε τα χέρια στην καθημερινότητα μου, τέρμα πρακτικό.Ηλεκτρικό πιστεύω θα μου την έσπαγε η φάση με τα καλώδια, αυτονομία, ταχύτητα και για τα σέρβις αν χρειαστεί τι γίνεται.
gmts Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 https://ecocar.city/?lang=en&gclid=EAIaIQobChMI7rrMj8_N9gIVxAIGAB0z9wDoEAAYASAAEgJ17PD_BwE
korakios Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 δεν είναι σκούτερ, περισσότερο στο άλλο θέμα με το ΑΜΙ κολλά ....
Bitbit Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 δε μπορώ να καταλάβω με ποια λογική παρουσιάζουν τα διάφορα τετράτροχα, είτε το ecocar είτε το ami είτε όποιο άλλο, σαν αντικαταστάτη του παπιού/σκουτερ. έχουν χαμηλή κατανάλωση. μέχρι εκεί. Παπί και σκούτερ δε παίρνει ο άλλος για τη χαμηλή κατανάλωση μόνο. Πχ για εμένα ο κυριότερος λόγος είναι η ευκολία κίνησης και το παρκάρισμα όπου θέλω. Θέλω να πάω σε ένα κατάστημα, μια υπηρεσία στο κέντρο; Ξέρω ότι θα πάω και θα παρκάρω ακριβώς απ έξω, ενώ με το αυτοκίνητο..... δε θα μπω καν στον κοπο να πάω. Μερικοί να βλέπανε θετικά την αντικατάσταση αλλά δε πιστεύω ότι είναι τόσοι πολλοί. 1
vaggooss Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 14/3/2022 στις 6:05 ΜΜ, afentiko είπε Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει. Ως κάτοχος ηλεκτρικού σκούτερ εδώ και 5 χρόνια έχω να σου πω ότι αν δεν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για τις μπαταρίες πχ η τον κοντρολερ όλα τα άλλα τα φτιάχνεις στον μάστορα που πήγες και το βενζινοκίνητο. Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 14/3/2022 στις 6:05 ΜΜ, afentiko είπε Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει. Ως κάτοχος ηλεκτρικού σκούτερ εδώ και 5 χρόνια έχω να σου πω ότι αν δεν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για τις μπαταρίες πχ η τον κοντρολερ όλα τα άλλα τα φτιάχνεις στον μάστορα που πήγες και το βενζινοκίνητο. Άσε που αυτά είναι σπάνιο να χαλάσουν ειδικά οι καινούργιες μπαταρίες. Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 14/3/2022 στις 6:05 ΜΜ, afentiko είπε Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει. Ως κάτοχος ηλεκτρικού σκούτερ εδώ και 5 χρόνια έχω να σου πω ότι αν δεν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για τις μπαταρίες πχ η τον κοντρολερ όλα τα άλλα τα φτιάχνεις στον μάστορα που πήγες και το βενζινοκίνητο. Άσε που αυτά είναι σπάνιο να χαλάσουν ειδικά οι καινούργιες μπαταρίες. Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 14/3/2022 στις 6:05 ΜΜ, afentiko είπε Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει. Ως κάτοχος ηλεκτρικού σκούτερ εδώ και 5 χρόνια έχω να σου πω ότι αν δεν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για τις μπαταρίες πχ η τον κοντρολερ όλα τα άλλα τα φτιάχνεις στον μάστορα που πήγες και το βενζινοκίνητο. Άσε που αυτά είναι σπάνιο να χαλάσουν ειδικά οι καινούργιες μπαταρίες. Στις 14/3/2022 στις 6:07 ΜΜ, Joshua21 είπε Μα το σχόλιο μου δεν αφορούσε αυτό που είχες γράψει στην αρχή... Τέλος πάντων, εφόσον σου καίει 2,9λ τότε χαλάς σε βενζίνες 3€ την ημέρα Όσο για την απόσβεση από τη διαφορά στο κόστος χρήσης, μάλλον θα σου πάρει καμιά πενταετία. 2,9 λίτρα καίνε όταν πας σταθερά με 60 χιλιόμετρα. Σταμάτα ξεκινά μέσα στην πόλη είσαι περίπου στα 5 λιτρα Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 14/3/2022 στις 6:05 ΜΜ, afentiko είπε Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει. Ως κάτοχος ηλεκτρικού σκούτερ εδώ και 5 χρόνια έχω να σου πω ότι αν δεν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για τις μπαταρίες πχ η τον κοντρολερ όλα τα άλλα τα φτιάχνεις στον μάστορα που πήγες και το βενζινοκίνητο. Άσε που αυτά είναι σπάνιο να χαλάσουν ειδικά οι καινούργιες μπαταρίες. Στις 14/3/2022 στις 6:07 ΜΜ, Joshua21 είπε Μα το σχόλιο μου δεν αφορούσε αυτό που είχες γράψει στην αρχή... Τέλος πάντων, εφόσον σου καίει 2,9λ τότε χαλάς σε βενζίνες 3€ την ημέρα Όσο για την απόσβεση από τη διαφορά στο κόστος χρήσης, μάλλον θα σου πάρει καμιά πενταετία. 2,9 λίτρα καίνε όταν πας σταθερά με 60 χιλιόμετρα. Σταμάτα ξεκινά μέσα στην πόλη είσαι περίπου στα 5 λιτρα Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα. Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος. Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους. Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό. Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια. Το αγόρασες τελικά? Στις 14/3/2022 στις 6:05 ΜΜ, afentiko είπε Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει. Ως κάτοχος ηλεκτρικού σκούτερ εδώ και 5 χρόνια έχω να σου πω ότι αν δεν χρειάζεται κάτι εξειδικευμένο για τις μπαταρίες πχ η τον κοντρολερ όλα τα άλλα τα φτιάχνεις στον μάστορα που πήγες και το βενζινοκίνητο. Άσε που αυτά είναι σπάνιο να χαλάσουν ειδικά οι καινούργιες μπαταρίες. Στις 14/3/2022 στις 6:07 ΜΜ, Joshua21 είπε Μα το σχόλιο μου δεν αφορούσε αυτό που είχες γράψει στην αρχή... Τέλος πάντων, εφόσον σου καίει 2,9λ τότε χαλάς σε βενζίνες 3€ την ημέρα Όσο για την απόσβεση από τη διαφορά στο κόστος χρήσης, μάλλον θα σου πάρει καμιά πενταετία. 2,9 λίτρα καίνε όταν πας σταθερά με 60 χιλιόμετρα. Σταμάτα ξεκινά μέσα στην πόλη είσαι περίπου στα 5 λιτρα Στις 14/3/2022 στις 5:41 ΜΜ, Black Demis είπε Απότομη οδήγηση? Ακόμη ποιο κάτω από ότι είπα τότε Αν ο κατασκευαστής σου δίνει 100 χιλιόμετρα αυτονομία αυτό είναι μέσα στην πόλη με έναν μέσο όρο 50 χιλιόμετρα. Αν πας τελική θα βγάλεις κάπου στα 70-80. Στις 15/3/2022 στις 4:04 ΜΜ, rallistas είπε Επισης λογαριασε οτι σε χαμηλες ή υψηλες θερμοκρασιες (που εχουμε κι απο τα 2 σαν χωρα) θα εχεις πολυ μεγαλη διαφορα στην αυτονομια. Εχω δει πατινια xiaomi (λογω ενασχολησης) το καλοκαιρι να κανουν 10χλμ και να μενουν απο μπαταρια μεσα στο κεντρο απο τη ζεστη. Η χώρα μας έχει το ιδανικό κλίμα για μπαταρίες. Τον χειμώνα ναι χάνεις ένα 20% αυτονομίας στα πολύ κρύα. Στις 16/3/2022 στις 1:40 ΜΜ, renaultclioV είπε Στην ίδια κατάσταση ήμουν κ εγω και χωρίς πολύ σκέψη πήρα πριν μια βδομάδα ενα μεταχειρισμένο σκουτερ 50cc σε καλή κατάσταση, μου έλυσε τα χέρια στην καθημερινότητα μου, τέρμα πρακτικό.Ηλεκτρικό πιστεύω θα μου την έσπαγε η φάση με τα καλώδια, αυτονομία, ταχύτητα και για τα σέρβις αν χρειαστεί τι γίνεται. Αν πήρες 50cc άρα μηχανάκι για καθαρά αστική χρήση έκανες τραγικό λάθος. Εν μέρη σε καταλαβαίνω γιατί έτσι σκεφτόμουν και εγώ πριν αγοράσω.
filipprin Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 βαγκο μαζεψε το χαλασε η ροδελα απο το ποντικι μεχρι να διαβάσω το ποστ σου
vaggooss Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, filipprin είπε βαγκο μαζεψε το χαλασε η ροδελα απο το ποντικι μεχρι να διαβάσω το ποστ σου Χαχα ναι το είδα μετά συγνώμη.
GodzillaCover Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 39 λεπτά πριν, vaggooss είπε 2,9 λίτρα καίνε όταν πας σταθερά με 60 χιλιόμετρα. Σταμάτα ξεκινά μέσα στην πόλη είσαι περίπου στα 5 λιτρα Σιγά μην καίει και 200L/100Km. Έγω έχω βενζινοκίνητο παπί. Στην πόλη καιει 2,5L/100Km. Με 60 σταθερά πλησιάζει τα 2L/100Km. Τέλος, όταν το πηγαίνω σχεδόν μονίμως στην τελική, πλησιάζει στα 3 L/100Km (ίσως να τα ξεπερνάει και ελαφρώς, είναι το μόνο που δεν έχω μετρήσει με ακρίβεια).
vaggooss Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 14 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Σιγά μην καίει και 200L/100Km. Έγω έχω βενζινοκίνητο παπί. Στην πόλη καιει 2,5L/100Km. Με 60 σταθερά πλησιάζει τα 2L/100Km. Τέλος, όταν το πηγαίνω σχεδόν μονίμως στην τελική, πλησιάζει στα 3 L/100Km (ίσως να τα ξεπερνάει και ελαφρώς, είναι το μόνο που δεν έχω μετρήσει με ακρίβεια). Πόσα λίτρα ντεπόζιτο έχει και πόσα χιλιόμετρα κάνεις?
Sorath Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2023 2.9lt/100km είναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο. Και πέφτει πολύ εύκολα και πιο κάτω με λίγο συγκρατημένη οδήγηση. 5lt δεν φτάνει ούτε για αστείο. Eδώ Sh300 έχω, και ακόμα και με μη οικονομική οδήγηση πάνω απο 4lt δεν έχω δει ποτέ. Μέσο όρο έχω 3.3lt.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα