Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stel106 είπε

μιας και εγω ειμαι ψιλο ετοιμος να παρω ενα ηλεκτρικο μηχανακι το οποιο ταιριαζει στα μετρα μου ...

οριακα πιστευω αξιζει απο θεμα κερδους - αξιοπιστιας - μεταπωλησης (παντα με την επιδοτηση εξοικονομω ) απλα ειπα να το δοκιμασω για 1-2 χρονια να δω

ειδικα στα ηλεκτρικα μηχανακια ειναι πιο πολυ η φαση οτι θες να παιξεις λιγο   οπως και με τα πατινια παρα να παρεις κατι μακροπροθεσμα να ειναι εργατης για σενα!

Εάν κανείς κάποια χιλιόμετρα καθημερινά αξίζει με χίλια. Τρομερή εξοικονόμηση.

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εάν κανείς κάποια χιλιόμετρα καθημερινά αξίζει με χίλια. Τρομερή εξοικονόμηση.

Aπλα στα μηχανακια δεν υπαρχει κατι επωνυμο που σημαινει σε 3-4 χρονια τι θα γινει μαυτο το μηχανακι? χαλαει ενα κοντερ ενα εξαρτημα... δεν ξερω καν αν θα υπαρχει στοκ ανταλλακτικο στην αγορα

οποτε αυτα τα 3000 πχ που θα δωσω θα πρεπει να γινουν αποσβεση μεχρι να χαλασει

και δεν συζηταω για ανρτησεις στησιμο κλπ.... ολα αυτα κανουν 500 ευρω κοστος κατασκευης και 1500  μοτερ μπαταριες  στον κατασκευαστη,....

 

ενω παιρνεις πχ ενα 125 για μικρομετακινησεις πχ nmax και σε 3-5 χρονια παλι θα εχει μια σημαντικη αξια σαν μηχανακι...

 

αυτα οποτε καταληγω οτι ηλεκτρικο μηχανακι καποιος παιρνει και λιγο για την ''φαση''

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτοχος ηλεκτρικού με 2000χλμ.

Κατά αρχήν τα περισσότερα ηλεκτρικά σε κατηγορία και δύναμη είναι 50cc. Με κόφτη στα 45. Όσα πάνε κατηγορία 125cc είναι πολύ πιο ακριβά.

Ας το έχουν αυτό υπόψιν όσοι θέλουν ταχύτητα και δύναμη .

 

2 μεγάλα θετικά που βλέπω εγώ

-οικονομια στην κατανάλωση και στα σέρβις.

-αθορυβο ξεκούραστο καθαρό χωρίς δονήσεις.

Στα αρνητικά είναι η μικρές αυτονομίες και το κουβαλημα της μπαταρίας για φόρτιση.

Δημοσ.

Τα ηλεκρικά είναι κατάλληλα μόνο για μικρές αποστάσεις και εντός της αστικής κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Για δρόμους που η μέση ταχύτητα είναι φτάνει και ξεπερνάει τα 60 χλμ ανά ώρα, αρχίζουν να είναι μη αποδοτικά και να ρουφάνε την μπαταρία με το μπουρί της σόμπας απλά για να πάνε με το "ρεύμα" της κίνησης.

Ιδίως στις χαμηλές θερμοκρασίες και όσο περνάει ο καιρός και η χωρητικότητα της μπαταρίας πέφτει και  η τιμή της κιλοβατώρας ανεβαίνει, καταντάνε περιττή ταλαιπωρία ιδίως για όσους δεν έχουν δικό τους πάρκιγκ και θα φοβούνται τους υπαλλήλους της ΔΕΗ ότι θα τους το κάνουν ανταλλακτικά...

Εδώ να προσθέσω ότι σε μη επώνυμα ηλεκτρικά υπάρχει ο πραγματικός εφιάλτης του ποιος είναι ο εισαγωγέας και τι ανταλλακτικά θα υπάρχουν για το μοντέλο αυτό μετά από 2-3 χρόνια. Τα κινέζικα αλλάζουν συνέχεια παρτίδες και μοντέλα, τα βελτιώνουν οι άνθρωποι αλλά δεν πολυνοιάζονται για όσα μοντέλα έχουν πωλήσει στο παρελθόν και την συμβατότητα των ανταλλακτικών του σήμερα με μοντέλα προπέρσινα και πίσω.

Αυτό συμβαίνει ήδη σε θερμικά μοντέλα, βλέπε Zontes φαντάσου σε ηλεκτρικά μοντέλα που οι προμηθευτές κινητήρων, απαρτιών κλπ αλλάζουν ακόμη κι από μήνα σε μήνα...

Δημοσ.
18 ώρες πριν, stel106 είπε

Aπλα στα μηχανακια δεν υπαρχει κατι επωνυμο που σημαινει σε 3-4 χρονια τι θα γινει μαυτο το μηχανακι? χαλαει ενα κοντερ ενα εξαρτημα... δεν ξερω καν αν θα υπαρχει στοκ ανταλλακτικο στην αγορα

οποτε αυτα τα 3000 πχ που θα δωσω θα πρεπει να γινουν αποσβεση μεχρι να χαλασει

και δεν συζηταω για ανρτησεις στησιμο κλπ.... ολα αυτα κανουν 500 ευρω κοστος κατασκευης και 1500  μοτερ μπαταριες  στον κατασκευαστη,....

 

ενω παιρνεις πχ ενα 125 για μικρομετακινησεις πχ nmax και σε 3-5 χρονια παλι θα εχει μια σημαντικη αξια σαν μηχανακι...

 

αυτα οποτε καταληγω οτι ηλεκτρικο μηχανακι καποιος παιρνει και λιγο για την ''φαση''

Όλες οι σοβαρές εταιρείες έχουν όλα τα ανταλλακτικά. Εγώ το έχω 6 χρόνια και για το κοντέρ που χρειάστηκα παρόλο που πλέον δεν το φέρνει είχε ετοιμοπαραδοτο. Μπαταρία και μοτέρ δεν πρόκειται να αλλάξεις εκτός αν πέσεις σε ελλατωματικο κάτι που είναι σπάνιο. Για μπαταρία λιθίου συζητάμε πάντα.

13 ώρες πριν, giorgosxax είπε

Κάτοχος ηλεκτρικού με 2000χλμ.

Κατά αρχήν τα περισσότερα ηλεκτρικά σε κατηγορία και δύναμη είναι 50cc. Με κόφτη στα 45. Όσα πάνε κατηγορία 125cc είναι πολύ πιο ακριβά.

Ας το έχουν αυτό υπόψιν όσοι θέλουν ταχύτητα και δύναμη .

 

2 μεγάλα θετικά που βλέπω εγώ

-οικονομια στην κατανάλωση και στα σέρβις.

-αθορυβο ξεκούραστο καθαρό χωρίς δονήσεις.

Στα αρνητικά είναι η μικρές αυτονομίες και το κουβαλημα της μπαταρίας για φόρτιση.

Εγώ έχω 100 χιλιόμετρα αυτονομία οπότε είμαι οκ. Επίσης μένω σε μονοκατοικία και έχω πρίζα εκεί που είναι το μηχανάκι εκτός του ότι δεν είναι αποσπώμενη η δικιά Μ.

Δημοσ.
Στις 13/4/2023 στις 11:09 ΠΜ, vaggooss είπε

Εκ πείρας δεν έχω κολλήσει σε καμία ανηφόρα με 165 κιλά επάνω. Ο joshua είναι ο τρίτος. Ο τέταρτος αυτοπροσδιορίζεται ως ηλεκτρολόγος μηχανολόγος και λέει ότι οι μπαταρίες δεν βγάζουν 2 χρόνια και εγώ τις έχω διπλάσια χρόνια και.

5 χρόνια πλέον. 

Δημοσ.
Στις 4/11/2024 στις 12:41 ΠΜ, CaMp3on είπε

Παιδιά έχετε ακούσει για θέματα υπερθέρμανσης και γενικά προβλήματα για τα silence /seat mo ?

Ο κατασκευαστής αποτι θυμάμαι το αναγράφει να μην δουλεύει πάνω από 20 λεπτά στην τελική ταχύτητα,για τον λόγο της υπερθέρμανσης.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, vaggooss είπε

Ο κατασκευαστής αποτι θυμάμαι το αναγράφει να μην δουλεύει πάνω από 20 λεπτά στην τελική ταχύτητα,για τον λόγο της υπερθέρμανσης.

Όχι δεν εννοώ σε ακραίες συνθήκες . Διάβασα για υπερθερμάνσεις και μείωση της απόδοσης λόγω ζέστης σε νορμαλ συνθήκες χρήσης .

Δημοσ.
3 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Όχι δεν εννοώ σε ακραίες συνθήκες . Διάβασα για υπερθερμάνσεις και μείωση της απόδοσης λόγω ζέστης σε νορμαλ συνθήκες χρήσης .

Αυτό δεν το ξέρω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...