Soulis_Maritsas Δημοσ. 21 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2023 Γεια χαρα σε ολους, Αν και δεν ειμαι καθολου φαν της ηλεκτροκινησης (προς το παρον τουλαχιστον) και δεν εχω οδηγησει ηλεκτροκινητο σκουτερ, θα ηθελα απο περιεργεια καποιος που εχει να μου πει... 1) Ποσο fun to drive ειναι αν μπορουμε να το πουμε ετσι. Καποιος που εχει οδηγησει παπια/σκουτερ/μηχανες θα του "πει" κατι το ηλεκτροκινητο η θα ξενερωσει? 2) Το γεγονος οτι ειναι σχεδον αθορυβο δεν εχει αντικτυπο στην ασφαλεια? Θελω να πω καποιοι οδηγοι και πεζοι εξω στους δρομους πανε με το αυτι...Το βενζινοκινητο το ακουνε πιο ευκολα. Με το ηλεκτρικο τι γινεται, θα καιμε τη μιση μπαταρια στις κορνες? 3) Στις κατηφορες ο ηλεκτροκινητηρας σε "κραταει" καθολου αν αφησεις το γκαζι οπως ενα κιβωτιο ας πουμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 21 Απριλίου 2023 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2023 15 λεπτά πριν, Soulis_Maritsas είπε Γεια χαρα σε ολους, Αν και δεν ειμαι καθολου φαν της ηλεκτροκινησης (προς το παρον τουλαχιστον) και δεν εχω οδηγησει ηλεκτροκινητο σκουτερ, θα ηθελα απο περιεργεια καποιος που εχει να μου πει... 1) Ποσο fun to drive ειναι αν μπορουμε να το πουμε ετσι. Καποιος που εχει οδηγησει παπια/σκουτερ/μηχανες θα του "πει" κατι το ηλεκτροκινητο η θα ξενερωσει? 2) Το γεγονος οτι ειναι σχεδον αθορυβο δεν εχει αντικτυπο στην ασφαλεια? Θελω να πω καποιοι οδηγοι και πεζοι εξω στους δρομους πανε με το αυτι...Το βενζινοκινητο το ακουνε πιο ευκολα. Με το ηλεκτρικο τι γινεται, θα καιμε τη μιση μπαταρια στις κορνες? 3) Στις κατηφορες ο ηλεκτροκινητηρας σε "κραταει" καθολου αν αφησεις το γκαζι οπως ενα κιβωτιο ας πουμε? Το ηλεκτρικό είναι για συγκεκριμένη χρήση,πες μας τι ανάγκες έχεις για την καθημερινή του χρήση και θα σου πω την γνώμη μ. 1) το θέμα fun είναι όπως το βλέπει ο καθένας εμένα το μόνο που μπορώ να πω σαν θετικό είναι ότι δεν έχεις κραδασμούς του κινητήρα αλλά αν έχει το μοτέρ στην ρόδα Κοπαναει αρκετά στις κακοτεχνίες. 2) θα προσαρμοστείς εσύ στην οδήγηση όσον αφορά το αθόρυβο και θα είσαι πιο προσεκτικός με τους πεζούς. 3) Κάποια μοντέλα έχουν πλέον φρενάρισμα όταν πατάς ελαφρώς το φρένο,φρενάρει το μοτέρ δλδ για να μην καταπονεις τα τακάκια. Αλλά όχι όλα κάποια συγκεκριμένα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΒουρΝ Δημοσ. 24 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Ξερουμε αν τα ηλεκτρικα σκουτερ της daytona ειναι αδιαβροχα?Δεν γραφει τιποτα στο site τους Στις 21/4/2023 στις 5:40 ΜΜ, Soulis_Maritsas είπε Γεια χαρα σε ολους, Αν και δεν ειμαι καθολου φαν της ηλεκτροκινησης (προς το παρον τουλαχιστον) και δεν εχω οδηγησει ηλεκτροκινητο σκουτερ, θα ηθελα απο περιεργεια καποιος που εχει να μου πει... 1) Ποσο fun to drive ειναι αν μπορουμε να το πουμε ετσι. Καποιος που εχει οδηγησει παπια/σκουτερ/μηχανες θα του "πει" κατι το ηλεκτροκινητο η θα ξενερωσει? 2) Το γεγονος οτι ειναι σχεδον αθορυβο δεν εχει αντικτυπο στην ασφαλεια? Θελω να πω καποιοι οδηγοι και πεζοι εξω στους δρομους πανε με το αυτι...Το βενζινοκινητο το ακουνε πιο ευκολα. Με το ηλεκτρικο τι γινεται, θα καιμε τη μιση μπαταρια στις κορνες? 1)Δεν εχει μεγαλη διαφορα 2)Εμενα οι πεζοι με πατινι με ακουνε, πολυ σπανια να μου πεταχτει καποιος χωρις να με εχει ακουσει δεν μου εχει συμβει κανουν καποιο θορυβο που ακουγεται οσο να ναι. Τωρα στο θεμα αμαξιων ειναι το οτι αξιζει να εχεις μια εξατμιση οταν ο αλλος ειναι σε αμαξι μπορει να μην σε δει αμα εχεις μια μηχανη με μια εξατμιση θα σε ακουσει τουλαχιστον.Μετα ειναι θεμα δικο μας να προσεχουμε να σιγουρευτουμε οτι μας εχουν δει κτλ Επεξ/σία 24 Μαΐου 2023 από ΒουρΝ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bazzman Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου Καλησπέρα Εγώ το έχω το συγκεκριμένο μηχανάκι και κάνω ντελιβερι με αυτό. Είμαι 125κιλα και με το κουτί με πράγματα μέσα φτάνει τα 135κιλα . βγάζει τα 150χιλιομετρα αυτονομίας για πλάκα, και συνάδελφος που είναι στην κατηγορία φτερού (80 κιλά) έχει δει και 210χιλιομετρα.ειναι πάρα πολύ καλό και πάει μέχρι 110χιλμ τελική. Θέλει 4ωρες από άδειο για να γεμίσει ρεύμα και με μετρητή τρώει 7κιλοβατορες.αρα με 1,5-2 ευρώ για 150χλμ το λιγότερο. Πιστεύω αξίζει!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Havik Δημοσ. 3 Μαρτίου Share Δημοσ. 3 Μαρτίου 1 hour ago, Bazzman said: Καλησπέρα Εγώ το έχω το συγκεκριμένο μηχανάκι και κάνω ντελιβερι με αυτό. Είμαι 125κιλα και με το κουτί με πράγματα μέσα φτάνει τα 135κιλα . βγάζει τα 150χιλιομετρα αυτονομίας για πλάκα, και συνάδελφος που είναι στην κατηγορία φτερού (80 κιλά) έχει δει και 210χιλιομετρα.ειναι πάρα πολύ καλό και πάει μέχρι 110χιλμ τελική. Θέλει 4ωρες από άδειο για να γεμίσει ρεύμα και με μετρητή τρώει 7κιλοβατορες.αρα με 1,5-2 ευρώ για 150χλμ το λιγότερο. Πιστεύω αξίζει!!!! Σε ποιο μοντέλο αναφέρεσαι; με 2 μπαταρίες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zakzam Δημοσ. 1 Ιουνίου Share Δημοσ. 1 Ιουνίου Μόνο βενζίνη, μακριά από ηλεκτρικά μηχανάκια και σκούτερ. Δεν θα σας βγει σε καλό πιστέψτε με!! Και δεν εννοώ μόνο την αυτονομία η τα ανταλλακτικά και το ανύπαρκτο after sales, εννοώ και τους κινδύνους. Μην μπαίνετε σε αυτό το τσεπακι είναι πολύ νωρίς ακόμα. Που να δείτε με τα επώνυμα ηλεκτρικά και υβρίδια αμάξια τι γίνεται και τι έρχεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 1 Ιουνίου Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2 ώρες πριν, Zakzam είπε Μόνο βενζίνη, μακριά από ηλεκτρικά μηχανάκια και σκούτερ. Δεν θα σας βγει σε καλό πιστέψτε με!! Και δεν εννοώ μόνο την αυτονομία η τα ανταλλακτικά και το ανύπαρκτο after sales, εννοώ και τους κινδύνους. Μην μπαίνετε σε αυτό το τσεπακι είναι πολύ νωρίς ακόμα. Που να δείτε με τα επώνυμα ηλεκτρικά και υβρίδια αμάξια τι γίνεται και τι έρχεται... Επειδή μόλις απέκτησα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Τι γίνεται και τι έρχεται; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουνίου Share Δημοσ. 1 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 6 hours ago, Zakzam said: Μόνο βενζίνη, μακριά από ηλεκτρικά μηχανάκια και σκούτερ. Δεν θα σας βγει σε καλό πιστέψτε με!! Και δεν εννοώ μόνο την αυτονομία η τα ανταλλακτικά και το ανύπαρκτο after sales, εννοώ και τους κινδύνους. Μην μπαίνετε σε αυτό το τσεπακι είναι πολύ νωρίς ακόμα. Που να δείτε με τα επώνυμα ηλεκτρικά και υβρίδια αμάξια τι γίνεται και τι έρχεται... Και μένα να ενημερώσεις για το τι γίνεται γιατί εδώ και 6 χρόνια με επώνυμο υβριδικό αμάξι δεν έχω πάρει χαμπάρι τίποτα. Επεξ/σία 1 Ιουνίου από Joshua21 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Υβρίδια 😂😂😂 Το Yaris μου είναι μείξη θερμικού με Redhaven… Επεξ/σία 18 Αυγούστου από SaFiS 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zakzam Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου Στις 1/6/2024 στις 9:12 ΠΜ, @pnea1973 είπε Επειδή μόλις απέκτησα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Τι γίνεται και τι έρχεται; Οι βλάβες είναι το ένα, το δεύτερο είναι πως εάν εμπλακείς σε ατύχημα καλο, δηλαδή παραμόρφωση αμαξώματος (δεν συζητάμε για βαρβατα ατυχήματα), παρόλες τις δικλείδες ασφαλείας που έχουν ο κίνδυνος ανάφλεξης - έκρηξης της μπαταρίας είναι σημαντικός ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ εάν είναι από κάτω η/και στο μαρσπιε του οχήματος. Είναι ωραία τα ηλεκτρικά αλλά οι μπαταρίες όχι, εάν δεν βάλουν τις νέου τύπου solid state, δεν προτείνεται η αγορά τέτοιου οχήματος, στο λέω εκ πείρας γιατί είμαι στον χώρο. Στις 1/6/2024 στις 12:59 ΜΜ, Joshua21 είπε Και μένα να ενημερώσεις για το τι γίνεται γιατί εδώ και 6 χρόνια με επώνυμο υβριδικό αμάξι δεν έχω πάρει χαμπάρι τίποτα. Είσαι τυχερός και μακάρι να παραμείνει έτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 18 Αυγούστου Share Δημοσ. 18 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Zakzam είπε Οι βλάβες είναι το ένα, το δεύτερο είναι πως εάν εμπλακείς σε ατύχημα καλο, δηλαδή παραμόρφωση αμαξώματος (δεν συζητάμε για βαρβατα ατυχήματα), παρόλες τις δικλείδες ασφαλείας που έχουν ο κίνδυνος ανάφλεξης - έκρηξης της μπαταρίας είναι σημαντικός ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ εάν είναι από κάτω η/και στο μαρσπιε του οχήματος. Είναι ωραία τα ηλεκτρικά αλλά οι μπαταρίες όχι, εάν δεν βάλουν τις νέου τύπου solid state, δεν προτείνεται η αγορά τέτοιου οχήματος, στο λέω εκ πείρας γιατί είμαι στον χώρο. Είσαι τυχερός και μακάρι να παραμείνει έτσι. Δηλαδή στατιστικά το ηλεκτρικό με λιγότερα κινούμενα μέρη, βγάζει παραπάνω βλάβες από το θερμικό; Επίσης, αν είδες τώρα τελευταία (με μια αναζήτηση ακόμα και Ελλάδα) κάτι βενζίνης πήραν φωτιά από μόνα τους. Χωρίς να εμπλακούν σε ατύχημα. Αυτό πως το εξηγείς; Επειδή εγώ γνωρίζω άλλα... Αλλά προφανώς δεν θα μπω σε κουβέντα, ανώνυμα σε ένα φόρουμ όπου όλοι είμαστε ειδικοί... Ευχαριστώ πάντως που απάντησες.. Επεξ/σία 18 Αυγούστου από @pnea1973 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
glados5462 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου Γεια σας, έχω ένα Daytona e-Viball εδώ κι ένα χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αρχικά υπήρχε μια εφαρμογή (Dyego) με την οποία γινόταν ξεκλείδωμα μέσω Bluetooth, έλεγχος φόρτισης μπαταριών και απ΄ότι είχα προσέξει και updates λογισμικού. Παρόλα αυτά μετά από λίγο η εφαρμογή σταμάτησε να λειτουργεί. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία οι οποίοι με ενημέρωσαν ότι ο κατασκευαστής αποφάσισε να την αποσύρει από Ευρώπη. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν υπάρχει άλλος τρόπος να αναβαθμιστεί το λογισμικό. Ξέρει κανείς κάτι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucky-S Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) ***Αυτη την απάντηση την είχα δώσει και σε άλλο σχετικό ποστ***. Θα ήθελα να σας μιλήσω λίγο για εμένα και την εμπειρία με το ηλεκτρικό μου μηχανάκι μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια χρήσης. Η αλήθεια είναι ότι αν και έχω ηλεκτρικό όχημα είμαι μεγάλος φαν των μηχανών όπως η triumph boneville τα v Strom της Suzuki και τα Tdm ή τα Tiger και γενικά μου αρέσουν οι μηχανές. Όταν ήμουν στα πρώτα έτη πανεπιστημίου τα ηλεκτρικά μόλις που είχαν αρχίσει να κάνουν την εισαγωγή τους στην αγορά έντονα χωρίς να μου κινούν το ενδιαφέρον ιδιαίτερα. Όντας πολύτεκνος και σε μια οικογένεια που ήδη υπάρχουν τρία οχήματα, μου ήταν αρκετά δύσκολο ( κυρίως ψυχολογικά) να ζητήσω οικονομική βοήθεια για να πάρω ένα όχημα και να το συντηρώ από κοινού με τους γονείς μου μεν, αλλά με σημαντικά κόστη. Έτσι είπαμε να κάνουμε την δοκιμή για ένα ηλεκτρικό μηχανάκι μιας και με τις επιπλέον επιδοτήσεις πήρα ένα ηλεκτρικό σκούτερ 2000w(e fun lipo) κοντά στο 1000αρικο. Δεν θα πω ψέματα ή δύναμη είναι μικρή και μετά την μέση μπαίνει κόφτης για εξοικονόμηση μπαταρίας από 55 χλμ σε 45 χιλιόμετρα την ώρα χάνοντας μάλιστα και ένα από τα δύο αλογάκια του 😂( Με την κοπέλα μου το κοροϊδεύουμε ότι το ένα πέθανε από την κούραση και σε ανηφόρες μεγάλης κλίσης η '' ποδοκινητη'' όπως το κοροϊδεύω είναι απαραίτητη). Η αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες κατά μέσο όρο είναι κοντά στα 60 χιλιόμετρα (90% των χρήσεων με δύο αναβάτες πάνω από το όριο που συνίσταται στα 160 κιλά), ενώ ιδανικά, δηλαδή με ένα αναβάτη και λίγες ανηφόρες + οικονομική οδήγηση μου βγάζει καπου 80-90 χιλιόμετρα. Στην φάση που είμαι και στην πόλη που είμαι (Πάτρα) το βασικό μου δρομολόγιο ήταν εγλυκαδα - πανεπιστήμιο και επιστροφή (κοντά στα 30 χιλιόμετρα με μερικές ακόμα υποχρεώσεις) δικαβαλο. Αντε και καμιά βόλτα επιπλέον μέσα στη μέρα ή για δουλειά ( Ιδιαίτερα). Στη χρήση που το ήθελα και τις ανάγκες μου θα ήθελα ίσως κάτι λίγο πιο δυνατό ( αν και από ευθύνη μου επιλέχθηκε το πιο αδύναμο μοντέλο). Εχω κρατήσει το μηχανάκι σχεδόν τέσσερα χρόνια όπως είπα. Κάνοντας δοκιμές και λίγες μετρήσεις με τον πατέρα μου υπολογισαμε ότι κάθε 100 χιλιόμετρα περίπου το κόστος είναι κάτι λιγότερο από 1,5€ (σχεδόν 7 κιλοβατορες ανά μια μισή φόρτιση). Τώρα έχω 15.000 και κάτι χιλιόμετρα, η αυτονομία έχει μείνει σταθερή όσο το έχω παρατηρήσει και τα μόνα έξοδα πέραν του ρεύματος ήταν 60€ τα λάστιχα και 30 € μια ασφάλεια που βραχυκύκλωσε, δηλαδή 90€ συν κάπου στα 210€ από τις φορτίσεις για όλα τα 15 χιλιάδες χιλιόμετρα που έχω κάνει αυτά τα 4 χρόνια μιλάμε για ένα σύνολο 300€... Συν την αγορά του με τις επιδοτήσεις που δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο αλλά ας βάλω το χειρότερο των 1.200€ που νομίζω ότι είχαμε πληρώσει τότε ( τώρα έχει ανέβει η τιμή στα πιο καινούρια μοντέλα), συνολικά λοιπόν το μηχανάκι αυτό κόστισε περίπου1.500€. Χωρις να έχει δείξει κάποιο άλλο σημάδι ότι σύντομα θα σβήσει. Σε ένα αντίστοιχο βενζινοκινητο θα είχα πληρώσει τις βενζίνες στα 15.000 χιλιόμετρα κοντά στα 900 € συν ότι τυχόν προβλήματα που πιθανόν θα είχαν προκύψει. Ακόμα και με την τωρινή τιμή του στα 2.200 χωρίς επιδότηση στο πλέον θα είχε κάνει πιθανόν απόσβεση... Και έχω ακόμα 1+ χρόνο εγγύηση στη μπαταρία (τα 50.000 χιλιόμετρα δεν τα φτάνω 😂). Ακόμη δεν έχω υπολογίσει τέλη κυκλοφορίας αλλά μιας και σε αυτή την κατηγορία το 50cc δεν θα πλήρωνε πολύ ας το αφήσω. Αυτά τα τέσσερα χρόνια λοιπόν θυσιασα μεν κάποια σημαντικά πράγματα όπως ταχύτητα, δύναμη και αυτονομια, όμως γλύτωσα με πολλά δρομολόγια καύσιμα από την οικογένεια, φίλους, συγγενείς και γενικά σε όλους όσους μπορούσα. Μοναδική φορά που μου έσβησε το μηχανάκι έγινε εν γνώση μου, με 85 χιλιόμετρα μια φόρτισης πότε δεν μου ξαναετυχε καθώς συνήθως το φορτίζω μόνο το βράδυ (εκτός απροόπτου) ανά δύο μέρες. Κλείνοντας λοιπόν τελική μου άποψη είναι, ότι ειδικά τα πιο δυνατά μοντέλα για αποστάσεις μεσαίες (150 χιλιόμετρα και κάτω) είναι ίσως μονόδρομος και άξιοι αντίπαλοι μέχρι τα 300 κυβικά σε αντιστοιχία ( για μένα που δεν θέλω μηχανή για χόμπι, ούτε επειδή μου αρέσει ο ήχος και η αίσθηση του κινητήρα, όμως αν σου αρέσουν όλα αυτά μάλλον δεν θα μπλέξεις εύκολα σε κάτι αντίστοιχο με κάτω από 300cc!). Εννοείται όμως ότι για τακτικές αποστάσεις τύπου Πάτρα - Κόρινθο και βάλε θα πάρεις κάτι με κινητήρα εσωτερικής καύσης! Ταπεινή γνώμη ενός συνειδητοποιημενου για τα ελλατωματα των ηλεκτρικών χρήστη. Προφανώς θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες σας και ακόμα περισσότερο τις γνώσεις σας! Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου από Lucky-S 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Στις 16/10/2024 στις 7:09 ΜΜ, Lucky-S είπε ***Αυτη την απάντηση την είχα δώσει και σε άλλο σχετικό ποστ***. Θα ήθελα να σας μιλήσω λίγο για εμένα και την εμπειρία με το ηλεκτρικό μου μηχανάκι μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια χρήσης. Η αλήθεια είναι ότι αν και έχω ηλεκτρικό όχημα είμαι μεγάλος φαν των μηχανών όπως η triumph boneville τα v Strom της Suzuki και τα Tdm ή τα Tiger και γενικά μου αρέσουν οι μηχανές. Όταν ήμουν στα πρώτα έτη πανεπιστημίου τα ηλεκτρικά μόλις που είχαν αρχίσει να κάνουν την εισαγωγή τους στην αγορά έντονα χωρίς να μου κινούν το ενδιαφέρον ιδιαίτερα. Όντας πολύτεκνος και σε μια οικογένεια που ήδη υπάρχουν τρία οχήματα, μου ήταν αρκετά δύσκολο ( κυρίως ψυχολογικά) να ζητήσω οικονομική βοήθεια για να πάρω ένα όχημα και να το συντηρώ από κοινού με τους γονείς μου μεν, αλλά με σημαντικά κόστη. Έτσι είπαμε να κάνουμε την δοκιμή για ένα ηλεκτρικό μηχανάκι μιας και με τις επιπλέον επιδοτήσεις πήρα ένα ηλεκτρικό σκούτερ 2000w(e fun lipo) κοντά στο 1000αρικο. Δεν θα πω ψέματα ή δύναμη είναι μικρή και μετά την μέση μπαίνει κόφτης για εξοικονόμηση μπαταρίας από 55 χλμ σε 45 χιλιόμετρα την ώρα χάνοντας μάλιστα και ένα από τα δύο αλογάκια του 😂( Με την κοπέλα μου το κοροϊδεύουμε ότι το ένα πέθανε από την κούραση και σε ανηφόρες μεγάλης κλίσης η '' ποδοκινητη'' όπως το κοροϊδεύω είναι απαραίτητη). Η αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες κατά μέσο όρο είναι κοντά στα 60 χιλιόμετρα (90% των χρήσεων με δύο αναβάτες πάνω από το όριο που συνίσταται στα 160 κιλά), ενώ ιδανικά, δηλαδή με ένα αναβάτη και λίγες ανηφόρες + οικονομική οδήγηση μου βγάζει καπου 80-90 χιλιόμετρα. Στην φάση που είμαι και στην πόλη που είμαι (Πάτρα) το βασικό μου δρομολόγιο ήταν εγλυκαδα - πανεπιστήμιο και επιστροφή (κοντά στα 30 χιλιόμετρα με μερικές ακόμα υποχρεώσεις) δικαβαλο. Αντε και καμιά βόλτα επιπλέον μέσα στη μέρα ή για δουλειά ( Ιδιαίτερα). Στη χρήση που το ήθελα και τις ανάγκες μου θα ήθελα ίσως κάτι λίγο πιο δυνατό ( αν και από ευθύνη μου επιλέχθηκε το πιο αδύναμο μοντέλο). Εχω κρατήσει το μηχανάκι σχεδόν τέσσερα χρόνια όπως είπα. Κάνοντας δοκιμές και λίγες μετρήσεις με τον πατέρα μου υπολογισαμε ότι κάθε 100 χιλιόμετρα περίπου το κόστος είναι κάτι λιγότερο από 1,5€ (σχεδόν 7 κιλοβατορες ανά μια μισή φόρτιση). Τώρα έχω 15.000 και κάτι χιλιόμετρα, η αυτονομία έχει μείνει σταθερή όσο το έχω παρατηρήσει και τα μόνα έξοδα πέραν του ρεύματος ήταν 60€ τα λάστιχα και 30 € μια ασφάλεια που βραχυκύκλωσε, δηλαδή 90€ συν κάπου στα 210€ από τις φορτίσεις για όλα τα 15 χιλιάδες χιλιόμετρα που έχω κάνει αυτά τα 4 χρόνια μιλάμε για ένα σύνολο 300€... Συν την αγορά του με τις επιδοτήσεις που δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο αλλά ας βάλω το χειρότερο των 1.200€ που νομίζω ότι είχαμε πληρώσει τότε ( τώρα έχει ανέβει η τιμή στα πιο καινούρια μοντέλα), συνολικά λοιπόν το μηχανάκι αυτό κόστισε περίπου1.500€. Χωρις να έχει δείξει κάποιο άλλο σημάδι ότι σύντομα θα σβήσει. Σε ένα αντίστοιχο βενζινοκινητο θα είχα πληρώσει τις βενζίνες στα 15.000 χιλιόμετρα κοντά στα 900 € συν ότι τυχόν προβλήματα που πιθανόν θα είχαν προκύψει. Ακόμα και με την τωρινή τιμή του στα 2.200 χωρίς επιδότηση στο πλέον θα είχε κάνει πιθανόν απόσβεση... Και έχω ακόμα 1+ χρόνο εγγύηση στη μπαταρία (τα 50.000 χιλιόμετρα δεν τα φτάνω 😂). Ακόμη δεν έχω υπολογίσει τέλη κυκλοφορίας αλλά μιας και σε αυτή την κατηγορία το 50cc δεν θα πλήρωνε πολύ ας το αφήσω. Αυτά τα τέσσερα χρόνια λοιπόν θυσιασα μεν κάποια σημαντικά πράγματα όπως ταχύτητα, δύναμη και αυτονομια, όμως γλύτωσα με πολλά δρομολόγια καύσιμα από την οικογένεια, φίλους, συγγενείς και γενικά σε όλους όσους μπορούσα. Μοναδική φορά που μου έσβησε το μηχανάκι έγινε εν γνώση μου, με 85 χιλιόμετρα μια φόρτισης πότε δεν μου ξαναετυχε καθώς συνήθως το φορτίζω μόνο το βράδυ (εκτός απροόπτου) ανά δύο μέρες. Κλείνοντας λοιπόν τελική μου άποψη είναι, ότι ειδικά τα πιο δυνατά μοντέλα για αποστάσεις μεσαίες (150 χιλιόμετρα και κάτω) είναι ίσως μονόδρομος και άξιοι αντίπαλοι μέχρι τα 300 κυβικά σε αντιστοιχία ( για μένα που δεν θέλω μηχανή για χόμπι, ούτε επειδή μου αρέσει ο ήχος και η αίσθηση του κινητήρα, όμως αν σου αρέσουν όλα αυτά μάλλον δεν θα μπλέξεις εύκολα σε κάτι αντίστοιχο με κάτω από 300cc!). Εννοείται όμως ότι για τακτικές αποστάσεις τύπου Πάτρα - Κόρινθο και βάλε θα πάρεις κάτι με κινητήρα εσωτερικής καύσης! Ταπεινή γνώμη ενός συνειδητοποιημενου για τα ελλατωματα των ηλεκτρικών χρήστη. Προφανώς θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες σας και ακόμα περισσότερο τις γνώσεις σας! Έτσι ακριβώς είναι. Και θα προσθέσω αν σέβεσαι τους συνανθρώπους σου δεν θέλεις να εκπέμπεις καυσαέρια επιβαρύνοντας την υγεία σου την υγεία των παίδων μας κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stel106 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου μιας και εγω ειμαι ψιλο ετοιμος να παρω ενα ηλεκτρικο μηχανακι το οποιο ταιριαζει στα μετρα μου ... οριακα πιστευω αξιζει απο θεμα κερδους - αξιοπιστιας - μεταπωλησης (παντα με την επιδοτηση εξοικονομω ) απλα ειπα να το δοκιμασω για 1-2 χρονια να δω ειδικα στα ηλεκτρικα μηχανακια ειναι πιο πολυ η φαση οτι θες να παιξεις λιγο οπως και με τα πατινια παρα να παρεις κατι μακροπροθεσμα να ειναι εργατης για σενα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα