Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

2080 βγαινει με επιδοτηση με 1 μπαταρια και 2546 με 2 μπαταριες, για αυτο ειπα 500

Δυστυχώς η επιδότηση ισχύει μόνο κατά την αρχική αγορά μαζί με την μηχανή, από ότι ξέρω μετά σε μεταγενέστερο χρόνο δεν μπορείς, οπότε σου μένουν δυο επιλογές, επισκευή ή αντικατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vaggooss είπε

Δεν πρόκειται να ανατρέξω όλα τα σάιτ.

Αλλά πολύ καλό ότι έκανες την έρευνα σου.

Όταν υποστηρίζεις πως κάποιος είπε κάτι, καλό θα ήταν να μπορείς να το αποδεικνύεις. "Έρευνα" κάνω καθημερινά για διάφορα θέματα, και συμφωνώ ότι είναι καλό να γίνεται, αλλά ποτέ δεν έχω γράψει πως οι ηλεκτρικοί κινητήρες πάσχουν στη ροπή τους. Που το είδες (ή καλύτερα, πως το φαντάστηκες), ούτε εσύ δε το ξέρεις, απ' ότι φαίνεται.

Τα ηλεκτρικά οχήματα, είτε δίκυκλα, ή αυτοκίνητα, ή ... νταλίκες (σαν σύνολο, όχι "σκέτο" το μοτέρ) έχουν κάποια αντικειμενικά μειονεκτήματα έναντι των θερμικών και σε καμία περίπτωση δε θα πω ότι ένα ηλεκτρικό όχημα κάνει για όλους ή για κάθε πιθανό σενάριο χρήσης. Πιθανώς να είχες δει κάτι τέτοιο σε άλλο θέμα, όπου σίγουρα θα 'χω αναφέρει κάποια μειονεκτήματά τους, και να το ερμήνευσες κατά το δοκούν, φέρνοντας στο παιχνίδι τη ροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Όταν υποστηρίζεις πως κάποιος είπε κάτι, καλό θα ήταν να μπορείς να το αποδεικνύεις. "Έρευνα" κάνω καθημερινά για διάφορα θέματα, και συμφωνώ ότι είναι καλό να γίνεται, αλλά ποτέ δεν έχω γράψει πως οι ηλεκτρικοί κινητήρες πάσχουν στη ροπή τους. Που το είδες (ή καλύτερα, πως το φαντάστηκες), ούτε εσύ δε το ξέρεις, απ' ότι φαίνεται.

Τα ηλεκτρικά οχήματα, είτε δίκυκλα, ή αυτοκίνητα, ή ... νταλίκες (σαν σύνολο, όχι "σκέτο" το μοτέρ) έχουν κάποια αντικειμενικά μειονεκτήματα έναντι των θερμικών και σε καμία περίπτωση δε θα πω ότι ένα ηλεκτρικό όχημα κάνει για όλους ή για κάθε πιθανό σενάριο χρήσης. Πιθανώς να είχες δει κάτι τέτοιο σε άλλο θέμα, όπου σίγουρα θα 'χω αναφέρει κάποια μειονεκτήματά τους, και να το ερμήνευσες κατά το δοκούν, φέρνοντας στο παιχνίδι τη ροπή.

Δεν σου είπα για την ροπή μην θολώνεις και γράφεις ασχετα πράγματα. Είπα ξεκάθαρα ότι έλεγες ότι δεν κάνουν χαλάνε οι μπαταρίες κλπ. Δεν ανέφερα για την ροπή που είπες αυτή την φορά. Και βλέπω και οι άλλοι 2-3 που λέγανε τα  ίδια πλέον χάθηκαν δεν σχολιάζουν τι έγινε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε post του @Haldol που γράφει μόνο για τη ροπή πας και γράφεις αυτό:

 

On 11/04/2023 at 13:59, vaggooss said:

Βλέπω άλλαξες γνώμη.

 

Και μετά του γράφεις αυτό:

 

2 hours ago, vaggooss said:

Δεν σου είπα για την ροπή μην θολώνεις και γράφεις ασχετα πράγματα.

 

Εντάξει, ότι ναι! :lol:

 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, NickTG είπε

Σε post του @Haldol που γράφει μόνο για τη ροπή πας και γράφεις αυτό:

 

 

Και μετά του γράφεις αυτό:

 

 

Εντάξει, ότι ναι! :lol:

 

Βλέπω άλλαξες γνώμη για τα ηλεκτρικά. Γράφω ροπή??? Άργησες και ανησύχησα?

Άλλοι 2 είναι να αλληλουποστηριζεστε στείλτε μνμ που είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 11/04/2023 at 12:08, Haldol said:

Παίδες, το παν στο "ξεκίνημα σε ανηφόρα", ή στο τράβηγμα - κουβάλημα φορτίου, είναι η ΡΟΠΗ. Όχι τα άλογα, ή τα kilowatt. Ένα Segway E125S (τυπικό παράδειγμα) των 3.500 W έχει ροπή ΆΝΩ των 100 N·m. Ακόμα και στο ξεκίνημα, από 0 στροφές. Ένα Medley S 150 ξέρετε πόση ροπή έχει; Δεκαπέντε. Το ξαναλέω. Δεκα-πέντε νιούτον-μέτρα. Κι αυτό στις 6.000 στροφές.

:)

Τα ηλεκτρικά σκούτερ έχουν ροπή συγκρίσιμη με μικρό αυτοκίνητο. Εάν λοιπόν σας βγάζει σε ανηφόρα ένα τυπικό βενζινοκίνητο scooter, τότε το ηλεκτρικό θα σας βγάλει πολύ, πολύ, πολύ, ΠΟΛΥ πιο ΕΥΚΟΛΑ.

Πιο πιθανό είναι λοιπόν να... "σκαλώσει" το βενζινάτο στο συγκεκριμένο σενάριο, παρά το ηλεκτρικό. Φυσικά, το ηλεκτρικό πάσχει σε μεγάλες ταχύτητες, μιας κι εκεί είναι που θέλουμε την ιπποδύναμη.

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις, η ροπή έχει να κάνει πιο πολύ με το πόσο "αρπάζει", την απόκριση που έχει πατώντας το γκάζι, όταν αρχίσει να επιταχύνει όμως - ειδικά όταν κουβαλάς μεγάλο φορτίο - η ισχύς είναι αυτή που το κάνει να διατηρεί ή και να αυξάνει την ταχύτητα. Και όλα αυτά στο ίσωμα, όταν πιάσεις ανηφόρα και με μεγάλο βάρος η ροπή είναι σχεδόν ασήμαντη, στα ζόρια η ισχύς είναι αυτή που κάνει τη διαφορά.

Αν ένα βενζινοκίνητο σας βγάζει σε ανηφόρα τότε το ηλεκτρικό σας βγάζει - ΑΝ θα σας βγάλει - πολύ πολύ ΠΟΛΥ πιο ΔΥΣΚΟΛΑ.

Επίσης από τον συλλογισμό σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια, τα ηλεκτρικά σκούτερ δεν έχουν πλήρη απόδοση από 0 στροφές, είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα σε υψηλότερες, και αυτό σε συνδυασμό με το ότι συνήθως τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο αδύναμα τα κάνει πολύ πιο αργά ΚΑΙ στην επιτάχυνση.

Και κάτι άλλο, το συγκεκριμένο ηλεκτρικό με 3.5KW δεν το λες και "τυπικό", μάλλον στα πιο ισχυρά ηλεκτρικά κατατάσσεται, που και πάλι είναι εξαιρετικά αδύναμο σε σχέση με το βενζινοκίνητο των 12,4KW που ανέφερες.

ΥΓ
Αλήθεια, που τα βρήκες τα νούμερα αυτά; Συνήθως οι κατασκευαστές αποφεύγουν να γράψουν ροπή στα χαρακτηριστικά, για το συγκεκριμένο Segway E125S με λίγο ψάξιμο τα μόνα που βρήκα είναι peak power 3KW (και όχι 3,5 όπως έγραψες), μέγιστο φορτίο 140 κιλά, και μέγιστη κλίση δρόμου 20 μοίρες (ούτε για αστείο στο μέγιστο φορτίο, αν είσαι 45 κιλά ίσως).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις, η ροπή έχει να κάνει πιο πολύ με το πόσο "αρπάζει", την απόκριση που έχει πατώντας το γκάζι, όταν αρχίσει να επιταχύνει όμως - ειδικά όταν κουβαλάς μεγάλο φορτίο - η ισχύς είναι αυτή που το κάνει να διατηρεί ή και να αυξάνει την ταχύτητα. Και όλα αυτά στο ίσωμα, όταν πιάσεις ανηφόρα και με μεγάλο βάρος η ροπή είναι σχεδόν ασήμαντη, στα ζόρια η ισχύς είναι αυτή που κάνει τη διαφορά.

Αν ένα βενζινοκίνητο σας βγάζει σε ανηφόρα τότε το ηλεκτρικό σας βγάζει - ΑΝ θα σας βγάλει - πολύ πολύ ΠΟΛΥ πιο ΔΥΣΚΟΛΑ.

Επίσης από τον συλλογισμό σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια, τα ηλεκτρικά σκούτερ δεν έχουν πλήρη απόδοση από 0 στροφές, είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα σε υψηλότερες, και αυτό σε συνδυασμό με το ότι συνήθως τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο αδύναμα τα κάνει πολύ πιο αργά ΚΑΙ στην επιτάχυνση.

Και κάτι άλλο, το συγκεκριμένο ηλεκτρικό με 3.5KW δεν το λες και "τυπικό", μάλλον στα πιο ισχυρά ηλεκτρικά κατατάσσεται, που και πάλι είναι εξαιρετικά αδύναμο σε σχέση με το βενζινοκίνητο των 12,4KW που ανέφερες.

ΥΓ
Αλήθεια, που τα βρήκες τα νούμερα αυτά; Συνήθως οι κατασκευαστές αποφεύγουν να γράψουν ροπή στα χαρακτηριστικά, για το συγκεκριμένο Segway E125S με λίγο ψάξιμο τα μόνα που βρήκα είναι peak power 3KW (και όχι 3,5 όπως έγραψες), μέγιστο φορτίο 140 κιλά, και μέγιστη κλίση δρόμου 20 μοίρες (ούτε για αστείο στο μέγιστο φορτίο, αν είσαι 45 κιλά ίσως).

To μεγιστο φορτιο για το Segway λεει οτι ειναι 255 κιλα,σε σχεση με piagio ειναι 23 κιλα λιγοτερο στα 113 vs 136, τα watt του τα μεγιστα μας βγαζουν 4 αλογα, τωρα για την ροπη δεν ειμαι σιγουρος κατι δεν μου κολαει 120 nm vs 15nm αμα ηταν ετσι δεν θα εβαζαν οριο κλισης ανηφορας θα ανεβαινε τα παντα,το μονο που μπορω να πω ειναι λογω του οτι ειναι περιορισμενο στα 45 χιλιομετρα ισως βγαζει ολη την δυναμη του σε αυτα τα χιλιομετρα οποτε φανταζομαι δεν θα εχει θεμα με και με πολυ μεγαλες ανηφορες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις, η ροπή έχει να κάνει πιο πολύ με το πόσο "αρπάζει", την απόκριση που έχει πατώντας το γκάζι, όταν αρχίσει να επιταχύνει όμως - ειδικά όταν κουβαλάς μεγάλο φορτίο - η ισχύς είναι αυτή που το κάνει να διατηρεί ή και να αυξάνει την ταχύτητα. Και όλα αυτά στο ίσωμα, όταν πιάσεις ανηφόρα και με μεγάλο βάρος η ροπή είναι σχεδόν ασήμαντη, στα ζόρια η ισχύς είναι αυτή που κάνει τη διαφορά.

Αν ένα βενζινοκίνητο σας βγάζει σε ανηφόρα τότε το ηλεκτρικό σας βγάζει - ΑΝ θα σας βγάλει - πολύ πολύ ΠΟΛΥ πιο ΔΥΣΚΟΛΑ.

Επίσης από τον συλλογισμό σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια, τα ηλεκτρικά σκούτερ δεν έχουν πλήρη απόδοση από 0 στροφές, είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να αποδίδουν τα μέγιστα σε υψηλότερες, και αυτό σε συνδυασμό με το ότι συνήθως τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο αδύναμα τα κάνει πολύ πιο αργά ΚΑΙ στην επιτάχυνση.

Και κάτι άλλο, το συγκεκριμένο ηλεκτρικό με 3.5KW δεν το λες και "τυπικό", μάλλον στα πιο ισχυρά ηλεκτρικά κατατάσσεται, που και πάλι είναι εξαιρετικά αδύναμο σε σχέση με το βενζινοκίνητο των 12,4KW που ανέφερες.

ΥΓ
Αλήθεια, που τα βρήκες τα νούμερα αυτά; Συνήθως οι κατασκευαστές αποφεύγουν να γράψουν ροπή στα χαρακτηριστικά, για το συγκεκριμένο Segway E125S με λίγο ψάξιμο τα μόνα που βρήκα είναι peak power 3KW (και όχι 3,5 όπως έγραψες), μέγιστο φορτίο 140 κιλά, και μέγιστη κλίση δρόμου 20 μοίρες (ούτε για αστείο στο μέγιστο φορτίο, αν είσαι 45 κιλά ίσως).

Χειρότερη ασυναρτησία δεν έχω ξαναδιαβάσει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

To μεγιστο φορτιο για το Segway λεει οτι ειναι 255 κιλα,σε σχεση με piagio ειναι 23 κιλα λιγοτερο στα 113 vs 136, τα watt του τα μεγιστα μας βγαζουν 4 αλογα, τωρα για την ροπη δεν ειμαι σιγουρος κατι δεν μου κολαει 120 nm vs 15nm αμα ηταν ετσι δεν θα εβαζαν οριο κλισης ανηφορας θα ανεβαινε τα παντα,το μονο που μπορω να πω ειναι λογω του οτι ειναι περιορισμενο στα 45 χιλιομετρα ισως βγαζει ολη την δυναμη του σε αυτα τα χιλιομετρα οποτε φανταζομαι δεν θα εχει θεμα με και με πολυ μεγαλες ανηφορες

 

 Αυτο με 1500 watt max ανεβαινει πολυ μεγαλες ανηφορες το αλλο με 3000 δεν θα μασαει σιγουρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

To μεγιστο φορτιο για το Segway λεει οτι ειναι 255 κιλα,σε σχεση με piagio ειναι 23 κιλα λιγοτερο στα 113 vs 136, τα watt του τα μεγιστα μας βγαζουν 4 αλογα, τωρα για την ροπη δεν ειμαι σιγουρος κατι δεν μου κολαει 120 nm vs 15nm αμα ηταν ετσι δεν θα εβαζαν οριο κλισης ανηφορας θα ανεβαινε τα παντα,το μονο που μπορω να πω ειναι λογω του οτι ειναι περιορισμενο στα 45 χιλιομετρα ισως βγαζει ολη την δυναμη του σε αυτα τα χιλιομετρα οποτε φανταζομαι δεν θα εχει θεμα με και με πολυ μεγαλες ανηφορες

Εκ πείρας δεν έχω κολλήσει σε καμία ανηφόρα με 165 κιλά επάνω. Ο joshua είναι ο τρίτος. Ο τέταρτος αυτοπροσδιορίζεται ως ηλεκτρολόγος μηχανολόγος και λέει ότι οι μπαταρίες δεν βγάζουν 2 χρόνια και εγώ τις έχω διπλάσια χρόνια και.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, ΒουρΝ said:

To μεγιστο φορτιο για το Segway λεει οτι ειναι 255 κιλα,σε σχεση με piagio ειναι 23 κιλα λιγοτερο στα 113 vs 136, τα watt του τα μεγιστα μας βγαζουν 4 αλογα, τωρα για την ροπη δεν ειμαι σιγουρος κατι δεν μου κολαει 120 nm vs 15nm αμα ηταν ετσι δεν θα εβαζαν οριο κλισης ανηφορας θα ανεβαινε τα παντα,το μονο που μπορω να πω ειναι λογω του οτι ειναι περιορισμενο στα 45 χιλιομετρα ισως βγαζει ολη την δυναμη του σε αυτα τα χιλιομετρα οποτε φανταζομαι δεν θα εχει θεμα με και με πολυ μεγαλες ανηφορες

Ποιος ακριβώς λέει ότι το μέγιστο φορτίο είναι 255 κιλά? Αν σου είναι εύκολο βάλε κάποιο link, στο site του εισαγωγέα δεν κατάφερα να βρω κάτι, στο παρακάτω (που μπορεί να είναι και λάθος βέβαια) λέει 140:

https://www.kotsovolos.gr/gaming-gadgets/ilektrika-patinia-podilata/hlektrika-mhxanakia/241507-ηλεκτρ-μηχανακι-segway-e125s-ruby-red

Όσο για τις ανηφόρες, όπως είπα και παραπάνω σε αυτές μετράει η ισχύς και όχι η ροπή, λογικό είναι να τα βρίσκει σκούρα γιατί είναι πολύ αδύναμο (σε σχέση με το βενζινοκίνητο των 16 ίππων πάντα). Ο ηλεκτρονικός περιορισμός τελικής ταχύτητας έχει να κάνει αποκλειστικά με την κατηγοριοποιηση, μόνο έτσι μπορεί να περάσει ως L1.

24 minutes ago, vaggooss said:

Χειρότερη ασυναρτησία δεν έχω ξαναδιαβάσει. 

Και γιατί είναι ασυναρτησία? Επειδή έτσι λες εσύ, που το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να μοιράζεις αστήρικτους χαρακτηρισμούς?

Αν παρουσιάσεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα θα σου απαντήσω, μέχρι τότε όμως απλά θα σε αγνοώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ποιος ακριβώς λέει ότι το μέγιστο φορτίο είναι 255 κιλά? Αν σου είναι εύκολο βάλε κάποιο link, στο site του εισαγωγέα δεν κατάφερα να βρω κάτι, στο παρακάτω (που μπορεί να είναι και λάθος βέβαια) λέει 140:

https://www.kotsovolos.gr/gaming-gadgets/ilektrika-patinia-podilata/hlektrika-mhxanakia/241507-ηλεκτρ-μηχανακι-segway-e125s-ruby-red

Όσο για τις ανηφόρες, όπως είπα και παραπάνω σε αυτές μετράει η ισχύς και όχι η ροπή, λογικό είναι να τα βρίσκει σκούρα γιατί είναι πολύ αδύναμο (σε σχέση με το βενζινοκίνητο των 16 ίππων πάντα). Ο ηλεκτρονικός περιορισμός τελικής ταχύτητας έχει να κάνει αποκλειστικά με την κατηγοριοποιηση, μόνο έτσι μπορεί να περάσει ως L1.

 

https://dk-en.segway.com/products/segway-escooter-e125s στα specs  Maximum payload255 kg (562.2 lbs) ειναι λαθος στο κοτσωβολο .

 

Οσο για ανηφορες ποσταρα ενα βιντεο με ενα σκουτερ στην μιση δυναμη που ανεβαινει ανηφορα πατα play θα σε βγαλει κατευθειαν στο σημειο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Ποιος ακριβώς λέει ότι το μέγιστο φορτίο είναι 255 κιλά? Αν σου είναι εύκολο βάλε κάποιο link, στο site του εισαγωγέα δεν κατάφερα να βρω κάτι, στο παρακάτω (που μπορεί να είναι και λάθος βέβαια) λέει 140:

https://www.kotsovolos.gr/gaming-gadgets/ilektrika-patinia-podilata/hlektrika-mhxanakia/241507-ηλεκτρ-μηχανακι-segway-e125s-ruby-red

Όσο για τις ανηφόρες, όπως είπα και παραπάνω σε αυτές μετράει η ισχύς και όχι η ροπή, λογικό είναι να τα βρίσκει σκούρα γιατί είναι πολύ αδύναμο (σε σχέση με το βενζινοκίνητο των 16 ίππων πάντα). Ο ηλεκτρονικός περιορισμός τελικής ταχύτητας έχει να κάνει αποκλειστικά με την κατηγοριοποιηση, μόνο έτσι μπορεί να περάσει ως L1.

Και γιατί είναι ασυναρτησία? Επειδή έτσι λες εσύ, που το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να μοιράζεις αστήρικτους χαρακτηρισμούς?

Αν παρουσιάσεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα θα σου απαντήσω, μέχρι τότε όμως απλά θα σε αγνοώ.

Έχει ροπή από το 0.

Ακόμη και αυτό να το βγάλεις λάθος?

Και όλα τα άλλα πουμγραφεις φυσικά είναι ασυναρτησίες.

29 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

https://dk-en.segway.com/products/segway-escooter-e125s στα specs  Maximum payload255 kg (562.2 lbs) ειναι λαθος στο κοτσωβολο .

 

Οσο για ανηφορες ποσταρα ενα βιντεο με ενα σκουτερ στην μιση δυναμη που ανεβαινει ανηφορα πατα play θα σε βγαλει κατευθειαν στο σημειο

 

Και τα 1500 watt είναι από τα μικρότερα. Δλδ είναι σαν να το συγκρίνεις με 50 cc και ούτε τόσα κυβικά βασικά. Αν ανέβεις δικαβαλο με 50 cc όπως ανεβαίνει αυτό σφύρα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Έχει ροπή από το 0.

Ακόμη και αυτό να το βγάλεις λάθος?

Και όλα τα άλλα πουμγραφεις φυσικά είναι ασυναρτησίες.

Και τα 1500 watt είναι από τα μικρότερα. Δλδ είναι σαν να το συγκρίνεις με 50 cc και ούτε τόσα κυβικά βασικά. Αν ανέβεις δικαβαλο με 50 cc όπως ανεβαίνει αυτό σφύρα μου.

Νταξει ρε φιλε και με ενα αμαξι μικρο πόσο γρήγορα πας σε μια ανηφορα και εγώ δεν γουστάρω να παταω φουλ γκαζι με το αμαξι στην ανηφορα να χαλάω τσάμπα βενζινη χωρίς λόγο ,μια χαρά πάει και το μικρό στην ανηφορα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Νταξει ρε φιλε και με ενα αμαξι μικρο πόσο γρήγορα πας σε μια ανηφορα και εγώ δεν γουστάρω να παταω φουλ γκαζι με το αμαξι στην ανηφορα να χαλάω τσάμπα βενζινη χωρίς λόγο ,μια χαρά πάει και το μικρό στην ανηφορα 

Το πώς θα ανέβει  ο καθένας είναι δικό του θέμα και σεβαστό. Για τις δυνατότητες λέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...