Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Εγω καταλαβα οτι η ουσια ειναι οτι το ηλεκτρικο θελει και αυτο συντηρηση

Για το "κολημα" τα ειπαμε.Για τον ιμαντα πασο δεν ειμαι σίγουρος γαι το τι συστημα μεταδοσης εχουν,Και η ουσια παραμενει.

 

11 λεπτά πριν, filipprin είπε

Στο μηχανικο θα πηγαινεις κανονικα

 

19 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Αμορτισερ τακακια δισκους  λαμπες ντιζες υγρα φρενων λαστιχα συνεμπλοκ ρουλεμαν όμως ειναι τα ιδια και εχουν την ιδια φθορα και το ιδιο κόστος ισως και ακριβοτερα

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω με το πατινι μου  κατηφορα-ανηφορα 7-8 χιλιομετρα δουλεια-σπιτι θα χασω 25-30% μπαταρια σε ενα πατινι 2 χρονων και ελαφρως πειραγμενο(850 watt peak) η μπαταρια του ειναι 12.4 φανταζομαι σε μια μεγαλυτερη μπαταρια το ποσοστο που θα χανεις σε μια τετοια αποσταση θα ειναι της ταξεως του 10-15%. Αρα μιλαμε πως θα πρεπει να φορτιζεις ανα 4 μερες για να διατηρεις και υγιη την μπαταρια και να μην πεφτει κατω απο το μισο.

365/4= 91 ,η μπαταρια οτι εστω μετα τις 500 πληρως φορτισεις(μπορει και παραπανω πχ για piagio ειδα δινει 800) θα αρχιζει να χανει την δυναμη της(λογικο αλλα δεν σημαινει οτι θα ειναι για πεταμα μπορει να βγαλει αλλα χ χρονια)

αρα 1000/91 =10 αρα σε 10 χρονια θα εχουμε χασει την πληρως δυναμη μιας μπαταριας η οποια κοστιζει 1000 ευρω οπως εχει υποθει πανω(αρα ειναι και καλη οχι κινεζικη)

Εγω για μια τετοια αποσταση με το μηχανακι εβαζα 5 ευρω την βδομαδα 20 x 4 x 12=240 ,240 x 10 =2400 + τελη =2800

 

Φορτισεις μπαταριας ολα αυτα τα 10 χρονια κανα 100σταρικο?

Αρα 2700-100=2600 μονο βενζινες φυσικα θα εθει η ωρα της αντικαταστασης αλλα τα επομενα χρονια και φυσικα αναλογως τι μπαταρια εχουμε αρα ας κοντα 2000+ ευρω δοιαφορα στο θεμα βενζινης vs μπαταρια/ρευμα.

 

52 λεπτά πριν, filipprin είπε

Για το "κολημα" τα ειπαμε.Για τον ιμαντα πασο δεν ειμαι σίγουρος γαι το τι συστημα μεταδοσης εχουν,Και η ουσια παραμενει.

 

 

 

 

Ρε αδερφε ειπαμε να μιλησουμε γιατι δοιαφορετικα εξοδα εχουν τα δυο ειδη των σκουτερ οχι για τα ιδια...

Επειδη δεν ειχα καιρο μηχανακια εκτος απο λαδια και μεγαλο σερβις δεν ειχα κανει κατι αλλο εκτος απο περιφερειακα λογικα καποιος αλλος θα μπορουσε να μας πει τις δοιαφορες που ειδικα σε ενα σκουτερ με βενζινοκητηρα θα ειναι μεγαλες

 

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν το βαραει ο ήλιος το καλοκαιρι η μπαταρια θα φτασει 50-60 βαθμούς και θα παθει τραμπακουλο.Το ιδιο και στο κρυο.Α και για δικαβαλο ουτε για πλακα.Το πατινακι ειναι παιχνιδι το παίρνεις μαζι σου  το σκουτερ ειναι οχημα με απαιτησεις.Αδοκιμη η σύγκριση.

Το οχημα εχει την λογικη οτι οποτε γουσταρω το καβαλαω και κανω την δουλεια -κεφι μου.Αμα ειναι να ψαχνω μπαλαντεζα να φορτισω μη τυχών και μεινω δεν αξιζει ρε φιλε χανεται ολη η ουσια.

13 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Εγω για μια τετοια αποσταση με το μηχανακι εβαζα 5 ευρω την βδομαδα 20 x 4 x 12=240 ,240 x 10 =2400 + τελη =2800

Ο καθενας κοστολογει την ζωη του όπως νομιζει.Εμενα πάντως η δικια μου κοστιζει περισσοτερο απο 5 ευρω την βδομαδα.Για τα υπολοιπα κερδη πατας στις πλατες των υπολοιπον με τις ευλογιες του κράτους για την ωρα. Στο παρισι γιοκ απο σεπτεμβρη

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε
Spoiler

Εγω με το πατινι μου  κατηφορα-ανηφορα 7-8 χιλιομετρα δουλεια-σπιτι θα χασω 25-30% μπαταρια σε ενα πατινι 2 χρονων και ελαφρως πειραγμενο(850 watt peak) η μπαταρια του ειναι 12.4 φανταζομαι σε μια μεγαλυτερη μπαταρια το ποσοστο που θα χανεις σε μια τετοια αποσταση θα ειναι της ταξεως του 10-15%. Αρα μιλαμε πως θα πρεπει να φορτιζεις ανα 4 μερες για να διατηρεις και υγιη την μπαταρια και να μην πεφτει κατω απο το μισο.

365/4= 91 ,η μπαταρια οτι εστω μετα τις 500 πληρως φορτισεις(μπορει και παραπανω πχ για piagio ειδα δινει 800) θα αρχιζει να χανει την δυναμη της(λογικο αλλα δεν σημαινει οτι θα ειναι για πεταμα μπορει να βγαλει αλλα χ χρονια)

αρα 1000/91 =10 αρα σε 10 χρονια θα εχουμε χασει την πληρως δυναμη μιας μπαταριας η οποια κοστιζει 1000 ευρω οπως εχει υποθει πανω(αρα ειναι και καλη οχι κινεζικη)

Εγω για μια τετοια αποσταση με το μηχανακι εβαζα 5 ευρω την βδομαδα 20 x 4 x 12=240 ,240 x 10 =2400 + τελη =2800

 

Φορτισεις μπαταριας ολα αυτα τα 10 χρονια κανα 100σταρικο?

Αρα 2700-100=2600 μονο βενζινες φυσικα θα εθει η ωρα της αντικαταστασης αλλα τα επομενα χρονια και φυσικα αναλογως τι μπαταρια εχουμε αρα ας κοντα 2000+ ευρω δοιαφορα στο θεμα βενζινης vs μπαταρια/ρευμα.

 

Κάτι δεν πάει καλά με τις πράξεις, επίσης το 20 τι είναι; ένα μηχανάκι 125cc καίει λιγότερο από 3L/100km (ένα 250αρι καίει κάπου τόσο 3-4Λίτρα), για μια διαδρομή 8km θες 0,24 λίτρα την μέρα

365 μέρες x 0,24 λίτρα = 87,6 λίτρα το χρόνο

87,6 λίτρα x 10 χρόνια = 876λίτρα

876Λίτρα x 1,8€ = 1576,8€

Δεν είμαι κατά τις ηλεκτροκίνησης, αντίθετα κοίταζα το SUR-RON LIGHT BEE X τι απόσταση βγάζει σε βουνό με μπαταρία 60V 38A (2023 μοντέλο) και απογοητεύτηκα, σε συνθήκες πόλης είναι ψιλό οκ, θυμάμαι έβγαζε ξεκλείδωτο γκάζι ~32χλμ με μια φόρτιση αλλά στο βουνό offroad σκληρή χρήση πέφτει στα 16χλμ... και 16χλμ δεν το λες βόλτα, με το ποδήλατο κάνω 24χλμ το λιγότερο οπότε σαν σκέψη την άφησα, μέχρι τουλάχιστον να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες, υπάρχουν after market με μια πρόχειρη αναζήτηση 60v51Ah 2300$, 60v60Ah 2500$ αλλά κάνουν το συνολικό κόστος απαγορευτικό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filipprin είπε

Οταν το βαραει ο ήλιος το καλοκαιρι η μπαταρια θα φτασει 50-60 βαθμούς και θα παθει τραμπακουλο.Το ιδιο και στο κρυο.Α και για δικαβαλο ουτε για πλακα.Το πατινακι ειναι παιχνιδι το παίρνεις μαζι σου  το σκουτερ ειναι οχημα με απαιτησεις.Αδοκιμη η σύγκριση.

Το οχημα εχει την λογικη οτι οποτε γουσταρω το καβαλαω και κανω την δουλεια -κεφι μου.Αμα ειναι να ψαχνω μπαλαντεζα να φορτισω μη τυχών και μεινω δεν αξιζει ρε φιλε χανεται ολη η ουσια.

Ο καθενας κοστολογει την ζωη του όπως νομιζει.Εμενα πάντως η δικια μου κοστιζει περισσοτερο απο 5 ευρω την βδομαδα.Για τα υπολοιπα κερδη πατας στις πλατες των υπολοιπον με τις ευλογιες του κράτους για την ωρα. Στο παρισι γιοκ απο σεπτεμβρη


Όσον αφορά το «πατινάκι». :)

aero_riding_share_img_ΟΚ.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Κάθε πότε το κάνεις αυτό; 

Αυτό έγινε μόνο στην διάρκεια των απεργιών που δεν κυκλοφορούσε τίποτα.
Κανονικά το κάνω καθημερινά αλλά σε συνδυασμό και με το τρένο, η απόσταση που διανύω με το πατίνι είναι περίπου 18χλμ πηγαινέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dpolal είπε

Αυτό έγινε μόνο στην διάρκεια των απεργιών που δεν κυκλοφορούσε τίποτα.
Κανονικά το κάνω καθημερινά αλλά σε συνδυασμό και με το τρένο, η απόσταση που διανύω με το πατίνι είναι περίπου 18χλμ πηγαινέλα.

Πολύ επικίνδυνο μου φαίνεται, τα km/h είναι πολύ λίγα για να κινείσαι σε τέτοιους δρόμους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/4/2023 στις 9:30 ΜΜ, Havik είπε

Κάτι δεν πάει καλά με τις πράξεις, επίσης το 20 τι είναι; ένα μηχανάκι 125cc καίει λιγότερο από 3L/100km (ένα 250αρι καίει κάπου τόσο 3-4Λίτρα), για μια διαδρομή 8km θες 0,24 λίτρα την μέρα

365 μέρες x 0,24 λίτρα = 87,6 λίτρα το χρόνο

87,6 λίτρα x 10 χρόνια = 876λίτρα

876Λίτρα x 1,8€ = 1576,8€

Δεν είμαι κατά τις ηλεκτροκίνησης, αντίθετα κοίταζα το SUR-RON LIGHT BEE X τι απόσταση βγάζει σε βουνό με μπαταρία 60V 38A (2023 μοντέλο) και απογοητεύτηκα, σε συνθήκες πόλης είναι ψιλό οκ, θυμάμαι έβγαζε ξεκλείδωτο γκάζι ~32χλμ με μια φόρτιση αλλά στο βουνό offroad σκληρή χρήση πέφτει στα 16χλμ... και 16χλμ δεν το λες βόλτα, με το ποδήλατο κάνω 24χλμ το λιγότερο οπότε σαν σκέψη την άφησα, μέχρι τουλάχιστον να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες, υπάρχουν after market με μια πρόχειρη αναζήτηση 60v51Ah 2300$, 60v60Ah 2500$ αλλά κάνουν το συνολικό κόστος απαγορευτικό.

 

Τα υπολόγισα λάθος ίσως σε μικρές αποστάσεις να μην κερδίζεις κάτι σε βενζίνη vs ρεύμα τουλάχιστον σύντομα βέβαια παραμένει το θέμα τα σέρβις του κίνητηρα και τυχόν προβλήματα ειδικά σε μεταχειρισμένο και ειδικά σε σκουτερ ,ισως ένα παπακι βέβαια να παραμένει ιδανικό για την πόλη και για μικρές αποστάσεις 

25 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Πολύ επικίνδυνο μου φαίνεται, τα km/h είναι πολύ λίγα για να κινείσαι σε τέτοιους δρόμους. 

Ισχυει εγω έχω ένα xiaomi pro 2 με μια ταχύτητα σε ευθεία 33-35 και πάλι δεν είναι για μεγάλους δρόμους, γλυκοκοιταζω κάτι μεγαλύτερα πατινια που πηγαίνουν 45-50 ίσως αυτά να αξίζουν μιας και δεν θα έχεις τον άλλο με το αμαξι να προσπαθεί να σε προσπεράσει

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/4/2023 στις 9:34 ΜΜ, thanasisxask είπε

Πολύ επικίνδυνο μου φαίνεται, τα km/h είναι πολύ λίγα για να κινείσαι σε τέτοιους δρόμους. 

Δεν υπάρχουν «ασφαλείς» δρόμοι και δεν είμαι τρελός να πηγαίνω σε λεωφόρους, προτιμώ διαδρομές από στενάκια χωρίς κίνηση.
Ο γούγλης έχει βοηθήσει μια χαρά και μετά από 2-3 φορές μαθαίνεις την περιοχή και με κλειστά μάτια που λένε.

Κανονικά κινούμε εδώ και χρόνια με ποδήλατο αλλά αποφάσισα να αναβαθμιστώ λίγο και εξηλεκτρίστικα προκειμένου να αποφύγω την αναγκαστική αλλαγή ρούχων που συνόδευε η κίνηση με το ποδήλατο αλλά και την ευκολία που σου δίνει το πατίνι να το διπλώνεις και να το πέρνεις παντού μαζί σου.

Όσο «επικίνδυνη» είναι η κίνηση με ένα παπάκι ή ένα μικρό βεσπάκι άλλο τόσο είναι και με το πατίνι/ποδήλατο.
Ίσα ίσα που η αναγκαστική ταχύτητα των 25χλμ/ώρα λόγο του περιοριστή είναι τόσο χαμηλή που παρέχει καλύτερα περιθώρια σε μια δύσκολη στιγμή.
Και το να πέσει κάποιος πάνω σου είναι το ίδιο άσχημο όποιο δίκυκλο και αν καβαλάς και προσωπικά δεν θεωρώ ότι είσαι περισσότερο ασφαλής με μια μηχανή εκτός μόνο από την υψηλότερη ταχύτητα που μπορείς να αναπτύξεις σε μια δύσκολη στιγμή. (αν προλάβεις φυσικά)

Τα καθημερινά χιλιόμετρα μου, 18 και κάτι, είναι μια χαρά για τέτοιου είδους μετακίνηση.
Φορτίζω μέρα παρά μέρα με κόστος 6-8 λεπτά του ευρώ, καταναλώνει περίπου 450 Watt για μία πλήρη φόρτιση και το ποιό «ακριβό» έξοδο είναι το εισιτήριο του τρένου.
Με άλλα λόγια, η μετακίνηση στην δουλειά και μιλάμε για διάσχιση σχεδόν όλης της Αθήνας όπως φαίνεται στον χάρτη, μου κοστίζει 25-28 ευρώ το μήνα. (πατίνι & τρένο)
Με αυτοκίνητο για την συγκεκριμένη διαδρομή χρειάζομαι 180-200 ευρώ το μήνα μόνο για βενζίνη χωρίς να υπολογίζω άλλα έξοδα.

Μέχρι που πήρα το πατίνι πίστευα ότι όλα αυτά τα «ηλεκτρικά» οχήματα είναι του διαβόλου 😆 και μόνο παιχνίδια.
Μετά από 3 μήνες που κυκλοφορώ διαπίστωσα ότι μπορούν να εξυπηρετήσουν τέλεια έναν σκοπό αρκεί να ξέρεις τα όρια και τις δυνατότητες τους.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, dpolal said:

Όσο «επικίνδυνη» είναι η κίνηση με ένα παπάκι ή ένα μικρό βεσπάκι άλλο τόσο είναι και με το πατίνι

Μόνο το μέγεθος των τροχών να λάβουμε υπόψιν δεν ισχύει αυτό. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, NickTG είπε

Μόνο το μέγεθος των τροχών να λάβουμε υπόψιν δεν ισχύει αυτό. 

 

Χρησιμοποιώ πατίνι με 10 ιντσών τροχούς εδώ και 3 μήνες και ποιό πριν, τα τελευταία 5 χρόνια τουλάχιστον, ποδήλατο κουρσάκι με 25ρηδες τροχούς (στο πάχος που είναι αρκετά μικρό) για καθημερινό commute στην Αθήνα.

Έχω μια άποψη που την βασίζω στην εμπειρία μου και μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ θέμα λόγο μεγέθους τροχών.
Μπορεί και να ανήκω στις εξαιρέσεις βέβαια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, dpolal said:

Χρησιμοποιώ πατίνι με 10 ιντσών τροχούς εδώ και 3 μήνες και ποιό πριν, τα τελευταία 5 χρόνια τουλάχιστον, ποδήλατο κουρσάκι με 25ρηδες τροχούς (στο πάχος που είναι αρκετά μικρό) για καθημερινό commute στην Αθήνα.

Έχω μια άποψη που την βασίζω στην εμπειρία μου και μέχρι τώρα δεν είχα ποτέ θέμα λόγο μεγέθους τροχών.
Μπορεί και να ανήκω στις εξαιρέσεις βέβαια.

Το ότι δεν είχες θέμα, μακάρι και να μην έχεις ποτέ βέβαια, δεν σημαίνει πως οι μικροί τροχοί δεν προσφέρουν μικρότερη ασφάλεια.

Προχθές για παράδειγμα έπεσα σε μια λακούβα με τη μηχανή όπου αν είχε πέσει πατίνι απλά θα έμενε εκεί. 

Θα μπορούσαμε να πούμε και για τον εξοπλισμό ασφαλείας αλλά μιας και αυτό είναι επιλογή του καθενός δεν έχει τόσο νόημα.

 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, NickTG είπε

Θα μπορούσαμε να πούμε και για τον εξοπλισμό ασφαλείας αλλά μιας και αυτό είναι επιλογή του καθενός δεν έχει τόσο νόημα.

 

Κανονικά θα έπρεπε να έχει νόημα, εγώ κυκλοφορώ με κράνος, γάντια και ένα μπουφάν που δεν είναι μηχανής μεν αλλά είναι αρκετά χοντρό.
Χρήστες που συναντώ στο δρόμο με κάτι θηρία πατίνια τύπου Urban Glide που πιάνουν 60-80χλμ/ώ για πλάκα ευτυχώς οι περισσότεροι φοράνε κράνος και εξοπλισμό κανονικής μηχανής.

Βέβαια είναι και νεαροί, κυρίως φοιτητές, που πάνε εντελώς χύμα, αλλά δυστυχώς το ίδιο ισχύει και για πολλούς μοτοσυκλετιστές. :(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...