Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα.

Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος.

Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους.

Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό.

Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχει καλή τημη σε σχέση με αυτά που προσφέρει κλπ κλπ

Στο μόνο που έχω ενδοιασμό αν χρειαστεί οτιδιποτε θα υπάρχουν ανταλλακτικά?

Α και είναι παραπάνω από ένα χρόνο εκεί που πήγε τημη του ρεύματος πλέον και αυτή πωναει

Οσο γισ αυτονομία είναι τόση αν είσαι περίπου με 50 60 χιλιόμετρα ωρα μαξ ποιο πάνω μειώνετε δραματικά κάτω από 100 χιλιόμετρα και βάλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Par1s* είπε

Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους.

ποτέ μα ποτέ να μην στραγγίζει και εκεί κολλά το παρακάτω

7 ώρες πριν, Par1s* είπε

Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει;

την πραγματική αυτονομία σε παγωνιές με τέρμα το γκάζι,

καλό είναι να πάρεις με μεγαλύτερη μπαταρία και να αποφύγεις ταχυφόρτιση

επίσης είδα το βίντεο που μιλά για "χαρτογράφηση" - ξεκλείδωμα του κόφτη των 50χιλιομέτρων

αν το δίνει η εταιρία και καλύπτει την εγγύηση , οκ, αλλιώς αλλά ξεχνάς τις μπαταρίες σύντομα και

edit η αυτονομία θα είναι πολύ μα πολύ μικρότερη

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, telis είπε

Ηλεκτρικό σκούτερ χωρίς την δυνατότητα να πάρω την μπαταρία να την φορτίσω όπου θέλω, δεν θα αγόραζα ποτέ

είναι μειον αλλά και πάλι εξαρτάται.

πχ εγώ που μένω σε μονοκατοικία με αυλή και γκαραζ, αν ηταν να αγοράσω ηλεκτρικό, δε θα με πείραζε η μη αποσπώμενη μπαταρία. Τώρα αν έμενα σε πόλη, σε διαμέρισμα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Par1s* είπε

Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα.

Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος.

Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους.

Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό.

Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια.

Το N Max τι κατανάλωση έχει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Το N Max τι κατανάλωση έχει; 

αν το πας light κάπου στα 2,5 στα 100 η αλλιώς 10 ευρω στης 2 μέρες (σημερινές τιμές βενζίνης )

η πρώτη έκδοση του tiger βγάζει περίπου 180 190 χιλομετρα με ταχύτητες πόλης 40 50 χιλομετρα ωρα (χωρίς να ειναι φορτωμένο και αναβάτης γύρο στα 70 κιλά)
αν το βγάλεις έξω και το πας με ταχύτητες εθνικής δλδ κάπου 100 110 εκει βγάζεις περίπου 100 110 max αυτονομία
σημερινή τιμή ρεύματος ειναι περίπου 20 22 λεπτά kwh για να φορτίσει η μπαταρια του θέλει περίπου 7 kwh (μαζί με της απώλειες) 1,60 περίπου χρέωση ανά 100 χιλομετρα αν ταξιδεύει με μεγαλη ταχύτητα και 80 με 90 λεπτά αν ειναι μέσα στην πόλη

ξεκάθαρα αξίζει (αλλά όπως ειπα το μόνο πράγμα που σηκώνει σκέψη αν έχει ανταλλακτικά το μηχανάκι αν γίνει κάτι) + θα πρέπει να έχει γκαράζ καθώς δεν έχει αποσπώμενη μπαταρια και το να πεταξεις μπαλαντέζα πολυκατοικία στην  ειναι παράνομο (σε πάνε μέσα για πλάκα αν γίνει καταγγελία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Black Demis είπε

Οσο γισ αυτονομία είναι τόση αν είσαι περίπου με 50 60 χιλιόμετρα ωρα μαξ ποιο πάνω μειώνετε δραματικά κάτω από 100 χιλιόμετρα και βάλε.

Από τα 250 που δηλώνουν θα πηγαίνει κάτω από 100; Τόσο μεγάλη διαφορά; Σίγουρα θα είναι πολύ χαμηλότερα η πραγματική αυτονομία, αλλά τόσο πολύ;

13 ώρες πριν, korakios είπε

ποτέ μα ποτέ να μην στραγγίζει και εκεί κολλά το παρακάτω

Εννοώ πως δεν γνωρίζω για μπαταρίες, όχι σε ότι αφορά την χρήση τους, αλλά πριν την αγορά. Τι θα πρέπει να προσέξω;

12 ώρες πριν, telis είπε

Ηλεκτρικό σκούτερ χωρίς την δυνατότητα να πάρω την μπαταρία να την φορτίσω όπου θέλω, δεν θα αγόραζα ποτέ

Είμαι σε μονοκατικοία οπότε προσωπικά δεν θα μου είναι μεγάλο πρόβλημα.

10 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Το N Max τι κατανάλωση έχει; 

μετά από 14000 χλμ μου γράφει 2.9 λίτρα / 100 χλμ. Η αλήθεια είναι πως μπορείς να το πας και με 2.6-2.7 αλλά το οδηγώ λίγο πιο απότομα. Τα νούμερα που έγραψα στο αρχικό ποστ δεν είναι σωστά, καίω λίγο λιγότερα από 5.5 € στα 50+ χιλιόμετρα που κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/3/2022 στις 6:05 ΠΜ, Par1s* είπε

Καλησπέρα, έχω ένα N Max155, αγορασμένο καινούριο Ιανουάριο του 2021, κάνω περίπου 50χλμ την ημέρα.

Σκέφτομαι πως αν το πουλήσω και πάω σε ηλεκτρικό (περίπου 6000€ τιμή λιανικής) αν αφαιρέσεις την επιδότηση και τις βενζίνες περίπου 5,5 ευρώ την ημέρα με τις σημερινές τιμές, τον πρώτο χρόνο θα το κάνω απόσβεση και από εκεί και πέρα θα είναι κέρδος.

Είναι λογική η σκέψη μου; Είναι κάτι που δεν έχω υπολογίσει; Δεν έχω ιδέα τι να προσέξω στα ηλεκτρικά και τις μπαταρίες τους.

Μου αρέσει το e fun tiger που στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό.

Είναι και πλήρης αντιγραφή σχεδιαστικά του N Max που έχω. Λέει 8 χρόνια ή 80000 χλμ εγγύηση στην μπαταρία. Σε τελική ταχύτητα πάνω κάτω φαίνεται να είναι τα ίδια.

Φιλε μου 50 χλμ θες 5.5 ευρω αρα 2.5/ 50 αρα 5/100. Δλδ ποσο καει το νμαξ 125 ;  5 5.5/100 ?    To  forza 750 που εχω 4/100 γράφει το trip .

Στο θεμα μας τωρα χωρις πολλα πολλα μεινε με το νμαξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Par1s* είπε

Από τα 250 που δηλώνουν θα πηγαίνει κάτω από 100; Τόσο μεγάλη διαφορά; Σίγουρα θα είναι πολύ χαμηλότερα η πραγματική αυτονομία, αλλά τόσο πολύ;

Εννοώ πως δεν γνωρίζω για μπαταρίες, όχι σε ότι αφορά την χρήση τους, αλλά πριν την αγορά. Τι θα πρέπει να προσέξω;

Είμαι σε μονοκατικοία οπότε προσωπικά δεν θα μου είναι μεγάλο πρόβλημα.

μετά από 14000 χλμ μου γράφει 2.9 λίτρα / 100 χλμ. Η αλήθεια είναι πως μπορείς να το πας και με 2.6-2.7 αλλά το οδηγώ λίγο πιο απότομα. Τα νούμερα που έγραψα στο αρχικό ποστ δεν είναι σωστά, καίω λίγο λιγότερα από 5.5 € στα 50+ χιλιόμετρα που κάνω.

Τα νούμερα που γράφεις δεν βγαίνουν, αν πράγματι καίει 2,9 λίτρα (με 2€ το λίτρο είναι 5,8€) / 100 χλμ τότε στα 50+ χιλιόμετρα που κάνεις θα έπρεπε να καίει 2,9€+ και όχι κάτι λιγότερο από 5,5€. Εκτός βέβαια αν γράφεις 50+ και εννοείς ότι κάνεις 90+ χλμ.

Πάντως να έχεις υπόψιν ότι η "απότομη οδήγηση" ανεβάζει την κατανάλωση ενός ηλεκτρικού πολύ περισσότερο από όσο την ανεβάζει σε ένα θερμικό. Και όχι μόνο η απότομη οδήγηση, αλλά η κατανάλωση των ηλεκτρικών ανεβαίνει δυσανάλογα όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος του αναβάτη και οι ταχύτητες που κινείται, η αυτονομία μειώνεται δυσανάλογα όσο πέφτει η θερμοκρασία, κτλ.

Όσο για την πραγματική αυτονομία, ένας συμφορουμίτης έγραψε πως το ηλεκτρικό σκούτερ που αγόρασε αντί για έως 70 που ισχυριζόταν ο πωλητής του βγάζει μόλις 22 χλμ.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Par1s* είπε

Εννοώ πως δεν γνωρίζω για μπαταρίες, όχι σε ότι αφορά την χρήση τους, αλλά πριν την αγορά. Τι θα πρέπει να προσέξω;

δε νομίζω να κυκλοφορούν μολύβδου πλέον , αν είναι μολύβδου μην ασχολείσαι

αν είναι λιθίου , καλό είναι να είναι επώνυμη μάρκα (samsung/panasonic κτλ)

φυσικά παίζει ρόλο το τι παίζει με το ξεκλείδωμα μιας και εκτός της μικρότερης αυτονομίας (απο την ήδη μικρότερη διαφημιζόμενη) που θα έχεις , θα ζοριστούν αρκετά παραπάνω και μπορεί να μην είσαι καν στην εγγύηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Par1s* είπε

Από τα 250 που δηλώνουν θα πηγαίνει κάτω από 100; Τόσο μεγάλη διαφορά; Σίγουρα θα είναι πολύ χαμηλότερα η πραγματική αυτονομία, αλλά τόσο πολύ;

Εννοώ πως δεν γνωρίζω για μπαταρίες, όχι σε ότι αφορά την χρήση τους, αλλά πριν την αγορά. Τι θα πρέπει να προσέξω;

Είμαι σε μονοκατικοία οπότε προσωπικά δεν θα μου είναι μεγάλο πρόβλημα.

μετά από 14000 χλμ μου γράφει 2.9 λίτρα / 100 χλμ. Η αλήθεια είναι πως μπορείς να το πας και με 2.6-2.7 αλλά το οδηγώ λίγο πιο απότομα. Τα νούμερα που έγραψα στο αρχικό ποστ δεν είναι σωστά, καίω λίγο λιγότερα από 5.5 € στα 50+ χιλιόμετρα που κάνω.

Απότομη οδήγηση?  Ακόμη ποιο κάτω από ότι είπα τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα νούμερα που γράφεις δεν βγαίνουν, αν πράγματι καίει 2,9 λίτρα (με 2€ το λίτρο είναι 5,8€) / 100 χλμ τότε στα 50+ χιλιόμετρα που κάνεις θα έπρεπε να καίει 2,9€+ και όχι κάτι λιγότερο από 5,5€. Εκτός βέβαια αν γράφεις 50+ και εννοείς ότι κάνεις 90+ χλμ.

Πάντως να έχεις υπόψιν ότι η "απότομη οδήγηση" ανεβάζει την κατανάλωση ενός ηλεκτρικού πολύ περισσότερο από όσο την ανεβάζει σε ένα θερμικό. Και όχι μόνο η απότομη οδήγηση, αλλά η κατανάλωση των ηλεκτρικών ανεβαίνει δυσανάλογα όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος του αναβάτη και οι ταχύτητες που κινείται, η αυτονομία μειώνεται δυσανάλογα όσο πέφτει η θερμοκρασία, κτλ.

Όσο για την πραγματική αυτονομία, ένας συμφορουμίτης έγραψε πως το ηλεκτρικό σκούτερ που αγόρασε αντί για έως 70 που ισχυριζόταν ο πωλητής του βγάζει μόλις 22 χλμ.

Ναι, έγραψα ότι να ναι στην αρχή. Το σωστό είναι 2.9 λίτρα / 100χλμ.

Απ ότι καταλαβαίνω μάλλον είναι νωρίς για ηλεκτρικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδερφέ είμαι στις ίδιες σκέψεις και εγώ. Σε πραγματικές συνθήκες στην καθημερινότητα οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε ανεξαρτήτου τύπου οχήματος (αυτοκίνητο, μηχανάκι κλπ) είναι από 20-60 χλμ/ωρα λόγω κίνησης,φαναριών,πεζών, διαδοχικά στενάκια και γενικά όλους τους οδηγικούς παράγοντες. Αν στη διαδρομή βγεις και για μερικά χιλιόμετρα σε εθνική ή μεγάλη οδό/λεωφόρο τέλος πάντων και κινηθείς για αυτά τα χιλιόμετρα με ταχύτητες 80-100 χλμ/ωρά δε νομίζω να επηρεάσει δραματικά ούτε το μέσο όρο ταχύτητας στα συνολικά σου χιλιόμετρα της διαδρομής ουτε τη συνολική κατανάλωση. Το θέμα που με προβληματίζει και εμένα και με κρατάει πίσω είναι τι γίνεται με το σέρβις. Δλδ αν μια μέρα δε παίρνει μπρος ας πούμε ή έμεινες στο δρόμο για άγνωστο λόγο , πού το πας; Εκεί που το αγόρασες; Υπάρχουν γενικά 'εξουσιοδοτημένα' συνεργεία για ηλεκτρικά σκούτερ; Σίγουρα δε μπορείς να το πας στο μηχανικό της γειτονιάς και αυτό είναι που με αγχώνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Par1s* είπε

Ναι, έγραψα ότι να ναι στην αρχή. Το σωστό είναι 2.9 λίτρα / 100χλμ.

Απ ότι καταλαβαίνω μάλλον είναι νωρίς για ηλεκτρικό. 

Μα το σχόλιο μου δεν αφορούσε αυτό που είχες γράψει στην αρχή...

Τέλος πάντων, εφόσον σου καίει 2,9λ τότε χαλάς σε βενζίνες 3€ την ημέρα

Όσο για την απόσβεση από τη διαφορά στο κόστος χρήσης, μάλλον θα σου πάρει καμιά πενταετία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...