Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά είναι το τρίτο ποκο μ3 της οικογένειας μου που πεθαίνει (κλείνει και δεν ανοίγει). Έκανα το λάθος κ είχα πάρει σε τέσσερα άτομα της οικογενειας μ. Όπως και να έχει πήρα το χαρτί αντικατάστασης από την ινφοκουεστ αλλά εδώ έχω ένα πρόβλημα. Μένω Αθήνα κεντρικά κ το κατάστημα αγοράς του κινητού είναι από Σαλαμίνα (το είχα αγοράσει από ινσομνια όπως όλα τα κινητά μου) και επιμένουν πως πρέπει να πάω ο ίδιος μέχρι εκεί, ούτε να το κάνω αποστολή ούτε να με εξυπηρετήσει ένας κοντινός Γερμανός, ούτε τπτ παραπλήσιο. Εγώ να πάω μέχρι εκεί είναι αδύνατο λόγω δουλειάς κ γιαυτό γράφω μη τυχόν και έχει κανένας ακουστά κανέναν τρόπο να επιλυθεί το πρόβλημα  μου; 

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλαβω το λογο να πας Σαλαμινα (να φανταστω μονο) και δεν μπορω να βοηθησω σε αυτο αλλα για επισκευη (εκτος εγγυησης ) εαν δεν εχεις βρει λυση (απιθανο μετα απο τοσο καιρο) εχω λυση .ΡΜ me 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω μενω επαρχία εχουμε γερμανο εδω. Εβλεπα κατι ασύρματα ακουστικα, λογο κοβιτ ήθελα να τα κανω παραγγελία απο το σαιτ και απλά παραλαβη απο το καταστημα.

Οταν πηγαινα να επιλέξω το κατάστημα της περιοχής μου δεν το εβγαζε μονο καταστήματα στην Θεσσαλονίκη. Τηλεφώνησα στα κεντρικά και μου είπανε οτι ηταν franchise και δεν μπορουν να τα στειλουν. Μπορεί κατι τετοιο να εγινε και σε σενα και να μην στο λενε.

Οπως τα Κανελόπουλος στο Cosmos στην Θεσσαλονίκη. Απλα εχει την επωνυμία, οι τιμες του καταστήματος δεν ειναι ιδιες με το σαιτ  αλλα πιο ακριβα.

Επεξ/σία από Liverpool89
Δημοσ.
15 ώρες πριν, gabiro είπε

Δεν μπορω να καταλαβω το λογο να πας Σαλαμινα (να φανταστω μονο) και δεν μπορω να βοηθησω σε αυτο αλλα για επισκευη (εκτος εγγυησης ) εαν δεν εχεις βρει λυση (απιθανο μετα απο τοσο καιρο) εχω λυση .ΡΜ me 

Βρήκα την λύση. Κατάστημα και Online site είναι διαφορετικά πράγματα μου είπαν κ δεν μπορούσαν να με εξυπηρερησουν μέσω κουριερ από το κατάστημα. Όταν όμως πήρα στα κεντρικά κ τους είπα θα κάνω καταγγελία, μιας κ έχω στα χέρια μου τα χαρτιά της αντικατάστασης βρέθηκε η λύση και άμεσα. Ήρθαν, το πήραν και μου έστειλαν άλλο προϊόν που διάλεξα. Χωρίς φωνές και απειλές δεν θα έβγαζα άκρη. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, greekbusters είπε

Βρήκα την λύση. Κατάστημα και Online site είναι διαφορετικά πράγματα μου είπαν κ δεν μπορούσαν να με εξυπηρερησουν μέσω κουριερ από το κατάστημα. Όταν όμως πήρα στα κεντρικά κ τους είπα θα κάνω καταγγελία, μιας κ έχω στα χέρια μου τα χαρτιά της αντικατάστασης βρέθηκε η λύση και άμεσα. Ήρθαν, το πήραν και μου έστειλαν άλλο προϊόν που διάλεξα. Χωρίς φωνές και απειλές δεν θα έβγαζα άκρη. 

I Love Greece ..ποσο δυσκολο ηταν να γινει χωρις γκρινια ρε γαμωτο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...