Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η βαλβιδα ασφαλειας χανει κυριως για 3 λογους.

1) χαλασμενη

2)Υψηλοτερη πιεση νερου, απο το ειναι σχεδιασμενη  για να παρεχει ασφαλεια στο κυκλωμα.Π.χ να ειναι 3bar και να υπαρχει 3.5bar στο κυκλωμα.

3) και το συνηθεστερο χαλασμενο, η ξεφουσκωμενο δοχειο διαστολης.

Το δοχειο διαστολης  υπαρχει, για να παιρνει την διαστολη νερου οταν ζεσταινεται.Οταν δεν εχει αερα, εινα σαν να μην υπαρχει, γιατι εχει γεμισει με νερο στην θεση του αερα και το νερο εινα  ασυμπιεστο. Οποτε ανεβαινει η πιεση και "σκαει" η βαλβιδα για να μην σκασει ο λεβητας.

Εγω εχω ειναι κομφλερακι μικρο και το τσεκαρω καθε αρχη χειμωνα.Θελει αδειασμα ο λεβητας, η ακομη καλυτερα βανα με "τρελο" ρακορ οπου το ξεβιδωνεις για να μην αδειζεις νερα στον λεβητα και προσθετεις συνεχεια αλατα στο κυκλωμα.

Εαν πιανουν λιγο τα χερια  σου και εχεις μερικα εργαλεια π.χ καβουρια και αλλα, ειναι ευκολο να αλλαξεις βαλβιδες ασφαλειας- αυτοματους πληρωσεως κτλ.

  • Like 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Οσον αφορα το ερωτημα:

- Φιλος μου ελεγε προσφατα, οτι λογω παλαιοτητας (30 ετων πλεον), ειναι σιγουρο οτι καιει πολυ περισσοτερο απο οτι ενας πιο συγχρονος. (κατι σαν τους βενζινοκινητηρες αυτοκινητων ενα πραγμα; euro4, euro5, euro6 κλπ). 

Να πω εδω βεβαια, οτι τον συντηρουσαμε παντα με τεχνικο, καθε δυο χρονια. Αλλα πανε και 32 χρονια. Αλλη η τεχνολογια τοτε, αλλη τωρα, οσο και αν οι βασικες αρχες παραμενουν ιδιες.

--

Μπορω να εχω μια χονδρικη εστω εκτιμηση, για το ποση διαφορα εχει/μπορει να εχει στην καταναλωση, ενας νεος καυστηρας με εναν παλιο; Ας πουμε το χειροτερο σεναριο, τη μικροτερη διαφορα. Για να σκεφτω αν αξιζει τον κοπο να δρομολογηθει αλλαγη ή οχι.

Οσον αφορα το ερωτημα:

- Φιλος μου ελεγε προσφατα, οτι λογω παλαιοτητας (30 ετων πλεον), ειναι σιγουρο οτι καιει πολυ περισσοτερο απο οτι ενας πιο συγχρονος. (κατι σαν τους βενζινοκινητηρες αυτοκινητων ενα πραγμα; euro4, euro5, euro6 κλπ). 

Να πω εδω βεβαια, οτι τον συντηρουσαμε παντα με τεχνικο, καθε δυο χρονια. Αλλα πανε και 32 χρονια. Αλλη η τεχνολογια τοτε, αλλη τωρα, οσο και αν οι βασικες αρχες παραμενουν ιδιες.

--

Μπορω να εχω μια χονδρικη εστω εκτιμηση, για το ποση διαφορα εχει/μπορει να εχει στην καταναλωση, ενας νεος καυστηρας με εναν παλιο; Ας πουμε το χειροτερο σεναριο, τη μικροτερη διαφορα. Για να σκεφτω αν αξιζει τον κοπο να δρομολογηθει αλλαγη ή οχι.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, mindreader είπε

Μπορώ να έχω μια χονδρική έστω εκτίμηση, για το πόση διαφορά έχει/μπορεί να έχει στην κατανάλωση, ένας νέος καυστήρας με έναν παλιο;

 Ένα μπεκ καυστήρα ανάλογα με το νούμερο και την πίεση που έχει ρυθμιστεί η αντλία πετρελαίου του καυστήρα ψεκάζει τόσα κιλά πετρέλαιο Άρα και ο καινούργιος και ο παλιος καυστήρας το ίδιο θα  ψεκάζει - καίει

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, hp8 είπε

 Ένα μπεκ καυστήρα ανάλογα με το νούμερο και την πίεση που έχει ρυθμιστεί η αντλία πετρελαίου του καυστήρα ψεκάζει τόσα κιλά πετρέλαιο Άρα και ο καινούργιος και ο παλιος καυστήρας το ίδιο θα  ψεκάζει - καίει

Αρα ειναι μυθος, οτι μια νεα εγκατασταση νεου λεβητα/καυστηρα πετρελαιου, οτι θα εχει σοβαρη διαφορα στην καταναλωση.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, mindreader είπε

Αρα ειναι μυθος, οτι μια νεα εγκατασταση νεου λεβητα/καυστηρα πετρελαιου, οτι θα εχει σοβαρη διαφορα στην καταναλωση.

ο λέβητας είναι άλλο πράγμα Έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους ΠΧ ποσες  διαδρομές καυσαερίων έχουν, ποσο λεία επιφάνεια έχουν οι μαντεμένοι για να μην επικάθονται - κολλάνε τα  καταλειπα καύσης κλπ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mindreader είπε

Αρα ειναι μυθος, οτι μια νεα εγκατασταση νεου λεβητα/καυστηρα πετρελαιου, οτι θα εχει σοβαρη διαφορα στην καταναλωση.

Όπως σωστά γράφτηκε άλλο ο καυστήρας και άλλο ο λέβητας .

Τι χρονολογία έχουν μπει ;

Μπορεί λόγω παλιάς εγκατάστασης να σε βοηθήσει ένας χημικός καθαρισμός της , να ελεγχθεί το δοχείο διαστολής και εννοείται οι βαλβίδες ασφάλειες .

Δημοσ.

H εγκατασταση ειναι του 1990. Εγινε απο εγνωσμενης αξιας(στην αγορα) εγκαταστατη, και εκτοτε συντηρειται (την καθιερωμενη εννοω συντηρηση) καθε ενα-δυο χρονια, και δουλευει καθε χρονια φυσικα. Απλα ομως, η χρονολογια εγκαταστασης ειναι αυτη. Δεν ξερω τι μπορει να περιμενει κανεις απο μια αλλη συντηρηση ή εγκατασταση. Ουτε μπορω να εκτιμησω αν γινεται 'σπαταλη' καυσιμου για καποιον/οποιονδηποτε λογο, ή θα μπορουσε να λειτουργει με καποιο αλλο τροπο, αποδοτικοτερα. Ολα αυτα βεβαια, εν τοις πραγμασι, οχι θεωρητικα. Γιατι καλλιστα μπορω να παω σε καποιον και να πουλησει φυκια για μεταξωτες κορδελες. Αντε δηλαδη εγω ο απλος πελατης, να ξερω αν οντως μπορει να γινει καπως εξοικονομηση ή οχι... Βεβαια, μια εκτιμηση, του ποσες ωρες το αναβω και ποσο χαλαω απο πετρελαιο, χονδρικα την εχω.

Δημοσ.
Στις 12/3/2022 στις 6:24 ΜΜ, mindreader είπε

Σημερα μιλησα τηλεφωνικα με δυο διαφορετικους εγκαταστατες καυστηρων, και μαλιστα ξερω οτι ειναι και καλοι στον χωρο τους.

Οταν τους ανεφερα, το τρεχων/τωρινο προβλημα, οτι δηλαδη σταζει διαρκως η σωληνα οταν λειτουργει το καλοριφερ και εχει γινει μια μικρη λιμνουλα κατω κλπ, μου ειπα και οι δυο οτι ειναι θεμα 'υδραυλικου'. Αν ειχε να κανει με τον καυστηρα, θα ερχονταν να δουν.

Αφου μου τα ειπαν ετσι και οι δυο, καλεσα εναν υδραυλικο.

Αυτος διαπιστωσε οτι το προβλημα ηταν στο κοκκινο βαρελακι. Εχει σπασει η μεμβρανη οπως μου ειπε, θελει αλλαγη. Το βαρελακι αυτο ρυθμιζει την πιεση του νερου οπως μου ειπε, αν καταλαβα καλα. Γενικως δυσλειτουργουσε το συστημα με αυτη τη βλαβη. Του ειπα να βαλουμε εντος των ημερων ενα καινουριο βαρελακι, και να δει λιγο και την σωληνα.

Πιστευω με αυτα οτι προς ωρας, θα ειναι ενταξει η λειτουργία.

Δεν θελω να κανω σοβαρες αναμορφωσεις/αλλαγες (=ξοδεμα χρηματων, και αυτη την εποχη), απλα να παιζει οσο το δυνατον καλα, γιατι σιγουρα σε λιγα χρονια (ζωη να εχουν οι γονεις μου αλλα δυστυχως δεν βλεπω πολυ μελλον) οταν αναλαβω εγω πληρως την τυχη του πατρικου σπιτιου, θα το ξηλωσω ολο αυτο και θα ψαξω για πιο οικονομικο καυστηρα και φυσικα οχι με πετρελαιο αλλα αλλο 'εναλλακτικο' καυσιμο. Αλλα οσο δουλευει, τουλαχιστον μην εχει καμια βλαβη ή τα τιναξει ολοσχερως.

Θεωρεις ότι με την τωρινή κατάσταση το πετρέλαιο θέρμανσης είναι ασυμφωρο;Η τιμή του αυτή τη στιγμή είναι κοντά στο 1€

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, XronisR είπε

Θεωρεις ότι με την τωρινή κατάσταση το πετρέλαιο θέρμανσης είναι ασυμφωρο;Η τιμή του αυτή τη στιγμή είναι κοντά στο 1€

Μα δεν καταλαβες. Συμφερον το θεωρω, αλλα και λιγο ασυμφορο να ηταν, εγω δεν καθομαι να αλλαζω οπως αλλοι, καθε λιγο, αναλογα με τις τιμες, τον λεβητα σε πελλετ, υδρογονο κλπ.

Το ερωτημα μου ειναι, αν ισχυει ο ισχυρισμος φιλου μου, οτι 'παλαιος καυστηρας'=καει πολυ παραπανω απο το κανονικο, σε σχεση με καποιον νεοτερο.

Επισης δεν εχω ξεκαθαρισει τι ειναι ο λεβητας και τι καυστηρας, τα θεωρω σαν ιδιο πραγμα, αλλα προφανως δεν ειναι.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mindreader είπε

Μα δεν καταλαβες. Συμφερον το θεωρω, αλλα και λιγο ασυμφορο να ηταν, εγω δεν καθομαι να αλλαζω οπως αλλοι, καθε λιγο, αναλογα με τις τιμες, τον λεβητα σε πελλετ, υδρογονο κλπ.

Το ερωτημα μου ειναι, αν ισχυει ο ισχυρισμος φιλου μου, οτι 'παλαιος καυστηρας'=καει πολυ παραπανω απο το κανονικο, σε σχεση με καποιον νεοτερο.

Επισης δεν εχω ξεκαθαρισει τι ειναι ο λεβητας και τι καυστηρας, τα θεωρω σαν ιδιο πραγμα, αλλα προφανως δεν ειναι.

Ο δικός μου είναι 25 ετών, δουλεύει μια χαρά και η κατανάλωση του είναι μια χαρά 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, mindreader είπε

Το ερωτημα μου ειναι, αν ισχυει ο ισχυρισμος φιλου μου, οτι 'παλαιος καυστηρας'=καει πολυ παραπανω απο το κανονικο, σε σχεση με καποιον νεοτερο.

Επισης δεν εχω ξεκαθαρισει τι ειναι ο λεβητας και τι καυστηρας, τα θεωρω σαν ιδιο πραγμα, αλλα προφανως δεν ειναι.

 Χοντρικα, λέβητας = το "καζάνι" που μέσα του περνάει το νερό , καυστήρας= το μηχάνημα που τροφοδοτεί με μείγμα οξυγόνου-καυσίμου και προκαλεί την ανάφλεξη , επίσης υπάρχουν και οι αυτόνομες μονάδες που είναι όλα ενσωματωμένα σε ένα σύστημα. (πχ ατομικές , συμπύκνωσης κοκ)

Για τον ισχυρισμό του φίλου σου , έχω δεί μηχάνημα 30 ετών μονοκατοικία σε καλά συντηρημένο λεβητοστάσιο με μονωμένες σωλήνες , σωστή θερμιδομέτρηση και μελέτη απωλειών , καλό κυκλοφορητή , καλό δοχείο διαστολής , όλο χαλκοσωλήνα δισωλήνιο , με ελάχιστες "γωνίες" και κούρμπες και σωστές διατομές να αποδίδει άψογα .
Και στην ταμπακιέρα να έχει λιγότερη κατανάλωση στη σεζόν από την διπλανή μονοκατοικία περίπου ίδια τετραγωνικά με μηχάνημα δεκαετίας - που μάλιστα έβγαλε βλάβη φέτος (ράγισμα) και μάλλον θα πάει για πέταμα.

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, mindreader είπε

Ουτε μπορω να εκτιμησω αν γινεται 'σπαταλη' καυσιμου για καποιον/οποιονδηποτε λογο, ή θα μπορουσε να λειτουργει με καποιο αλλο τροπο, αποδοτικοτερα

όλα εξαρτώνται από το βαθμό απόδοσης του λέβητα Τα άλλα βρίσκονται λίγο πολύ Χοντρικά:

Το πετρέλαιο έχει θερμογόνο δύναμη 11,9kw/Lt  Ένας λέβητας πετρελαίου με βαθμό απόδοσης 90% δίνει: 11,9 x 0,9 =10,71 kWh/lt
10710 / 1,16 = 9232  θερμίδες στο λίτρο  Ένα κιλό πετρέλαιο  11000 θερμίδες (1κιλο = 1,2 L τα μπεκ δίνονται σε κιλά) Άρα εσύ ανάλογα με την μελέτη θέρμανσης και με το βαθμό απόδοσης του λέβητα  πρέπει να βαλεις ένα αντίστοιχο μπεκ Αυτή θα είναι η κατανάλωση σου Τώρα αν σε καλύπτει σε απόδοση η όχι θα δείξει καθ όσον μεσολαβούν και άλλοι παράγοντες

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...