Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα!

Εδώ και 15 μήνες έχω θέμα με την παροχή ηλεκτρισμού μου. Συγκεκριμένα δεν γίνεται καταμέτρηση και μου έρχονται μόνο έναντι λογαριασμοί με random ποσά

Μετά από πραγματικά πάρα πολλές δεκάδες τηλέφωνα, μηνύματα, email και επισκέψεις σε πρακτορεία ΔΕΔΔΗΕ (ο μόνος τελικά υπεύθυνος για το πρόβλημα.ότι και να τους χώσω θα είναι λίγο) και Elpedison και απίστευτο σπάσιμο νεύρων πληροφορήθηκα την ύπαρξη της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ). Ανακουφισμένος και εγώ ότι θα βγάλω άκρη αφού έμαθα τι είναι και τι κάνει η συγκεκριμένη αρχή μπαίνω στην πλατφόρμα τους για να κάνω αίτημα.

Έλα ντε που αν δηλώσεις ότι αποδέκτης του αιτήματος είναι Προμηθευτής και Διαχειριστής Δικτύου (δεν ήξερα ακόμα ποίος ευθυνόταν) η πλατφόρμα έχει bug και δεν το δέχεται... Τους παίρνω ένα σωρό τηλέφωνο κανείς δεν απαντάει. Καταχωρώ μήνυμα  στην υποτιθέμενη υποστήριξη που έχουν ότι έχουν bug στην πλατφόρμα, κανείς, δεν απαντάει. Στέλνω μέσω email το αίτημά μου, ούτε φωνή ούτε ακρόαση

Με τα πολλά, μετά από μέρες, μετά από πολλές δικές μου προσπάθειες και δοκιμές βρίσκω ότι αν στείλω το αίτημα μεμονωμένα μέσω της πλατφόρμας μόνο σε προμηθευτή ή ΔΕΔΔΗΕ καταχωρείται το αίτημα. Αποτέλεσμα να πάρει το αίτημα η Elpedison και να μου απαντήσει

Με τα πολλά και χρησιμοποιώντας τις έγγραφες απαντήσεις της Elpedison και αφού τους έχω πρήξει τα @@ και έχουν αναγκαστεί να επικοινωνήσουν και αυτοί με ΔΕΔΔΗΕ έρχονται οι ΔΕΔΔΗΕδες τελικά στο σημείο να παραδεχτούν έχει γίνει μ@λ@κια από πλευράς τους και γι αυτό δεν καταχωρούνται καταμετρήσεις. Για τα πρακτικά ούτε καν μια συγνώμη για την ταλαιπωρία και το χάος δεν ζήτησαν ενώ μέχρι και εκείνη τη στιγμή ρίχναν το φταίξιμο στην Elpedison και μου έκαναν τη ζωή δύσκολη. Δύο μήνες τώρα αφού έχουν παραδεχτεί ότι φταίνε αυτοί ακόμα να το διευθετήσουν.

Παράλληλα με την απευθείας επικοινωνία μου με ΔΕΔΔΗΕ τους έχω καταχωρήσει  αίτημα μέσω της RAE εδώ και δύο μήνες το οποίο παραμένει ακόμα στο στάδιο της "Υποβολής" και κανείς δεν έχει απαντήσει. Τους έχω πάρει δεκάδες τηλέφωνα στο τηλεφωνικό τους κέντρο και ή δε θα το σηκώνει κανείς, ή θα μιλάει ή θα λέει καλέστε αργότερα. Έχω δοκιμάσει όλες τις επιλογές που δίνει το τηλεφωνικό κέντρο σε πολλές διαφορετικές μέρες και ώρες και ποτέ δεν έχω καταφέρει να βγάλω γραμμή. Σαν να παίρνω ένα άδειο κτίριο

Έχει κανείς εμπειρία; Τι πρέπει να κάνω για να βγάλω άκρη; Υπάρχει καμιά αρχή για να καταγγείλω τη ρυθμιστική αρχή; Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.

Κάθε συμβουλή ή βοήθεια δεκτή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Επεξ/σία από chiderboy
Δημοσ.

Σαν προσωρινή λύση από την Elpedison δεν σου έχουν προσφέρει τη δυνατότητα να δίνεις μόνος σου τις μετρήσεις;

Αυτό είναι κάτι που οι περισσότεροι πάροχοι πλέον το προσφέρουν έτσι και αλλιώς ακόμα και όταν δεν υπάρχει πρόβλημα.

Κατά τα άλλα η ευθύνη για καταμέτρηση είναι του ΔΕΔΔΗΕ και σε γενικές γραμμές όταν έχω καλέσει το τηλεφωνικό κέντρο (για άλλα θέματα) απαντούσαν σχετικά γρήγορα. 

2111900500 ή 800 400 4000

Απ ότι κατάλαβα έχεις μιλήσει με ΔΕΔΔΗΕ και έχουν αποδεχτεί την ευθύνη τους οπότε πλέον είναι θέμα χρόνου (μιλάμε για ευρύτερο δημόσιο τομέα) να έρθουν να πάρουν μέτρηση. Μη ξεχνάς ότι μέτρηση κανονικά παίρνουν κάθε 4 μήνες οπότε ίσως και σε σένα έρθουν 4 μήνες μετά την αναγνώριση του προβλήματος που υπήρχε.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, ekechagi said:

Καταχώρηση ένδειξης μετρητή στο ΔΕΔΔΗΕ εδώ.

Ωραία θα ήταν αλλά δεν γίνεται. Η παροχή είναι με net metering και πρέπει να καταχωρηθούν επίσης μετρήσεις εγχεώμενης και παραγόμενης ενέργειας. Τους τα έστειλα μέσω email στην Elpedison και αυτοί τιμολόγησαν μόνο την κατανάλωση! Ενός χρόνου κιόλας συγκεντρωτικά! Δε γίνεται λέει αν δεν τους στείλει ο ΔΕΔΔΗΕ πρώτα τιμολόγηση σαν net metering. Εντωμεταξύ έχω στείλει στο δίκτυο πιο πολλές kWh από από ότι έχω κάψει

Στον ΔΕΔΔΗΕ είχαν κάνει πατάτα και το είχαν δηλώσει σαν φωτοβολταϊκό στέγης με αποτέλεσμα να έχει τώρα δημιουργηθεί το χάος! Ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και καθυστερούσαν μετρήσεις/τιμολόγηση τους το είχα δηλώσει πάνω από ένα χρόνο πριν!

Με το 2111900500  και το αντίστοιχο τηλέφωνο εξυπηρέτησης της Elpedison έχω μιλήσει χωρίς καμιά υπερβολή το λιγότερο 50 φορές μέσα σε όλο αυτό το διάστημα. Αλλά το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί και συνεχίζεται από το τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ (Λέσβος-Λήμνος) και βάση των κεντρικών του ΔΕΔΔΗΕ μόνο από εκεί μπορεί να λυθεί

Το θέμα μου όμως είναι περισσότερο πού είναι και τι κάνει η αρμόδια αρχή που τους βάζει χέρι (ΡΑΕ), Γιατί δεν σηκώνουν τηλέφωνα και γιατί δεν απαντούν σε email. Ποιος σε προστατεύει από τον ΔΕΔΔΗΕ;

Επεξ/σία από chiderboy
Δημοσ.
3 ώρες πριν, chiderboy είπε

Υπάρχει καμιά αρχή για να καταγγείλω τη ρυθμιστική αρχή; Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.

δοκίμασε https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/

41 λεπτά πριν, chiderboy είπε

Το θέμα μου όμως είναι περισσότερο πού είναι και τι κάνει η αρμόδια αρχή που τους βάζει χέρι (ΡΑΕ), Γιατί δεν σηκώνουν τηλέφωνα και γιατί δεν απαντούν σε email. Ποιος σε προστατεύει από τον ΔΕΔΔΗΕ;

παίζει ρόλο γλάστρας , αν μάθεις τίποτα απο το υπουργείο ενημέρωσε

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, chiderboy είπε

Καλημέρα!

Εδώ και 15 μήνες έχω θέμα με την παροχή ηλεκτρισμού μου. Συγκεκριμένα δεν γίνεται καταμέτρηση και μου έρχονται μόνο έναντι λογαριασμοί με random ποσά

Μετά από πραγματικά πάρα πολλές δεκάδες τηλέφωνα, μηνύματα, email και επισκέψεις σε πρακτορεία ΔΕΔΔΗΕ (ο μόνος τελικά υπεύθυνος για το πρόβλημα.ότι και να τους χώσω θα είναι λίγο) και Elpedison και απίστευτο σπάσιμο νεύρων πληροφορήθηκα την ύπαρξη της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ). Ανακουφισμένος και εγώ ότι θα βγάλω άκρη αφού έμαθα τι είναι και τι κάνει η συγκεκριμένη αρχή μπαίνω στην πλατφόρμα τους για να κάνω αίτημα.

Έλα ντε που αν δηλώσεις ότι αποδέκτης του αιτήματος είναι Προμηθευτής και Διαχειριστής Δικτύου (δεν ήξερα ακόμα ποίος ευθυνόταν) η πλατφόρμα έχει bug και δεν το δέχεται... Τους παίρνω ένα σωρό τηλέφωνο κανείς δεν απαντάει. Καταχωρώ μήνυμα  στην υποτιθέμενη υποστήριξη που έχουν ότι έχουν bug στην πλατφόρμα, κανείς, δεν απαντάει. Στέλνω μέσω email το αίτημά μου, ούτε φωνή ούτε ακρόαση

Με τα πολλά, μετά από μέρες, μετά από πολλές δικές μου προσπάθειες και δοκιμές βρίσκω ότι αν στείλω το αίτημα μεμονωμένα μέσω της πλατφόρμας μόνο σε προμηθευτή ή ΔΕΔΔΗΕ καταχωρείται το αίτημα. Αποτέλεσμα να πάρει το αίτημα η Elpedison και να μου απαντήσει

Με τα πολλά και χρησιμοποιώντας τις έγγραφες απαντήσεις της Elpedison και αφού τους έχω πρήξει τα @@ και έχουν αναγκαστεί να επικοινωνήσουν και αυτοί με ΔΕΔΔΗΕ έρχονται οι ΔΕΔΔΗΕδες τελικά στο σημείο να παραδεχτούν έχει γίνει μ@λ@κια από πλευράς τους και γι αυτό δεν καταχωρούνται καταμετρήσεις. Για τα πρακτικά ούτε καν μια συγνώμη για την ταλαιπωρία και το χάος δεν ζήτησαν ενώ μέχρι και εκείνη τη στιγμή ρίχναν το φταίξιμο στην Elpedison και μου έκαναν τη ζωή δύσκολη. Δύο μήνες τώρα αφού έχουν παραδεχτεί ότι φταίνε αυτοί ακόμα να το διευθετήσουν.

Παράλληλα με την απευθείας επικοινωνία μου με ΔΕΔΔΗΕ τους έχω καταχωρήσει  αίτημα μέσω της RAE εδώ και δύο μήνες το οποίο παραμένει ακόμα στο στάδιο της "Υποβολής" και κανείς δεν έχει απαντήσει. Τους έχω πάρει δεκάδες τηλέφωνα στο τηλεφωνικό τους κέντρο και ή δε θα το σηκώνει κανείς, ή θα μιλάει ή θα λέει καλέστε αργότερα. Έχω δοκιμάσει όλες τις επιλογές που δίνει το τηλεφωνικό κέντρο σε πολλές διαφορετικές μέρες και ώρες και ποτέ δεν έχω καταφέρει να βγάλω γραμμή. Σαν να παίρνω ένα άδειο κτίριο

Έχει κανείς εμπειρία; Τι πρέπει να κάνω για να βγάλω άκρη; Υπάρχει καμιά αρχή για να καταγγείλω τη ρυθμιστική αρχή; Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.

Κάθε συμβουλή ή βοήθεια δεκτή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καλησπέρα.. Σου έδωσαν απάντηση από τον Δεδδηε γιατί δεν έρχονται για την καταμέτρηση;; Ποιος είναι ο λόγος;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, chiderboy είπε

Μετά από πραγματικά πάρα πολλές δεκάδες τηλέφωνα, μηνύματα, email και επισκέψεις σε πρακτορεία ΔΕΔΔΗΕ

επίσης ζητάς να πιστωθεί το ποσό ανα εργάσιμη ημέρα

https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, korakios said:

παίζει ρόλο γλάστρας , αν μάθεις τίποτα απο το υπουργείο ενημέρωσε

Μάλλον αυτό κάνει τελικά ;)

Ευχαριστώ! Δε ξέρω αν θα χρησιμοποιήσω τη φόρμα μιας και μετά από πολλά  έχω βρει τους υπεύθυνους στον ΔΕΔΔΗΕ για να τους τρέξω αν χρειαστεί και έχουν αρχίσει έστω και με πολύ σπρώξιμο να το δουλεύουν σίγα σιγά

Αν και για το καλό των υπολοίπων τουλάχιστον θα πρέπει να καταγγελθεί και η ΡΑΕ για την ανυπαρξία τους. Από δημόσιο χρήμα πληρώνονται

7 minutes ago, takoulou said:

Καλησπέρα.. Σου έδωσαν απάντηση από τον Δεδδηε γιατί δεν έρχονται για την καταμέτρηση;; Ποιος είναι ο λόγος;

Έρχεται ο υπάλληλος για καταμέτρηση. Πήγα και τον έλεγξα και μου έδωσε τις μετρήσεις και ήταν σωστές. Μετά στην διαβίβαση/πέρασμα στο σύστημα χάνεται η μπάλα. Αυτός τις έστελνε (  με fax 😬)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, korakios said:

επίσης ζητάς να πιστωθούν πιστωθεί το ποσό ανα εργάσιμη ημέρα

https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

Δικαιούμαστε αποζημίωση από ότι καταλαβαίνω; 🤑😃 Έχει γούστο να λειτουργεί αυτό

Επεξ/σία από chiderboy
Δημοσ.
Μόλις τώρα, chiderboy είπε

Δικαιούμαστε αποζημίωση από ότι καταλαβαίνω; :D

έτσι τουλάχιστον δείχνει , φυσικά πρέπει να έχεις κάνει γραπτό αίτημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσω για την αποζημίωση και η κοπελίτσα που βγήκε προσπαθούσε να αλλάξει συνέχεια κουβέντα και να με βάλει να κάνω ξανά αίτημα παραπόνου για το ζήτημα αντί να μου απαντήσει για την αποζημίωση. Χωρίς να μιλήσω καθόλου άσχημα να σου πω τη λυπήθηκα από το στρίμωγμα που καταλάβαινα πως έτρωγε.

Τελικά απάντηση όμως για την αποζημίωση καμιά. Ούτε δικαιούσαι, ούτε λάθος είσαι ούτε τίποτα. Τσιμουδιά

Δε ξέρω και που να μάθω ακριβώς πληροφορίες. Δικηγόρο πρέπει να ρωτήσω; Βαση της σελίδας τους υπάρχει σαφώς εγγύηση μέγιστου χρόνου εξυπηρέτησης

Επεξ/σία από chiderboy
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παίδες ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Μου έστειλε η Elpedison σήμερα εντωμεταξύ εκκαθαριστικό για 477 (!) ημέρες 1168€ ενώ θα έπρεπε να έρθει επιστροφή! Το διάστημα αυτό  κάθε μήνα πλήρωνα κανονικά  έναντι κατανάλωση, δήμους ΕΡΤ και λοιπές χρεώσεις. 732€ είναι ΥΚΩ (!) και ακόμα 285€ λοιπές χρεώσεις δικτύου(όχι προμήθεια)!

Η πραγματική κατανάλωση εντωμεταξύ  που δείχνει ο μετρητής ήταν 9700kwh εκ των οποίων τα 9500kwh ήταν παραγωγή από φωτοβολταϊκά

Και ακόμα δεν έχουν σταλεί σωστές μετρήσεις για να ξέρω ότι κάποια στιγμή θα βγει άκρη

Αν η ΡΑΕ είναι κουκλοθέατρο πως βγάζει κάποιος άκρη με ΔΕΔΔΗΕ; Που δίνουν λογαριασμό αυτοί; Είχα ρωτήσει δικηγόρο και μου είχε πει ότι οικονομικώς δεν συμφέρει να το κυνηγήσω νομικά. Άλλα το θέμα έχει διογκωθεί από τότε και δε ξέρω και πότε θα βγάλω άκρη. Οι τοπικοί ΔΕΔΔΗΕδες με διαβεβαιώνουν πόσους μήνες τώρα ότι το λύνουν αλλά ακόμα άλυτο μένει. Κάθομαι εγώ ο πελάτης και εξηγώ στον προϊστάμενό τους 1,5 χρόνο μετά ποιες μετρήσεις στέλνεις στον προμηθευτή για net metering παρόλο που και καλά ήξεραν και τις είχαν στείλει πόσες φορές.

Έχω βάλει φωτοβολταϊκό για να πληρώνω λιγότερα, παράγω όλα όσα ξοδεύω και στο τέλος πληρώνω περισσότερα υπό το φόβο μη μου κόψει ο προμηθευτής και το ρεύμα

Εδώ άλλος φίλος που ταλαιπωρείται με τους τοπικούς ΔΕΔΔΗΕδες. Αλλά αυτός ο καημένος είναι στην αρχή ακόμα με το net metering. Είμαι σχεδόν 2 χρόνια μετά από αυτό το στάδιο και ακόμα παλεύω να βγάλω άκρη. Είχε αναδείξει και το δικό μου πρόβλημα σε προηγούμενο βίντεο. Μαζί είχαμε ξεκινήσει να πάμε για net metering αλλά τελικά τα είχα βάλει 1,5 χρόνο νωρίτερα με φουλ ταλαιπωρία και καθυστέρηση σε όλα τα στάδια τις διαδικασίας. Τίποτα δεν ολοκληρώθηκε χωρίς να κάθομαι να παρακαλάω με τηλέφωνα και email να κάνουν τη δουλειά τους

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τη ΡΑΕ τελικά κατάφερα μετά από 40-50 τηλέφωνα και έβγαλα γραμμή. Παραπονέθηκα στην κοπελίτσα που δε σηκώνει κανείς ποτέ τηλέφωνο και μου απάντησε ενοχλημένη-παραπονεμένη και αυτή ότι είναι 2 άτομα για 2500 κλήσεις ημερησίως. Καταλαβαίνετε τι γίνεται και εκεί....

Μα να δουλεύουν όλα ρολόι σε αυτή τη χώρα...

Επεξ/σία από chiderboy
Δημοσ.
Στις 2/4/2022 στις 5:37 ΜΜ, chiderboy είπε

Παίδες ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Μου έστειλε η Elpedison σήμερα εντωμεταξύ εκκαθαριστικό για 477 (!) ημέρες 1168€ ενώ θα έπρεπε να έρθει επιστροφή! Το διάστημα αυτό  κάθε μήνα πλήρωνα κανονικά  έναντι κατανάλωση, δήμους ΕΡΤ και λοιπές χρεώσεις. 732€ είναι ΥΚΩ (!) και ακόμα 285€ λοιπές χρεώσεις δικτύου(όχι προμήθεια)!

Η πραγματική κατανάλωση εντωμεταξύ  που δείχνει ο μετρητής ήταν 9700kwh εκ των οποίων τα 9500kwh ήταν παραγωγή από φωτοβολταϊκά

Και ακόμα δεν έχουν σταλεί σωστές μετρήσεις για να ξέρω ότι κάποια στιγμή θα βγει άκρη

Αν η ΡΑΕ είναι κουκλοθέατρο πως βγάζει κάποιος άκρη με ΔΕΔΔΗΕ; Που δίνουν λογαριασμό αυτοί; Είχα ρωτήσει δικηγόρο και μου είχε πει ότι οικονομικώς δεν συμφέρει να το κυνηγήσω νομικά. Άλλα το θέμα έχει διογκωθεί από τότε και δε ξέρω και πότε θα βγάλω άκρη. Οι τοπικοί ΔΕΔΔΗΕδες με διαβεβαιώνουν πόσους μήνες τώρα ότι το λύνουν αλλά ακόμα άλυτο μένει. Κάθομαι εγώ ο πελάτης και εξηγώ στον προϊστάμενό τους 1,5 χρόνο μετά ποιες μετρήσεις στέλνεις στον προμηθευτή για net metering παρόλο που και καλά ήξεραν και τις είχαν στείλει πόσες φορές.

Έχω βάλει φωτοβολταϊκό για να πληρώνω λιγότερα, παράγω όλα όσα ξοδεύω και στο τέλος πληρώνω περισσότερα υπό το φόβο μη μου κόψει ο προμηθευτής και το ρεύμα

Εδώ άλλος φίλος που ταλαιπωρείται με τους τοπικούς ΔΕΔΔΗΕδες. Αλλά αυτός ο καημένος είναι στην αρχή ακόμα με το net metering. Είμαι σχεδόν 2 χρόνια μετά από αυτό το στάδιο και ακόμα παλεύω να βγάλω άκρη. Είχε αναδείξει και το δικό μου πρόβλημα σε προηγούμενο βίντεο. Μαζί είχαμε ξεκινήσει να πάμε για net metering αλλά τελικά τα είχα βάλει 1,5 χρόνο νωρίτερα με φουλ ταλαιπωρία και καθυστέρηση σε όλα τα στάδια τις διαδικασίας. Τίποτα δεν ολοκληρώθηκε χωρίς να κάθομαι να παρακαλάω με τηλέφωνα και email να κάνουν τη δουλειά τους

 

Για στείλε παραπονο με email στον διευθυντή του Δεδδηε της περιοχης σου, στον προισταμενο  της καταμέτρησης στα κεντρικά του Δεδδηε.. Και βλέπεις.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μίλησα μόλις με τη Δ/νση Περιφέρειας Νήσων. Εξυπηρετική και φιλική ήταν αλλά από την προϊσταμένη Λέσβου-Λήμνου μου είπε μόνο μπορεί να λυθεί το ζήτημα με την οποία μιλάω ήδη, είναι συνεργάσιμη και φαίνεται ανεπιτυχώς έστω να το παλεύει. Έχω βαρεθεί να την παίρνω τηλέφωνα και φαντάζομαι έχει βαρεθεί και αυτή να με ακούει αλλά αποτέλεσμα γιοκ ακόμα, αντίθετα μου ήρθε 1168€ από τις λάθος μετρήσεις που στείλαν τελευταία φόρα.

Έπρεπε να περάσει 1,5 χρόνος που κάνω τον ντετέκτιβ για να βρω που έχουν κάνει λάθος αυτοί, να τους το υποδείξω αφού ξεπεραστεί το ύφος τους,  και επίσης να τους υποδείξω τελικά εγώ τι μετρήσεις από το μετρητή θα στείλουν. Και ακόμα δεν έχουν καταφέρει να το κάνουν σωστά

Γενικά οι διευθυντάδες  και οι προϊστάμενοι βλέπω είναι πολύ πιο εξυπηρετικοί και με λιγότερο ύφος από τους υπαλλήλους που είναι στα γραφεία .Οι προιστάμενοι κάθονται διορθώνουν και απολογούνται για τη δουλειά που δεν έκαναν και δεν είχαν τη διάθεση να κάνουν οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι αντί να τραβήξουν κανα αυτί να αναγκάσουν τον καθένα να κάνει τη δουλειά του. Μπάχαλο

Επίσης πιο μπάχαλο έχει γίνει ο λογαριασμός μου με την Elpedison και ειλικρινά δε ξέρω πως μπορεί να βγει λογαριασμός μετά από 1,5 χρόνο λάθος τιμολογήσεις με δεδομένα μετρητή άλλη φορά ανύπαρκτα, άλλη φορά μισά, άλλη φορά μπερδεμένους κωδικούς και μηδενισμούς αυθαίρετους από τον παροχο πληρωμένων kwh. Μιλάμε το απόλυτο χάος. Η Elpedison επίσης καθόλου συνεργάσιμοι αν και αναγνωρίζουν το πρόβλημα. Λάθος δεδομένα λένε μου στέλνουν λάθος χρεώνω ή χρεώνω όπως με συμφέρει και δεν διορθώνω τίποτα από τους εκδομένους λογαριασμούς

Επεξ/σία από chiderboy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...