Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dantε είπε

Τωρα το διευκρινιζεις. Στο συγκεκριμενο δε γνωριζω πως ειναι η διαταξη του.

Εσυ ανεφερες αυτο 

Που δεν ισχυει παντα.

ok

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, bezan είπε

Παντα το πανω μεγαλο κολάρο ειναι πιο ζεστο απο το κατω. Το πανω κολαρο βγαζει τα νερα απο το μοτερ και η αντλια τραβαει τα νερα μεσα στο μοτερ απο το κατω.

Έχεις δίκιο φίλε μου.

Το "κρύο" πάει στο κάτω μέρος του κορμού.

Ανεβαίνει προς τα πανω (φυσική, τα "θερμά" πάνε πάντα ψηλότερα απ' τα "ψυχρά" - διαστολή) ψύχοντας τον κινητήρα.

Και βγαίνει ζεστό... Άρα το πάνω κολάρο ζεστό.Θεωρητικα πάντα όμως: δεν θα έπρεπε να "μπαίνει" στο κάτω μέρος του ψυγείου? Κάτι δεν βλέπουμε νομίζω. Sfakianakis ,αν δεν είναι κόπος δες λίγο το δικτυο

Δημοσ.

απο κατω παιρνει το παραφλου που εχει κρυωσει

εγω κλεινω στο οτι καποιος τον επαιξε με τον θερμοστατη, εκτος και εαν καπου ειναι καραδιπλωμενο κανα κολαρο και αφινει να περασει απειροελαχιστο ψυκτικο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bezan είπε

απο κατω παιρνει το παραφλου που εχει κρυωσει

εγω κλεινω στο οτι καποιος τον επαιξε με τον θερμοστατη, εκτος και εαν καπου ειναι καραδιπλωμενο κανα κολαρο και αφινει να περασει απειροελαχιστο ψυκτικο

Αυτό ακριβώς θέλω να διευκρινίσω.Ειναι λάθος να παίρνει κρύο από το κάτω κολλαρο (νομίζω).Το σωστό είναι να μπαίνει το ζεστό στο κάτω μέρος του εναλλάκτη,καθώς ανεβαίνει να ψύχεται και από το πάνω μέρος να επιστρέφει (κρύο) στο κάτω μέρος του κορμού του κινητήρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...