Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν έβγαλα το όχημα μια βόλτα 50 χιλιομέτρων με λίγο ανοιχτή την τάπα... Ο δείκτης έφτασε στη μέση και έμεινε εκεί, μέχρι που γύρισα. Μάλλον έκανε εξαέρωσε μόνο του και άρχισε να δουλεύει κανονικά το σύστημα. Όμως έχω την απορία από που μαζεύει αέρα. Ααα, και το λαμπάκι προειδοποίησης, είναι μονίμως αναμμένο. Γενικά δεν έχω αλλά προβλήματα με το αμάξι. Το αγόρασα μεταχειρισμένο και είναι S/W. Σας ευχαριστώ ευχαριστώ όλους.

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Ysfakianakis είπε

Λοιπόν έβγαλα το όχημα μια βόλτα 50 χιλιομέτρων με λίγο ανοιχτή την τάπα... Ο δείκτης έφτασε στη μέση και έμεινε εκεί, μέχρι που γύρισα. Μάλλον έκανε εξαέρωσε μόνο του και άρχισε να δουλεύει κανονικά το σύστημα. Όμως έχω την απορία από που μαζεύει αέρα. Ααα, και το λαμπάκι προειδοποίησης, είναι μονίμως αναμμένο. Γενικά δεν έχω αλλά προβλήματα με το αμάξι. Το αγόρασα μεταχειρισμένο και είναι S/W. Σας ευχαριστώ ευχαριστώ όλους.

Εισαγωγής;Χάνεις νερά;

Κάποια μοντέλα πάθαιναν ρήγμα στο παγουρι που δεν φαινεται κρύο,να το έχεις υπόψη σου.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Ysfakianakis είπε

Λοιπόν έβγαλα το όχημα μια βόλτα 50 χιλιομέτρων με λίγο ανοιχτή την τάπα... Ο δείκτης έφτασε στη μέση και έμεινε εκεί, μέχρι που γύρισα. Μάλλον έκανε εξαέρωσε μόνο του και άρχισε να δουλεύει κανονικά το σύστημα. Όμως έχω την απορία από που μαζεύει αέρα. Ααα, και το λαμπάκι προειδοποίησης, είναι μονίμως αναμμένο. Γενικά δεν έχω αλλά προβλήματα με το αμάξι. Το αγόρασα μεταχειρισμένο και είναι S/W. Σας ευχαριστώ ευχαριστώ όλους.

Εαν εννοεις τον αερα που εκανε εξαερωση και ειχε μεσα, απλα θα ειχε κολλησει μια "φουσκα" αερα και δεν πήγαινε ουτε μπρος ουτε πισω μαλλον. Και με την ταπα να δημιουργει πιεση και απο τις 2 πλευρες δεν μπορουσε να κανει καννονικο κυκλωμα ωστε να φύγει αυτος ο θυλακας και να αντικατασταθει με το ψυκτικο υγρο και να ανοιγοκλείνει ο θερμοστατης σωστά

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Συγγνώμη μόλις είδα την ανάρτηση σου. Λοιπόν άλλαξα πάλι την τάπα, αλλά εξακολουθεί να μην κάνει κύκλωμα. Δούλεψε άψογα για 10 μέρες και κάποια στιγμή άκουγα πως έβγαζε αέρα στο καζανάκι. Μου ανάσες και θερμοκρασία στους ψηλές ταχύτητες και ενώ έχω αλλάξει 5 θερμοστάτες με τον τελευταίο να ανοίγει στις 70°, πάλι το κάτω κολλάρο είναι κρύο. Πράγμα που σημαίνει πως δεν ανοίγει στην ώρα του. Εκεί έχω μείνει.

Δημοσ.

δεν παιζει να εχεις τον παλιο θερμοστατη ακομα ε?

11 λεπτά πριν, Ysfakianakis είπε

Συγγνώμη μόλις είδα την ανάρτηση σου. Λοιπόν άλλαξα πάλι την τάπα, αλλά εξακολουθεί να μην κάνει κύκλωμα. Δούλεψε άψογα για 10 μέρες και κάποια στιγμή άκουγα πως έβγαζε αέρα στο καζανάκι. Μου ανάσες και θερμοκρασία στους ψηλές ταχύτητες και ενώ έχω αλλάξει 5 θερμοστάτες με τον τελευταίο να ανοίγει στις 70°, πάλι το κάτω κολλάρο είναι κρύο. Πράγμα που σημαίνει πως δεν ανοίγει στην ώρα του. Εκεί έχω μείνει.

εννοεις οτι κανει τον μεγαλο κυκλο στους 70 κιολας??? δεν νομιζω οτι ειναι σωστο αυτο, μιας και τα ford ουτως η αλλως δουλευουν σε υψηλες θερμοκρασιες, και τα ψυγεια των ειναι παρα πολυ καλα και ψυχουν σωστα, οποτε φυσικο ειναι με τετοιο θερμοστατη το κατω κολλαρο να ειναι χλιαρο.

θερμοστατη σωστο σου δινουν??? κωδικος μοτερ/εκδοση/χρονολογια , μηπως, λεω μηπως σου εχουν δωσει λαθος ανταλλακτικο

εγω μοντεο εχω, μπορεις να βαλεις 4 διαφορετικους θερμοστατες, αλλα 1 ειναι ο σωστος

Δημοσ.

Φίλε άλλαξε βαλβίδες ψυγείου. Στο είπαμε κ παραπάνω. Βάλε ορίτζιναλ.

Το κόστος τους είναι αμελητέο μπροστά σε αυτά που έχεις δώσει.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φίλε άλλαξε βαλβίδες ψυγείου. Στο είπαμε κ παραπάνω. Βάλε ορίτζιναλ.

Το κόστος τους είναι αμελητέο μπροστά σε αυτά που έχεις δώσει.

με τον ιδιο κωδικο και αριθμους που εχει το οριτζιναλ, εαν σ δινουν αλλα, μην τα παρεις

Δημοσ.

Αν δεν είναι δύσκολο,δοκίμασε λειτουργεία κινητήρα χωρίς θερμοστάτη. (Με ford έχω ασχοληθεί με μοντέλα πριν το 98.) Πρέπει να αργεί να ζεσταθεί, και η θερμοκρασία δεν θα κρατιέται σταθερή(χαμηλότερη). Με αυτόν τον τρόπο,θα δεις αν φταίει ο θερμοστάτης.

Στις 12/3/2022 στις 1:14 ΜΜ, toyo73 είπε

Το κατω χλιαρο κολαρο και το πανω να ζεματαει, ειναι κολλημενος θερμοστατης η μισοανοιχτος.Δοκιμασε να τον βγαλεις τελειος και κανε  δοκιμες.Μονο ετσι θα βγαλεις συμπερασμα.Ας εχεις αλλαξει θερμοστατες, μπορει να επεσες σε ελατωματικους.

Οταν αλλαξα θερμοστατη ακριβοπληρωσα toyota και εχω το κεφαλι μου ησυχο.Μην βαζετε θερμοστατες του κιλου και του 10ρικου

Σε όλους τους κινητήρες, η ροή του ψυκτικού υγρού (σε όλους) γίνεται από κάτω προς τα πάνω. Δεν μπορεί να είναι το πάνω θερμότερο!! Ακόμα και με κολλημένο θερμοστάτη πιστεύω..

Δημοσ.

Παντα το πανω μεγαλο κολάρο ειναι πιο ζεστο απο το κατω. Το πανω κολαρο βγαζει τα νερα απο το μοτερ και η αντλια τραβαει τα νερα μεσα στο μοτερ απο το κατω.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, bezan είπε

Παντα το πανω μεγαλο κολάρο ειναι πιο ζεστο απο το κατω. Το πανω κολαρο βγαζει τα νερα απο το μοτερ και η αντλια τραβαει τα νερα μεσα στο μοτερ απο το κατω.

Αυτο που περιγραφεις βεβαια ειναι λιγο τσακωμενο με τους νομους της φυσικης.

Δημοσ.

Καταλαβαινεις πως καθε κινητηρας εχει αλλη διαταξη ετσι και δε χρησιμοποιειται παντου αυτο που παρεθεσες?

Btw απο focus

coolant-jpg.375907

Δημοσ.

Τωρα το διευκρινιζεις. Στο συγκεκριμενο δε γνωριζω πως ειναι η διαταξη του.

Εσυ ανεφερες αυτο 

Αναφορά σε κείμενο

Παντα το πανω μεγαλο κολάρο ειναι πιο ζεστο απο το κατω. Το πανω κολαρο βγαζει τα νερα απο το μοτερ και η αντλια τραβαει τα νερα μεσα στο μοτερ απο το κατω.

Που δεν ισχυει παντα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...