Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ζητώ την βοήθεια σας και είμαι πρόθυμος να δεχτώ τις απόψεις και συμβουλές σας στο παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Διαθέτω ενα Ford Focus S/W 1400cc μοντέλο 2004. Εδώ και 6 χρόνια αναζητώ λύση στις απότομες αυξήσεις θερμοκρασίας (η βελόνα τερματίζει στα κόκκινα), κάθε φορά που θα ζοριστεί παρατεταμένα ο κινητήρας. Αρχικά εκτίμησα πως είχε κολλήσει ο θερμοστάτης, τον οποίο και άλλαξα, χωρίς όμως να αποκατασταθεί η βλάβη. Αντικατέστησα τον θερμοστάτη για το ενδεχόμενο ελλατώματος στην λειτουργία του, για δεύτερη φορά με άλλον πάλι καινούριο. Το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει. Σταδιακά άλλαξα ψυγείο, τρόμπα νερού, δοχείο πλήρωσης χωρίς να πετύχω κάτι . Δεν υπάρχει τίποτα βουλωμένο, (κολλάρα, ψυγείο καλοριφέρ, ψυγείο μηχανής) και δεν εχει ρήγμα το μοτέρ. Το βεντιλατέρ λειτουργεί και στις δυο ταχύτητες κανονικά. Κατέβασα καπάκι, άλλαξα φλάντζες, χωρις να βρεθεί λύση.  Άλλαξα το ταμπλώ για το ενδεχόμενο ηλεκτρολογικού σφάλματος, πάλι χωρις αποτέλεσμα. Προσφάτως άλλαξα πάλι θερμοστάτη με άλλον στους 74 βαθμούς. Εκτός από την αλλαγή της τρόμπας νερού και του καπακιού που έγιναν σε συνεργείο, όλες οι υπόλοιπες αλλαγές και δοκιμές έγιναν από μένα. Επισκέφθηκα και την Ford (2-3 εξουσιοδοτημένα συνεργεία) στα ενδιάμεσα όλων αυτών των παρεμβάσεων και το μόνο που μου είπαν να αφήσω το αυτοκίνητο για έλεγχο (50 ευρώ η ώρα, ελέγχου), χωρίς όμως να είναι πειστικοί. Ήδη μου έχει στοιχίσει αρκετά όλη αυτή η ταλαιπωρία και θεωρώ πως στην παρούσα κατάσταση που βιώνουμε όλοι, είναι υπερβολή να ξαναμπώ σε αυτό τον φαύλο κύκλο, με τα συνεργεία εξουσιοδοτημένα και μη. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Ysfakianakis είπε

Ζητώ την βοήθεια σας και είμαι πρόθυμος να δεχτώ τις απόψεις και συμβουλές σας στο παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Διαθέτω ενα Ford Focus S/W 1400cc μοντέλο 2004. Εδώ και 6 χρόνια αναζητώ λύση στις απότομες αυξήσεις θερμοκρασίας (η βελόνα τερματίζει στα κόκκινα), κάθε φορά που θα ζοριστεί παρατεταμένα ο κινητήρας. Αρχικά εκτίμησα πως είχε κολλήσει ο θερμοστάτης, τον οποίο και άλλαξα, χωρίς όμως να αποκατασταθεί η βλάβη. Αντικατέστησα τον θερμοστάτη για το ενδεχόμενο ελλατώματος στην λειτουργία του, για δεύτερη φορά με άλλον πάλι καινούριο. Το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει. Σταδιακά άλλαξα ψυγείο, τρόμπα νερού, δοχείο πλήρωσης χωρίς να πετύχω κάτι . Δεν υπάρχει τίποτα βουλωμένο, (κολλάρα, ψυγείο καλοριφέρ, ψυγείο μηχανής) και δεν εχει ρήγμα το μοτέρ. Το βεντιλατέρ λειτουργεί και στις δυο ταχύτητες κανονικά. Κατέβασα καπάκι, άλλαξα φλάντζες, χωρις να βρεθεί λύση.  Άλλαξα το ταμπλώ για το ενδεχόμενο ηλεκτρολογικού σφάλματος, πάλι χωρις αποτέλεσμα. Προσφάτως άλλαξα πάλι θερμοστάτη με άλλον στους 74 βαθμούς. Εκτός από την αλλαγή της τρόμπας νερού και του καπακιού που έγιναν σε συνεργείο, όλες οι υπόλοιπες αλλαγές και δοκιμές έγιναν από μένα. Επισκέφθηκα και την Ford (2-3 εξουσιοδοτημένα συνεργεία) στα ενδιάμεσα όλων αυτών των παρεμβάσεων και το μόνο που μου είπαν να αφήσω το αυτοκίνητο για έλεγχο (50 ευρώ η ώρα, ελέγχου), χωρίς όμως να είναι πειστικοί. Ήδη μου έχει στοιχίσει αρκετά όλη αυτή η ταλαιπωρία και θεωρώ πως στην παρούσα κατάσταση που βιώνουμε όλοι, είναι υπερβολή να ξαναμπώ σε αυτό τον φαύλο κύκλο, με τα συνεργεία εξουσιοδοτημένα και μη. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Κοντέρ εννοείς; Τι δουλειά έχει το ταμπλό με τις θερμοκρασίες; Έχεις βάλει 2ο θερμόμετρο να δεις ότι το πρώτο είναι σωστό; Αν ανέβαζες τόσο συχνά θερμοκρασία δεν νομίζω να ζούσε το αυτοκίνητο μετά από 6 χρόνια. Συμπληρώνεις αντιψυκτικό έστω και λίγο;

Δημοσ.

Βαλβίδα θερμοκρασίας αλλαξες;

Φίλε δεν παίζει να είναι μηχανικό το θέμα.  Ή η βαλβίδα θερμοκρασίας ψυκτικού τα έχει παίξει ή η καλωδίωση της κάπου βραχυκυκλωνει

Πάντως χάλασες πολύ χρήμα για τυχαίες δοκιμές....

Αφού είδες στην αρχή ότι δεν φτουρανε τα συνεργεία έπρεπε να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Δημοσ.

οπως σου λεει και ο παραπανω, δες τους 2 αισθητηρες θερμοκρασιας, ο ενας εινια για την ECU και ο αλλος για το καντραν.

δες και το κρυφο διαγνωστικο που εχει πανω στο ταμπλο και σου λεει την θερμοκρασια ψυκτικου υγρου που διαβαζει ο πρωτος αισθητηρας.

αμα δεν ειναι αυτα, παιζει να ειναι καμια ηλιθια γειωση.........

  • Like 2
Δημοσ.

Θα τσεκάρω και τους αισθητήρες. Αυτό που δεν ανέφερα πριν είναι πως στο μυστικό μενού είχα ακριβή εικόνα θερμοκρασίας, συνεπώς ο ένας αισθητήρας είναι οκ. Θα τσεκάρω και τον άλλο. Όσο αφορά αυτήν ηλίθια γείωση, ήταν κάτι που πέρασε από το μυαλό μου, αλλά λογικά θα έβλεπα και άλλες αστοχίες ηλεκτρολογικά. Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία. 

Συμπληρωματικά αναφέρω πως όταν ανεβάζει θερμοκρασίες, το ένα από τα δύο κολλάρα (κάτω), του ψυγείου είναι αρκετά χλιαρό σε σχέση με το άλλο που ζεματάει. Αρχίζω να πιστεύω πως κάτι παίζει με την στάθμη του αντιψυκτικού, γιατί όταν ανοίγω την τάπα, σε κατάσταση βρασμού ανεβάζει αντιψυκτικό επιστροφή μαζί με αέρα και αμέσως φέρνει το νερό και στο χλιαρό κολλάρο.

Δημοσ.
Στις 9/3/2022 στις 11:44 ΜΜ, Ysfakianakis είπε

Ζητώ την βοήθεια σας και είμαι πρόθυμος να δεχτώ τις απόψεις και συμβουλές σας στο παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Διαθέτω ενα Ford Focus S/W 1400cc μοντέλο 2004. Εδώ και 6 χρόνια αναζητώ λύση στις απότομες αυξήσεις θερμοκρασίας (η βελόνα τερματίζει στα κόκκινα), κάθε φορά που θα ζοριστεί παρατεταμένα ο κινητήρας. Αρχικά εκτίμησα πως είχε κολλήσει ο θερμοστάτης, τον οποίο και άλλαξα, χωρίς όμως να αποκατασταθεί η βλάβη. Αντικατέστησα τον θερμοστάτη για το ενδεχόμενο ελλατώματος στην λειτουργία του, για δεύτερη φορά με άλλον πάλι καινούριο. Το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει. Σταδιακά άλλαξα ψυγείο, τρόμπα νερού, δοχείο πλήρωσης χωρίς να πετύχω κάτι . Δεν υπάρχει τίποτα βουλωμένο, (κολλάρα, ψυγείο καλοριφέρ, ψυγείο μηχανής) και δεν εχει ρήγμα το μοτέρ. Το βεντιλατέρ λειτουργεί και στις δυο ταχύτητες κανονικά. Κατέβασα καπάκι, άλλαξα φλάντζες, χωρις να βρεθεί λύση.  Άλλαξα το ταμπλώ για το ενδεχόμενο ηλεκτρολογικού σφάλματος, πάλι χωρις αποτέλεσμα. Προσφάτως άλλαξα πάλι θερμοστάτη με άλλον στους 74 βαθμούς. Εκτός από την αλλαγή της τρόμπας νερού και του καπακιού που έγιναν σε συνεργείο, όλες οι υπόλοιπες αλλαγές και δοκιμές έγιναν από μένα. Επισκέφθηκα και την Ford (2-3 εξουσιοδοτημένα συνεργεία) στα ενδιάμεσα όλων αυτών των παρεμβάσεων και το μόνο που μου είπαν να αφήσω το αυτοκίνητο για έλεγχο (50 ευρώ η ώρα, ελέγχου), χωρίς όμως να είναι πειστικοί. Ήδη μου έχει στοιχίσει αρκετά όλη αυτή η ταλαιπωρία και θεωρώ πως στην παρούσα κατάσταση που βιώνουμε όλοι, είναι υπερβολή να ξαναμπώ σε αυτό τον φαύλο κύκλο, με τα συνεργεία εξουσιοδοτημένα και μη. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Το ψυγείο είναι για αυτό το μοντέλο ; 

Επιπλέον δες και τους 2 αισθητήρες όπως γράφτηκαν .

Στο δοχείο διαστολής μήπως έχεις αλλάξει τη τάπα  ? Έχεις βάλει εμπορίου ; 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Το ψυγείο είναι για αυτό το μοντέλο ; 

Επιπλέον δες και τους 2 αισθητήρες όπως γράφτηκαν .

Στο δοχείο διαστολής μήπως έχεις αλλάξει τη τάπα  ? Έχεις βάλει εμπορίου ; 

Σωστα, δες και την ταπα, προσφατα την αλλαξα γιατι η παλια δεν εκτονωνε, η γενικη πιεση στο κυκλωμα πρεπει να ειναι μικρη εως ελαχιστη.

εχεις αεριο στο αμαξι?

 

Δημοσ.

Όχι δεν έχω αέριο. Και τα θυμάμαι ένα-ένα... Και την τάπα έχω αλλάξει.

Όλα τα ανταλλακτικά είναι Ford γνήσια εκτός του ψυγείου.

Όμως με έβαλες στον πειρασμό και άφησα την τάπα, λίγο ανοιχτή, για να δω το αποτέλεσμα. Θα το βγάλω μια ζόρικη βόλτα και αν εκεί κρύβεται η λύση θα σας βγάλω το καπέλο, κύριοι. Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο με το οτι ανεβαζει και κατεβαζει τα νερα μεσα στο παγουρι λεει για λαθος εξαερωση

εσυ προσωπικα εκανες την εξαερωση και μονο σου??

βαζω μπροστα, ανοιχτη ταπα, ανοιχτο καλοριφερ, περιμενω να παρει μπροστα το βεντιλατερ, παω μια βολτα, σβηνω, περιμενω κανα δεκαλεπτο, ανοιγω συμπληρωνω ψυκτικο, ΞΑΝΑ βαζω μπροστα να κανει κυκλο και να παρει το βεντιλατερ μπροστα. το επομενο πρωι πριν φυγω ελεγχω παλι την σταθμη?

και καλο θα ειναι να ειναι σε κλιση το αμαξι, ο κωλος πιο χαμηλα απο την μουρη

 

τωρα θα πω την μακακια μου.

το ψυγειο καλοριφερ, πως το ξερουν οτι δουλευει? οταν το εχεις γυρισμενο στο κρυο και βαζεις μρποστα το αυτοκινητο και γυρισεις στο ζεστο , ακους νερο και σαν μπουρμπουλιθρες μεσα απο το ταμπλο?

γιατι μετα εμενα παει το μυαλο μου σε λαθος θερμοστατες, και εδω ειναι 2 τα δεινα,  εσωτερικα τους οι θερμοστατες ειναι μερικοι με ενα τσουτσουνακι και αλλοι χωρις αυτο το τσουτσουνακι, θα το κοιταξω αυριο να σου στειλω.

ποσα ψυγεια εχεις? το 1,6 εχει 3 σε μερικες εκδοσεις

 

Εδω πρεπει να εισαι

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Επεξ/σία από bezan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Focus 1ης ή 2ης γενιάς?
Έχεις δοκιμάσει να απομονώσεις το καλοριφέρ?

Επεξ/σία από giannos13
Δημοσ.

Bezan, είσαι αρκετά κατατοπιστικός και σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Όταν ψάχνουμε μια λύση καμμία ιδέα δεν πρέπει να θεωρείται "μακακία". Οι φωτό είναι κατατοπιστικές αλλά θα με βοηθούσε αν μπορούσες να μου στείλεις το link, για να τις μελετήσω σχολαστικά. Προς το παρόν έχω αφήσει λίγο ανοιχτή την τάπα (για να εξαερωνει) και θα το κάνω μια μακρινή βόλτα για να δω τι γίνεται. Ίσως να ωφείλεται σε ελλατωματική τάπα και εκεί να κρύβεται το πρόβλημα. Θα ανεβάσω τα αποτελέσματα μετά το test drive, για ενημέρωση όλων.

Δημοσ.

εχω το ford focus mk1 1600cc sedan του 2003 που ομοιαζει παρα πολυ με το δικο σου. το αυτοκινητο το εχεις πρωτο χερι? μην το πηρες μεταχειρισμενο και το προβλημα ηδη υπηρχε και το εδωσε ο πρωτος για να το ξεφορτωθει?

παντως εχω να πω ενα. αντιπροσωπεια και παλι αντιπροσωπεια. μπορει να χρεωνουν παραπανω απο εξω αλλα χαλαλι τους. και το εν λογω αυτοκινητο ειναι απο αυτα που βλεπω οτι εδω και καιρο ειναι απο τα πιο κοινα μοντελα ειδικα στην πατρα που μενω. λογικα η αντιπροσωπεια εχει τεχνογνωσια μετα απο 20 ετη που κυκλοφορησε το πρωτο απο αυτα και με το πληθος των οχηματων που κυκλοφορουν. σε γενικες γραμμες το θεωρω αυτοκινητο σκυλι. ελεγα να το αλλαξω αλλα το γεγονος των λιγων χιλιομετρων που εχει το δικο μου σε συνδιασμο με το οτι ειναι σε αριστη κατασταση και με 0 βλαβες με ωθησε στο να το κρατησω για 5-6 χρονια ακομη. βεβαια εγω το εχω μονιμως κλεισμενο σε κλειστο γκαραζ και δεν εχει εντονες θερμοκρασιακες καταπονησεις. οπως και να εχει παντως και με αλλους που συζηταω ειναι απο τα αυτοκινητα που εχουν βγαλει ελαχιστα προβληματα. προκειται για αξιοπιστο μοντελο.

στο προβλημα σου τωρα. μην ειναι ηλεκτρολογικο προβλημα? μην υπαρχει καποιο προβλημα με τον αισθητηρα θερμοκρασιας η με το θερμομετρο? σου αναβει ταυτοχρονα με την υψηλη ενδειξη θερμοκρασιας και το ενδεικτικο της ανεπαρκους ψυξης του οχηματος? ειναι αυτο με το θαυμαστικο μεσα σε γραναζι. θεωρω οτι σε καθε περιπτωση οτι το αυτοκινητο πρεπει να μπει σε διαγνωστικο της ford.

Δημοσ.
Στις 10/3/2022 στις 11:52 ΜΜ, Ysfakianakis είπε

 

Συμπληρωματικά αναφέρω πως όταν ανεβάζει θερμοκρασίες, το ένα από τα δύο κολλάρα (κάτω), του ψυγείου είναι αρκετά χλιαρό σε σχέση με το άλλο που ζεματάει. Αρχίζω να πιστεύω πως κάτι παίζει με την στάθμη του αντιψυκτικού, γιατί όταν ανοίγω την τάπα, σε κατάσταση βρασμού ανεβάζει αντιψυκτικό επιστροφή μαζί με αέρα και αμέσως φέρνει το νερό και στο χλιαρό κολλάρο.

Το κατω χλιαρο κολαρο και το πανω να ζεματαει, ειναι κολλημενος θερμοστατης η μισοανοιχτος.Δοκιμασε να τον βγαλεις τελειος και κανε  δοκιμες.Μονο ετσι θα βγαλεις συμπερασμα.Ας εχεις αλλαξει θερμοστατες, μπορει να επεσες σε ελατωματικους.

Οταν αλλαξα θερμοστατη ακριβοπληρωσα toyota και εχω το κεφαλι μου ησυχο.Μην βαζετε θερμοστατες του κιλου και του 10ρικου

  • Thanks 1
Δημοσ.

αυτο με τον θερμοστατη εχει σοβαρη βαση. παντα τους γνησιους. αν με βγαλμενο τον θερμοστατη δεν ανεβαζει θερμοκρασια και υπο συνθηκες πεφτει και λιγο τοτε ειναι αυτος. μου θυμιζει ενα berlingo της δουλειας που ειχαμε και ειχε ανοικτο θερμοστατη. ε οταν εβγαινες αυτοκινητοδρομο επεφτε και λιγο η θερμοκρασια! δεν μιλαμε για καταναλωση βεβαια ουτε για καυσαερια!

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ysfakianakis είπε

Bezan, είσαι αρκετά κατατοπιστικός και σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Όταν ψάχνουμε μια λύση καμμία ιδέα δεν πρέπει να θεωρείται "μακακία". Οι φωτό είναι κατατοπιστικές αλλά θα με βοηθούσε αν μπορούσες να μου στείλεις το link, για να τις μελετήσω σχολαστικά. Προς το παρόν έχω αφήσει λίγο ανοιχτή την τάπα (για να εξαερωνει) και θα το κάνω μια μακρινή βόλτα για να δω τι γίνεται. Ίσως να ωφείλεται σε ελλατωματική τάπα και εκεί να κρύβεται το πρόβλημα. Θα ανεβάσω τα αποτελέσματα μετά το test drive, για ενημέρωση όλων.

Τπτ! Δυστιχως δεν εχω λινκ, τα ειχα στο google drive απο παλια σε μια επισκευη που εκανα. 

Πες τι εκανε το αυτοκινητο τελικα οποτε βγαλεις πορισμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...