Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορά προϊόντος online και πληρωμή με κάρτα 

Παρέλαβα... 

Τελικά δεν με κάλυπτε και το επέστρεψα εντός 14 ημερών όπως ο νόμος ορίζει. 

Παρέλαβαν Δευτέρα. 

Την Παρασκευή (σε 5 ημέρες) είχαν επιστρέψει τα χρήματα στην τράπεζα. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Πέραν της απομακρύνσεως εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, εκτός αν πρόκειται για βλάβη που συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση. 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης αχρεωστί εντός 14 ημερών  και δίχως ανάγκη αιτιολογίας απο την πλευρά του πελάτη υφίσταται σε αγορές που γίνονται μέσω διαδικτύου, τηλεφωνικά ή door to door και αυτό με το αίτιο ότι ο πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να αξιολογήσει απτά και οπτικά το προϊόν που αγοράζει παρά μόνο το έχει δει σε φωτογραφία ή του έχει περιγραφεί τηλεφωνικά/προφορικά. 

Απο εκει και πέρα δεν υπάρχει κάποια νομική ευθύνη να σου επιστρέψουν τα χρήματα εφόσον απότι κατάλαβα πήγες ο ίδιος στο κατάστημα και αγόρασες την καρέκλα. 

Αλλά φυσικά δεν έχουν και κάποια νομική υποχρέωση να μην σου τα επιστρέψουν, δηλαδή αφήνεται στην εχεμύθεια/πολιτική του καταστήματος το αν δεχτούν να ακυρώσουν την αγορά και να σου επιστρέψουν τα χρήματα. 

Και απότι φαίνεται είσαι τυχερός γιατί δέχτηκαν να σου τα επιστρέψουν απλά επειδή έτσι θέλουν/δεν τους πειράζει, οπότε δεν νομίζω να μην πάρεις πίσω τα χρήματα σου γιατί αν ήθελαν θα σου λέγανε ότι είναι τελική η αγορά και θα σου στέλνανε την καρέκλα και δεν θα δικαιωνόσουν ακόμη και αν τους πήγαινες στα δικαστήρια (επειδή επαναλαμβάνω πρόκειται για αγορά που έγινε με εσένα μέσα στο φυσικό κατάστημα).

Με άλλα λόγια θέλω να πω ότι η ταλαιπωρία σου ειναι προϊόν της δικής σου απόφασης να αλλάξεις γνώμη για "δικούς σου λόγους" όπως λες, ας το σκεφτόσουν καλύτερα προτού αγοράσεις με λίγα λόγια. Δεν ειναι υποχρεωμένοι ή "κακοί" στα mediamarkt, να το πω έτσι απλά, αν αποφασίζανε να σου στείλουν την καρέκλα. 

Οπότε μην ανησυχείς θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω, καθυστερήσανε ίσως για λογιστικούς λόγους/παράβλεψη/σφάλμα αλλά εφόσον δεν ήταν υποχρεωμένοι και δέχτηκαν πάει να πει ότι θα τα πάρεις πίσω. 

Απο εκει και πέρα το μόνο που μπορείς να κάνεις αν δεν μπορείς να περιμένεις ειναι να απαιτήσεις να σου στείλουν την καρέκλα. 

Υ.Γ Μάλλον σου αρνήθηκαν την επιστροφή μέσω πιστωτικής (μιας και η αγορά έγινε με πιστωτική όπως λες) γιατί α) δεν είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τα χρήματα στην περίπτωση σου απλά το κάνουν επειδή δεν τους πειράζει σε συνδυασμό με β) έχει ένα κόστος για αυτούς η επιστροφή μέσω πιστωτικής το οποίο επειδή δεν ειναι υποχρεωμένοι φαντάζομαι θέλουν να αποφύγουν. 

Ευτυχώς υπάρχουν νόμοι και δεν κάνουν κουμάντο οι εταιρείες. Δλδ λες ουσιαστικά πως χάρη του κάνουν που ΘΑ του επιστρέψουν τα χρήματα, για ένα προϊόν που δεν παρέλαβε ποτέ.

 

Κρίμα το κατεβατο που έγραψες, αβάσιμο και ανούσιο στην εξέλιξη της συζήτησης

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Πέραν της απομακρύνσεως εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, εκτός αν πρόκειται για βλάβη που συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση. 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης αχρεωστί εντός 14 ημερών  και δίχως ανάγκη αιτιολογίας απο την πλευρά του πελάτη υφίσταται σε αγορές που γίνονται μέσω διαδικτύου, τηλεφωνικά ή door to door και αυτό με το αίτιο ότι ο πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να αξιολογήσει απτά και οπτικά το προϊόν που αγοράζει παρά μόνο το έχει δει σε φωτογραφία ή του έχει περιγραφεί τηλεφωνικά/προφορικά. 

Απο εκει και πέρα δεν υπάρχει κάποια νομική ευθύνη να σου επιστρέψουν τα χρήματα εφόσον απότι κατάλαβα πήγες ο ίδιος στο κατάστημα και αγόρασες την καρέκλα. 

Αλλά φυσικά δεν έχουν και κάποια νομική υποχρέωση να μην σου τα επιστρέψουν, δηλαδή αφήνεται στην εχεμύθεια/πολιτική του καταστήματος το αν δεχτούν να ακυρώσουν την αγορά και να σου επιστρέψουν τα χρήματα. 

Και απότι φαίνεται είσαι τυχερός γιατί δέχτηκαν να σου τα επιστρέψουν απλά επειδή έτσι θέλουν/δεν τους πειράζει, οπότε δεν νομίζω να μην πάρεις πίσω τα χρήματα σου γιατί αν ήθελαν θα σου λέγανε ότι είναι τελική η αγορά και θα σου στέλνανε την καρέκλα και δεν θα δικαιωνόσουν ακόμη και αν τους πήγαινες στα δικαστήρια (επειδή επαναλαμβάνω πρόκειται για αγορά που έγινε με εσένα μέσα στο φυσικό κατάστημα).

Με άλλα λόγια θέλω να πω ότι η ταλαιπωρία σου ειναι προϊόν της δικής σου απόφασης να αλλάξεις γνώμη για "δικούς σου λόγους" όπως λες, ας το σκεφτόσουν καλύτερα προτού αγοράσεις με λίγα λόγια. Δεν ειναι υποχρεωμένοι ή "κακοί" στα mediamarkt, να το πω έτσι απλά, αν αποφασίζανε να σου στείλουν την καρέκλα. 

Οπότε μην ανησυχείς θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω, καθυστερήσανε ίσως για λογιστικούς λόγους/παράβλεψη/σφάλμα αλλά εφόσον δεν ήταν υποχρεωμένοι και δέχτηκαν πάει να πει ότι θα τα πάρεις πίσω. 

Απο εκει και πέρα το μόνο που μπορείς να κάνεις αν δεν μπορείς να περιμένεις ειναι να απαιτήσεις να σου στείλουν την καρέκλα. 

Υ.Γ Μάλλον σου αρνήθηκαν την επιστροφή μέσω πιστωτικής (μιας και η αγορά έγινε με πιστωτική όπως λες) γιατί α) δεν είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τα χρήματα στην περίπτωση σου απλά το κάνουν επειδή δεν τους πειράζει σε συνδυασμό με β) έχει ένα κόστος για αυτούς η επιστροφή μέσω πιστωτικής το οποίο επειδή δεν ειναι υποχρεωμένοι φαντάζομαι θέλουν να αποφύγουν. 

Συγνωμη κι ολας ετσι! Μου δωσαν ενα ευρος ημερομηνιων οτι απο τοτε ως τοτε θα εχετε παραλαβει την παραγγελια σας .. Η ακυρωση εγινε αφοτου ΠΑΡΗΛΘΕ το ευρος που μου δωσαν για παραλαβη. Το οτι αργησαν να μου τη στειλουν ειναι δικο τους θεμα, αν ειχαν στειλει θα καναμε αλλη κουβεντα..

Αν παρω εγω τη τραπεζα και τους πω οτι πληρωνω δοσεις για ενα προιον που δεν παρελαβα ποτε τι μπορει να γινει?
Νομικά αν παω στο συνηγορο δεν θα τρεξει ποιο γρηγορα το θεμα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, nautikoslg είπε

Συγνωμη κι ολας ετσι! Μου δωσαν ενα ευρος ημερομηνιων οτι απο τοτε ως τοτε θα εχετε παραλαβει την παραγγελια σας .. Η ακυρωση εγινε αφοτου ΠΑΡΗΛΘΕ το ευρος που μου δωσαν για παραλαβη. Το οτι αργησαν να μου τη στειλουν ειναι δικο τους θεμα, αν ειχαν στειλει θα καναμε αλλη κουβεντα..

Αν παρω εγω τη τραπεζα και τους πω οτι πληρωνω δοσεις για ενα προιον που δεν παρελαβα ποτε τι μπορει να γινει?
Νομικά αν παω στο συνηγορο δεν θα τρεξει ποιο γρηγορα το θεμα?

Ναι το ότι άργησαν να σου την στείλουν ίσως είναι επιχείρημα (εξαρτάται απο το πόσο καθυστέρησαν, καταλαβαίνεις ότι για 1,2 μέρες δεν χάθηκε ο κόσμος εκτός αν υπήρχε εγγύηση μέσα στο συμβόλαιο αγοράς ή σαν ρεκλάμα στην διαφήμιση του προϊόντος ότι την στέλνουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το οποίο και ξεπεράσανε μαζί σου. )

Αν καθυστερήσανε πέραν κάποιου φυσιολογικού χρονικού περιθωρίου τότε αλλάζει το πράμα και το βάρος πάει στον πωλητή αλλά για πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε αυτή την περίπτωση κάλεσε τον συνήγορο του καταναλωτή 

1 ώρα πριν, tzotzo είπε

Ευτυχώς υπάρχουν νόμοι και δεν κάνουν κουμάντο οι εταιρείες. Δλδ λες ουσιαστικά πως χάρη του κάνουν που ΘΑ του επιστρέψουν τα χρήματα, για ένα προϊόν που δεν παρέλαβε ποτέ.

 

Κρίμα το κατεβατο που έγραψες, αβάσιμο και ανούσιο στην εξέλιξηπροϋποθέσεις της συζήτησης

Δεν διάβασα το κομμάτι που λέει "δε παρέλαβε ποτέ" εγώ διάβασα το πρώτο ποστ δεν είχα χρόνο να δω τις απαντήσεις γιαυτό και έκανα quote το πρώτο ποστ αλλιώς θα έστελνα απευθείας την απάντηση. 

Edit: με μια γρήγορη ματιά δεν είδα πουθενά να γράφει κάτι τέτοιο πέραν απο την τελευταία απάντηση του σε εμένα (που απλά υπονοεί πως άργησαν) οπότε εσύ πως ήξερες ότι δεν παρέλαβε ποτέ; 

Edit2: ναι κατα μια έννοια χάρη σου κάνει γιατί μια αγορά ειναι μια σύμβαση, συμβόλαιο που λέμε το ότι μπορεί να μην υπάρχει χαρτί με όρους και προϋποθέσεις όπως όταν πχ βάζεις internet δεν σημαίνει ότι δεν ειναι σύμβαση και ότι δεν εχουν και οι δύο ευθύνες τόσο ο πωλητής όσο και ο αγοραστής 

Αγόρασες άλλαξες γνώμη και ζητάς τα λεφτά σου πίσω τον πωλητή τι τον νοιάζει; Μπορεί πχ ήδη να ξόδεψε τα λεφτά που του έδωσες γιατί να ψάξει να σε αποζημιώσει απο την στιγμή που δεν έφταιξε αυτός σε κάτι και απο την μεριά του ήταν τίμιος και εντάξει; 

Η Mediamarkt  ειναι πολυεθνική θα μου πεις και έχει λεφτά, ο νόμος όμως δεν ξεχωρίζει ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς ειναι ίδιος απέναντι σε όλους και προοικονομεί για όλους. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Moderators
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, nautikoslg είπε

Συγνωμη κι ολας ετσι! Μου δωσαν ενα ευρος ημερομηνιων οτι απο τοτε ως τοτε θα εχετε παραλαβει την παραγγελια σας .. Η ακυρωση εγινε αφοτου ΠΑΡΗΛΘΕ το ευρος που μου δωσαν για παραλαβη. Το οτι αργησαν να μου τη στειλουν ειναι δικο τους θεμα, αν ειχαν στειλει θα καναμε αλλη κουβεντα..

Αν παρω εγω τη τραπεζα και τους πω οτι πληρωνω δοσεις για ενα προιον που δεν παρελαβα ποτε τι μπορει να γινει?
Νομικά αν παω στο συνηγορο δεν θα τρεξει ποιο γρηγορα το θεμα?

Κάτσε λιγάκι η αγορά έγινε με δόσεις στην πιστωτική?

Αν ναι το ποσό θα επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο αν έκανες 12 δόσεις θα γίνεται αντιλιγισμος κάθε μήνα

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εφόσον πληρώθηκε με κάρτα, θα επιστραφεί μέσω της κάρτας.

Σε δική μου περίπτωση, μάλιστα (επειδή ήταν δόσεις) χρεωνόταν η κάθε δόση, κάθε μήνα, και στην αμέσως επόμενη πράξη πιστωνόταν.

Αν δεν πιστώνεται η δόση υπάρχει θέμα, αλλά αυτό πρέπει να ελεγχθεί με την τράπεζα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Snoob είπε

Εφόσον πληρώθηκε με κάρτα, θα επιστραφεί μέσω της κάρτας.

Σε δική μου περίπτωση, μάλιστα (επειδή ήταν δόσεις) χρεωνόταν η κάθε δόση, κάθε μήνα, και στην αμέσως επόμενη πράξη πιστωνόταν.

Αν δεν πιστώνεται η δόση υπάρχει θέμα, αλλά αυτό πρέπει να ελεγχθεί με την τράπεζα.

Οπως ειπα και προηγουμενως φιλε, με ενημερωσαν οτι δεν θα γινει αντιλογισμος.Η καρτα μου χρεωνεται κανονικοτατα καθε μηνα χωρις αντιλογισμο/πιστωση. το μηνυμα το τελευταιο που ειχα απο αυτους το τελευταιο ηταν 4 Φεβρουαριου και ελεγε τα εξης :

 

Καλησπέρα σας Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία ,
για την γρήγορη εξυπηρέτηση σας και την επιστροφή των χρημάτων σας Μπορείτε να περάσετε από το κατάστημα για να εξυπηρετηθείτε Άμεσα Σε διαφορετική περίπτωση παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το iban σας

Προφανως λοιπον επειδη απεχω απο το εν λογω καταστημα 300χιλιομετρα και αλλα 300 γυρνα, θελω τουλαχιστον 120+ ευρω(σχεδον μιση τιμη απο οτι πληρωσα για το προιον)  για να πω οτι θα κατεβω στο καταστημα, και αυτο με τον φοβο μηπως δεν ειναι ενημεροι και ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ. αρα προφανεστατα προτιμησα να τους στειλω το ΙΒΑΝ..


Απο τοτε ειτε στελνω εμαιλ και μενει ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ , ειτε παιρνω τηλεφωνο και ο εκαστοτε υπαλληλος απλα βλεπει τα αιτηματα προς το λογιστηριο χωρις καμια απαντηση , και το μονο που μου λενε ειναι το ποιημα "να ξαναστειλουμε ενα αιτημα". 7-8 αιτηματα εχουμε στειλει σε ενα διαστημα ενος μηνος .. Βλεπω να βγαζουμε Ανασταση !

Επεξ/σία από nautikoslg
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ειλικρινά, δεν το έχω ξανακούσει ποτέ αυτό το πράγμα. Να πληρωθεί αλυσίδα με κάρτα αλλά να προτείνει επιστροφή σε μετρητά ή κατάθεση, πρώτη φορά.

Προσωπικά, θα προχωρούσα σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τραπέζης.

Μου κάνει εντύπωση, πάντως, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και λύθηκε άμεσα, δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ μπέρδεψαν τόσο τα πράγματα. "Χεράτα" λεφτά σε αλυσίδα... Απίθανο και ως διαδικασία, δηλαδή πώς θα γινόταν; Θα ήταν ενήμερο το κατάστημα (με εντολή λογιστηρίου) να καταβάλει μετρητά σε πελάτη που θα εμφανιζόταν εκεί κάποια στιγμή;

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ειλικρινά, δεν το έχω ξανακούσει ποτέ αυτό το πράγμα. Να πληρωθεί αλυσίδα με κάρτα αλλά να προτείνει επιστροφή σε μετρητά ή κατάθεση, πρώτη φορά.

Προσωπικά, θα προχωρούσα σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τραπέζης.

Μου κάνει εντύπωση, πάντως, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και λύθηκε άμεσα, δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ μπέρδεψαν τόσο τα πράγματα. "Χεράτα" λεφτά σε αλυσίδα... Απίθανο και ως διαδικασία, δηλαδή πώς θα γινόταν; Θα ήταν ενήμερο το κατάστημα (με εντολή λογιστηρίου) να καταβάλει μετρητά σε πελάτη που θα εμφανιζόταν εκεί κάποια στιγμή;

 

Ισχύει ,αγόρασα  κουζίνα την προηγούμενη εβδομάδα με χρεωστική Εθνικής λόγω της επιστροφής του 20% που διαφημίζει,χρεώθηκε λάθος χωρίς να λάβουν υπόψη το πρόγραμμα πόντων ,μου είπαν ότι θα επιστραφούν τα λεφτά (σχεδόν 700 ευρώ) σε 5 εργάσιμες,έγινε ένας ψιλό χαμός, και τελικά μου τα έδωσαν αμέσως μετρητά και μου ξαναχρέωσαν σωστά την κάρτα.

Βέβαια ακόμα περιμένω την κουζίνα που υποτίθεται ότι θα ερχόταν μέχρι εχθές.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, aris1964 είπε

Ισχύει ,αγόρασα  κουζίνα την προηγούμενη εβδομάδα με χρεωστική Εθνικής λόγω της επιστροφής του 20% που διαφημίζει,χρεώθηκε λάθος χωρίς να λάβουν υπόψη το πρόγραμμα πόντων ,μου είπαν ότι θα επιστραφούν τα λεφτά (σχεδόν 700 ευρώ) σε 5 εργάσιμες,έγινε ένας ψιλό χαμός, και τελικά μου τα έδωσαν αμέσως μετρητά και μου ξαναχρέωσαν σωστά την κάρτα.

Βέβαια ακόμα περιμένω την κουζίνα που υποτίθεται ότι θα ερχόταν μέχρι εχθές.

 

Άλλο χρεωστική άλλο πιστωτική. Στην χρεωστική γίνεται άμεσα μεταφορά χρημάτων από τον λογαριασμό σου σε αυτόν του πωλητή. Στην πιστωτική η τράπεζα πληρώνει τον πωλητή και εσύ αργότερα την τράπεζα.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, StamTheMan είπε

 

Αποκλειεται να εγινει τετοιο πραγμα στη MM,μηπως ηταν αλλη αλυσιδα;

Γιατί είσαι αρνητικός;

Screenshot_20220310-101139_Email.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα αποφασισα να μιλησω με τη τραπεζα.
Εστειλα ολα τα δικαιολογητικα/αποδεικτικα και εγινε αμφισβητηση συναλλαγης.
Ελπιζω οτι ειναι θεμα ημερων να διευθετηθει το θεμα.

Ευχαριστω πολυ ολους σας για τις θεσεις σας και τις πολυτιμες πληροφοριες/συμβουλες.

Επεξ/σία από nautikoslg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε

Ναι το ότι άργησαν να σου την στείλουν ίσως είναι επιχείρημα (εξαρτάται απο το πόσο καθυστέρησαν, καταλαβαίνεις ότι για 1,2 μέρες δεν χάθηκε ο κόσμος εκτός αν υπήρχε εγγύηση μέσα στο συμβόλαιο αγοράς ή σαν ρεκλάμα στην διαφήμιση του προϊόντος ότι την στέλνουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το οποίο και ξεπεράσανε μαζί σου. )

Αν καθυστερήσανε πέραν κάποιου φυσιολογικού χρονικού περιθωρίου τότε αλλάζει το πράμα και το βάρος πάει στον πωλητή αλλά για πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε αυτή την περίπτωση κάλεσε τον συνήγορο του καταναλωτή 

Δεν διάβασα το κομμάτι που λέει "δε παρέλαβε ποτέ" εγώ διάβασα το πρώτο ποστ δεν είχα χρόνο να δω τις απαντήσεις γιαυτό και έκανα quote το πρώτο ποστ αλλιώς θα έστελνα απευθείας την απάντηση. 

Edit: με μια γρήγορη ματιά δεν είδα πουθενά να γράφει κάτι τέτοιο πέραν απο την τελευταία απάντηση του σε εμένα (που απλά υπονοεί πως άργησαν) οπότε εσύ πως ήξερες ότι δεν παρέλαβε ποτέ; 

Edit2: ναι κατα μια έννοια χάρη σου κάνει γιατί μια αγορά ειναι μια σύμβαση, συμβόλαιο που λέμε το ότι μπορεί να μην υπάρχει χαρτί με όρους και προϋποθέσεις όπως όταν πχ βάζεις internet δεν σημαίνει ότι δεν ειναι σύμβαση και ότι δεν εχουν και οι δύο ευθύνες τόσο ο πωλητής όσο και ο αγοραστής 

Αγόρασες άλλαξες γνώμη και ζητάς τα λεφτά σου πίσω τον πωλητή τι τον νοιάζει; Μπορεί πχ ήδη να ξόδεψε τα λεφτά που του έδωσες γιατί να ψάξει να σε αποζημιώσει απο την στιγμή που δεν έφταιξε αυτός σε κάτι και απο την μεριά του ήταν τίμιος και εντάξει; 

Η Mediamarkt  ειναι πολυεθνική θα μου πεις και έχει λεφτά, ο νόμος όμως δεν ξεχωρίζει ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς ειναι ίδιος απέναντι σε όλους και προοικονομεί για όλους. 

 

Στις 9/3/2022 στις 9:34 ΠΜ, nautikoslg είπε

Καλησπερα στο φορουμ.
Δυστυχως ειμαι στη πρωτογνωρη θεση που πρωτη φορα στα χρονικά και στα 31 μου ετυχα σε αγορα που εχω μετανιωσει 100φορες.
Η ιστορια εχει ως εξης.
Στις 13/01/2022 τοπικα στο καταστημα Συγγρου με  καρτα πληρωθηκε μια καρεκλα gaming 300EURO.

Στις 19/01/2022 την ακυρωσα την παραγγελια για τους δικους μου λογους μιας και δεν την ειχαν αποστειλει καν ακομα.

 

Έχεις χρόνο να γράφεις ολόκληρα κατεβατα αλλά να διαβάζεις σε τι απαντάς δεν ξέρεις.

 

Σκουφα 42 φίλε μου.

 

Edit:Κάτι ουσιαστικό έχεις να προσθέσεις στο θέμα ή θα συνεχίσεις το gaslighting?

Επεξ/σία από tzotzo
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...