Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα στο φορουμ.
Δυστυχως ειμαι στη πρωτογνωρη θεση που πρωτη φορα στα χρονικά και στα 31 μου ετυχα σε αγορα που εχω μετανιωσει 100φορες.
Η ιστορια εχει ως εξης.
Στις 13/01/2022 τοπικα στο καταστημα Συγγρου με  καρτα πληρωθηκε μια καρεκλα gaming 300EURO.

Στις 19/01/2022 την ακυρωσα την παραγγελια για τους δικους μου λογους μιας και δεν την ειχαν αποστειλει καν ακομα.

Στις 4/02/2022, αγια μερα,αφου ειχαν προηγηθει πολλες αποπειρες επικοινωνιας απο πλευρας μου,  μου ζητησανε ΙΒΑΝ να μου επιστρεψουν το ποσο , μιας και ειμαι 350χιλιομετρα μακρια και δεν μπορω να προβω στο καταστημα ..

Σημερα 09/Μαρτιου/2022 δεν μου εχουν επιστρεψει κανενα ποσο..

Εδω να σας πω οτι εχω περασει απειρες ωρες στα τηλεφωνα να βγαλω ακρη , και καθε φορα μου λενε την ιδια ιστορια "θα στειλουμε ενα αιτημα να δουμε τι γινεται" και ποτε δεν εχουν ενημερωση και αναγκαστικα στελνουν καινουριο αιτημα. Αυτη η ιστορια γινεται επαναλαμβανομενα 1 μηνα τωρα. 
Εχω στειλει εννοειται και απειρα ε-μαιλ ΔΙΧΩΣ απαντηση απο τις 4-Φεβρουαριου.
Σκεφτομαι να προβω σε καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη.
Παρακαλω παραθεστε αναλογες εμπειριες καθως και συμβουλες μιας και στο συγκεκριμενο κομματι, το βιωνω πρωτη φορα και ντρεπομαι ειλικρινα που αποφασισα να συναλλαγω μαζι τους, εχοντας υποστει τοση ταλαιπωρια 2 μηνες τωρα.

Ευχαριστω για το χρονο σας.

Επεξ/σία από nautikoslg
Δημοσ.

Έχοντας εργαστεί σε εταιρεία που έκανε επιστροφές χρημάτων σε καθημερινή βάση, να σε ενημερώσω ότι στο 99% των περιπτώσεων, για τις καθυστερήσεις ευθύνονται οι τράπεζες. Σε πολλές περιπτώσεις έκαναν μέχρι και 40 μέρες για να επιστρέψουν τα χρήματα. Μην ρωτήσεις γιατί συμβαίνει αυτό ή για ποιον λόγο το κάνουν οι τράπεζες, δεν έχω ιδέα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποια τραπεζα φιλε? με καταθεση θα μου επιστρεφαν το ποσο γιατι χρησιμοποιησα πιστωτικη.. δεν εχω καμια ενημερωση απο 4 φλεβαρη που μου ζητησαν ΙΒΑΝ !

Επεξ/σία από nautikoslg
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, nautikoslg είπε

ποια τραπεζα φιλε? με καταθεση θα μου επιστρεφαν το ποσο γιατι χρησιμοποιησα πιστωτικη.. δεν εχω καμια ενημερωση απο 4 φλεβαρη που μου ζητησαν ΙΒΑΝ !

Συνήθως τα μαγαζιά επιστρέφουν τα χρήαματα με τον ίδιο τρόπο με τον οποίον πληρώθηκαν. Με χρεωστική ή με πιστωτική κάρτα πλήρωσες; Αν πλήρωσες με πιστωτική δεν θα σου επιστραφούν λογικά λεφτά στον λογαριασμό σου αλλά θα γίνει αντιλογισμός της κίνησης στην πιστωτική σου κάρτα.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kax54638 είπε

Συνήθως τα μαγαζιά επιστρέφουν τα χρήαματα με τον ίδιο τρόπο με τον οποίον πληρώθηκαν. Με χρεωστική ή με πιστωτική κάρτα πλήρωσες; Αν πλήρωσες με πιστωτική δεν θα σου επιστραφούν λογικά λεφτά στον λογαριασμό σου αλλά θα γίνει αντιλογισμός της κίνησης στην πιστωτική σου κάρτα.

λογω του οτι οπως ανεφερα ειμαι μακρια απο το καταστημα, και εγινε τοπικα η πληρωμη, δεν γινεται να κανουν αντιλογισμο αλλα καταθεση σε τραπεζα φιλε..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nautikoslg είπε

λογω του οτι οπως ανεφερα ειμαι μακρια απο το καταστημα, και εγινε τοπικα η πληρωμη, δεν γινεται να κανουν αντιλογισμο αλλα καταθεση σε τραπεζα φιλε..

Δεν χρειάζεται φίλε μου να είσαι παρόν για να γίνει ο αντιλογισμός. Μέσω τραπέζης γίνεται. Το κατάστημα ακυρώνει την συναλλαγή της πιστωτικής σου κάρτας και στον  λογαριασμό εμφανίζεται κίνηση -300 ευρώ που είναι το ποσό πλήρωσες. Αν και οι δυο κινήσεις εκκαθαριστούν στον ίδιο λογαριασμό θα είναι χρέωση 300, επιστροφή 300. Αμ βγουν σε διαφορετικούς λογαριασμούς πρώτα θα πληρώσεις τα 300 και στον επόμενο θα τα πάρεις πίσω. Αν πλήρωσες με χρεωστική κάρτα τότε ναι αλλάζει. Λογικά θα γίνει κατάθεση. Για αυτό σε ρώτησα με τι κάρτα πλήρωσες, χρεωστική ή πιστωτική. 

Δημοσ.

Πιστωτικη αλλα αρνηθηκαν τον αντιλογισμο.. ΙΒΑΝ ζητησαν εδω και 35 μερες και ακομα τιποτα.. ουτε φωνη ουτε ακροαση.. δεν μου απαντανε καν !

Δημοσ.

Απορώ που μερικοί προσπαθείτε να εκλογικεύσετε συμπεριφορά του MediaMarkt. Πρώτη φορά βλέπετε τέτοιο θέμα εδώ για MediaMarkt; OP υπομονή και με πίεση μάλλον κάποια στιγμή θα στα δώσουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν χρειαζόταν να μιλήσεις καν με το mediamarkt τόσο πολύ. Επικοινωνείς με τον εκδότη της πιστωτικής, αμφισβήτηση συναλλαγής για προϊόν που δεν έλαβες, με πρόσθετη υπόσχεση του εμπόρου να επιστρέψει το ποσό, και σε μια εβδομάδα (ή όποτε το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας άνοιγε την υπόθεση) θα είχες λεφτά πίσω στο λογαριασμό. 

Δημοσ.

Ουτε πρόκειται να σου επιστρέψει κανεις χρήματα σε ιβαν τα χρηματα θα επιστρεψουν στην καρτα, πιθανόν έπεσες σε άσχετο για αυτό και καθυστερεί τόσο η επιστροφή. 

 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι ότι προχθές που και εγώ ακύρωσα την παραγγελία που έκανα, μίλησα με το support και μου είπαν ότι θα γίνει η επιστροφή εντός 3-5 εργάσιμων στην κάρτα μου. Όπως και έγινε. Βέβαια το δικό μου ποσό ήταν κατά πολύ μικρότερο από του TS και ίσως παίζει και αυτό το ρόλο του.

Επεξ/σία από -WISE-
Δημοσ.
16 ώρες πριν, nautikoslg είπε
Στις 4/02/2022, αγια μερα,αφου ειχαν προηγηθει πολλες αποπειρες επικοινωνιας απο πλευρας μου,  μου ζητησανε ΙΒΑΝ να μου επιστρεψουν το ποσο , μιας και ειμαι 350χιλιομετρα μακρια και δεν μπορω να προβω στο καταστημα ..

 

 

11 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ουτε πρόκειται να σου επιστρέψει κανεις χρήματα σε ιβαν τα χρηματα θα επιστρεψουν στην καρτα, πιθανόν έπεσες σε άσχετο για αυτό και καθυστερεί τόσο η επιστροφή. 

 

 

 

 

 

15 ώρες πριν, kalogeros είπε

Έχοντας εργαστεί σε εταιρεία που έκανε επιστροφές χρημάτων σε καθημερινή βάση, να σε ενημερώσω ότι στο 99% των περιπτώσεων, για τις καθυστερήσεις ευθύνονται οι τράπεζες. Σε πολλές περιπτώσεις έκαναν μέχρι και 40 μέρες για να επιστρέψουν τα χρήματα. Μην ρωτήσεις γιατί συμβαίνει αυτό ή για ποιον λόγο το κάνουν οι τράπεζες, δεν έχω ιδέα.

Επιστροφη παιχνιδιου απο "bundle" ps5,παρελαβαν στις 6/9.

Η επιστροφη των χρηματων εγινε 8/3.
Δηλαδη 6 μηνες μετα.
Δεν το ειχα κυνηγησει παρα πολυ,αλλα σιγουρα ειχα κανει ενεργειες,καθε φορα μου ζητουσαν και καποιο στοιχειο ακομα

Και ο TS αγχωνεται για ενα μηνα;
Στο τριμηνο θα εισαι νορμαλ.

11 ώρες πριν, -WISE- είπε

Η αλήθεια είναι ότι προχθές που και εγώ ακύρωσα την παραγγελία που έκανα, μίλησα με το support και μου είπαν ότι θα γίνει η επιστροφή εντός 3-5 εργάσιμων στην κάρτα μου. Όπως και έγινε. Βέβαια το δικό μου ποσό ήταν κατά πολύ μικρότερο από του TS και ίσως παίζει και αυτό το ρόλο του.

Αποκλειεται να εγινει τετοιο πραγμα στη MM,μηπως ηταν αλλη αλυσιδα;

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, nautikoslg είπε

Καλησπερα στο φορουμ.
Δυστυχως ειμαι στη πρωτογνωρη θεση που πρωτη φορα στα χρονικά και στα 31 μου ετυχα σε αγορα που εχω μετανιωσει 100φορες.
Η ιστορια εχει ως εξης.
Στις 13/01/2022 τοπικα στο καταστημα Συγγρου με  καρτα πληρωθηκε μια καρεκλα gaming 300EURO.

Στις 19/01/2022 την ακυρωσα την παραγγελια για τους δικους μου λογους μιας και δεν την ειχαν αποστειλει καν ακομα.

Στις 4/02/2022, αγια μερα,αφου ειχαν προηγηθει πολλες αποπειρες επικοινωνιας απο πλευρας μου,  μου ζητησανε ΙΒΑΝ να μου επιστρεψουν το ποσο , μιας και ειμαι 350χιλιομετρα μακρια και δεν μπορω να προβω στο καταστημα ..

Σημερα 09/Μαρτιου/2022 δεν μου εχουν επιστρεψει κανενα ποσο..

Εδω να σας πω οτι εχω περασει απειρες ωρες στα τηλεφωνα να βγαλω ακρη , και καθε φορα μου λενε την ιδια ιστορια "θα στειλουμε ενα αιτημα να δουμε τι γινεται" και ποτε δεν εχουν ενημερωση και αναγκαστικα στελνουν καινουριο αιτημα. Αυτη η ιστορια γινεται επαναλαμβανομενα 1 μηνα τωρα. 
Εχω στειλει εννοειται και απειρα ε-μαιλ ΔΙΧΩΣ απαντηση απο τις 4-Φεβρουαριου.
Σκεφτομαι να προβω σε καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη.
Παρακαλω παραθεστε αναλογες εμπειριες καθως και συμβουλες μιας και στο συγκεκριμενο κομματι, το βιωνω πρωτη φορα και ντρεπομαι ειλικρινα που αποφασισα να συναλλαγω μαζι τους, εχοντας υποστει τοση ταλαιπωρια 2 μηνες τωρα.

Ευχαριστω για το χρονο σας.

Πέραν της απομακρύνσεως εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, εκτός αν πρόκειται για βλάβη που συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση. 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης αχρεωστί εντός 14 ημερών  και δίχως ανάγκη αιτιολογίας απο την πλευρά του πελάτη υφίσταται σε αγορές που γίνονται μέσω διαδικτύου, τηλεφωνικά ή door to door και αυτό με το αίτιο ότι ο πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να αξιολογήσει απτά και οπτικά το προϊόν που αγοράζει παρά μόνο το έχει δει σε φωτογραφία ή του έχει περιγραφεί τηλεφωνικά/προφορικά. 

Απο εκει και πέρα δεν υπάρχει κάποια νομική ευθύνη να σου επιστρέψουν τα χρήματα εφόσον απότι κατάλαβα πήγες ο ίδιος στο κατάστημα και αγόρασες την καρέκλα. 

Αλλά φυσικά δεν έχουν και κάποια νομική υποχρέωση να μην σου τα επιστρέψουν, δηλαδή αφήνεται στην εχεμύθεια/πολιτική του καταστήματος το αν δεχτούν να ακυρώσουν την αγορά και να σου επιστρέψουν τα χρήματα. 

Και απότι φαίνεται είσαι τυχερός γιατί δέχτηκαν να σου τα επιστρέψουν απλά επειδή έτσι θέλουν/δεν τους πειράζει, οπότε δεν νομίζω να μην πάρεις πίσω τα χρήματα σου γιατί αν ήθελαν θα σου λέγανε ότι είναι τελική η αγορά και θα σου στέλνανε την καρέκλα και δεν θα δικαιωνόσουν ακόμη και αν τους πήγαινες στα δικαστήρια (επειδή επαναλαμβάνω πρόκειται για αγορά που έγινε με εσένα μέσα στο φυσικό κατάστημα).

Με άλλα λόγια θέλω να πω ότι η ταλαιπωρία σου ειναι προϊόν της δικής σου απόφασης να αλλάξεις γνώμη για "δικούς σου λόγους" όπως λες, ας το σκεφτόσουν καλύτερα προτού αγοράσεις με λίγα λόγια. Δεν ειναι υποχρεωμένοι ή "κακοί" στα mediamarkt, να το πω έτσι απλά, αν αποφασίζανε να σου στείλουν την καρέκλα. 

Οπότε μην ανησυχείς θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω, καθυστερήσανε ίσως για λογιστικούς λόγους/παράβλεψη/σφάλμα αλλά εφόσον δεν ήταν υποχρεωμένοι και δέχτηκαν πάει να πει ότι θα τα πάρεις πίσω. 

Απο εκει και πέρα το μόνο που μπορείς να κάνεις αν δεν μπορείς να περιμένεις ειναι να απαιτήσεις να σου στείλουν την καρέκλα. 

Υ.Γ Μάλλον σου αρνήθηκαν την επιστροφή μέσω πιστωτικής (μιας και η αγορά έγινε με πιστωτική όπως λες) γιατί α) δεν είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τα χρήματα στην περίπτωση σου απλά το κάνουν επειδή δεν τους πειράζει σε συνδυασμό με β) έχει ένα κόστος για αυτούς η επιστροφή μέσω πιστωτικής το οποίο επειδή δεν ειναι υποχρεωμένοι φαντάζομαι θέλουν να αποφύγουν. 

  • Sad 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...