Προς το περιεχόμενο

Το YouTube προσφέρει έως $300.000 σε podcasters για να δημιουργούν περιεχόμενο


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Google προσπαθεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία των Apple και Spotify προσελκύοντας podcasters.

Το YouTube μπορεί να είναι πρόθυμο να ανταγωνιστεί τους «μεγάλους» των podcasts όπως Amazon, Apple και Spotify. Πηγές του Bloomberg αναφέρουν ότι το YouTube προσφέρει ειδικές χορηγίες σε podcasters για την παραγωγή βίντεο, συμπεριλαμβανομένων κινηματογραφημένων εκδόσεων των εκπομπών τους. Μεμονωμένοι podcasters θα λάβουν έως και $50.000 ενώ δίκτυα podcast θα λάβουν από $200.000 έως και $300.000.

Για την ώρα η Google δεν έχει σχολιάσει. Το YouTube ήδη φιλοξενεί ορισμένα podcast, αλλά δεν έχει ακολουθήσει αυτού του είδους το περιεχόμενο τόσο επιθετικά όσο το Spotify και άλλες υπηρεσίες. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές, όπως ο διορισμός του Kai Chuck ως ηγετικό στέλεχος της στρατηγικής του podcasting. Στον Καναδά, το YouTube σταμάτησε επίσης να απαιτεί λογαριασμούς Premium για την αναπαραγωγή του ήχου στο παρασκήνιο.

Μια τέτοια στρατηγική δεν θα ήταν έκπληξη. Η Amazon και το Spotify έχουν αποκτήσει περισσότερες σημαντικές συνεργασίες podcast ενώ η εφαρμογή Podcasts της Apple εξακολουθεί να θεωρείται ζωτικής σημασίας για πολλές εκπομπές. Αν και οι χορηγίες του YouTube δεν θα εξασφάλιζαν καμία αποκλειστικότητα, θα έδιναν στους δημιουργούς περισσότερα κίνητρα για να κάνουν διαθέσιμα τα podcasts στην πλατφόρμα της Google, ενώ και οι fans θα είχαν περισσότερα κίνητρα για να επισκεφθούν και να αποκτήσουν Premium λογαριασμό στο YouTube.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next

  • Like 5
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, nikangel είπε

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next

Τα podcast είναι αρκετά δημοφιλή. Καμία σχέση με φούσκα. 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, nikangel είπε

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων.

Δεν θα σε κακολογησω γιατί τα έχεις τα χρονακια σου οπότε σεβαστό να μην "καταλαβαίνεις την νεολαία" . Σκέψου το podcast σαν εναλλακτική του ραδιοφώνου. Αντί να ακούς μια εκπομπή στο ραδιόφωνο, την ακούς ΟΠΟΤΕ ΘΈΛΕΙΣ ΕΣΎ και όπου θέλεις. Αν την έχεις και κατεβασμένη δεν χρειάζεται να ανησυχείς και για το σήμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikangel είπε

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next

Τι σχέση έχουν τα NFT με τα podcast? Τα podcast συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Γιατί φούσκα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τους προλαλησαντες. Δεν θεωρώ τα podcast φούσκα. Βέβαια στους τελευταίους 2 μήνες ζήτημα αν έχω δει ένα. Το βαριέσαι μετά από λίγο όσο ενδιαφέρον και να είναι το θέμα, εκτός αν έχει εικόνα. Πόσο μάλλον όταν κάποιος λόγο δουλειάς έχει περιορισμένο χρόνο να διάθεσει για την παρακολούθηση τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Συμφωνώ με τους προλαλησαντες. Δεν θεωρώ τα podcast φούσκα. Βέβαια στους τελευταίους 2 μήνες ζήτημα αν έχω δει ένα. Το βαριέσαι μετά από λίγο όσο ενδιαφέρον και να είναι το θέμα, εκτός αν έχει εικόνα. Πόσο μάλλον όταν κάποιος λόγο δουλειάς έχει περιορισμένο χρόνο να διάθεσει για την παρακολούθηση τους. 

Τα podcast δεν τα βλέπεις, τα ακούς. Εγώ ακούω στο αυτοκίνητο, στο τρέξιμο, ενώ πλένω τα πιάτα... Ακόμα και αυτά με εικόνα, π.χ. του Joe Rogan, δεν τα βλέπω ποτέ, πάντα μόνο τα ακούω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, nikangel είπε

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next

Τα podcast δεν είναι φούσκα. Ο κόσμος όντως τα παρακολουθεί και οι διαφημιστές βγάζουν καλά χρήματα από το exposure.

Ο λόγος που το ραδιόφωνο πέθανε είναι :

1) Θέλουμε content on demand ,θέλω ως καταναλωτής να μπορώ να διαλέξω το περιέχομενο που θέλω να παρακολουθήσω και να μπορώ να το δω όπου θέλω και όποτε το θέλω.

2) Θέλω να μπορώ να σκιπάρω την κάθε διαφήμιση έστω και με το τίμημα μίας συνδρομής των 9.99 κάθε μήνα.

3) Θέλω να μπορώ να έχω πρόσβαση στο περιεχόμενο που με ενδιαφέρει.

Για πές μου πόσοι ραδιοφωνικοί σταθμοί μιλούν για anime ,fitness ,videogames κτλ?

4) Η εικόνα δεν είναι πλασματική ανάγκη ,υπάρχει λόγος που λένε 1 εικόνα = 1000 λέξεις.

Επεξ/σία από pcmasterrace123
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το ζόρι να τα κάνουν μόδα

Ποιός έχει χρόνο να ακούσει τους χασομέρηδες;

Προφανώς οι χασομέρηδες

Δεν φτάνει που τα ζόμπι δεν βλέπουν στον δρόμο πλέον γιατί είναι καρφωμένα στο κινητό, δεν θα ακούν κιόλας;

Στο αμάξι μουσική, τι πιο καλύτερο;

Στο σπίτι μουσική, τι πιο καλύτερο;

Αν θέλω talkshow ανοίγω την τιβι, τι πιο καλύτερο;

Παίρνω έναν φίλο και μιλάω ρε αδερφέ, βγαίνω για καφέ με φίλους

Όλοι προσπαθούν να αποσπάσουν τον χρόνο μας πλέον για να κερδίσουν ξεκούραστα

Φακιν μιλενιουμς έχετε καταστρέψει τα πάντα

  • Like 5
  • Thanks 3
  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nikangel είπε

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next

Εδώ ζει ένας μικρός Λολοστεφανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nikangel είπε

Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next

Για τα NFT, το καταλαβαίνω. Τα podcasts γιατί;

Έχεις ακούσει τα Ημερολόγια Καταστρώματος του Σεφέρη απο το Lifo, για παράδειγμα;

Επεξ/σία από jadawin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Superuser είπε

Με το ζόρι να τα κάνουν μόδα

Ποιός έχει χρόνο να ακούσει τους χασομέρηδες;

Προφανώς οι χασομέρηδες

Δεν φτάνει που τα ζόμπι δεν βλέπουν στον δρόμο πλέον γιατί είναι καρφωμένα στο κινητό, δεν θα ακούν κιόλας;

Στο αμάξι μουσική, τι πιο καλύτερο;

Στο σπίτι μουσική, τι πιο καλύτερο;

Αν θέλω talkshow ανοίγω την τιβι, τι πιο καλύτερο;

Παίρνω έναν φίλο και μιλάω ρε αδερφέ, βγαίνω για καφέ με φίλους

Όλοι προσπαθούν να αποσπάσουν τον χρόνο μας πλέον για να κερδίσουν ξεκούραστα

Φακιν μιλενιουμς έχετε καταστρέψει τα πάντα

Τα αγαπημένα μου podcast έχουν να κάνουν με τη γνώση και κάποια υπάρχουν πολύ, πολύ καιρό. Πάρε για παράδειγμα το Hardcore History. Μην γενικεύεις. Τα podcast είναι format με παρόν και μέλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...