trib Δημοσ. 5 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2022 Η Google προσπαθεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία των Apple και Spotify προσελκύοντας podcasters. Το YouTube μπορεί να είναι πρόθυμο να ανταγωνιστεί τους «μεγάλους» των podcasts όπως Amazon, Apple και Spotify. Πηγές του Bloomberg αναφέρουν ότι το YouTube προσφέρει ειδικές χορηγίες σε podcasters για την παραγωγή βίντεο, συμπεριλαμβανομένων κινηματογραφημένων εκδόσεων των εκπομπών τους. Μεμονωμένοι podcasters θα λάβουν έως και $50.000 ενώ δίκτυα podcast θα λάβουν από $200.000 έως και $300.000. Για την ώρα η Google δεν έχει σχολιάσει. Το YouTube ήδη φιλοξενεί ορισμένα podcast, αλλά δεν έχει ακολουθήσει αυτού του είδους το περιεχόμενο τόσο επιθετικά όσο το Spotify και άλλες υπηρεσίες. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές, όπως ο διορισμός του Kai Chuck ως ηγετικό στέλεχος της στρατηγικής του podcasting. Στον Καναδά, το YouTube σταμάτησε επίσης να απαιτεί λογαριασμούς Premium για την αναπαραγωγή του ήχου στο παρασκήνιο. Μια τέτοια στρατηγική δεν θα ήταν έκπληξη. Η Amazon και το Spotify έχουν αποκτήσει περισσότερες σημαντικές συνεργασίες podcast ενώ η εφαρμογή Podcasts της Apple εξακολουθεί να θεωρείται ζωτικής σημασίας για πολλές εκπομπές. Αν και οι χορηγίες του YouTube δεν θα εξασφάλιζαν καμία αποκλειστικότητα, θα έδιναν στους δημιουργούς περισσότερα κίνητρα για να κάνουν διαθέσιμα τα podcasts στην πλατφόρμα της Google, ενώ και οι fans θα είχαν περισσότερα κίνητρα για να επισκεφθούν και να αποκτήσουν Premium λογαριασμό στο YouTube. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
vabill Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Στον Πρεζι, πρέπει να δίνουν τόσα να μην κάνει περιεχόμενο.
nikangel Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next 5 4
Bourdoulas Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 42 λεπτά πριν, nikangel είπε Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next Τα podcast είναι αρκετά δημοφιλή. Καμία σχέση με φούσκα. 6 1
filip123go Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 45 λεπτά πριν, nikangel είπε Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Δεν θα σε κακολογησω γιατί τα έχεις τα χρονακια σου οπότε σεβαστό να μην "καταλαβαίνεις την νεολαία" . Σκέψου το podcast σαν εναλλακτική του ραδιοφώνου. Αντί να ακούς μια εκπομπή στο ραδιόφωνο, την ακούς ΟΠΟΤΕ ΘΈΛΕΙΣ ΕΣΎ και όπου θέλεις. Αν την έχεις και κατεβασμένη δεν χρειάζεται να ανησυχείς και για το σήμα. 3
cubilone Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, nikangel είπε Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next Τι σχέση έχουν τα NFT με τα podcast? Τα podcast συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Γιατί φούσκα;
TheoAlex50 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Συμφωνώ με τους προλαλησαντες. Δεν θεωρώ τα podcast φούσκα. Βέβαια στους τελευταίους 2 μήνες ζήτημα αν έχω δει ένα. Το βαριέσαι μετά από λίγο όσο ενδιαφέρον και να είναι το θέμα, εκτός αν έχει εικόνα. Πόσο μάλλον όταν κάποιος λόγο δουλειάς έχει περιορισμένο χρόνο να διάθεσει για την παρακολούθηση τους.
cubilone Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 56 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε Συμφωνώ με τους προλαλησαντες. Δεν θεωρώ τα podcast φούσκα. Βέβαια στους τελευταίους 2 μήνες ζήτημα αν έχω δει ένα. Το βαριέσαι μετά από λίγο όσο ενδιαφέρον και να είναι το θέμα, εκτός αν έχει εικόνα. Πόσο μάλλον όταν κάποιος λόγο δουλειάς έχει περιορισμένο χρόνο να διάθεσει για την παρακολούθηση τους. Τα podcast δεν τα βλέπεις, τα ακούς. Εγώ ακούω στο αυτοκίνητο, στο τρέξιμο, ενώ πλένω τα πιάτα... Ακόμα και αυτά με εικόνα, π.χ. του Joe Rogan, δεν τα βλέπω ποτέ, πάντα μόνο τα ακούω. 3
pcmasterrace123 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, nikangel είπε Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next Τα podcast δεν είναι φούσκα. Ο κόσμος όντως τα παρακολουθεί και οι διαφημιστές βγάζουν καλά χρήματα από το exposure. Ο λόγος που το ραδιόφωνο πέθανε είναι : 1) Θέλουμε content on demand ,θέλω ως καταναλωτής να μπορώ να διαλέξω το περιέχομενο που θέλω να παρακολουθήσω και να μπορώ να το δω όπου θέλω και όποτε το θέλω. 2) Θέλω να μπορώ να σκιπάρω την κάθε διαφήμιση έστω και με το τίμημα μίας συνδρομής των 9.99 κάθε μήνα. 3) Θέλω να μπορώ να έχω πρόσβαση στο περιεχόμενο που με ενδιαφέρει. Για πές μου πόσοι ραδιοφωνικοί σταθμοί μιλούν για anime ,fitness ,videogames κτλ? 4) Η εικόνα δεν είναι πλασματική ανάγκη ,υπάρχει λόγος που λένε 1 εικόνα = 1000 λέξεις. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2022 από pcmasterrace123 1 2
Superuser Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Με το ζόρι να τα κάνουν μόδα Ποιός έχει χρόνο να ακούσει τους χασομέρηδες; Προφανώς οι χασομέρηδες Δεν φτάνει που τα ζόμπι δεν βλέπουν στον δρόμο πλέον γιατί είναι καρφωμένα στο κινητό, δεν θα ακούν κιόλας; Στο αμάξι μουσική, τι πιο καλύτερο; Στο σπίτι μουσική, τι πιο καλύτερο; Αν θέλω talkshow ανοίγω την τιβι, τι πιο καλύτερο; Παίρνω έναν φίλο και μιλάω ρε αδερφέ, βγαίνω για καφέ με φίλους Όλοι προσπαθούν να αποσπάσουν τον χρόνο μας πλέον για να κερδίσουν ξεκούραστα Φακιν μιλενιουμς έχετε καταστρέψει τα πάντα 5 3 4 1
snips Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 3 ώρες πριν, nikangel είπε Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next Εδώ ζει ένας μικρός Λολοστεφανής.
jadawin Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, nikangel είπε Έχω υπάρξει για χρόνια ραδιοφωνικός παραγωγός σε εποχές μάλιστα που το διαδίκτυο δεν υπήρχε καν στο λεξιλόγιο των Ελλήνων. Μεγαλύτερη φούσκα από τα podcast και τα NFT δεν πρέπει να έχει υπάρξει. Στην εποχή που κυριαρχεί μόνο η εικόνα και έχει πεθάνει το ραδιόφωνο εδώ και χρόνια, έρχονται να μας δημιουργήσουν μια ακόμα πλασματική καταναλωτική ανάγκη. Ο σκοπός ξεκάθαρος. Να βομβαρδίζουν συνεχώς τον εγκέφαλο μας με διαφημιστικά μηνύματα. Ήδη το YouTube έχει καταντήσει αηδία με τα 3 διπλά διαφημιστικά σε ένα και μόνο βίντεο της. Την έχω κόψει εδώ και καιρό την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Next Για τα NFT, το καταλαβαίνω. Τα podcasts γιατί; Έχεις ακούσει τα Ημερολόγια Καταστρώματος του Σεφέρη απο το Lifo, για παράδειγμα; Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2022 από jadawin 1
cubilone Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 51 λεπτά πριν, Superuser είπε Με το ζόρι να τα κάνουν μόδα Ποιός έχει χρόνο να ακούσει τους χασομέρηδες; Προφανώς οι χασομέρηδες Δεν φτάνει που τα ζόμπι δεν βλέπουν στον δρόμο πλέον γιατί είναι καρφωμένα στο κινητό, δεν θα ακούν κιόλας; Στο αμάξι μουσική, τι πιο καλύτερο; Στο σπίτι μουσική, τι πιο καλύτερο; Αν θέλω talkshow ανοίγω την τιβι, τι πιο καλύτερο; Παίρνω έναν φίλο και μιλάω ρε αδερφέ, βγαίνω για καφέ με φίλους Όλοι προσπαθούν να αποσπάσουν τον χρόνο μας πλέον για να κερδίσουν ξεκούραστα Φακιν μιλενιουμς έχετε καταστρέψει τα πάντα Τα αγαπημένα μου podcast έχουν να κάνουν με τη γνώση και κάποια υπάρχουν πολύ, πολύ καιρό. Πάρε για παράδειγμα το Hardcore History. Μην γενικεύεις. Τα podcast είναι format με παρόν και μέλλον. 1
speedman_26 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Εύχομαι περισσότερα τεχνολογικά ελληνικά podcasts 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα