Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα έκανα φορητότητα σταθερής από Voda σε cosmote και στο πρώτο λογαριασμό που εκδόθηκε έχουν χρεώσει 25.40€ ως τέλος επιστροφής σύνδεσης με φορητότητα. Είχα την εντύπωση ότι αυτό το χαράτσι είχε καταργηθεί εδώ και καιρό... Το έχουν και οι άλλοι παροχοι ή μόνο η ακριβοθώρητη cosmote; 

Επεξ/σία από eduardo
Δημοσ.
2 ώρες πριν, eduardo είπε

Πρόσφατα έκανα φορητότητα σταθερής από Voda σε cosmote και στο πρώτο λογαριασμό που εκδόθηκε έχουν χρεώσει 25.40€ ως τέλος επιστροφής σύνδεσης με φορητότητα. Είχα την εντύπωση ότι αυτό το χαράτσι είχε καταργηθεί εδώ και καιρό... Το έχουν και οι άλλοι παροχοι ή μόνο η ακριβοθώρητη cosmote; 

Δεν ξέρω από πού έκανες την αίτηση αλλά από όσο ξέρω η cosmote το αφαιρεί στον επόμενο λογαριασμό. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, eduardo είπε

Πρόσφατα έκανα φορητότητα σταθερής από Voda σε cosmote και στο πρώτο λογαριασμό που εκδόθηκε έχουν χρεώσει 25.40€ ως τέλος επιστροφής σύνδεσης με φορητότητα. Είχα την εντύπωση ότι αυτό το χαράτσι είχε καταργηθεί εδώ και καιρό... Το έχουν και οι άλλοι παροχοι ή μόνο η ακριβοθώρητη cosmote; 

Για φορητότητα του αριθμού σου σε cosmote από άλλο πάροχο, η cosmote χρεώνει κάπου στα 30 ευρώ σαν «τέλη φορητότητας» (Φαντάζομαι αναφέρεσαι σε αυτό). Πρόσφατα το «έμαθα» και εγώ σε αντίστοιχη αλλαγή παρόχου. Η Vodafone και η Nova πχ δεν έχουν τέτοια χρέωση από όσο ξέρω. Πολιτική εταιρίας (για να βγάλει λεφτά) I guess.

 

31 λεπτά πριν, kallonos είπε

Δεν ξέρω από πού έκανες την αίτηση αλλά από όσο ξέρω η cosmote το αφαιρεί στον επόμενο λογαριασμό. 

Την συγκεκριμένη χρέωση η cosmote δεν μου την αφαίρεσε ποτέ, για φορητότητα που έκανα πριν λίγους μήνες. Μάλιστα ηταν αρκετά ξεκάθαροι προς εμένα από την αρχή για την ύπαρξη αυτών των τελών. (Τώρα αν εχει αλλάξει κάτι ή δεν ήξερα κάτι, πάσο).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Sudowoodo είπε

Για φορητότητα του αριθμού σου σε cosmote από άλλο πάροχο, η cosmote χρεώνει κάπου στα 30 ευρώ σαν «τέλη φορητότητας» (Φαντάζομαι αναφέρεσαι σε αυτό). Πρόσφατα το «έμαθα» και εγώ σε αντίστοιχη αλλαγή παρόχου. Η Vodafone και η Nova πχ δεν έχουν τέτοια χρέωση από όσο ξέρω. Πολιτική εταιρίας (για να βγάλει λεφτά) I guess.

 

Την συγκεκριμένη χρέωση η cosmote δεν μου την αφαίρεσε ποτέ, για φορητότητα που έκανα πριν λίγους μήνες. Μάλιστα ηταν αρκετά ξεκάθαροι προς εμένα από την αρχή για την ύπαρξη αυτών των τελών. (Τώρα αν εχει αλλάξει κάτι ή δεν ήξερα κάτι, πάσο).

Σε εμένα δεν ήταν καθόλου ξεκάθαροι. Δεν μου το ανέφεραν στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους πριν την αίτηση φορητοτητας. Και το ποσό που έγραψα είναι χωρίς ΦΠΑ, επομένως πάμε πάνω από 30 ευρώ ως τέλος φορητοτητας. 

Επεξ/σία από eduardo
Δημοσ.

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ: 

«Δεν ορίζεται από την ΕΕΤΤ κάποιο “τέλος φορητότητας αριθμών” που επιβάλλεται στους συνδρομητές για τη φορητότητα των αριθμών τους. Μόνο ο νέος πάροχος δύναται να επιβάλει “τέλος φορητότητας αριθμών” προς το δίκτυό του, με βάση την εμπορική πολιτική του (ο υφιστάμενος πάροχος δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει τέλος για τη φορητότητα των αριθμών). Ωστόσο, η σημερινή πρακτική των εταιρειών είναι η φορητότητα να γίνεται δωρεάν.

Σημειώνεται ότι οι πάροχοι έχουν το δικαίωμα να επιβάλουν “τέλος ενεργοποίησης/σύνδεσης” για την ενεργοποίηση των νέων συνδέσεων στα δίκτυά τους. Σε κάθε περίπτωση οι συνδρομητές μπορούν να ενημερώνονται από τον νέο πάροχο πριν την υποβολή της αίτησης φορητότητας για το ύψος του τέλους φορητότητας (εάν υπάρχει) και το ύψος του τέλους ενεργοποίησης/σύνδεσης που θα χρεωθούν».

Μπορούν  σημαίνει ότι δεν έχουν υποχρέωση οι νέοι πάροχοι να ενημερώνουν!

Ελληνικές ρυθμιστικές αρχές…

Δημοσ.

Λοιπόν, αρχικά το ποσό είναι 31,48 μετά φόρων. Αν έκανες τηλεφωνικά την αίτηση πιθανόν να περαστεί πίστωση. 

Παρόλα αυτά κάνε ένα τηλέφωνο και ένα μίνι παράπονο ότι δεν ενημερώθηκες για αυτό το ποσό και θες αποχρεωση. Θα γίνει πίστωση στον επόμενο λογαριασμό.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, eduardo said:

Θα δοκιμάσω, ευχαριστώ. 

Το ποσό αυτό πιστώνεται αυτόματα σε όλους ανεξαιρέτως. Παρόλα αυτά αν θες να δρομολογηθεί πιο άμεσα μπες στο site και ανέφερε το στην φόρμα επικοινωνίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, eduardo είπε

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ: 

«Δεν ορίζεται από την ΕΕΤΤ κάποιο “τέλος φορητότητας αριθμών” που επιβάλλεται στους συνδρομητές για τη φορητότητα των αριθμών τους. Μόνο ο νέος πάροχος δύναται να επιβάλει “τέλος φορητότητας αριθμών” προς το δίκτυό του, με βάση την εμπορική πολιτική του (ο υφιστάμενος πάροχος δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει τέλος για τη φορητότητα των αριθμών). Ωστόσο, η σημερινή πρακτική των εταιρειών είναι η φορητότητα να γίνεται δωρεάν.

Σημειώνεται ότι οι πάροχοι έχουν το δικαίωμα να επιβάλουν “τέλος ενεργοποίησης/σύνδεσης” για την ενεργοποίηση των νέων συνδέσεων στα δίκτυά τους. Σε κάθε περίπτωση οι συνδρομητές μπορούν να ενημερώνονται από τον νέο πάροχο πριν την υποβολή της αίτησης φορητότητας για το ύψος του τέλους φορητότητας (εάν υπάρχει) και το ύψος του τέλους ενεργοποίησης/σύνδεσης που θα χρεωθούν».

Μπορούν  σημαίνει ότι δεν έχουν υποχρέωση οι νέοι πάροχοι να ενημερώνουν!

Ελληνικές ρυθμιστικές αρχές…

Εγώ από αυτά που λέει η ΕΕΤΤ καταλαβαίνω ότι έχουν δικαίωμα να κάνουν αυτή την χρέωση οι πάροχοι όταν πας στο δίκτυο τους, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν πίστωση αργότερα.

Τώρα εντάξει, δεν ξέρω την διαδικασία φορητότητας «από πίσω» αλλά όντος τα 30 ευρώ φαίνονται σαν αισχροκέρδεια, ειδικά όταν δεν σε ενημερώνουν κιόλας. Αν βρεις τρόπο να στα πιστώσουν όπως λένε οι άλλοι μακάρι, αφου δεν το ήξερες κιόλας.

Πάντος εμένα μου φαίνεται περίεργο να σου χρεώνουν κάτι που δεν είναι υποχρεωμένοι (αρά το χρεώνουν λόγο πολιτικής τους) και μετά να το επιστρέφουν σε όλους τους συνδρομητές ανεξαίρετος. (μου φαίνεται περίεργο όχι επειδή δεν το κάναν σε εμένα, αλλά γενικά)

Επεξ/σία από Sudowoodo
  • Like 1
Δημοσ.
15 hours ago, Sudowoodo said:

Πάντος εμένα μου φαίνεται περίεργο να σου χρεώνουν κάτι που δεν είναι υποχρεωμένοι (αρά το χρεώνουν λόγο πολιτικής τους) και μετά να το επιστρέφουν σε όλους τους συνδρομητές ανεξαίρετος. (μου φαίνεται περίεργο όχι επειδή δεν το κάναν σε εμένα, αλλά γενικά)

(για την cosmote μιλώντας πάντα, για τους υπόλοιπους δεν γνωρίζω)
Αδυναμία του συστήματος είναι. Γίνεται αυτόματα η χρέωση στο ένα πληροφοριακό και μετά αποχρεώνεται από άλλο.
Και επειδή είδα ότι αναφέρεις ότι εσένα δεν σου έχει αποχρεωθεί, επιβεβαίωσε αρχικά ότι δεν έχει γίνει κάποια αποχρέωση και δεν το έχεις προσέξει και τότε μίλησε μαζί τους στο 13888 να καταγράψουν oct ώστε να αποχρεωθεί στον επόμενο λογαριασμό ή ακόμη καλύτερα στείλε στην φόρμα επικοινωνίας στο site. Δεν θα έπρεπε να έχεις χρεωθεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, l337 είπε

(για την cosmote μιλώντας πάντα, για τους υπόλοιπους δεν γνωρίζω)
Αδυναμία του συστήματος είναι. Γίνεται αυτόματα η χρέωση στο ένα πληροφοριακό και μετά αποχρεώνεται από άλλο.
Και επειδή είδα ότι αναφέρεις ότι εσένα δεν σου έχει αποχρεωθεί, επιβεβαίωσε αρχικά ότι δεν έχει γίνει κάποια αποχρέωση και δεν το έχεις προσέξει και τότε μίλησε μαζί τους στο 13888 να καταγράψουν oct ώστε να αποχρεωθεί στον επόμενο λογαριασμό ή ακόμη καλύτερα στείλε στην φόρμα επικοινωνίας στο site. Δεν θα έπρεπε να έχεις χρεωθεί.

Τόση ανοργανωσιά πια για ένα συστημικό!, τι να πω..... Το έχουν αφήσει ακόμα και στο site να φαίνεται σαν χρέωση, και η υπάλληλος το πλάσαρε σαν κανονική χρέωση.

Δεν μου εχει αποχρεώθει γιατί θα ειχα δει κάποιον λογαριασμό μειωμένο/μηδενικό (30 ευρώ είναι το πάγιο μου, και 31,48 τα τέλη). Θα το ελέγξω ξανα όμως.

 

Σε ευχαριστώ,

και συγνώμη στους υπόλοιπους. 

Επεξ/σία από Sudowoodo
Δημοσ.
54 minutes ago, Sudowoodo said:

Τόση ανοργανωσιά πια για ένα συστημικό!, τι να πω..... Το έχουν αφήσει ακόμα και στο site να φαίνεται σαν χρέωση, και η υπάλληλος το πλάσαρε σαν κανονική χρέωση.

Δεν μου εχει αποχρεώθει γιατί θα ειχα δει κάποιον λογαριασμό μειωμένο/μηδενικό (30 ευρώ είναι το πάγιο μου, και 31,48 τα τέλη). Θα το ελέγξω ξανα όμως.

 

Σε ευχαριστώ,

και συγνώμη στους υπόλοιπους. 

Τσέκαρε το και όπως σου είπα αν δεν έχει γίνει η αποχρέωση μπες στο site και γράψε το στη φόρμα επικοινωνίας ώστε να σε καλέσουν και να το διευθετήσουν.
 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, l337 είπε

Τσέκαρε το και όπως σου είπα αν δεν έχει γίνει η αποχρέωση μπες στο site και γράψε το στη φόρμα επικοινωνίας ώστε να σε καλέσουν και να το διευθετήσουν.
 

Δεν είναι θέμα συστημικό, θέλει και το χρεώνει. Όπως θέλει και το πιστώνει. Υπήρχαν περίοδοι που το χρέωνε χωρίς να κάνει πίστωση. Οπότε το αφήνει εκεί γτ υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να το χρεώνει. Καταλαβαίνω ότι είσαι εκ των έσω με το one costomer ticket που γράφεις αλλά οι πληροφορίες σου δεν είναι 100% σωστές.

Επίσης να αναφέρω άλλες εταιρίες χρεώνουν σε νέα σύνδεση κόστος 80€ και σου λένε είναι για τον ΟΤΕ. Άλλο ψέμα. Αυτό έχει τύχει σε εμένα πριν 6-7 χρόνια.

Επεξ/σία από kallonos
  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, kallonos said:

Δεν είναι θέμα συστημικό, θέλει και το χρεώνει. Όπως θέλει και το πιστώνει. Υπήρχαν περίοδοι που το χρέωνε χωρίς να κάνει πίστωση. Οπότε το αφήνει εκεί γτ υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να το χρεώνει. Καταλαβαίνω ότι είσαι εκ των έσω με το one costomer ticket που γράφεις αλλά οι πληροφορίες σου δεν είναι 100% σωστές.

Επίσης να αναφέρω άλλες εταιρίες χρεώνουν σε νέα σύνδεση κόστος 80€ και σου λένε είναι για τον ΟΤΕ. Άλλο ψέμα. Αυτό έχει τύχει σε εμένα πριν 6-7 χρόνια.

Έχει αρκετά χρόνια αν θυμάμαι καλά που δεν χρεώνει τέλη φορητότητας (αφήνω απ' έξω τις ειδικές καμπάνιες) και απ' όσο γνωρίζω μέχρι τώρα προτίθεται να το αφήσει έτσι. Το "συστημικό" είναι τρόπος του λέγειν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...