xtatty Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Καλησπέρα στην παρέα. Κάνω αυτό το post στην προσπάθεια μου να προστατεύσω όσους πιο πολλούς μπορώ, από το να περάσουν κάτι ανάλογο με αυτό που βίωσα εγώ. Τα παρακάτω εξιστορούν την εμπειρία μου, κατά τη διάρκεια μιας παραγγελίας για μια κάρτα γραφικών από τη γνωστή αλυσίδα Πλαίσιο (plaisio.gr). Η περίληψη των παρακάτω αναγράφεται στον τίτλο του θέματος ‘μεταχειρισμένα προϊόντα για καινούργια’! Το χρονικό έχει ως εξής: - Στις 14 Φεβρουαρίου έκανα παραγγελία για μια κάρτα MSI RTX 3080 SUPRIM X LHR 10 GB στην τιμή των 1599,00€. Πλήρωσα μέσω τραπεζικού εμβάσματος και η παραγγελία κύλησε ομαλά. - Στις 16/02 παρέλαβα κάρτα. Μόλις άνοιξα τη συσκευασία διαπίστωσα πως μου έστειλαν χρησιμοποιημένο προϊόν. Οι ανεμιστήρες της κάρτας ήταν γεμάτοι σκόνη ή μάλλον χώμα τολμώ να πω και η αντιστατική σακούλα που την περιείχε σε κακή κατάσταση (φωτογραφίες θα βρείτε παρακάτω). Αμέσως τους πήρα τηλέφωνο. Μετά από την επικοινωνία μαζί τους, έβγαλα φωτογραφίες και έστειλα email το οποίο είναι στη διάθεση όποιου θέλει να το δει. - Αφού είδαν το email μου και διαπίστωσαν την τραγική κατάσταση της κάρτας, με κάλεσαν στο τηλέφωνο, μου ζήτησαν συγγνώμη και είπαν πως το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Με ενημέρωσαν πως θα στείλουν την Γενική Ταχυδρομική να μου φέρει καινούργια κάρτα και να παραλάβει την πρώτη χωρίς χρέωση. Μου έστειλαν και email προς απάντηση στο δικό μου που το βεβαίωνε αυτό. - Στις 18/02 ήρθε η 2η κάρτα σε αντικατάσταση της πρώτης. Την άνοιξα μπροστά στον κούριερ και σε 2 συναδέλφους μου για να έχω μάρτυρες. Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι και αυτή ήταν στην ίδια κατάσταση με την προηγούμενη! Και αυτή είχε σκόνη (χώμα) πάνω στους ανεμιστήρες και είχε και 2 γρατζουνιές στην πλάτη. Τους πήρα πάλι τηλέφωνο και έστειλα email με φωτογραφίες (φωτογραφίες θα βρείτε παρακάτω). - Τους πήρα τηλέφωνο αμέσως μετά για να διαπιστώσω αν έλαβαν το email μου στις 15:30. Μου επιβεβαίωσαν πως έλαβαν το email μου και πως το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα. Έδειχναν έκπληκτοι που μου συνέβη πάλι το ίδιο! Τους ανέφερα μέσα σε όλα, πως μπορούσα να είχα πάρει την ίδια κάρτα στα 1499,00€ που την πουλούσαν στο skroutz με παράδοση 4-10 ημέρες από κατάστημα με πολλές θετικές κριτικές, αλλά επέλεξα αυτούς γιατί την είχαν ετοιμοπαράδοτη και για το όνομα και την εγγύηση που παρέχει το κατάστημα. - Κάλεσα ακόμη 4 φορές την ίδια ημέρα, με τελευταίο τηλέφωνο στις 19:25. Στο τελευταίο τηλεφώνημα με ενημέρωσαν πως δεν μπορούν να κάτι γιατί έλειπε ο υπεύθυνος και πως θα μιλήσουμε από Δευτέρα. - Την Δευτέρα 21/02 κάλεσα πάλι εγώ, γιατί αυτοί απλά δεν ασχολήθηκαν παραπάνω. Μου πρότειναν να γυρίσει το προϊόν πίσω, να ελεγχθεί και να μου στείλουν άλλο (αλλά δεν είχαν διαθέσιμη άλλη ίδια κάρτα) ή να γυρίσει το προϊόν πίσω και να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Τους ενημέρωσα πως δεν υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη προς το κατάστημα πλέον και θέλω να γίνει επιστροφή χρημάτων. - Την Τρίτη 22/02 ήρθε η γενική ταχυδρομική και παρέλαβε την κάρτα. - Άφησα να περάσουν 2 ημέρες και τους πήρα την Πέμπτη 24/02 να δω αν την έλαβαν. Η πρώτη υπάλληλος (της οποίας έχω και το όνομα) μου είπε πως δεν την έχουν λάβει ακόμα και πως θα με καλέσουν αυτοί όταν την λάβουν. Κλείνω το τηλέφωνο και παίρνω τη γενική ταχ. Μου δίνουν το voucher της αποστολής και με ενημερώνουν πως παραδόθηκε η κάρτα την Τετάρτη 23/02 στο Πλαίσιο, δηλαδή την προηγούμενη ημέρα. Αμέσως μετά τους κάλεσα πάλι. Μετά από μισή ώρα στο τηλέφωνο και αφού μίλησα με 3 διαφορετικούς υπαλλήλους, κατάφερα να επιβεβαιώσω την επιστροφή της κάρτας και να ξεκινήσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο λογαριασμό μου. Με ενημέρωσαν πως η διαδικασία χρειάζεται 3 εργάσιμες για να ολοκληρωθεί. - Την Τρίτη 01/03 στις 16:00 κάλεσα πάλι να δω πότε θα ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων γιατί ενώ είχαν έτρεχε η 3η εργάσιμη δεν έγινε επιστροφή. Με ενημέρωσαν πως θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της ημέρας και πως μάλλον θα τα έβλεπα στο λογαριασμό μου την επόμενη ημέρα. - Την Τετάρτη 02/03 όντως τα χρήματα μπήκαν στο λογαριασμό μου στις 12:00. Το τραγικό όλων είναι πως κανένας ‘υπεύθυνος’ δεν με κάλεσε ποτέ. Μέχρι και σήμερα Παρασκευή 04/03 δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο να μου εξηγήσει γιατί μου συνέβη αυτό. Που και γιατί είχαν χρησιμοποιηθεί αυτές οι κάρτες; Από την εμπειρία μου καταλαβαίνω πως μάλλον είχαν δουλέψει για λίγες ημέρες σε κάποιο rig για mining και έτσι γέμισαν οι ανεμιστήρες με σκόνη. Επίσης έχω κρατήσει τους σειριακούς κωδικούς από τις δύο κάρτες. Θα τους γράψω στο τέλος αυτού του μηνύματος. Αν οποιοδήποτε μέλος του insomnia αγοράσει το συγκεκριμένο μοντέλο και έχει αμφιβολία για το αν είναι όντως καινούργιο ή μεταχειρισμένο, ας κάνει μια διασταύρωση. 1η GPU S/N: 602-V389-206SB2108000324 2η GPU S/N: 602-V389-205SB2107001475 23 2 1 3
XristosQts Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Τι άλλο θα ακούσουμε για αυτο το μαγαζί… δεν βάλανε μυαλό μετά το πρόστιμο 🥺 3
corr8 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Ω Καλα... στο Πλαισιο το χουν τερματισει με τα καραγκιοζιλικια τους. 🙄 5
Aris_ Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Πρέπει να είχες ανοίξει καταγγελία στην γεν γραμ καταναλωτή γιατί περνούν επιδοτήσεις και βραβεία για το after sales και τις πρακτικές τους, 1 ώρα πριν, XristosQts είπε Τι άλλο θα ακούσουμε για αυτο το μαγαζί… δεν βάλανε μυαλό μετά το πρόστιμο 🥺 Αν φας ένα πρόστιμο μερικές χιλιάδες ευρώ ενώ σαν πρακτική βγάζεις δεκάδες χιλ ευρώ κέρδος γιατί να μην το συνεχίσεις 6
xtatty Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 8 λεπτά πριν, Aris_ είπε Πρέπει να είχες ανοίξει καταγγελία στην γεν γραμ καταναλωτή γιατί περνούν επιδοτήσεις και βραβεία για το after sales και τις πρακτικές τους Το σκέφτηκα να το κάνω, αλλά φοβήθηκα μήπως καθυστερήσει η όλη διαδικασία επιστροφής χρημάτων από την πλευρά τους όταν θα μάθαιναν για την καταγγελία, οπότε το απέφυγα.
Aris_ Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 39 λεπτά πριν, xtatty είπε Το σκέφτηκα να το κάνω, αλλά φοβήθηκα μήπως καθυστερήσει η όλη διαδικασία επιστροφής χρημάτων από την πλευρά τους όταν θα μάθαιναν για την καταγγελία, οπότε το απέφυγα. αντίθετα επιταχύνεις την διαδικασία γιατί το ζητά επίσημα οργανισμός και θα ηταν πιο προσεχτικοί στην δεύτερη κάρτα 😉 ότι καθυστέρηση εφαγες θα είχες πάρει τα λεφτά σου νωρίτερα , καντο τώρα γιατί σε ταλαιπώρησαν και υπάρχουν υπόνοιες ότι είναι πρακτική 2
Dr_Pepper Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, Aris_ είπε αντίθετα επιταχύνεις την διαδικασία γιατί το ζητά επίσημα οργανισμός και θα ηταν πιο προσεχτικοί στην δεύτερη κάρτα 😉 ότι καθυστέρηση εφαγες θα είχες πάρει τα λεφτά σου νωρίτερα , καντο τώρα γιατί σε ταλαιπώρησαν και υπάρχουν υπόνοιες ότι είναι πρακτική Τέτοιοι που είναι ξέρεις τι πρέπει να κάνεις; Να ζητήσεις αντικατάσταση να πάρεις την κάρτα και να τους δώσεις πίσω την συσκευασία της άλλης με τούβλο μέσα αντί για κάρτα. Έτσι θα έχεις 2 με σκόνες πλήρως λειτουργικές (φαντάζομαι) στην τιμή της μιάς. problem solved και μετά απλά μην σηκώνεις τα τηλέφωνα και παίξτο κινέζος Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2022 από Dr_Pepper 2
triplex1 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Κοψτε τους ολοι μεχρι να βαλουν λουκετο , πολλοι απο εσας συνεχιζουν να τους ταιζουν , μαχαιρι με τη μια και αφηστε τους να δουμε τι θα κανουν οι καραγκιοζηδες , ενα σωρο μαγαζια εχει μεσα στο σκρουτζ και στο best μακρια απ'αυτους 9
Giorgos85thess Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Γιατι οι μονοι ειναι? Ξερω ηδη 2 "μικρα" μαγαζια που εχουν μεσα τα rigs και μετα θα τις πουλησουν για καινουργιες... Φανταζομαι θα ειναι γενικο το κακο τωρα με το mining. Ελπιζω οι αλλοι να τις καθαρισουν πρωτα αφου δουνε το thread. 2
triplex1 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 4 λεπτά πριν, Giorgos85thess είπε Γιατι οι μονοι ειναι? Ξερω ηδη 2 "μικρα" μαγαζια που εχουν μεσα τα rigs και μετα θα τις πουλησουν για καινουργιες... Φανταζομαι θα ειναι γενικο το κακο τωρα με το mining. Ελπιζω οι αλλοι να τις καθαρισουν πρωτα αφου δουνε το thread. Αμα ξερεις τους δινεις , αλλιως να'χαμε να λεγαμε εδω μεσα 4 1
XristosQts Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, Giorgos85thess είπε Γιατι οι μονοι ειναι? Ξερω ηδη 2 "μικρα" μαγαζια που εχουν μεσα τα rigs και μετα θα τις πουλησουν για καινουργιες... Φανταζομαι θα ειναι γενικο το κακο τωρα με το mining. Ελπιζω οι αλλοι να τις καθαρισουν πρωτα αφου δουνε το thread. Και να την καθαρίσεις πάλι φαίνονται ότι δεν είναι καινούριες. Πχ το bios του φίλου που αντί να είναι στο Performance ήταν στο silent @xtatty Η σακούλα σε τι κατάσταση ήταν? Ήταν ανοιγμένη και την είχαν ξανά κολλήσει προσεκτικά ή σφραγισμένη? Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2022 από XristosQts
xtatty Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, XristosQts είπε @xtatty Η σακούλα σε τι κατάσταση ήταν? Ήταν ανοιγμένη και την είχαν ξανά κολλήσει προσεκτικά ή σφραγισμένη? Και στις 2 η σακούλα ήταν τσαλακωμένη αρκετά και το αυτοκόλλητο δεν κολλούσε καλά! Στην 1η μάλιστα ήταν και τρύπια στο σημείο που είναι το bracket της κάρτας. Δες την εικόνα από την 1η κάρτα... Αφού δεν είχα μπει καν στον κόπο να τις καθαρίσουν, σιγά μην τους ενδιέφερε να τις σφραγίσουν σωστά! Αυτή την εικόνα αντίκρισα όταν άνοιξα την 1η κάρτα! Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2022 από xtatty 5
XristosQts Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 3 λεπτά πριν, xtatty είπε Αυτή την εικόνα αντίκρισα όταν άνοιξα την 1η κάρτα! 😱 Κρίμα να μην έχουμε έναν gamers nexus στην Ελλάδα... Θα γινόταν καλό video 5
Apollonian Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Πλαίσιο.. η Newegg της Ελλάδας.. εκεί καταντήσανε. Είναι μεγάλη ντροπή να γίνονται τέτοια πράγματα από επιχειρήσεις που χτίσανε όνομα. 3
nikos1982 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2022 εχω την εντυπωση πριν πολλα χρονια ειχε ξαναγινει κατι τετοιο με το πλαισιο.το ειχα διαβαση παλη εδω στο ινσομνια.αλλα δεν θυμαμει ποσο παλια ηταν. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα