Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, tilaverboy said:

200 άλογα και τετρακίνηση 4motion κολλητός του μάστορα και του βενζινά. Κομπρέσορα στις χαμηλές μέχρι τις 2400 και 2500 άνοιγε το Τούρμπο. Τι να σας πω. Πουλήθηκε και ηρεμήσαμε. Ροπή ασύλληπτη. Προβλήματα άπειρα. Κατανάλωση τεράστια.

Αν ήταν το διλιτρο είχε μόνο turbo. 

Τα 200 άλογα δεν λένε κάτι εφόσον πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. 

Αν μιλάς για ταξίδι μέχρι 120χλμ/ώρα τα 14-15λ είναι υπερβολική κατανάλωση. 

1 hour ago, tilaverboy said:

Ένα δίλιτρο αμάξι έχει τουλάχιστον 17αρες ζάντες. Ένα καλό ελαστικό και όχι kormoran η τιμή του ξεκινάει το λιγότερο από 180x4 = 720

Ανάλογα τη διάσταση πάντα βέβαια αλλά όχι. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα έχουν τόσο. 

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αν ήταν το διλιτρο είχε μόνο turbo. 

Τα 200 άλογα δεν λένε κάτι εφόσον πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. 

Αν μιλάς για ταξίδι μέχρι 120χλμ/ώρα τα 14-15λ είναι υπερβολική κατανάλωση. 

Ανάλογα τη διάσταση πάντα βέβαια αλλά όχι. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα έχουν τόσο. 

Εντάξει άμα βάλεις και πας με λινά ή μεταχειρισμένα βρίσκεις και με 60 ευρώ. Το θέμα είναι αν έχεις ασφάλεια και αν είσαι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους οδηγούς.

 

16 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αν ήταν το διλιτρο είχε μόνο turbo. 

Τα 200 άλογα δεν λένε κάτι εφόσον πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. 

Αν μιλάς για ταξίδι μέχρι 120χλμ/ώρα τα 14-15λ είναι υπερβολική κατανάλωση. 

Ανάλογα τη διάσταση πάντα βέβαια αλλά όχι. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα έχουν τόσο. 

Το μοντέλο του 08 είχε κομπρεσορα. Μετά από 2 χρόνια αν δεν κάνω λάθος καταργήθηκε. Στα ελαστικά τώρα 235 τα ελαστικά έβγαιναν 800 ευρώ. Τώρα αν πας σε μάπα ελαστικό άντε να βρεις και με 600. Κάτω από 600 πιστεύω ή δεν θα βρεις ή θα πας σε μεταχειρισμένο.

Δημοσ.
35 minutes ago, tilaverboy said:

Εντάξει άμα βάλεις και πας με λινά ή μεταχειρισμένα βρίσκεις και με 60 ευρώ. Το θέμα είναι αν έχεις ασφάλεια και αν είσαι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους οδηγούς.

 

Το μοντέλο του 08 είχε κομπρεσορα. Μετά από 2 χρόνια αν δεν κάνω λάθος καταργήθηκε. Στα ελαστικά τώρα 235 τα ελαστικά έβγαιναν 800 ευρώ. Τώρα αν πας σε μάπα ελαστικό άντε να βρεις και με 600. Κάτω από 600 πιστεύω ή δεν θα βρεις ή θα πας σε μεταχειρισμένο.

Δεν μιλάω ούτε για λινά ούτε για μεταχειρισμένα. 

Ανάλογα τη διάσταση μια χαρά λάστιχα βρίσκεις χωρίς να δώσεις 700+€. Δεν έχουν όλα τα 17αρια πάνω από 700€. 

Ο δίλιτρος που έβγαζε η VW εκείνη την περίοδο είχε μόνο turbo. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Ένα δίλιτρο αμάξι έχει τουλάχιστον 17αρες ζάντες.

 Θυμάμαι την clk430, V8, 280 αλογα, 4.300 κυβικα έβγαινε με 16αρες, τα 55αρια amg με 17αρες. 

Βέβαια μετα όλοι έβαζαν 18αρες,19αρες,κυρίως στα 430,Γερμανία αυτά. Τα amg,τα γνήσια, δεν τα πείραζαν. 

Ανάλογα το αμάξι και το σκάφος. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Πιστεύετε ότι το αέριο δεν θα ανεβεί;

φτου-φτου-φτου-φτου κουνήσου , ουουουουουυο 666 ,ουουουουυουουο 😁

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, calibri said:

Πάρτο με κλειστά μάτια. Δίνεις πρακτικά 600 ευρώ και "αγόρασες" αμάξι. οκ στην κατανάλωση θα δεις διαφορά σε σχέση με το τι έχεις τώρα αλλά αν δεν κάνεις την μέρα 30-40-50km και δεν έχεις μεγάλο οικονομικό θέμα νομίζω δεν θα σου κάνει μεγάλη διαφορά. Επίσης άμα το τσεκάρεις στο car το αμάξι το πουλάνε γύρω στα 4-5k οπότε αν και όποτε θες βάλε να το δώσεις 2.5-3k να σου φύγει και έβγαλες κιόλας.

Το αυτό. Στη χειρότερη αν δε σου βγει το δίνεις όσο όσο. Πολύ ωραίο πάντως το λεξους, ένα από τα όνειρα των προτέρων ετών. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιοτικα  αυτοκινητα.

Καποια  στιγμη   μπηκα  στο  350   και  στο   is-f  και   επαθα   πολιτισμικο   σοκ!

Το  δευτερο   ηταν  σαν  Μ5  στον  δρομο  αλλα   αρκετα  πιο   μαλακο  και  ανετο.

Δημοσ.
Στις 4/3/2022 στις 3:01 ΜΜ, paylidis είπε

Παντοτε υπαρχει η εναλλακτικη να δωσει 5-6-7 κατοσταρικα και να βαλει υγραεριο, σε τοσο παλιο μπαινουν ιδιαιτερα απλα και οικονομικά συστήματα ...

εμενα μια φορα αν μου το χαριζαν θα το επαιρνα και θα περιμενα μια δεκαετια να βγαλω πινακιδες αντικας :P 

Αυτο ακριβως σκεφτηκα κι εγω.

Αν του το χαρισουν το κραταει σε παρκινγκ , και το βγαζει φιλπα οποτε μπορεσει.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/3/2022 στις 5:48 ΜΜ, tilaverboy είπε

 Ένα δίλιτρο αμάξι έχει τουλάχιστον 17αρες ζάντες. Ένα καλό ελαστικό και όχι kormoran η τιμή του ξεκινάει το λιγότερο από 180x4 = 720 . Φτάνουμε σε επίπεδο να μην επιβιώνουμε εμείς αλλά να επιβιώνουμε ένα αμάξι.

Honda CR-V, 2.000 cc του 2007. Το αγόρασα το 2018. Μετάβαση από Toyota Yaris 1.300 cc του 2005. Μέση κατανάλωση Yaris 6,27 l/100km έναντι 9,44  l/100km. Τέλη στα 690 ευρώ. Τα ελαστικά 225/65R17 102H ContinentalContiCrossContact LX II, το 2018, η αγορά κόστισαν 515 ευρώ. Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα (ασφάλεια, τέλη, ελαστικά και φυσικά η κατά 50% παραπάνω κατανάλωση); Σαφώς και ναι για εμένα. Άλλη η ποιότητα του εσωτερικού, η ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Ο καθένας τα βάζει κάτω και κοιτάζει αν τα σηκώνει η τσέπη του.

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον μπορείς να το συντηρείς το παίρνεις με κλειστά μάτια. Μια λεπτομέρεια που μπορεί να γίνει χοντρή είναι το γεγονός ότι είναι αυτόματο. Το tiptronic της toyota/lexus είναι αξιόπιστο εφόσον κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές υγρού στο σασμάν κάθε περίπου 50-60Κ χιλιόμετρα. Αν στο αμάξι δεν έγινε ποτέ τέτοιο σέρβις ετοιμάσου για να βάλεις το χέρι πολύ βαθειά στην τσέπη για εργασία που παίρνει ένα 400αρι στην καλύτερη ως και 1500-2000 για αντικατάσταση κιβωτίου με άλλο μεταχειρισμένο αλλά λειτουργικό. Παθών και μαθων εδώ πέρα. 

Από άποψη κατανάλωσης να περιμένεις περίπου στα 6.5 λίτρα σε εθνική οδό με ταχύτητα σταθερή 120 χιλιόμετρα και σε πόλη μέσα με σταμάτα ξεκίνα γύρω στα 12 λίτρα. Δεν είναι το πιο οικονομικό που υπάρχει αλλά δεν είναι απαγορευτικό. 

Κατά τα άλλα ως αμάξι είναι απείρως καλύτερο και ποιοτικότερο από οποιονδήποτε κουβά εκεί έξω. Είναι αυτό που λένε αμάξι από σοβαρούς μηχανικούς και όχι αμάξι της γραμμής. Κόστος χρήσης γενικότερα είναι ελαφρώς αυξημένο καθώς θα χρειαστείς ορισμένα έξτρα για τα φρένα και δίσκους όπως επίσης και είναι υποχρεωτικό το καλό και επώνυμο ελαστικό στις διαστάσεις του κατασκευαστή, μην πας σε φθηνό λάστιχο. 

Λειτουργία κινητήρα και κιβωτίου είναι μεταξένια. Εξακυλινδρος σε σειρά και είναι απίστευτα αξιόπιστος χωρίς να καίει λάδια και λειτουργεί υποδείγματα, το ίδιο και το κιβώτιο. Πατάει καλά και σου δίνει σιγουριά ενώ είναι και πολύ δυνατό αμάξι αποστάσεων. Φυσικά σωστή συντήρηση, είναι το μυστικό τους και δεν παθαίνουν τίποτε. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 4/3/2022 στις 5:48 ΜΜ, tilaverboy είπε

Απλά αντιλαμβάνεται κανείς πως εξελίχθηκαν οι κινητήρες, αν το1.4 tsi είχε 13-14 παρατηρεί κανείς το 1.5 της σήμερα vw(είναι και 100 κυβικά παραπάνω από το προηγούμενο) που προσωπικά το θεωρώ διαμάντι, να καίει μέσο όρο 7.5 . Πράγμα που σημαίνει ότι υπήρξε εξέλιξη στους κινητήρες. Θεωρώ άσκοπο να πάει να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο 2.0 και μάλιστα παλιάς τεχνολογίας. Προσωπικά θα επέλεγα ανάλογα με την καθημερινότητα μου. Για τις μετακινήσεις στο κέντρο κάτι μικρό να μην καίει τίποτα και για μεγαλύτερες αποστάσεις κάτι μεγαλύτερο που να μην είναι υπερβολή. Μέσα σε όλα αυτά μπαίνει και η παράμετρος σέρβις κόστος σέρβις ελαστικά ζάντες και τα λοιπά. Ένα δίλιτρο αμάξι έχει τουλάχιστον 17αρες ζάντες. Ένα καλό ελαστικό και όχι kormoran η τιμή του ξεκινάει το λιγότερο από 180x4 = 720 . Φτάνουμε σε επίπεδο να μην επιβιώνουμε εμείς αλλά να επιβιώνουμε ένα αμάξι.

Δεν ισχύει για το λάστιχο αυτό που λες, εκτός και αν έχεις κανα εξωπραγματικό προφίλ.

225/45/17 michelin pilot sport 5 που έβαλα πέρσι η 2αδα βγήκε 190 γιούρια.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, piiii είπε

Δεν ισχύει για το λάστιχο αυτό που λες, εκτός και αν έχεις κανα εξωπραγματικό προφίλ.

225/45/17 michelin pilot sport 5 που έβαλα πέρσι η 2αδα βγήκε 190 γιούρια.

235/55/17 έβγαινε 800 η τετραδα

Δημοσ.
Στις 4/3/2022 στις 7:47 ΜΜ, tilaverboy είπε

Εντάξει άμα βάλεις και πας με λινά ή μεταχειρισμένα βρίσκεις και με 60 ευρώ. Το θέμα είναι αν έχεις ασφάλεια και αν είσαι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους οδηγούς.

 

Το μοντέλο του 08 είχε κομπρεσορα. Μετά από 2 χρόνια αν δεν κάνω λάθος καταργήθηκε. Στα ελαστικά τώρα 235 τα ελαστικά έβγαιναν 800 ευρώ. Τώρα αν πας σε μάπα ελαστικό άντε να βρεις και με 600. Κάτω από 600 πιστεύω ή δεν θα βρεις ή θα πας σε μεταχειρισμένο.

225-45-17 έβαλα Michelin Pilot Sport 4 το 2020 με 400 ευρώ και ήταν τα ακριβότερα της κατηγορίας του.

τα Good Year είχαν 370 ως εναλλακτική.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...