Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο άνθρωπος έγραψε ότι χειροτέρεψε η κατάσταση 850ml / 1000 χλμ.

Το 500 ml / 1000 χλμ πάντως το έχω συναντήσει πολύ συχνά σε Yaris / Auris 1.33, Opel με κινητήρα Χ,Ζ16ΧΕ και άλλα. Ναι είναι μεγάλη κατανάλωση αλλά μην σας φαίνεται απίστευτο - τρελό. Υπάρχει δίπλα σας στον δρόμο και μπορεί να μην το βλέπετε 😜

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.
22 ώρες πριν, JcW06 είπε

Καθε πόσα χιλιομετρα συμπληρώνετε λαδι?

Καλώς όρισες στον χώρο της τσαγιέρα. Ιδιοκτήτης Cooper S 2013. Κάθε βδομάδα ειδοποίηση για έλεγχο και ανά 5000Κ βάζω ελάχιστο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε ασε τα διαφορα ειδικα λαδια κτλ και πηγαινε το σε μαστορα να το δει. Κατα πασα πιθανοτητα θα πρεπει να ανοιχτει το μοτερ και να αλλαχθουν ή τα ελατηρια πιστονιου ή τσιμουχακια βαλβιδων. 

Απο τα λιγα που γνωριζω , εμενα μου φενεται πως πας για αλλαγη ελατηριων.

 

Επεξ/σία από AmixReckless
  • Like 2
Δημοσ.
22 ώρες πριν, liakinen είπε

Αυτοκίνητο που καίει λάδι πρέπει να αλλάζει λάδι συχνότερα από κάθε άλλο. 4000χλμ - 5000χλμ είναι μία καλή βάση. Μένουμε στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής και δεν βάζουμε πιο χοντρό. Μπορούμε να παίξουμε με τις μάρκες όμως και ίσως βρούμε κάποιο που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση. 

Το μεγαλύτερο λάθος είναι να μπούμε στην λογική ότι αφού συμπληρώνω φρέσκο κάθε τόσο δεν χρειάζεται να κάνω αλλαγή. 

Σε 10w40 Valvoline κόκκινα και Motul 6100 αποδεδειγμένα περιορίζουν την κατανάλωση. 

Επιβεβαιωνω για τα κοκκινα Valvoline maxlife σε Getz που τσιμπαγε 1 λιτρακι στα 2000 χλμ.. τωρα καιει το μισο και ουτε.. Τα motul 6100 τα εβαλα 1η φορα στο δικο μου γιατι δεν εβρισκα liqui moly super leichtlauf που εβαζα. Καθε 7000 που εκανα αλλαγη στα liqui, ηθελα κανενα 300ρι ml περιπου.. για να δουμε τωρα και τα 6100! 

Επισης στο ψαξε για τα valvoline, 2 διαφορετικοι τελειως μεταξυ τους ανθρωποι-μηχανικοι μου προτειναν τα fuchs. Αν δουμε οτι αλλαζει κατι με τα valvoline, τα δοκιμαζουμε και αυτα!

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν αγοράζετε ρημάδια αυτοκίνητα(από τους προηγούμενος ιδιοκτήτες) και τα πάτε σε συνεργεία που δεν είναι αξιόπιστα μην περιμένετε να γίνει το αυτοκίνητο αξιόπιστο...

Είναι ιδιότροπα δεν λέω όπως και πολλές άλλες μάρκες / μοντέλα. Σωστό συνεργείο, σωστή τσέπη στις επισκευές που θα χρειαστεί και τέλος τα προβλήματα.

Δείτε αν χάνετε λάδια για αρχή στην ποδιά ή αν δεν έχει ποδιά βάλτε χαρτόνι από κάτω όσο είναι παρκαρισμένο και μετά κάντε πειράματα με λάδια κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Klausx είπε

Όταν αγοράζετε ρημάδια αυτοκίνητα(από τους προηγούμενος ιδιοκτήτες) και τα πάτε σε συνεργεία που δεν είναι αξιόπιστα μην περιμένετε να γίνει το αυτοκίνητο αξιόπιστο...

Είναι ιδιότροπα δεν λέω όπως και πολλές άλλες μάρκες / μοντέλα. Σωστό συνεργείο, σωστή τσέπη στις επισκευές που θα χρειαστεί και τέλος τα προβλήματα.

Δείτε αν χάνετε λάδια για αρχή στην ποδιά ή αν δεν έχει ποδιά βάλτε χαρτόνι από κάτω όσο είναι παρκαρισμένο και μετά κάντε πειράματα με λάδια κτλ.

Επειδή συμφωνώ μαζί σου (αλλά το είχα το αμάξι απο πρώτο χέρι) το μίνι είναι προβληματικό. Τα νέα δεν έχουν βγάλει πολλά θέματα (ακόμα). 
 

Κεφαλή ανακατασκευή , ιμάντας χρονισμού, δίσκο πλατό στο αμάξι μια κολλημένη οροφή και σπασμένο παμπριζ (από μέσα), σπασμένους ηλιοθραυστες, σκασμένο μπογιά παρόλο που είναι σε γκαράζ, ξεθάμπωμα των φαναριών και μετά από το 60% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου σε συνεργεία (αντιπροσωπεία και μη) μπορώ να πω ότι είναι καλά για τους τελευταίους 6 μήνες.
 

Δεν θα πρότεινα σε κανένα να αγοράσει R56 μετά από όσα έχω περάσει εγώ. Αλλά το αμάξι το αγαπώ και είμαι σίγουρος ότι δύσκολα θα το άλλαζα. Γιατί; Για εμένα είναι ένα νόμιμο καρτ του δρόμου. Όταν οδήγησα της τρίτης γενιάς το έχασε αυτό. 
 

τα λάδια είναι το λιγότερο αρκεί να βρεις που είναι η διαρροή. Μπορεί να είσαι τυχερός μπορεί και όχι. Το R53 ήταν μοτέρ της Ρόβερ που είναι πιο αξιόπιστο.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Επειδή συμφωνώ μαζί σου (αλλά το είχα το αμάξι απο πρώτο χέρι) το μίνι είναι προβληματικό. Τα νέα δεν έχουν βγάλει πολλά θέματα (ακόμα). 
 

Κεφαλή ανακατασκευή , ιμάντας χρονισμού, δίσκο πλατό στο αμάξι μια κολλημένη οροφή και σπασμένο παμπριζ (από μέσα), σπασμένους ηλιοθραυστες, σκασμένο μπογιά παρόλο που είναι σε γκαράζ, ξεθάμπωμα των φαναριών και μετά από το 60% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου σε συνεργεία (αντιπροσωπεία και μη) μπορώ να πω ότι είναι καλά για τους τελευταίους 6 μήνες.
 

Δεν θα πρότεινα σε κανένα να αγοράσει R56 μετά από όσα έχω περάσει εγώ. Αλλά το αμάξι το αγαπώ και είμαι σίγουρος ότι δύσκολα θα το άλλαζα. Γιατί; Για εμένα είναι ένα νόμιμο καρτ του δρόμου. Όταν οδήγησα της τρίτης γενιάς το έχασε αυτό. 
 

τα λάδια είναι το λιγότερο αρκεί να βρεις που είναι η διαρροή. Μπορεί να είσαι τυχερός μπορεί και όχι. Το R53 ήταν μοτέρ της Ρόβερ που είναι πιο αξιόπιστο.

Το καταλαβαίνω και εγώ σαν 1ος ιδιοκτήτης μέχρι να το μάθω πλήρωσα πολλά και σε λάθος συνεργεία που σου άλλαζαν μία φλάντζα και μετά από μερικά χρόνια άλλαζες μηχανή από τα λάθη τους.

 Αρκετά αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας βγάζουν πρόβλημα στην φλάντζα αφού έχουν βάλει την 1η σκάλα βεντιλατερ να ξεκινάει στους 105 βαθμούς κάτι που για την Ελλάδα είναι απαράδεκτο, φυσικά χωρίς ηχητικά αλαρμ απλά με ένα θερμόμετρο καρφωμένο στους 90 στο καντράν που έχει μεγάλη καθυστέρηση και όταν ανεβάσει θερμοκρασία από κάποια βλάβη είναι πλέον αργά.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Klausx είπε

Το καταλαβαίνω και εγώ σαν 1ος ιδιοκτήτης μέχρι να το μάθω πλήρωσα πολλά και σε λάθος συνεργεία που σου άλλαζαν μία φλάντζα και μετά από μερικά χρόνια άλλαζες μηχανή από τα λάθη τους.

 Αρκετά αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας βγάζουν πρόβλημα στην φλάντζα αφού έχουν βάλει την 1η σκάλα βεντιλατερ να ξεκινάει στους 105 βαθμούς κάτι που για την Ελλάδα είναι απαράδεκτο, φυσικά χωρίς ηχητικά αλαρμ απλά με ένα θερμόμετρο καρφωμένο στους 90 στο καντράν που έχει μεγάλη καθυστέρηση και όταν ανεβάσει θερμοκρασία από κάποια βλάβη είναι πλέον αργά.

Δεν ξέρω αν το είπες τυχαία αλλά στο δικό μου η αντιπροσωπεία μου είχε «λύσει» έτσι ένα θέμα για 800€ με το να χαμηλώσει την θερμοκρασία εκκίνησης του βεντιλατέρ σε υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες.... τρομερά αστείο και το ποσό που πλήρωσα και η «λύση» τους. 

@JcW06 ακα TS και όλοι οι Cooper fans. 
 

βλέπω ότι υπάρχει ανάλογο club 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Δεν ξέρω αν το είπες τυχαία αλλά στο δικό μου η αντιπροσωπεία μου είχε «λύσει» έτσι ένα θέμα για 800€ με το να χαμηλώσει την θερμοκρασία εκκίνησης του βεντιλατέρ σε υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες.... τρομερά αστείο και το ποσό που πλήρωσα και η «λύση» τους. 

Αυτό λέγεται καθαρό κλέψιμο απορώ πως δικαιολόγησαν τα 800 ευρώ μόνο με ρύθμιση εγκεφάλου.

Υπάρχει γκρουπ πάντως https://www.facebook.com/groups/2241955093 για τα mini και για όλες τις μάρκες που αν ρωτήσεις για συνεργείο στην περιοχή σου θα προτείνουν κάποιο αξιόπιστο. Εγώ να φανταστείς κάνω 40χλμ συνολικά ακόμα και για αλλαγή λαδιών με αυτά που έχω δει στα τόσα χρόνια να γίνονται.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Klausx είπε

Αυτό λέγεται καθαρό κλέψιμο απορώ πως δικαιολόγησαν τα 800 ευρώ μόνο με ρύθμιση εγκεφάλου.

Υπάρχει γκρουπ πάντως https://www.facebook.com/groups/2241955093 για τα mini και για όλες τις μάρκες που αν ρωτήσεις για συνεργείο στην περιοχή σου θα προτείνουν κάποιο αξιόπιστο. Εγώ να φανταστείς κάνω 40χλμ συνολικά ακόμα και για αλλαγή λαδιών με αυτά που έχω δει στα τόσα χρόνια να γίνονται.

Σημειώθηκε. Κρίμα που δεν έχω Facebook. Μπήκα στο club για να έχουμε μια κοινή βάση οι insomnia people τουλάχιστον. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/3/2022 στις 10:56 ΜΜ, JcW06 είπε

καλα εννοειται οτι συμπληρωνω συμφωνα με τον δειχτη λαδιου!

στα 1000χλμ απο το μαξ εχει φτασει λιγο πανω απ το μιν.

     Να πω πως δεν πρόκειται για κάτι μοναδικό αρχικά , επίσης πως αν κατάλαβα καλά το αυτοκίνητο έχει τουρμπίνα κι' αν είναι έτσι οι απαιτήσεις σε λάδι ποιότητας είναι αυξημένες .

   Επίσης να προτείνω , να διευκρινιστεί πριν οτιδήποτε άλλο , αν το καίει η το καταναλώνει ( μία τυπική κατανάλωση η οποία αναφέρεται άλλωστε είναι δικαιολογημένη ) η υπάρχουν άλλα ζητήματα . Ένας τυπικός οπτικός έλεγχος από κάτω θα δείξει αν υπάρχουν τυχόν διαρροές κι' αυτό με την σειρά του θα οδηγήσει σε κινήσεις είτε επισκευής είτε άλλων σκέψεων .

  Λάδι είναι καλό να μείνει στην πρόταση του κατασκευαστή , μάρκα και ιξώδες και να μην πάτε σε πειραματισμούς .

  Αν , λέω αν έχει τίποτε υδραυλικές βαλβίδες , κάτι που δεν γνωρίζω για το αυτοκίνητο , είναι πολλές φορές υπαίτιες για τέτοια θέματα . 

  Μέχρι την όποια απόφαση , καλό είναι να δουλεύει στην σωστή στάθμη , οπότε και επιβάλλονται συχνότεροι έλεγχοι , μάλλον σε επίπεδο εβδομάδας .

  Αν είναι θέμα κατανάλωσης , αυτή εμφανίζεται με διαφορετικό ρυθμό , μπορεί να κάνεις 1.000 χλμ και να μην κατέβει η στάθμη . 

  

  

  

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ.
4 ώρες πριν, babisskg είπε

Λάδι είναι καλό να μείνει στην πρόταση του κατασκευαστή , μάρκα και ιξώδες και να μην πάτε σε πειραματισμούς .

  

  

  

  

Μάρκα και βέβαια μπορεί να αλλάξει μην λέμε υπερβολές. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Μάρκα και βέβαια μπορεί να αλλάξει μην λέμε υπερβολές. 

+1 ,η τεχνολογία προχωράει.

Ασε που οι εταιρίες αυτοκινήτων προωθουν τις εταιρίες με τις οποίες έχουν συνάψει συμφωνίες.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμενα αυτο που μου αρεσει ειναι που ολοι κοροϊδεύουν το vw, που σημειωτέον δεν καίνε λαδι, και τελικά ολα τα αλλα ειναι λαδιερες του θανατά😂😂😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...