Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Μεσαίο φορμά, δεν μπήκε σωστά το φιλμ στο καρούλι και κόλλησε, οι τελευταίες 4 πόζες βγήκαν καλά.
Ευτυχώς ήταν κάτι δοκιμαστικές λήψεις με μία lubitel 166 που έχει πέσει στα χέρια μου και ήθελα να δω σε τι κατάσταση είναι η μηχανή.

 

Α, ήταν κλασσική περίπτωση "σάντουιτς", το έχω πάθει κάτι λιγες φορές. 😁

On a similar note, πριν κάτι χρόνια είχα αποφασίσει να πειράξω τα αρνητικά μου με χλωρίνη, για να δω τι θα βγει. Δεν είναι ακριβώς "αστοχία υλικού" αλλά είναι σίγουρα "όχι πολύ πετυχημένη σκεψη". (η πρώτη είναι απλά χύμα χλωρίνη, στη δεύτερη έχω βάλει χέρι (με γάντι), η τρίτη είναι με πινελάκι)

12_104-13_thmarkou_1200.jpg.bb2ec0aa609937c15e92a7171ab71f28.jpg12_104-17_thmarkou_1200.jpg.dee2b80c33208ecec72dadcbbec02cbf.jpg12_104-11_thmarkou_1200.jpg.47fd0e17234deaae227095232578d206.jpg

  • Like 3
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, thodorisarch είπε

On a similar note, πριν κάτι χρόνια είχα αποφασίσει να πειράξω τα αρνητικά μου με χλωρίνη, για να δω τι θα βγει. Δεν είναι ακριβώς "αστοχία υλικού" αλλά είναι σίγουρα "όχι πολύ πετυχημένη σκεψη". (η πρώτη είναι απλά χύμα χλωρίνη, στη δεύτερη έχω βάλει χέρι (με γάντι), η τρίτη είναι με πινελάκι)

H χύμα χλωρίνη μου αρέσει περισσότερο.
10x12.5 τα αρνητικά;

Επεξ/σία από GQPhDFBI
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

H χύμα χλωρίνη μου αρέσει περισσότερο.
10x12.5 τα αρνητικά;

Όχι, αυτό είναι 6x7 μεσαίο φορμά, νομίζω Rollei 400.

Στο 10x12.5 δεν θα άντεχα να κάνω τέτοια παιχνίδια, μόνο ο χρόνος που χρειάζεται να στηθεί η κάμερα σε εξωτερικό location μου καθιστά απαγορευτική την καταστροφή των αρνητικών.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Από όλα τα λάθη που κάνω κατά το καδράρισμα αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι το κόψιμο των ποδιών. Όχι να είναι από τη μέση και κάτω γιατί συνήθως δεν είναι πρόβλημα. Μιλάω για πατούσες που κάνουν και τον λιγότερο ψυχαναγκαστικό να σιχτηρίζει. Οκ δεν είναι αστοχία υλικού αλλά παραμένει αστοχία (εκτός αν ρίξω το φταίξιμο στους κατασκευαστές που δεν έχουν σχετική ειδοποίηση όπως με καμένα highlights ξέρω γω). Ασχέτως του αν είναι καλή ή όχι η εικόνα. π.χ. 

 

1168201884_DSCF45461.jpg.b46387fc0ebd322dac6fed077052f98d.jpg

 

 

IMG_20220418_193950_815.jpg.a1de94a42af962a99dd8f946d1811e0d.jpg

 

 

DSCF1818.jpg.fa46c4c9660d606c0cf18af0726eaf17.jpg

  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, pifilos είπε

Από όλα τα λάθη που κάνω κατά το καδράρισμα αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι το κόψιμο των ποδιών. Όχι να είναι από τη μέση και κάτω γιατί συνήθως δεν είναι πρόβλημα. Μιλάω για πατούσες που κάνουν και τον λιγότερο ψυχαναγκαστικό να σιχτηρίζει. Οκ δεν είναι αστοχία υλικού αλλά παραμένει αστοχία (εκτός αν ρίξω το φταίξιμο στους κατασκευαστές που δεν έχουν σχετική ειδοποίηση όπως με καμένα highlights ξέρω γω). Ασχέτως του αν είναι καλή ή όχι η εικόνα. π.χ. 

 

1168201884_DSCF45461.jpg.b46387fc0ebd322dac6fed077052f98d.jpg

 

 

IMG_20220418_193950_815.jpg.a1de94a42af962a99dd8f946d1811e0d.jpg

 

 

DSCF1818.jpg.fa46c4c9660d606c0cf18af0726eaf17.jpg

      Ναι ......... πριν πάω πιο πέρα να κάνω μία απλή ερώτηση ......... θα έλεγες για σένα πως είσαι ας πούμε γενικά ....... βιαστικός ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, babisskg είπε

      Ναι ......... πριν πάω πιο πέρα να κάνω μία απλή ερώτηση ......... θα έλεγες για σένα πως είσαι ας πούμε γενικά ....... βιαστικός ?

Στον δρόμο είμαι συνήθως ναι. Δε συμβαίνει συχνά το παραπάνω απλώς πιο συχνά από όσο θα έπρεπε. 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, pifilos είπε

Στον δρόμο είμαι συνήθως ναι. Δε συμβαίνει συχνά το παραπάνω απλώς πιο συχνά από όσο θα έπρεπε. 

     Ευχαριστώ ........ φαίνεται η αν προτιμάτε να το θέσω λίγο διαφορετικά , πριν φτάσει κανείς σε τεχνικά κλπ , πως οι λήψεις έγιναν λίγο πιεσμένες είτε για να μην χαθεί η λήψη ( ευκαιρία ) είτε από πάγια συνήθεια και εννοείται πως είναι παρακινδυνευμένη η εκτίμηση .

    Αν όντως έγινε έτσι , θα πρότεινα την τακτική που ακούει στο εξής , να μείνει κάποιος σε ένα σημείο χωρίς να κινείται , όχι περπατάω δλδ κι' ότι προκύψει αλλά διαλέγω ένα σημείο το οποίο έχει κάποια χαρακτηριστικά με ενδιαφέρον σαν κάδρο , στηνομαι και περιμένω πλέον να συμπληρωθεί το κάδρο και με πρόσθετα στοιχεία , άνθρωποι κλπ . Γνωρίζω πως είναι αργή η μέθοδος , όμως επίσης γνωρίζω πως αποδίδει . 

   

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Ευχαριστώ ........ φαίνεται η αν προτιμάτε να το θέσω λίγο διαφορετικά , πριν φτάσει κανείς σε τεχνικά κλπ , πως οι λήψεις έγιναν λίγο πιεσμένες είτε για να μην χαθεί η λήψη ( ευκαιρία ) είτε από πάγια συνήθεια και εννοείται πως είναι παρακινδυνευμένη η εκτίμηση .

    Αν όντως έγινε έτσι , θα πρότεινα την τακτική που ακούει στο εξής , να μείνει κάποιος σε ένα σημείο χωρίς να κινείται , όχι περπατάω δλδ κι' ότι προκύψει αλλά διαλέγω ένα σημείο το οποίο έχει κάποια χαρακτηριστικά με ενδιαφέρον σαν κάδρο , στηνομαι και περιμένω πλέον να συμπληρωθεί το κάδρο και με πρόσθετα στοιχεία , άνθρωποι κλπ . Γνωρίζω πως είναι αργή η μέθοδος , όμως επίσης γνωρίζω πως αποδίδει . 

   

Ναι βέβαια το κάνω και αυτό αναλογως τις συνθήκες. Στις παραπάνω που η τοποθεσία δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο ήταν καθαρά θέμα κυνηγιού του "θύματος" που όμως δεν έκατσε. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Ευχαριστώ ........ φαίνεται η αν προτιμάτε να το θέσω λίγο διαφορετικά , πριν φτάσει κανείς σε τεχνικά κλπ , πως οι λήψεις έγιναν λίγο πιεσμένες είτε για να μην χαθεί η λήψη ( ευκαιρία ) είτε από πάγια συνήθεια και εννοείται πως είναι παρακινδυνευμένη η εκτίμηση .

    Αν όντως έγινε έτσι , θα πρότεινα την τακτική που ακούει στο εξής , να μείνει κάποιος σε ένα σημείο χωρίς να κινείται , όχι περπατάω δλδ κι' ότι προκύψει αλλά διαλέγω ένα σημείο το οποίο έχει κάποια χαρακτηριστικά με ενδιαφέρον σαν κάδρο , στηνομαι και περιμένω πλέον να συμπληρωθεί το κάδρο και με πρόσθετα στοιχεία , άνθρωποι κλπ . Γνωρίζω πως είναι αργή η μέθοδος , όμως επίσης γνωρίζω πως αποδίδει . 

   

    Φυσικά δεν πρέπει να το δεί κανείς προσωποποιημένα , αλλά περισσότερο σαν συζήτηση γύρω από το θέμα . Οι λήψεις πιο πάνω σε μένα έδωσαν την εντύπωση του " βιαστικού " όσον αφορά την κίνηση γύρω από την λήψη . Φαίνεται περισσότερο στην εικόνα με τους τηλεφωνικούς θαλάμους , όπου κάποιος βρίσκεται αρκετά μακριά , δεν έχει δεί το κάδρο αν προσφέρει άλλες γωνίες , ενώ προσπαθεί να βρει το αποτέλεσμα με την χρήση του φακού και τις δυνατότητες που μπορεί να παρέχει εκείνη την στιγμή σε ζουμ ίσως κλπ . Ένας από τους λόγους που δεν θέλω να χρησιμοποιώ τον όρο street photography , τον οποίο θεωρώ πολύ κλισέ . Στην ουσία πρόκειται για στατική λήψη , η οποία μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ δυνατό αν γίνει μία τυπική μελέτη του χώρου , του φωτισμού , της ώρας και άλλων . Οτιδήποτε πάνω στον δρόμο σε καθημερινή βάση θα μπορούσε άνετα να κουβαλάει μία ταμπέλα ( τις οποίες δεν μπορώ γενικά από πεποίθηση ) του είδους street photography , αλλιώς θα έπρεπε να μιλάμε για lake photography , beach photography ........ 

  Η στιγμιαία λήψη , ένας όρος που θα προτιμούσα ξεκάθαρα , είναι κάτι σαν hit and miss , όπου θα έπρεπε να τραβάει κανείς σε full frame speed και να διαλέγει αργότερα κάποιες λήψεις . 

2 λεπτά πριν, pifilos είπε

Ναι βέβαια το κάνω και αυτό αναλογως τις συνθήκες. Στις παραπάνω που η τοποθεσία δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο ήταν καθαρά θέμα κυνηγιού του "θύματος" που όμως δεν έκατσε. 

     Κι' ούτε πρόκειται κατά την γνώμη μου , αυτός είναι και ο λόγος που πρότεινα την μέθοδο της στάσης . Το περπατητό αφήνει πολλά πράγματα to be desired ...... να μην αναφερθώ στις ρυθμίσεις ....... 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, babisskg είπε

    Φυσικά δεν πρέπει να το δεί κανείς προσωποποιημένα , αλλά περισσότερο σαν συζήτηση γύρω από το θέμα . Οι λήψεις πιο πάνω σε μένα έδωσαν την εντύπωση του " βιαστικού " όσον αφορά την κίνηση γύρω από την λήψη . Φαίνεται περισσότερο στην εικόνα με τους τηλεφωνικούς θαλάμους , όπου κάποιος βρίσκεται αρκετά μακριά , δεν έχει δεί το κάδρο αν προσφέρει άλλες γωνίες , ενώ προσπαθεί να βρει το αποτέλεσμα με την χρήση του φακού και τις δυνατότητες που μπορεί να παρέχει εκείνη την στιγμή σε ζουμ ίσως κλπ . Ένας από τους λόγους που δεν θέλω να χρησιμοποιώ τον όρο street photography , τον οποίο θεωρώ πολύ κλισέ . Στην ουσία πρόκειται για στατική λήψη , η οποία μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ δυνατό αν γίνει μία τυπική μελέτη του χώρου , του φωτισμού , της ώρας και άλλων . Οτιδήποτε πάνω στον δρόμο σε καθημερινή βάση θα μπορούσε άνετα να κουβαλάει μία ταμπέλα ( τις οποίες δεν μπορώ γενικά από πεποίθηση ) του είδους street photography , αλλιώς θα έπρεπε να μιλάμε για lake photography , beach photography ........ 

  Η στιγμιαία λήψη , ένας όρος που θα προτιμούσα ξεκάθαρα , είναι κάτι σαν hit and miss , όπου θα έπρεπε να τραβάει κανείς σε full frame speed και να διαλέγει αργότερα κάποιες λήψεις . 

     Κι' ούτε πρόκειται κατά την γνώμη μου , αυτός είναι και ο λόγος που πρότεινα την μέθοδο της στάσης . Το περπατητό αφήνει πολλά πράγματα to be desired ...... να μην αναφερθώ στις ρυθμίσεις ....... 

Δε διαφωνώ σε κάτι από τα παραπάνω. Έτσι το βιώνω και εγώ για τη ώρα. Με τις στατικές μου (ή fishing όπως λένε και οι επαγγελματίες καθότι ρίχνεις καλάμι δηλαδή κάδρο και περιμένεις το ψάρι δηλαδή το κατάλληλο θέμα) είμαι γενικά ευχαριστημένος όσο περνάει ο καιρός. Με τις πιο περπατητες όχι τόσο και αυτό προσπαθώ να βελτιώσω καθώς συνήθως είναι και πιο ενδιαφέρουσες, όχι οι δικές μου αλλά γενικά φωτογράφων που έχω κατά νου. Σίγουρα βαράς πιο τυχαία και ελπίζεις ανεξαρτήτως επιπέδου. Τουλάχιστον αυτό λένε και οι ίδιοι. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...