Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να παίζεις game με την 4090 στην 144hz 4κ οθόνη σου και να πας να φορτίσεις και το κινητό, με αυτον τον φορτιστή, από το ίδιο πολυπριζο και να ρίχνεις ασφάλεια. 

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχι είναι ψέματα δεν το έχουν σκεφτεί θα κάνει έκρηξη..καμία μπαταρία δεν αντέχει.. ΔΕΙΑΔΩΣΤΑΙ ΤΙΝ ΑΛΙΘΙΑ

Δημοσ.
19 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Η λογική έλεγε το ίδιο και για κάποιο μοντέλο-ναυαρχίδα κορεατικής εταιρείας, αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα μας διέψευσε τότε αν θυμάσαι.

Το επιχείρημα είναι το Note 7 προ έξι ετών που δεν είχε πρόβλημα ταχυφόρτισης. 

Δημοσ.

Παντως οποία και να είναι η τάση (αλλοι λενε ετσι αλλοι αλιως) αυτη η ισχύς προϋποθέτει και ειδικό βύσμα για να ειναι ασφαλές με αυτο το αμπεραζ ή ακομα και απο σπινθήρες κλπ

Σε κανενα χρονο το βλέπω για πεταμα το τηλέφωνο

  • Sad 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, panathatube είπε

Το επιχείρημα είναι το Note 7 προ έξι ετών που δεν είχε πρόβλημα ταχυφόρτισης. 

 Όχι, το επιχείρημα είναι ότι "...αφού το λανσάρουνε, σίγουρα θα το έχουν δοκιμάσει και είναι απόλυτα ασφαλές" 🙂

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Athoz είπε

Το άρθρο γράφει "δυο κυψέλες από 5v/15A". Άρα για τον φορτιστή των 150w είναι 2*5v*15A=150W. Ο φορτιστής δίνει 15v/10A αλλά το κινητό τα μετατρέπει σε 5v 30Α. Οπότε καλά γράφτηκε από τον συμφορουμίτη 48Α στο κινητό, για τον φορτιστή των 240W που λογικά θα μοιράζονται σε 3-4 κυψέλες με 5v φόρτιση.

Δεν έχω διαβάσει την(τις) πατέντα τους αλλά υποψιάζομαι ότι η κυψέλη είναι χωρισμένη σε πολλές παράλληλες υποκυψέλες ώστε να μπορεί να δεχτεί τόσο ρέυμα. Αντί να φορτίζει μια κυψέλη στα χημικά όρια της μπαταρίας την χωρίζει σε πολλές κυψέλες και της δίνει πολλαπλάσιο ρεύμα χωρίς να την ζορίζει.

Το κινητό ναυαρχίδα που έσκαγε πριν μερικά χρόνια δεν είχε πρόβλημα με την φόρτιση ή την χημεία της μπαταρίας αλλά είχε γίνει σχεδιαστικό λάθος και δεν άφησαν 10% περιθώριο γύρω από την κυψέλη Li-Poly, η οποία σε φυσιολογικές συνθήκες διογκόνεται και αν δεν έχει χώρο πιάνει φωτιά. Άρα είναι λάθος συσχέτιση με το παρόν θέμα.

Τα έκανες τριμπ**ρδελο μέσα στο μυαλό σου. Έχεις ιδέα τι διατομές χρειάζονται ΕΝΤΟΣ του τηλεφώνου για να περάσουν τα 48 αμπέρ που λες; 10Α περνάνε στο κινητό και αυτό με ειδικό καλώδιο μιας και η συμβατική type C σύνδεση έχει όριο τα 3Α. Δε γίνεται καμία μετατροπή από κει και πέρα. Οι κυψέλες είναι τοποθετημένες σε συνδυασμούς παράλληλης και σε σειρά σύνδεσης για να επιτυγχάνεται η σωστή τάση στο κάθε κελί. Ανάλογα με το bms που συνοδεύει τη μπαταρία, τα κελιά φορτίζονται με η χωρίς ξεχωριστό έλεγχο του καθενός.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsagas_lr είπε

Τα έκανες τριμπ**ρδελο μέσα στο μυαλό σου. Έχεις ιδέα τι διατομές χρειάζονται ΕΝΤΟΣ του τηλεφώνου για να περάσουν τα 48 αμπέρ που λες; 10Α περνάνε στο κινητό και αυτό με ειδικό καλώδιο μιας και η συμβατική type C σύνδεση έχει όριο τα 3Α. Δε γίνεται καμία μετατροπή από κει και πέρα. Οι κυψέλες είναι τοποθετημένες σε συνδυασμούς παράλληλης και σε σειρά σύνδεσης για να επιτυγχάνεται η σωστή τάση στο κάθε κελί. Ανάλογα με το bms που συνοδεύει τη μπαταρία, τα κελιά φορτίζονται με η χωρίς ξεχωριστό έλεγχο του καθενός.

Εσύ τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου και δεν μιλάς και όμορφα!

Και οι δύο κυψέλες είναι παράλληλες τοποθετημένες. Ο φορτιστής "στέλνει" 7.5Α @ 20V, και λίγο πρίν την μπαταρία μετατρέπονται σε 30A στα 5V που "σπάνε" σε 15Α για κάθε κελί.

Έχεις παρατηρήσει πως κατά την ταχεία φόρτωση, ζεσταίνεται πιο πολύ το κινητό από ότι ο φόρτισης;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, manos08 είπε

Εσύ τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου και δεν μιλάς και όμορφα!

Και οι δύο κυψέλες είναι παράλληλες τοποθετημένες. Ο φορτιστής "στέλνει" 7.5Α @ 20V, και λίγο πρίν την μπαταρία μετατρέπονται σε 30A στα 5V που "σπάνε" σε 15Α για κάθε κελί.

Έχεις παρατηρήσει πως κατά την ταχεία φόρτωση, ζεσταίνεται πιο πολύ το κινητό από ότι ο φόρτισης;

Δεν υπάρχει σημείο εντός του κινητού από όπου περνάνε πάνω από 10 αμπέρ. Ξέχνα το. Η περισσότερη θερμότητα έρχεται από την ίδια τη μπαταρία κατά τη φόρτιση της

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tsagas_lr είπε

Δεν υπάρχει σημείο εντός του κινητού από όπου περνάνε πάνω από 10 αμπέρ. Ξέχνα το.

Από πού προκύπτει αυτό;😛

10 λεπτά πριν, tsagas_lr είπε

Η περισσότερη θερμότητα έρχεται από την ίδια τη μπαταρία κατά τη φόρτιση της

Είσαι σίγουρος; Στο δικό μου, πχ θερμαίνεται ένα σημείο συγκεκριμένο και όχι όλο το σώμα κατά μήκος της μπαταρίας. Και νομίζω πως όλοι πάνω κάτω την ίδια εμπειρία θα έχουν!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, manos08 είπε

Από πού προκύπτει αυτό;😛

Όλος ο κόσμος το λέει, ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Κώστας ο Γκοτζίλας, ο Πέτρος ο Μπαλτάς, ο Πεταλούδας ο Νίκος.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, MAFAKA είπε

 Όχι, το επιχείρημα είναι ότι "...αφού το λανσάρουνε, σίγουρα θα το έχουν δοκιμάσει και είναι απόλυτα ασφαλές" 🙂

Το οποιο ισχύει στο 99.9999999999 (βαλε πολλα 9αρια) των περιπτώσεων. Οποιος λεει δεν ειναι ασφαλες επειδή 1 απο τα εκατομμύρια κινητά δεν ηταν ειναι ο τρελος του χωριου και η γνώμη του θα πρέπει να μπει σε συλλογή με κρυα ανεκδοτα

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 2/3/2022 στις 5:54 ΜΜ, me00016 είπε

EVs, εσείς να τα βλέπετε αυτά, που μου θέλετε μισή ώρα για το 80% στο δρόμο και 8 ώρες φόρτιση στο wallbox του σπιτιού!!!

Power delivery και στα αμάξια άμεσα..αν δεν πάει η oppo στα αμάξια δεν σωζόμαστε..είχε ταχεία φόρτιση στο find 7  από το 13 όταν η άλλη πάλευαν με 5v1,5 A..το επόμενο μου κινητό είχε πολύ αργότερα την 3η γενιά της Qualcomm...τα ζωα μου αργά και όταν χρησιμοποιούσες το τηλέφωνο η μπαταρία φορτιζε σαν 10watt 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...