Vrisiidapap Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Είμαι μαθήτρια γ λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης και φέτος θα δώσω πανελλήνιες με στόχο ψυχολογία ή παιδαγωγικό. Ωστόσο οι επιδόσεις μου στα διαγωνίσματα είναι απογοητευτικές παρά την προσπάθεια μου.Προφανώς τα διαγωνίσματα στο φροντιστήριο είναι αρκετά πιο δύσκολα από αυτά που θα αντιμετωπίσω στις πανελλήνιες , αλλά συνεχίζω να ανησυχώ. Έχει αντιμετωπίσει κανεις κάτι αντίστοιχο ; Με τις επαναλήψεις ίσως τα πράγματα βελτιωθούν;
Skreami Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Στις 1/3/2022 στις 9:12 ΜΜ, Vrisiidapap είπε Είμαι μαθήτρια γ λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης και φέτος θα δώσω πανελλήνιες με στόχο ψυχολογία ή παιδαγωγικό. Ωστόσο οι επιδόσεις μου στα διαγωνίσματα είναι απογοητευτικές παρά την προσπάθεια μου.Προφανώς τα διαγωνίσματα στο φροντιστήριο είναι αρκετά πιο δύσκολα από αυτά που θα αντιμετωπίσω στις πανελλήνιες , αλλά συνεχίζω να ανησυχώ. Έχει αντιμετωπίσει κανεις κάτι αντίστοιχο ; Με τις επαναλήψεις ίσως τα πράγματα βελτιωθούν; Πρόσφατα έθεσα ένα παρόμοιο προβληματισμό, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στις απαντήσεις είναι αρκετα χρήσιμες
gii Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Στις 1/3/2022 στις 9:12 ΜΜ, Vrisiidapap είπε Είμαι μαθήτρια γ λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης και φέτος θα δώσω πανελλήνιες με στόχο ψυχολογία ή παιδαγωγικό. Ωστόσο οι επιδόσεις μου στα διαγωνίσματα είναι απογοητευτικές παρά την προσπάθεια μου.Προφανώς τα διαγωνίσματα στο φροντιστήριο είναι αρκετά πιο δύσκολα από αυτά που θα αντιμετωπίσω στις πανελλήνιες , αλλά συνεχίζω να ανησυχώ. Έχει αντιμετωπίσει κανεις κάτι αντίστοιχο ; Με τις επαναλήψεις ίσως τα πράγματα βελτιωθούν; μιας και ενδιαφερεσαι για παιδαγωγικο ισχυει οτι οι πινακες ξεπαγωνουν και εχουν απορροφηση οι δασκαλοι γιατι κατι τετοιο μου ελεγε μια φιλη μου που ειναι πρωτο ετος χθες και μου εκανε εντυπωση
pcmasterrace123 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 1/3/2022 στις 9:12 ΜΜ, Vrisiidapap είπε Είμαι μαθήτρια γ λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης και φέτος θα δώσω πανελλήνιες με στόχο ψυχολογία ή παιδαγωγικό. Ωστόσο οι επιδόσεις μου στα διαγωνίσματα είναι απογοητευτικές παρά την προσπάθεια μου.Προφανώς τα διαγωνίσματα στο φροντιστήριο είναι αρκετά πιο δύσκολα από αυτά που θα αντιμετωπίσω στις πανελλήνιες , αλλά συνεχίζω να ανησυχώ. Έχει αντιμετωπίσει κανεις κάτι αντίστοιχο ; Με τις επαναλήψεις ίσως τα πράγματα βελτιωθούν; Καλησπέρα ,για αρχή θα σου πρότεινα να τσεκάρεις το post μου εδώ : Όσο αφορά την επίδοση σου στα διαγωνίσματα έχω να πω το εξής Αρχικά τα διαγωνίσματα δεν τα θεωρώ καλό μέτρο εκτίμησης της επίδοσης ενός μαθητή ,γιατί πρώτα από όλα δεν γίνονται τακτικά και δεύτερων το επίπεδο δυσκολίας τους μπορεί να διαφέρει αρκετά από διαγώνισμα σε διαγώνισμα. Παράδειγμα 1 Εγώ όταν έδινα πανελλήνιες στα μαθηματικά είχα γράψει 10 , 15 ,18 στα διαγωνίσματα και στις πανελλήνιες έγραψα 19. Παράδειγμα 2 Στο ΑΟΘ είχα γράψει 10 , 15 ,20 στα διαγωνίσματα και στις πανελλήνιες έγραψα σχεδόν 20. Συμπέρασμα : Μην σε νοιάζουν τα διαγωνίσματα. Θυμάμαι τα παιδιά από το φροντιστήριο που καθόντουσαν μία βδομάδα πριν το διαγώνισμα των μαθηματικών και διάβαζαν μόνο αυτό ,το οποίο είναι ανόητο. Το να βγαίνεις εκτός ρουτίνας για ένα μήνα μόνο και μόνο για να γράψεις καλά στο φροντιστήριο και να χαρεί η μαμάκα ,πρακτικά δεν σου προσφέρει τίποτα εκτός από την έκρηξη ντοπαμίνης που θα λάβεις εκείνη την στιγμή. Σημασία έχει τι θα κάνεις στις πανελλήνιες και όχι στο φροντιστήριο. Είναι χίλιες φορές καλύτερο να διαβάζεις 4 ώρες κάθε βδομάδα μαθηματικά και να γράψεις μέτρια στο φροντιστήριο ,από το να διαβάζεις μία βδομάδα μόνο μαθηματικά και μετά να διαβάζεις μία βδομάδα για κάθε ένα από τα άλλα μαθήματα. Για ποιό λόγο τα διαγωνίσματα πέφτουν τόσο έξω? Πέρα από τους λόγους που ανέφερα ποιο πάνω υπάρχει και άλλος ένας λόγος.Το γεγονός το ότι το φροντιστήριο πηγαίνει με ένα συγκεκριμένο ρυθμό. Κάθε φροντιστήριο θέλει να έχει τελειώσει την ύλη 3 μήνες πριν τις πανελλήνιες και μετά να λύνετε θέματα μέχρι τις εξετάσεις. Όλο αυτό το concept είναι άθλιο για τους περισσότερους μαθητές. Αυτό γιατί οι πανελλήνιες είναι μαραθώνιος όχι σπριντ. Κάποιοι μαθητές χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να μάθουν και να καταλάβουν την ύλη. Ο λόγος που έγραφα άσχημα στα πρώτα διαγωνίσματα είναι διότι δεν προετοιμαζόμουν για αυτά και επειδή πήγαινα με τον δικό μου ρυθμό. Τέλος να προσθέσω ότι ο βαθμός στο διαγώνισμα αυτός καθ'αυτός δεν έχει σημασία .Σημασία έχει η επίδοση σου σε σχέση με τους συμμαθητές σου ,αν υποθέσουμε ότι έχεις συμμαθητές όλων των επιπέδων στο τμήμα σου. Πως να εκτιμήσεις το επιπεδό σου? Πρώτα από όλα δες πόσο συχνά συμμετέχεις στο μάθημα και μέτρα πόσο συχνά έχεις να προσφέρεις κάτι σημαντικό σε σχέση με την άσκηση. Πχ. εγώ πάντα σήκωνα χέρι στα μαθήματα και του σχολείου και του φροντιστηρίου και σχεδόν πάντα είχα να προσφέρω κάτι που βοηθούσε με την επίλυση της άσκησης. Ακόμη τις ασκήσεις που κάναμε τις έλυνα στον μισό χρόνο από τους συμμαθητές μου ,οπότε και ήξερα ότι μάλλον θα έγραφα καλύτερα από το 80% των μαθητών. Πρόσεξε ,αναφέρω ποσοστό ,όχι βαθμολογία. Πάντα γέλαγα που άκουγα άλλα παιδιά να λένε εγώ θα γράψω ένα 15 ή ένα 16 και περνάω εκεί που θέλω. Αυτό σημαίνει ότι πρώτα από όλα δεν έχουν ιδέα για το τι προετοιμάζονται τόσους μήνες. Αν όλα τα παιδια έγραφαν 16+ ,17 επειδή έπεσαν εύκολα θέματα αυτοί με αυτούς τους βαθμούς δεν θα πέρναγαν πουθενά. Μπορεί όλο το σκεπτικό που αναφέρω από πάνω να ακούγεται πολύ καπιταλιστικό ,αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο σκοπός σου δεν πρέπει να είναι να γράψεις ένα 18 ,19. Ο σκοπός σου πρέπει να είναι να γράψεις καλύτερα από τους υπόλοιπους ,δώστα όλα. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2022 από pcmasterrace123
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα