goyili Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 καλημερα καλο μηνα...εχω ζητησει απο την νοβα (ειμαι σχεδον 10 χρονια) αναβαθμιση σε vdsl εδω και 7 μερες η οποια δεν εχει γινει ακομη......εχω ομως και μια προσφορα απο αλλο παροχο..με τι κοστος μπορω να παω στον αλλον παροχο ?..θεωρειται υπαναχωρηση?..ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Το ότι είσαι 10 χρόνια πελάτης, δεν λέει κάτι. Αν δεν είσαι σε δέσμευση παραμονής ορισμένου χρόνου, τότε μπορείς να κάνεις ακύρωση του αιτήματος αναβάθμισης και μετά φορητότητα σε όποιον πάροχο θέλεις χωρίς να πληρώσεις κάτι. Αν όμως είσαι σε δέσμευση τότε μπορείς να κάνεις το ίδιο, αλλά τώρα θα πληρώσεις το σχετικό τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου διότι υπαναχωρείς από τους όρους αυτού. Το τέλος κανονικά αναγράφεται στους όρους των συμβολαίων (από το 2018 και μετά), ειδάλλως ζητάς να σου το στείλουν γραπτώς (διότι από το τηλέφωνο λένε ότι ποσό θέλουν). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vdanasto Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Αν δεν κάνω λάθος, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Εφόσον ζήτησες την αναβάθμιση πριν 7 ημέρες (γραπτά ή προφορικά), δεν νομίζω ότι υφίσταται πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 54 λεπτά πριν, vdanasto είπε Αν δεν κάνω λάθος, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης. Μόνο αν αυτή έγινε από απόσταση και όχι σε κατάστημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, andreas1gr είπε Μόνο αν αυτή έγινε από απόσταση και όχι σε κατάστημα. Αυτό εννοείται. Ουδέποτε ίσχυε υπαναχώρηση για συμβάσεις εντός εμπορικού καταστήματος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
goyili Δημοσ. 2 Μαρτίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2022 δηλαδη παιδια αν γινει τηλεφωνικα και μου στειλουν με κουριερ την αιτηση (οπως μου λενε απο την βονταφον) δεν γινεται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vdanasto Δημοσ. 2 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2022 Στον τρέχοντα πάροχο (Nova), με ποιόν τρόπο ζήτησες την αλλαγή σε VDSL; Πήγες σε κατάστημα ή το έκανες τηλεφωνικά και σου έστειλαν την αίτηση στο σπίτι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
goyili Δημοσ. 2 Μαρτίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2022 .με την νοβα εγινε μεσω τηλ...(τρεχων παροχος).. για να παρω αντιπροσφορα τι θα πρεπει να κανω ρε παιδια?..να μιλησω με αλλον παροχο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα