Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω την γνώμη σας γιατί θα με τρελάνουν.

Είχα πάρει τον Αύγουστο περίπου την Essenza Mini.

Την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα μου παρουσίασε το πρόβλημα με το "blinking" όπου αναβοσβήνουν τα λαμπάκια συνέχεια και δεν παίρνει μπροστά.

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι φταίει το ρεύμα της περιοχής ή του σπιτιού και οτι έχουμε πολύ κακό ρεύμα και θέλει σταθεροποιητή τάσης. (Σπίτι πρόσφατα ηλεκτρολογικά αναβαθμισμένο).

Επίσης μου είπε να το βγάλω για 5 λεπτά απο την πρίζα και να ξαναπροσπαθήσω.

Τότε όντως για κανένα μήνα δεν το ξαναπαρουσίασε. Έβαλα και ένα μικρό σταθεροποιητή.

Τον Οκτώβριο άρχισε τα ίδια. Καλώ στην εξυπηρέτηση και αρχίζουν πάλι το ίδιο παραμύθι με την τάση του ρεύματος.

Με τα πολλά και μετά απο έντονη κόσμια συζήτηση θα μου έστελναν κουριερ να την παραλάβει σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών.

Περνούν οι 5 εργάσιμες. Καλώ στο τηλεφωνικό, μου είπαν οτι δεν έχουν κάποια καταχώρηση για παραλαβή συσκευής και ξανααρχίζουμε το παραμύθι με την τάση και να το βαζω βγάζω στην πρίζα κτλ. Επίσης μου λένε οτι ενώ διαφημίζουν οτι δεν σε αφήνουν χωρίς καφετιέρα λόγω έλληψης δεν έχουν διαθέσιμη.

Έρχεται ο κουριερ παραλαμβάνει την καφετιέρα.

Την επιστρέφουν μετά απο 25 ημέρες. Θεωρητικά θα με καλούσαν να μου έλεγαν και τι έχει. Το μόνο που έφραφε ήταν καθαρισμός επαφών.

Μετά την επιστροφή έπαιξε απροβλημάτιστα για ένα μήνα. Μετά ξεκίνησε και το έκανε μια στο τόσο.

Αυτή την εβδομάδα το άρχισε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

Τους ξανακαλώ και μου λένε οτι φταίει το ρεύμα και να μην την έχω στην πρίζα κτλ. Τους λέω δεν με νοιάζει τι λένε. Θέλω επισκευή ή αντικατάσταση. Αρνήθηκαν την αντικατάσταση, με απείλησαν οτι αν την παραλάβουν και φταίνει το ρεύμα θα χρεωθώ 40 ευρώ και εννοείται συνέχισαν το τροπάριο.

Παιδιά τι να κάνω??? Με έχουν φέρει στα όρια μου. Να κάνω μια προσπάθεια μέσω του συνήγορου του καταναλωτή?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, JLEE είπε

Θέλω την γνώμη σας γιατί θα με τρελάνουν.

Είχα πάρει τον Αύγουστο περίπου την Essenza Mini.

Την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα μου παρουσίασε το πρόβλημα με το "blinking" όπου αναβοσβήνουν τα λαμπάκια συνέχεια και δεν παίρνει μπροστά.

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι φταίει το ρεύμα της περιοχής ή του σπιτιού και οτι έχουμε πολύ κακό ρεύμα και θέλει σταθεροποιητή τάσης. (Σπίτι πρόσφατα ηλεκτρολογικά αναβαθμισμένο).

Επίσης μου είπε να το βγάλω για 5 λεπτά απο την πρίζα και να ξαναπροσπαθήσω.

Τότε όντως για κανένα μήνα δεν το ξαναπαρουσίασε. Έβαλα και ένα μικρό σταθεροποιητή.

Τον Οκτώβριο άρχισε τα ίδια. Καλώ στην εξυπηρέτηση και αρχίζουν πάλι το ίδιο παραμύθι με την τάση του ρεύματος.

Με τα πολλά και μετά απο έντονη κόσμια συζήτηση θα μου έστελναν κουριερ να την παραλάβει σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών.

Περνούν οι 5 εργάσιμες. Καλώ στο τηλεφωνικό, μου είπαν οτι δεν έχουν κάποια καταχώρηση για παραλαβή συσκευής και ξανααρχίζουμε το παραμύθι με την τάση και να το βαζω βγάζω στην πρίζα κτλ. Επίσης μου λένε οτι ενώ διαφημίζουν οτι δεν σε αφήνουν χωρίς καφετιέρα λόγω έλληψης δεν έχουν διαθέσιμη.

Έρχεται ο κουριερ παραλαμβάνει την καφετιέρα.

Την επιστρέφουν μετά απο 25 ημέρες. Θεωρητικά θα με καλούσαν να μου έλεγαν και τι έχει. Το μόνο που έφραφε ήταν καθαρισμός επαφών.

Μετά την επιστροφή έπαιξε απροβλημάτιστα για ένα μήνα. Μετά ξεκίνησε και το έκανε μια στο τόσο.

Αυτή την εβδομάδα το άρχισε πάλι το ίδιο πρόβλημα.

Τους ξανακαλώ και μου λένε οτι φταίει το ρεύμα και να μην την έχω στην πρίζα κτλ. Τους λέω δεν με νοιάζει τι λένε. Θέλω επισκευή ή αντικατάσταση. Αρνήθηκαν την αντικατάσταση, με απείλησαν οτι αν την παραλάβουν και φταίνει το ρεύμα θα χρεωθώ 40 ευρώ και εννοείται συνέχισαν το τροπάριο.

Παιδιά τι να κάνω??? Με έχουν φέρει στα όρια μου. Να κάνω μια προσπάθεια μέσω του συνήγορου του καταναλωτή?

Έπαθα το ίδιο, με άλλη μηχανή όμως της ίδιας εταιρείας. Στη δική μου περίπτωση το πρόβλημα ήταν ότι είχε εισροή αέρα στη μηχανή. Δηλαδή τελείωνε το νερό και τραβούσε αέρα μέχρι να σταματήσει. Μου είχαν πει από το σερβις στην αρχή αυτές τις βλακείες περί ρεύματος και λοιπά, αλλά όταν γύρισε απ΄το σερβις μου είπαν ότι είναι σύνηθες το πρόβλημα αυτό. Οπότε δεν ξέρω αν και στη δική σου περίπτωση γίνεται το ίδιο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Alessionew είπε

Έπαθα το ίδιο, με άλλη μηχανή όμως της ίδιας εταιρείας. Στη δική μου περίπτωση το πρόβλημα ήταν ότι είχε εισροή αέρα στη μηχανή. Δηλαδή τελείωνε το νερό και τραβούσε αέρα μέχρι να σταματήσει. Μου είχαν πει από το σερβις στην αρχή αυτές τις βλακείες περί ρεύματος και λοιπά, αλλά όταν γύρισε απ΄το σερβις μου είπαν ότι είναι σύνηθες το πρόβλημα αυτό. Οπότε δεν ξέρω αν και στη δική σου περίπτωση γίνεται το ίδιο

Δεν έχω αφήσει ποτέ να τελειώσει το νερό γιατί το βλέπεις άμεσα. Πολύ πριν τελειώσει το γεμίζω!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Άποψη δεν μπορώ να εκφέρω, γιατί δεν ξέρω τη συγκεκριμένη συσκευή ώστε να σχολιάσω την αξιοπιστία της.

Όμως, το ότι δούλευε ένα μήνα εντάξει και μετά πάλι τα ίδια, άσχετα με το τι λέει η αντιπροσωπία, προσωπικά θα με ωθούσε να τσεκάρω το ρεύμα στο σπίτι, πρώτα  και  κύρια για δική μου ασφάλεια.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Snoob είπε

Άποψη δεν μπορώ να εκφέρω, γιατί δεν ξέρω τη συγκεκριμένη συσκευή ώστε να σχολιάσω την αξιοπιστία της.

Όμως, το ότι δούλευε ένα μήνα εντάξει και μετά πάλι τα ίδια, άσχετα με το τι λέει η αντιπροσωπία, προσωπικά θα με ωθούσε να τσεκάρω το ρεύμα στο σπίτι, πρώτα  και  κύρια για δική μου ασφάλεια.

 

Snoob επειδή θορυβήθηκα και επειδή έχει γίνει πρόσφατα ολική ανακαίνιση έφερε ηλεκτρολόγο να το δει.

Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με καμία συσκευή και έχω ένα σωρό καλούδια.

Την δικαιολογία του ρεύματος θεωρώ οτι την έχουν για να μεταφέρουν την ευθύνη σε εσένα.

Γιατί δεν μου έχει χαλάσει μέχρι τώρα τίποτα? Η έστω να με "ανησυχήσει".

Δημοσ.

Γενικά το service της Nespresso είναι απαράδεκτο. 

Αγοράζω καινούρια μηχανή, τη συνδέω στο ρεύμα, βάζω νερό στον κάδο και επιλέγω το μέγεθος του καφέ. Κανένα αποτέλεσμα, ακουγόταν μόνο θόρυβος και δεν τρυπούσε καν την κάψουλα.

Την παραλαμβάνει η Nespresso και βγάζει πόρισμα "καμένη αντλία νερού λόγω κακής χρήσης". Η μηχανή δεν δούλεψε ΠΟΤΕ. Δεν έφτιαξε ούτε έναν καφέ.

Τελικά βρήκα άκρη με το κατάστημα που μου επέστρεψε τα χρήματα.

Αυτά περί ρεύματος είναι βλακείες για να μην την επισκευάσουν. Δεν γνωρίζω για ποιόν λόγο έχουν αυτή τη στάση ως service.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Eφόσον ο ηλεκτρολόγος είδε το χώρο και είναι εντάξει, αυτό είναι θετικό.

Το ρεύμα -και πάλι γενικά αναφέρομαι- δυστυχώς είναι πηγή διαφόρων προβλημάτων, καθώς παρουσιάζει διακυμάνσεις. Είχα πετάξει οθόνες με "βουίσματα" και τροφοδοτικά κάμποσα, πριν κουμπώσω τα πάντα σε σταθεροποιητές. Γι' αυτό και πρότεινα τσεκάρισμα του ρεύματος.

Σε παλιότερο, full-size (δηλαδή όχι μίνι) μοντέλο που έχω, δεν αντιμετώπισα ποτέ θέμα, σκυλί έχει βγει, και αυτό, και ένα δεύτερο που πήρα στους γονείς μου. Αλλά, επαναλαμβάνω, επειδή δεν έχω καθόλου εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο, δεν μπορώ να πω κάτι. Μπορεί ο σχεδιασμός, το ότι είναι μίνι άρα πιο "στριμωγμένος" ο μηχανισμός,  κάπου να ανεβάζει θερμοκρασία; Δεν ξέρω, θεωρίες είναι όλα αυτά.

 

Δημοσ.

Ποιες επαφές καθάρισαν, μήπως ήταν του φις?

Αν ναι δες μήπως έχουν πιάσει τίποτα και δοκίμασε να τις καθαρίσεις εσύ να δεις μήπως θα δουλέψει για ένα μήνα ακόμη

Δημοσ.

Τώρα ξαναπήρα γιατί φυσικά η πατέντα "βάζε την στην πρίζα όταν θέλεις να φτιάξεις καφέ" δεν δούλεψε.

Πριν προλάβει να μου αναφέρει πάλι τα ρεύματα της είπα οτι το λιγότερο που θέλω είναι να έρθουν να το πάρουν να το επισκευάσουν.

Και θα έρθει η κουριερ την Τρίτη.

Επίσης εννοείται οτι δεν έχουν διαθέσιμη μηχανή για αντικατάσταση. "Δεν υπάρχει απόθεμα."

Για εμένα είναι απλά τραγικοί.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...