Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 8/3/2022 στις 10:18 ΠΜ, tilaverboy είπε

Εάν μου επιτρέπετε διαφωνώ στα πλαίσια ενός διαλόγου. Στα εξουσιοδοτημένα τους περνάνε από εκπαίδευση και μαθήματα για τα συγκεκριμένα  αυτοκίνητα. Έχω δει μηχανικούς στα εξουσιοδοτημένα. Ήξεραν το αμάξι απ’εξω και ανακατωτά. Σε μη εξουσιοδοτημένο μου έλεγε η τάπα λαδιού θέλει αλλαγή ή ρεκτιφιέ η μηχανή. Πήγα αντιπροσωπεία και ήθελε αλλαγή καδένας. Όλα εξαρτώνται από το πόσο καινούργιο είναι το αμάξι. Η εξειδίκευση καλώς ή κακώς πληρώνεται. Εάν μιλάμε για ένα σύγχρονο αμάξι με ραντάρ και κάμερες δεν υπάρχει περίπτωση ο κάτοχος να μην το πάει στην αντιπροσωπεία. Έχουν τεράστια βιβλιογραφία. 

Το αυτό.
Οι αντιπρόσωποι υποχρεωτικά περνάνε τους μηχανικούς τους από συνεχή εκπαίδευση.
Ανάλογα την εταιρεία/ΟΕΜ, χάνουν την ανάθεση εάν πληρούν οι υπάλληλοι/μηχανικοί τα ελάχιστα.
Πάντως σίγουρα έχουν πρόσβαση στα αρχεία/δεδομένα/αποτελέσματα της μητρική εταιρείας και ότι δεν ξέρουν έχουν άμεση επικοινωνία με L2-L3 (ή L4 σε δύσκολες καταστάσεις) κάτι που ο μέσος μαστρο-Μήτσος δεν μπορεί να φτάσει ή να φανταστεί σε κάποιες περιπτώσεις.

Φυσικά δεν είναι όλοι έτσι, πολλοί μπαταχτζήδες, αλλά για σύγχρονη τεχνολογία (θέματα ECU, embedded and off-board firmware/multimedia software κ.ο.κ) δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές από τον επίσημο κατασκευαστή.

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

 

Έχουμε αναλύσει γιατί η παραπάνω σελίδα δεν είναι λεπτομερής σε αυτά που ρωτάμε και έχουν θέσει και κάτοχοι που δεν έλαβαν την εγγύηση που περίμεναν.

 

μα επαναλαμβάνω ότι όποιος είναι κάτοχος έχει στη διάθεσή του, μέσα στο αυτοκίνητο, ένα βιβλιαράκι αρκετών σελίδων που αναγράφει λεπτομερώς τα πάντα :)

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, zanskou είπε

 

μα επαναλαμβάνω ότι όποιος είναι κάτοχος έχει στη διάθεσή του, μέσα στο αυτοκίνητο, ένα βιβλιαράκι αρκετών σελίδων που αναγράφει λεπτομερώς τα πάντα :)

 

Μα επαναλαμβάνω ότι εξαρχής το νήμα είναι για να διαπιστώσουμε αν η τελική εγγύηση που απολαμβάνει ο κάτοχος, είναι η «6-ετής τα πάντα όλα» που υπόσχονται προφορικά οι πωλητές κατά την επίσκεψη του υποψήφιου αγοραστή. 🙂

Δεν είπαμε ότι δεν αναγράφονται λεπτομερώς τα πάντα στο βιβλιαράκι, αφού το έχεις πάρει το αμάξι και ανακαλύπτεις ότι σε εξαπάτησαν και δεν ισχύει τελικά το αρχικό «6-ετής τα πάντα όλα». 😂

Δημοσ.
Στις 7/3/2022 στις 4:46 ΜΜ, tsarouc είπε

Παίδες η λογική έχει ως εξής.

Η αγοράζεις αυτοκίνητο καινούριο το προσέχεις μερικά χρόνια και το πουλάς και παίρνεις πάλι καινούριο τηρώντας πάντα τα σέρβις του επίσημα με σφραγίδες κλπ

η... παίρνεις πάλι καινούριο αγνοείς παντελώς τα επίσημα σέρβις και κάνεις μόνος σου το σέρβις η έχεις κάποια δυνατή και έμπειρη πλάτη φίλο σου (αδερφό σου θα έλεγα) για σέρβις

η τέλος παίρνεις μεταχειρισμένο σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται και κάνεις πάλι τα σέρβις σε γνωστό σου συνεργείο. 

Και όλα αυτά βέβαια με προσευχές και πολύ τύχη.

Δυστυχώς η ανευθυνότητα και των εταιριών και των σέρβις στην Ελλάδα είναι σε υπερβολικά μεγάλο ποσοστό και είναι από τις μεγαλύτερες παγίδες ο τομέας της αυτοκίνησης.

Ποιο απλά έρχομαι και σου λέω το ποιο απλό... βγαίνει μια εταιρία και σου υπογράφει ΕΠΙΣΗΜΑ 6 χρόνια για τα ΠΑΝΤΑ στην κυριολεξία δίχως κανένα ψιλό γράμμα η παγίδα. Και αν μετά το τέλος της εγγύσης μια μέρα μετά πάθει μια τρελή ζημιά που να κοστίζει όσο το αυτοκίνητο τι κάνεις? Εϊναι καλή αυτή η εταιρία? Όχι. Όλες οι εταιρίες ίδιες είναι. 

Υπάρχει μια εταιρία που σου πουλάει το αυτοκίνητο και έχεις εγγύηση εφόρου ζωής με αντικατάσταση αυτού ακόμη και μετά από 20 χρόνια και να το έχεις αν πάθει κάτι. Επίσης σε καλύπτει ακόμη και σε τρακάρισμα ακόμη και αν φταις εσύ. Επίσης αν ξεμείνεις κάπου με μια σοβαρή ζημιά να έρθει επιτόπου ελικόπτερο στον χώρο σου να σε παραλάβει και να σε πάει στο πλησιέστερο κατάστημα να πάρεις ένα παρόμοιο με το δικό σου καινούριο. 

Αυτό το αμάξι όμως κοστίζει μερικές 10άδες εκατομμμύρια. Το λέω σαν παράδειγμα (αν και νομίζω ότι κάπου είχα δει ότι ισχύει ... σε μπέντλευ? ρολσ ρους δεν θυμάμαι κάπου το είχα δει) για να καταλάβεται ότι ότι πληρώνεις παίρνεις γιατί πλέον η αυτοκίνηση έχει τόσο πολύ μεγάλο ανταγωνισμό που το μόνο τους όπλο στην επιβίωση στην αγορά είναι αυτό. 

Οτιδήποτε άλλο είναι απλά μαρκετίστικα κόλπα για να προσελκύσουν πελάτες. Εγώ ποτέ μου δεν αγόρασα κάτι καινούριο. Εϊτε δίτροχο είτε 4τροχο είτε επαγγελματικό. ΠΟΤΕ όμως. 

 

Εγω το πηρα new  το 03/2014 και ακομα το πηγαινω εκει που το αγορασα. (δεν ειναι Toyota)

Αντιπροσωπεια για εμενα καθως εχει πολλα τα ωφελη...μην τα αναλυσω.

Εαν περιμενεις να σου σταθει ο μαστρομιτσος και ο γερολαδας της γειτονιας....καηκες!

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Μα επαναλαμβάνω ότι εξαρχής το νήμα είναι για να διαπιστώσουμε αν η τελική εγγύηση που απολαμβάνει ο κάτοχος, είναι η «6-ετής τα πάντα όλα» που υπόσχονται προφορικά οι πωλητές κατά την επίσκεψη του υποψήφιου αγοραστή. 🙂

Δεν είπαμε ότι δεν αναγράφονται λεπτομερώς τα πάντα στο βιβλιαράκι, αφού το έχεις πάρει το αμάξι και ανακαλύπτεις ότι σε εξαπάτησαν και δεν ισχύει τελικά το αρχικό «6-ετής τα πάντα όλα». 😂

6ετης είναι ξεκάθαρα για τα μηχανικά μέρη. όλα τα υπόλοιπα κομμάτια έχουν τριετή εγγύηση 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zanskou είπε

6ετης είναι ξεκάθαρα για τα μηχανικά μέρη. όλα τα υπόλοιπα κομμάτια έχουν τριετή εγγύηση 

Άρα κι εσύ επιβεβαιώνεις, όπως και άλλοι, ότι τελικά αυτό που αναφέρουν στο προφορικό οι πωλητές σε υποψήφιους αγοραστές «6ετής τα πάντα όλα», είναι φούμαρα και - πρακτικά - εξαπάτηση καταναλωτή.

  • Like 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Παίδες καλησπέρα και καλή εβδομάδα.

Αν και περσινό το θέμα, άκρως επίκαιρο για μένα. 

Θα περάσει στην κατοχή μου τις επόμενες μέρες ένα Toyota Aygo MY2019. 

Το όχημα έχει εισαχθεί από την Γαλλία. 

Η ερώτηση μου λοιπόν.. υπάρχει περίπτωση να ισχύει το υπόλοιπο εγγύησης στην Ελλάδα μέχρι το 2024 εφόσον τα Toyota έχουν 6ετη;

Νοούμενο πως έκανε τα σέρβις σε αντιπροσωπεία της Γαλλίας.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, corsa2 είπε

Παίδες καλησπέρα και καλή εβδομάδα.

Αν και περσινό το θέμα, άκρως επίκαιρο για μένα. 

Θα περάσει στην κατοχή μου τις επόμενες μέρες ένα Toyota Aygo MY2019. 

Το όχημα έχει εισαχθεί από την Γαλλία. 

Η ερώτηση μου λοιπόν.. υπάρχει περίπτωση να ισχύει το υπόλοιπο εγγύησης στην Ελλάδα μέχρι το 2024 εφόσον τα Toyota έχουν 6ετη;

Νοούμενο πως έκανε τα σέρβις σε αντιπροσωπεία της Γαλλίας.

η 6ετης εγγύηση δεν ισχύει για αυτοκίνητα που δεν έχουν αγοραστεί απο ελληνική αντιπροσωπεία και σε όσα ειναι αυτοκινητα leasing

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

η 6ετης εγγύηση δεν ισχύει για αυτοκίνητα που δεν έχουν αγοραστεί απο ελληνική αντιπροσωπεία και σε όσα ειναι αυτοκινητα leasing

Την Τετάρτη παραλαμβάνω το καινούργιο μου c-hr gr sport 2.0l βέβαια θα ρωτήσω τη προβλέπεται με την εγγύηση και αν θα με καλύπτει στην Ελλάδα μιας και η αγορά θα γίνει Γερμανία.

  • Thanks 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Την Τετάρτη παραλαμβάνω το καινούργιο μου c-hr gr sport 2.0l βέβαια θα ρωτήσω τη προβλέπεται με την εγγύηση και αν θα με καλύπτει στην Ελλάδα μιας και η αγορά θα γίνει Γερμανία.

Τα +3 έτη στα μηχανικά μέρη (τα ηλετρικά ούτως ή αλλως έχουν 3 χρόνια εγγύηση), είναι εγγύηση της Ελληνικής αντιπροσωπείας. 

Μας το επιβεβαιώνεις και εσύ μόλις παραλάβεις. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Τα +3 έτη στα μηχανικά μέρη (τα ηλετρικά ούτως ή αλλως έχουν 3 χρόνια εγγύηση), είναι εγγύηση της Ελληνικής αντιπροσωπείας. 

Μας το επιβεβαιώνεις και εσύ μόλις παραλάβεις. 

Εμάς εδώ έχει 10 χρόνια εγγύηση αλλά με ελενχο στην αντιπροσωπεία κάθε χρόνο η 15.000χλμ. ότι έρθει πρώτο.

Δημοσ.

Άρα όσοι από εμάς πάρουν αυτοκίνητο από ευρωπαϊκή χώρα , όπως καλή ώρα εγώ και ο φίλος από Γερμανία, δεν έχουμε καμία απολύτως κάλυψη; 

Ρωτώ γιατί θεωρώ πως εάν εάν αυτοκίνητο κάνει τα σέρβις στην αντιπροσωπεία του εξωτερικού με τον αριθμό πλαισίου η ελληνική αντιπροσωπεία μπορεί να δει το ιστορικό του.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, corsa2 είπε

Άρα όσοι από εμάς πάρουν αυτοκίνητο από ευρωπαϊκή χώρα , όπως καλή ώρα εγώ και ο φίλος από Γερμανία, δεν έχουμε καμία απολύτως κάλυψη; 

Ρωτώ γιατί θεωρώ πως εάν εάν αυτοκίνητο κάνει τα σέρβις στην αντιπροσωπεία του εξωτερικού με τον αριθμό πλαισίου η ελληνική αντιπροσωπεία μπορεί να δει το ιστορικό του.

Όλα τα νέα toyota έχουν telematik και φαίνονται τα πάντα στην toyota εκτός αυτού έχουν και το my t app και όλο το ιστορικό φαίνεται ακόμα και βλάβες, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει κάλυψη και στην Ελλάδα? 

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Όλα τα νέα toyota έχουν telematik και φαίνονται τα πάντα στην toyota εκτός αυτού έχουν και το my t app και όλο το ιστορικό φαίνεται ακόμα και βλάβες, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υπάρχει κάλυψη και στην Ελλάδα? 

Πολύ σωστά! Με αυτή ακριβώς τη σκέψη ρώτησα και για την κάλυψη ποιο πάνω. Στο ίδιο εργοστάσιο φτιάχνονται και διανέμονται σε όλη την Ευρώπη! 

Εφόσον η αντιπροσωπεία μπορεί να ελέγξει τα πάντα, γιατί να μην καλύψει κάποια βλάβη που μπορεί να προκληθεί από πχ. Αστοχία υλικού;

Τώρα εάν αυτή είναι η πολιτική και δεν έχουμε καμία πιθανότητα σε περίπτωση βλάβης... Τι να κάνουμε, θα βάλουμε το χέρι στην τσέπη όπως πάντα!

  • Like 1
Δημοσ.

αυτοκίνητο δεν διαλέγεις σύμφωνα με το πόσα χρόνια εγγύηση έχει αλλά τις πιθανότητες να μην χρειαστεί να κάνεις χρήση της εγγύησης. Για αυτό και μόνο θα διάλεγα ιαπωνέζικο αυτοκίνητο.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...