Προς το περιεχόμενο

Toyota - 6ετής εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας και όροι εγγύησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, zanskou είπε

Ειτε σου αρέσει είτε όχι δεν πιστοποιειται από πουθενά και με τίποτα ότι το αυτοκίνητο σου είχε συντηρηθει όπως ορίζει ο κατασκευαστής από τη στιγμή που το πήγαινες κάπου αλλού

απο το βιβλίο σέρβις και τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που έβαλες

3 λεπτά πριν, zanskou είπε

Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; 

δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να μου το εξηγήσεις , έχω καταλάβει την υποκειμενική σου άποψη εξαρχής

και δε τα γράφω να σε πείσω φυσικά , έχεις δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις εννοείται :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 189
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 λεπτά πριν, korakios είπε

απο το βιβλίο σέρβις και τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που έβαλες

δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να μου το εξηγήσεις , έχω καταλάβει την υποκειμενική σου άποψη εξαρχής

και δε τα γράφω να σε πείσω φυσικά , έχεις δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις εννοείται :)

Δεν είναι θέμα υποκειμενικης άποψης. Η κάθε εταιρεία έχει δίκτυο επισημων εμπορων και επισημων επισκευαστων. Αυτά υπάρχουν για κάποιο λόγο. Όλα τα άλλα ειναι για να περνάμε την ώρα μας. 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zanskou είπε

Η κάθε εταιρεία έχει δίκτυο επισημων εμπορων και επισημων επισκευαστων.

ακριβώς , για να σου επισκευάσουν δωρεάν τη βλάβη 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Εξαρχής, στο παρόν θέμα προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε αναφορές για το τί συμβαίνει σε σημεία που δεν είναι ξεκάθαρα σε αυτή τη σελίδα. Για παράδειγμα, σε εγκεφάλους, ηλεκτρονικά μέρη, διακόπτες, πράγματα καμπίνας, κα.

αυτά τα παίρνεις γραπτώς πριν την παραλαβή

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτά τα παίρνεις γραπτώς πριν την παραλαβή

Αυτή είναι μια καλή σύσταση και οδηγία.

Για να πάρει κάποιος μια απόφαση αγοράς, αυτά πρέπει να τα γνωρίζει από τη φάση της προσφοράς. Αυτό θα ρωτήσω.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε

Αυτή είναι μια καλή σύσταση και οδηγία.

επίσης άλλο η εργοστασιακή εγγύηση και άλλο εγγύηση αντιπροσωπίας (συνήθως αναφέρεται ως δωρεάν επέκταση ή 2+2, 3+3 κτλ)

Η εγγύηση αντιπροσωπίας μπορεί να έχει δικούς της όρους (πχ σέρβις αποκλειστικά στη συγκεκριμένη) και κρυφούς με εξαιρέσεις και φυσικά για οποιαδήποτε βλάβη θα προσπαθήσει να κάνει το παν με το μικρότερο κόστος

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/2/2022 στις 1:31 ΜΜ, donatos77 είπε

Στα 4 χρόνια βλάβη στον εγκέφαλο τιμονιού. Κόστος 1500 εκτός εγγύησης.

Παραμένω στο παρόν θέμα να κρατώ αυτή την αναφορά ιδιοκτήτη και η οποία είναι παρόμοια με άλλες αναφορές που διάβασα διαδικτυακά και με οδήγησαν να ξεκινήσω τη διερεύνηση και το θέμα εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

αρκεί ο Μήτσος να έχει άδεια μηχανικού και όχι μπαρμπέρη , να σου κόψει παροχή  και εσύ να έχεις αγοράσει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών (κρατώντας την απόδειξη)

Ο μόνος που μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση του οχήματος έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με υλικά που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι κάποιος που έχει πιστοποιηθεί και πιστοποιείται σε διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής. Aka εξουσιοδοτημένο / πιστοποιημένο συνεργείο.

Η αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να πωλεί καινούρια οχήματα του Χ κατασκευαστή ΚΑΙ -συνήθως- έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Επίσης, ο Μήτσος μπορεί να γράψει ότι θέλει στο χαρτί της συντήρησης, γιατί δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον κατασκευαστή, και άρα δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι έγινε σωστά η συντήρηση που απαιτείται από τον κατασκευαστή.

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, csontheline είπε

Ο μόνος που μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση του οχήματος έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με υλικά που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι κάποιος που έχει πιστοποιηθεί και πιστοποιείται σε διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής. Aka εξουσιοδοτημένο / πιστοποιημένο συνεργείο.

Η αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να πωλεί καινούρια οχήματα του Χ κατασκευαστή ΚΑΙ -συνήθως- έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Επίσης, ο Μήτσος μπορεί να γράψει ότι θέλει στο χαρτί της συντήρησης, γιατί δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον κατασκευαστή, και άρα δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι έγινε σωστά η συντήρηση που απαιτείται από τον κατασκευαστή.

Δηλαδή, αυτά δεν ισχύουν;

https://www.autofit.gr/dikaioma-stin-episkeui/

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/127253/xanei-tin-eggyisi-to-aftokinito-se-synergeia-ektos-antiprosopeias

Επεξ/σία από BritGreek
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, csontheline είπε

Ο μόνος που μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση του οχήματος έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με υλικά που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι κάποιος που έχει πιστοποιηθεί και πιστοποιείται σε διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής. Aka εξουσιοδοτημένο / πιστοποιημένο συνεργείο.

Η αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να πωλεί καινούρια οχήματα του Χ κατασκευαστή ΚΑΙ -συνήθως- έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Επίσης, ο Μήτσος μπορεί να γράψει ότι θέλει στο χαρτί της συντήρησης, γιατί δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον κατασκευαστή, και άρα δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι έγινε σωστά η συντήρηση που απαιτείται από τον κατασκευαστή.

σεβαστή η υποκειμενική σου άποψη , όπως ξαναέγραψα, αλλά παραμένει δικιά σου επιλογή και άλλα ορίζει η νομοθεσία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Δεν το γνώριζα, καθώς δεν έχω ασχοληθεί με καινούριο για αρκετά χρόνια. Είχα μείνει στο ότι μόνο εξουσιοδοτημένα μπορούν (πέραν του εξουσιοδοτημένου της αντιπροσωπείας).

Thanks.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, csontheline είπε

Δεν το γνώριζα, καθώς δεν έχω ασχοληθεί με καινούριο για αρκετά χρόνια. Είχα μείνει στο ότι μόνο εξουσιοδοτημένα μπορούν (πέραν του εξουσιοδοτημένου της αντιπροσωπείας).

Thanks.

Αν έχεις όμως αυτοκίνητο εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία / επίσημο service, καθώς κάποιες φορές οι Ευρωπαϊκές οδηγίες δεν εφαρμόζονται απαραιτήτως από τα κράτη-μέλη, σε περίπτωση που χρειαστεί να διεκδικήσεις το δίκιο σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να στεχοχωρηθείς/ταλαιπωρηθείς. 

Επεξ/σία από BritGreek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Αν έχεις όμως αυτοκίνητο εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία / επίσημο service, καθώς κάποιες φορές οι Ευρωπαϊκές οδηγίες δεν εφαρμόζονται απαραιτήτως από τα κράτη-μέλη, σε περίπτωση που χρειαστεί να διεκδικήσεις το δίκιο σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να στεχοχωρηθείς/ταλαιπωρηθείς. 

Στην Κύπρο που βρίσκομαι, η αντιπροσωπεία μού είπε (διασταυρωμένο και από άλλες αντιπροσωπείες / μάρκες) ότι η εγγύηση ισχύει μόνο εφόσον τα σέρβις γίνονται σε εξουσιοδοτημένο και καταχωρούνται στο σύστημα. Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλο εξουσιοδοτημένο εκτός της αντιπροσωπείας :P

On topic, 3 χρόνια εγγύηση όλο το αυτοκίνητο και +4 κιβώτιο και μηχανή. Για την ιστορία, σε Jazz, λάδι, φίλτρο αέρα, λαδιού, καμπίνας και εργατοώρα ~230€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως στο δικό μου corola πήγαινα για service από την πρώτη στιγμή μόνο σε εξουσιοδοτημένα. Στα 5 χρόνια ζήτησα αντικατάσταση λαστίχων πόρτας οδηγού και συνοδηγού επειδή η σχάρα της toyota μου τα έκοψε και έγινε η αντικατάσταση.Στα 5 χρόνια επίσης αντικαταστάθηκε κολώνα και βάση τιμονιού επειδή έτριζε το τιμόνι όταν οδηγούσα σε χωματόδρομο. Ολα έγιναν όπως ορίζει η 6 ετής εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, BritGreek είπε

Αν έχεις όμως αυτοκίνητο εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία / επίσημο service, καθώς κάποιες φορές οι Ευρωπαϊκές οδηγίες δεν εφαρμόζονται απαραιτήτως από τα κράτη-μέλη, σε περίπτωση που χρειαστεί να διεκδικήσεις το δίκιο σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να στεχοχωρηθείς/ταλαιπωρηθείς. 

Η χρυσή τομή αν ανησυχείς για τη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας  είναι να πάρεις ο ίδιος τα λάδια/φίλτρα και λοιπά απλά πράγματα και να στα περάσουν στην αντιπροσωπία . Έτσι γλυτώνεις την υπερτιμολόγηση των ανταλλακτικών και τρως μόνο την ακριβή εργατώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...