korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 3 λεπτά πριν, zanskou είπε Ειτε σου αρέσει είτε όχι δεν πιστοποιειται από πουθενά και με τίποτα ότι το αυτοκίνητο σου είχε συντηρηθει όπως ορίζει ο κατασκευαστής από τη στιγμή που το πήγαινες κάπου αλλού απο το βιβλίο σέρβις και τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που έβαλες 3 λεπτά πριν, zanskou είπε Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να μου το εξηγήσεις , έχω καταλάβει την υποκειμενική σου άποψη εξαρχής και δε τα γράφω να σε πείσω φυσικά , έχεις δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις εννοείται
zanskou Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 19 λεπτά πριν, korakios είπε απο το βιβλίο σέρβις και τις αποδείξεις των ανταλλακτικών που έβαλες δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να μου το εξηγήσεις , έχω καταλάβει την υποκειμενική σου άποψη εξαρχής και δε τα γράφω να σε πείσω φυσικά , έχεις δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις εννοείται Δεν είναι θέμα υποκειμενικης άποψης. Η κάθε εταιρεία έχει δίκτυο επισημων εμπορων και επισημων επισκευαστων. Αυτά υπάρχουν για κάποιο λόγο. Όλα τα άλλα ειναι για να περνάμε την ώρα μας. 🙂
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, zanskou είπε Η κάθε εταιρεία έχει δίκτυο επισημων εμπορων και επισημων επισκευαστων. ακριβώς , για να σου επισκευάσουν δωρεάν τη βλάβη 😁
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε Εξαρχής, στο παρόν θέμα προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε αναφορές για το τί συμβαίνει σε σημεία που δεν είναι ξεκάθαρα σε αυτή τη σελίδα. Για παράδειγμα, σε εγκεφάλους, ηλεκτρονικά μέρη, διακόπτες, πράγματα καμπίνας, κα. αυτά τα παίρνεις γραπτώς πριν την παραλαβή 1
kostasgr78 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, korakios είπε αυτά τα παίρνεις γραπτώς πριν την παραλαβή Αυτή είναι μια καλή σύσταση και οδηγία. Για να πάρει κάποιος μια απόφαση αγοράς, αυτά πρέπει να τα γνωρίζει από τη φάση της προσφοράς. Αυτό θα ρωτήσω. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2022 από kostasgr78
korakios Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε Αυτή είναι μια καλή σύσταση και οδηγία. επίσης άλλο η εργοστασιακή εγγύηση και άλλο εγγύηση αντιπροσωπίας (συνήθως αναφέρεται ως δωρεάν επέκταση ή 2+2, 3+3 κτλ) Η εγγύηση αντιπροσωπίας μπορεί να έχει δικούς της όρους (πχ σέρβις αποκλειστικά στη συγκεκριμένη) και κρυφούς με εξαιρέσεις και φυσικά για οποιαδήποτε βλάβη θα προσπαθήσει να κάνει το παν με το μικρότερο κόστος 1
kostasgr78 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Στις 28/2/2022 στις 1:31 ΜΜ, donatos77 είπε Στα 4 χρόνια βλάβη στον εγκέφαλο τιμονιού. Κόστος 1500 εκτός εγγύησης. Παραμένω στο παρόν θέμα να κρατώ αυτή την αναφορά ιδιοκτήτη και η οποία είναι παρόμοια με άλλες αναφορές που διάβασα διαδικτυακά και με οδήγησαν να ξεκινήσω τη διερεύνηση και το θέμα εδώ.
csontheline Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, korakios είπε αρκεί ο Μήτσος να έχει άδεια μηχανικού και όχι μπαρμπέρη , να σου κόψει παροχή και εσύ να έχεις αγοράσει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών (κρατώντας την απόδειξη) Ο μόνος που μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση του οχήματος έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με υλικά που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι κάποιος που έχει πιστοποιηθεί και πιστοποιείται σε διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής. Aka εξουσιοδοτημένο / πιστοποιημένο συνεργείο. Η αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να πωλεί καινούρια οχήματα του Χ κατασκευαστή ΚΑΙ -συνήθως- έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης, ο Μήτσος μπορεί να γράψει ότι θέλει στο χαρτί της συντήρησης, γιατί δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον κατασκευαστή, και άρα δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι έγινε σωστά η συντήρηση που απαιτείται από τον κατασκευαστή. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2022 από csontheline
BritGreek Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, csontheline είπε Ο μόνος που μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση του οχήματος έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με υλικά που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι κάποιος που έχει πιστοποιηθεί και πιστοποιείται σε διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής. Aka εξουσιοδοτημένο / πιστοποιημένο συνεργείο. Η αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να πωλεί καινούρια οχήματα του Χ κατασκευαστή ΚΑΙ -συνήθως- έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης, ο Μήτσος μπορεί να γράψει ότι θέλει στο χαρτί της συντήρησης, γιατί δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον κατασκευαστή, και άρα δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι έγινε σωστά η συντήρηση που απαιτείται από τον κατασκευαστή. Δηλαδή, αυτά δεν ισχύουν; https://www.autofit.gr/dikaioma-stin-episkeui/ https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/127253/xanei-tin-eggyisi-to-aftokinito-se-synergeia-ektos-antiprosopeias Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2022 από BritGreek 1
korakios Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 58 λεπτά πριν, csontheline είπε Ο μόνος που μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση του οχήματος έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και με υλικά που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι κάποιος που έχει πιστοποιηθεί και πιστοποιείται σε διαστήματα που ορίζει ο κατασκευαστής. Aka εξουσιοδοτημένο / πιστοποιημένο συνεργείο. Η αντιπροσωπεία έχει δικαίωμα να πωλεί καινούρια οχήματα του Χ κατασκευαστή ΚΑΙ -συνήθως- έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης, ο Μήτσος μπορεί να γράψει ότι θέλει στο χαρτί της συντήρησης, γιατί δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον κατασκευαστή, και άρα δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι έγινε σωστά η συντήρηση που απαιτείται από τον κατασκευαστή. σεβαστή η υποκειμενική σου άποψη , όπως ξαναέγραψα, αλλά παραμένει δικιά σου επιλογή και άλλα ορίζει η νομοθεσία
csontheline Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 57 λεπτά πριν, BritGreek είπε Δηλαδή, αυτά δεν ισχύουν; https://www.autofit.gr/dikaioma-stin-episkeui/ https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/127253/xanei-tin-eggyisi-to-aftokinito-se-synergeia-ektos-antiprosopeias Δεν το γνώριζα, καθώς δεν έχω ασχοληθεί με καινούριο για αρκετά χρόνια. Είχα μείνει στο ότι μόνο εξουσιοδοτημένα μπορούν (πέραν του εξουσιοδοτημένου της αντιπροσωπείας). Thanks. 1
BritGreek Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, csontheline είπε Δεν το γνώριζα, καθώς δεν έχω ασχοληθεί με καινούριο για αρκετά χρόνια. Είχα μείνει στο ότι μόνο εξουσιοδοτημένα μπορούν (πέραν του εξουσιοδοτημένου της αντιπροσωπείας). Thanks. Αν έχεις όμως αυτοκίνητο εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία / επίσημο service, καθώς κάποιες φορές οι Ευρωπαϊκές οδηγίες δεν εφαρμόζονται απαραιτήτως από τα κράτη-μέλη, σε περίπτωση που χρειαστεί να διεκδικήσεις το δίκιο σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να στεχοχωρηθείς/ταλαιπωρηθείς. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2022 από BritGreek
csontheline Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 24 λεπτά πριν, BritGreek είπε Αν έχεις όμως αυτοκίνητο εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία / επίσημο service, καθώς κάποιες φορές οι Ευρωπαϊκές οδηγίες δεν εφαρμόζονται απαραιτήτως από τα κράτη-μέλη, σε περίπτωση που χρειαστεί να διεκδικήσεις το δίκιο σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να στεχοχωρηθείς/ταλαιπωρηθείς. Στην Κύπρο που βρίσκομαι, η αντιπροσωπεία μού είπε (διασταυρωμένο και από άλλες αντιπροσωπείες / μάρκες) ότι η εγγύηση ισχύει μόνο εφόσον τα σέρβις γίνονται σε εξουσιοδοτημένο και καταχωρούνται στο σύστημα. Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλο εξουσιοδοτημένο εκτός της αντιπροσωπείας On topic, 3 χρόνια εγγύηση όλο το αυτοκίνητο και +4 κιβώτιο και μηχανή. Για την ιστορία, σε Jazz, λάδι, φίλτρο αέρα, λαδιού, καμπίνας και εργατοώρα ~230€.
chipakos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Εγώ πάντως στο δικό μου corola πήγαινα για service από την πρώτη στιγμή μόνο σε εξουσιοδοτημένα. Στα 5 χρόνια ζήτησα αντικατάσταση λαστίχων πόρτας οδηγού και συνοδηγού επειδή η σχάρα της toyota μου τα έκοψε και έγινε η αντικατάσταση.Στα 5 χρόνια επίσης αντικαταστάθηκε κολώνα και βάση τιμονιού επειδή έτριζε το τιμόνι όταν οδηγούσα σε χωματόδρομο. Ολα έγιναν όπως ορίζει η 6 ετής εγγύηση.
korakios Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 11 ώρες πριν, BritGreek είπε Αν έχεις όμως αυτοκίνητο εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία / επίσημο service, καθώς κάποιες φορές οι Ευρωπαϊκές οδηγίες δεν εφαρμόζονται απαραιτήτως από τα κράτη-μέλη, σε περίπτωση που χρειαστεί να διεκδικήσεις το δίκιο σου και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να στεχοχωρηθείς/ταλαιπωρηθείς. Η χρυσή τομή αν ανησυχείς για τη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας είναι να πάρεις ο ίδιος τα λάδια/φίλτρα και λοιπά απλά πράγματα και να στα περάσουν στην αντιπροσωπία . Έτσι γλυτώνεις την υπερτιμολόγηση των ανταλλακτικών και τρως μόνο την ακριβή εργατώρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα