G.bar Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 13 ώρες πριν, georgevr είπε αυτό δεν το κατάλαβα, είχα RAV απο καινούργιο, έχω corolla καινούργια, κανείς δεν μου είπε ποτέ για "προγράμματα που προσφέρει η toyota". Τι είναι αυτό; Στο δική μου περίπτωση πχ, σε καινούργιο Toyota CHR εκτός από την 6ετή εγγύηση μου έδωσαν και 5 extra κουπόνια που επεκτεινουν την εγγύηση του υβριδικού συστήματος για 5 επιπλέον χρόνια, εφόσον κάνεις τα service στην toyota και σου φραγίζουν κάθε χρόνο το κουπονι. 1
kostasgr78 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 10 ώρες πριν, G.bar είπε Στο δική μου περίπτωση πχ, σε καινούργιο Toyota CHR εκτός από την 6ετή εγγύηση μου έδωσαν και 5 extra κουπόνια που επεκτεινουν την εγγύηση του υβριδικού συστήματος για 5 επιπλέον χρόνια, εφόσον κάνεις τα service στην toyota και σου φραγίζουν κάθε χρόνο το κουπονι. Αυτά έτσι κι αλλιώς είναι «δωράκια» που εποχιακά δίνουν όλες οι αντιπροσωπείες όλων των κατασκευαστών, ανάλογα με το πώς θέλουν να κλείσουν τις πωλήσεις της χρονιάς. Εδώ προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε πρώτα τη φημισμένη βασική 6ετή εγγύηση. 1
pano Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε Εδώ προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε πρώτα τη φημισμένη βασική 6ετή εγγύηση. Πήγες στην αντιπροσωπεία τους την ζήτησες γραπτώς και δεν σου την έδωσαν?
kostasgr78 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, pano είπε Πήγες στην αντιπροσωπεία τους την ζήτησες γραπτώς και δεν σου την έδωσαν? Περιμένω την τελική γραπτή προσφορά και θα την ζητήσω τότε, αν δεν είναι ξεκάθαρο το μέρος της εγγύησης.
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Στις 5/3/2022 στις 4:22 ΜΜ, NickTG είπε Δεν θα έλεγα ότι το κρύβει. Το λέει ξεκάθαρα στη σελίδα τους. που το λέει ?
NickTG Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 1 hour ago, korakios said: που το λέει ? https://www.toyota.gr/service-and-accessories/warranty/toyota-warranty
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 2 λεπτά πριν, NickTG είπε https://www.toyota.gr/service-and-accessories/warranty/toyota-warranty δε λέει κάπου οτι πρέπει να κάνεις τα service εκεί ...
NickTG Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 12 minutes ago, korakios said: δε λέει κάπου οτι πρέπει να κάνεις τα service εκεί ... Για το ετήσιο της υπόθεσης ήταν το αρχικό μου σχόλιο. Όχι για το αν πρέπει εκεί. Αυτό πρέπει να το δει κανείς στους όρους της εγγύησης. 1
zanskou Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, korakios είπε δε λέει κάπου οτι πρέπει να κάνεις τα service εκεί ... Δηλαδή πόσο πιο ξεκάθαρα μπορεί να το πει ; Ποιος άλλος μπορεί να πιστοποιήσει ότι η συντήρηση έχει σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή ; ο Μήτσος της γειτονιάς ; Δεν γίνεται να κάνει claim εγγύσης σε οποιαδήποτε εταιρεία από τη στιγμή που έχει βάλει χέρι στο προϊόν της οποιοσδήποτε άλλος εκτός από την ίδια. Στο 2022 είμαστε. Μην συζητάμε τα αυτονόητα. Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2022 από zanskou 2
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Για το ετήσιο της υπόθεσης ήταν το αρχικό μου σχόλιο. Όχι για το αν πρέπει εκεί. Αυτό πρέπει να το δει κανείς στους όρους της εγγύησης. οκ, σόρυ ,μπερδεύτηκα 4 λεπτά πριν, zanskou είπε Δεν γίνεται να κάνει claim εγγύσης σε οποιαδήποτε εταιρεία από τη στιγμή που έχει βάλει χέρι στο προϊόν της οποιοσδήποτε άλλος εκτός από την ίδια. αρκεί ο Μήτσος να έχει άδεια μηχανικού και όχι μπαρμπέρη , να σου κόψει παροχή και εσύ να έχεις αγοράσει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών (κρατώντας την απόδειξη) 4 λεπτά πριν, zanskou είπε Στο 2022 είμαστε. Μην συζητάμε τα αυτονόητα. αναγκαστικά δυστυχώς τα συζητάμε γιατί εδώ και 10ετία+ δεν ισχύει βάσει νομοθεσίας το τι θα κάνει ο καθένας και το τι θεωρεί , σεβαστό , απλά αναφέρω τι ισχύει εδώ και πολλά χρόνια Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2022 από korakios
zanskou Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 8 λεπτά πριν, korakios είπε αρκεί ο Μήτσος να έχει άδεια μηχανικού και όχι μπαρμπέρη , να σου κόψει παροχή και εσύ να έχεις αγοράσει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών (κρατώντας την απόδειξη) Σε αυτή την περίπτωση τότε γιατί δεν κάνεις το claim στο Μήτσο αλλά πρέπει να πας στην αντιπροσωπεια;
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 4 λεπτά πριν, zanskou είπε Σε αυτή την περίπτωση τότε γιατί δεν κάνεις το claim στο Μήτσο αλλά πρέπει να πας στην αντιπροσωπεια; claim τι εννοείς? Αν έχει βλάβη και είναι στην εγγύηση εννοείται αντιπροσωπία πας για δωρεάν επισκευή
zanskou Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, korakios είπε claim τι εννοείς? Αν έχει βλάβη και είναι στην εγγύηση εννοείται αντιπροσωπία πας για δωρεάν επισκευή Δηλαδή για να το καταλάβω. Πας Μήτσο, βάζει πάνω ότι ανταλλακτικά θέλει και αν σου βγάλει πρόβλημα το αυτοκινητο θα πας στην κακή αντιπροσωπεια για να στο φτιάξει τσάμπα; πάτε καλά μωρέ; Γιατί να μην στο φτιάξει τσάμπα ο μηχανικός σου αφού τον εμπιστεύεσαι περισσότερο από την ίδια την αντιπροσωπεια ώστε να κάνεις εκεί τη συντήρηση του αυτοκινήτου; Το έχω ξαναγράψει και αλλού. Κάτι τέτοια πάτε και λέτε/κάνετε σε διάφορες επιχειρήσεις και μετά απορειτε που δεν σας παίρνουν στα σοβαρά 1
korakios Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, zanskou είπε Δηλαδή για να το καταλάβω. Πας Μήτσο, βάζει πάνω ότι ανταλλακτικά θέλει και αν σου βγάλει πρόβλημα το αυτοκινητο όχι φυσικά , βάζεις ή βάζει ανταλλακτικά ίδιων προδιαγραφών απαραίτητα 1 λεπτό πριν, zanskou είπε και αν σου βγάλει πρόβλημα το αυτοκινητο θα πας στην κακή αντιπροσωπεια για να στο φτιάξει τσάμπα; πάτε καλά μωρέ; καλή-κακή , θέλει δε θέλει είναι υποχρεωμένη τζάμπα λόγω εγγύησης 2 λεπτά πριν, zanskou είπε Γιατί να μην στο φτιάξει τσάμπα ο μηχανικός σου αφού τον εμπιστεύεσαι περισσότερο από την ίδια την αντιπροσωπεια ώστε να κάνεις εκεί τη συντήρηση του αυτοκινήτου; δεν παρέχει εγγύηση ,άρα θα πληρώσεις , επομένως δε συμφέρει (αυτονόητο) 3 λεπτά πριν, zanskou είπε Το έχω ξαναγράψει και αλλού. κακώς , το σωστό είναι να λες τι ισχύει βάσει νομοθεσίας και να διαχωρίζεις με το ποια είναι η προσωπική σου άποψη
zanskou Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2022 Μάλιστα. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια να σου εξηγήσω οτι το σκεπτικό σου είναι λάθος. Ας υποθέσουμε ότι έχεις παραλάβει το καινούργιο σου αυτοκίνητο πριν 5 χρόνια. Το παίρνεις από την έκθεση φεύγεις και έκτοτε δεν σε ξαναβλέπει κανείς και η Toyota ( βάλε οποιαδήποτε εταιρεία θέλεις στη θέση της) επί 5 χρόνια δεν έχει κανένα record για το αυτοκίνητο σου. Και ξαφνικά χθες σου βγάζει πρόβλημα στο μοτέρ ( χρονικά είναι εντός εγγύησης) και εσύ θα πας να τους πεις "φτιαχτε το". Ειτε σου αρέσει είτε όχι δεν πιστοποιειται από πουθενά και με τίποτα ότι το αυτοκίνητο σου είχε συντηρηθει όπως ορίζει ο κατασκευαστής από τη στιγμή που το πήγαινες κάπου αλλού. Το ότι το υποστηρίζεις δεν σημαινει τίποτα. Πήρες το ρίσκο, πήρες και τις συνέπειες. Που μπορεί και να μην πήγαινες καν για σέρβις και απλά να είχες ένα γνωστο που σου έβαζε σφραγίδες για να σου συντηρεί το όνειρο. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα