Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 203
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
25 minutes ago, kostasgr78 said:

Ένα κατατοπιστικό βίντεο, που εξηγεί αρκετά πράγματα για τη μεταβολή της ποιότητας της Toyota ως σήμερα.

 

Τρομερος!

Νομιζω εχουν βαση οσα λεει.

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Διαβάζω σε ελληνικό fb group για το Yaris Cross.

«Μετά από 1,5 χρόνο και ήδη μια αλλαγή μπαταρίας εντός εγγύησης , το αυτοκίνητο έμεινε για 5η φορά μετά από 2,5 ημέρες ακινησίας κι ενώ χθες το βράδυ λειτουργούσε κανονικά . Η απάντηση της ΤΟΥΟΤΑ : γνωρίζουμε πως το app μας είναι ενεργοβόρο. Και η οδύσσεια συνεχίζεται»

Τα περίεργα με την Toyota συνεχίζονται.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Διαβάζω σε ελληνικό fb group για το Yaris Cross.

«Μετά από 1,5 χρόνο και ήδη μια αλλαγή μπαταρίας εντός εγγύησης , το αυτοκίνητο έμεινε για 5η φορά μετά από 2,5 ημέρες ακινησίας κι ενώ χθες το βράδυ λειτουργούσε κανονικά . Η απάντηση της ΤΟΥΟΤΑ : γνωρίζουμε πως το app μας είναι ενεργοβόρο. Και η οδύσσεια συνεχίζεται»

Τα περίεργα με την Toyota συνεχίζονται.

Όχι μόνο τα yaris όλα τα hybrid και εγώ πριν δύο χρόνια που πήρα το chr εκτός ότι στην αντιπροσωπεία τα είχανε όλα με συντηρητές, μου ξεκαθάρισαν ότι δεν πρέπει να το αφήσω πάνω από 4-5 μέρες χωρίς να το βάζω μπρος και να κάνω τουλάχιστον 20-30 χιλιόμετρα, αυτές τις οδηγίες έλαβα από γερμανική αντιπροσωπεία της toyota.. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
35 minutes ago, andreas-d said:

Όχι μόνο τα yaris όλα τα hybrid και εγώ πριν δύο χρόνια που πήρα το chr εκτός ότι στην αντιπροσωπεία τα είχανε όλα με συντηρητές, μου ξεκαθάρισαν ότι δεν πρέπει να το αφήσω πάνω από 4-5 μέρες χωρίς να το βάζω μπρος και να κάνω τουλάχιστον 20-30 χιλιόμετρα, αυτές τις οδηγίες έλαβα από γερμανική αντιπροσωπεία της toyota.. 

 

Τι διαβαζω Θεε μου!

Εγω εχω aygo βενζινοκινητο, και μπορει να κανω και δυο εβδομαδες να το βαλω σε κινηση! Αποφευγω παση θυσια, τη χρηση αυτοκινητου. Ποτε δεν ειχα προβλημα!

Και τωρα, διαβαζω, super wow τεχνολογιες hybrid και ηλεκτρικα(?), και πρεπει απαραιτητως καθε 5μερο να το κινησεις;

Μιλαμε για τον ορισμο της ανωριμης τεχνολογιας.

Δεν εξυπηρετει το αυτοκινητο τον ανθρωπο. Εξυπηρετει ο ανθρωπος το αυτοκινητο.

Ξυπνηστεεεεεεεεε

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Όχι μόνο τα yaris όλα τα hybrid και εγώ πριν δύο χρόνια που πήρα το chr εκτός ότι στην αντιπροσωπεία τα είχανε όλα με συντηρητές, μου ξεκαθάρισαν ότι δεν πρέπει να το αφήσω πάνω από 4-5 μέρες χωρίς να το βάζω μπρος και να κάνω τουλάχιστον 20-30 χιλιόμετρα, αυτές τις οδηγίες έλαβα από γερμανική αντιπροσωπεία της toyota.. 

 

4-5 μέρες είναι πολύ λίγο. Έπρεπε να το λύσουν αυτό σε όλα τα μοντέλα.

Αυτό σημαίνει, ότι αν φεύγεις για μια εκδρομή με το άλλο οικογενειακό αυτοκίνητο (υποθετικό σενάριο), θα επιστρέφεις και θα βρίσκεις το Toyota Hybrid, να θέλει φόρτιση ή και αλλαγή μπαταρίας, αν την έχεις καταστρέψει;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

4-5 μέρες είναι πολύ λίγο. Έπρεπε να το λύσουν αυτό σε όλα τα μοντέλα.

Αυτό σημαίνει, ότι αν φεύγεις για μια εκδρομή με το άλλο οικογενειακό αυτοκίνητο (υποθετικό σενάριο), θα επιστρέφεις και θα βρίσκεις το Toyota Hybrid, να θέλει φόρτιση ή και αλλαγή μπαταρίας, αν την έχεις καταστρέψει;

Σε ερώτησή μου τότε μου απάντησαν εντελώς τυπικά και απλά (πολλά ηλεκτρονικά), πάντως εγώ δυο χρόνια 18.670κλμ. Σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο το κυκλοφορώ κανένα πρόβλημα, το app τα over air Update το keyless  το alarmanlage σίγουρα έχουν κατανάλωση σε αναμονή  σε συνδυασμό με το ότι το μοτέρ δεν δουλεύει συνέχεια αν κανεις 5-10κλμ είναι λογικό πιστεύω..

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Σε ερώτησή μου τότε μου απάντησαν εντελώς τυπικά και απλά (πολλά ηλεκτρονικά), πάντως εγώ δυο χρόνια 18.670κλμ. Σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο το κυκλοφορώ κανένα πρόβλημα, το app τα over air Update το keyless  το alarmanlage σίγουρα έχουν κατανάλωση σε αναμονή  σε συνδυασμό με το ότι το μοτέρ δεν δουλεύει συνέχεια αν κανεις 5-10κλμ είναι λογικό πιστεύω..

Λογικό από τεχνικής απόψεως να εξηγηθεί γιατί συμβαίνει, σίγουρα είναι. 🙂

Από την άποψη του σχεδιασμού προϊόντος, είναι αποτυχία. Δεν γίνεται να μπαίνει σε ταλαιπωρία ένας οδηγός για 4-5 μέρες ακινησίας. Αυτά έχουν λυθεί στην αυτοκίνηση εδώ και δεκαετίες.

Εφόσον έχεις καταναλώσεις, αναμενόμενο στην εποχή των τόσων ηλεκτρονικών, λύσε το θέμα του αποθέματος της μικρής μπαταρίας ή βρες μια άλλη λύση, ως κατασκευαστής.

  • Like 3
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Λογικό από τεχνικής απόψεως να εξηγηθεί γιατί συμβαίνει, σίγουρα είναι. 🙂

Από την άποψη του σχεδιασμού προϊόντος, είναι αποτυχία. Δεν γίνεται να μπαίνει σε ταλαιπωρία ένας οδηγός για 4-5 μέρες ακινησίας. Αυτά έχουν λυθεί στην αυτοκίνηση εδώ και δεκαετίες.

Εφόσον έχεις καταναλώσεις, αναμενόμενο στην εποχή των τόσων ηλεκτρονικών, λύσε το θέμα του αποθέματος της μικρής μπαταρίας ή βρες μια άλλη λύση, ως κατασκευαστής.

Το θέμα δεν υφίσταται σε τέτοιο τραγικό βαθμό, στην Ελλάδα τα προβλήματα παρουσιάστηκαν με τις τοποθετήσεις συναγερμών  με χίλια δυο καλούδια, καθώς και το διάστημα μεταφοράς συνήθως μεγάλο μετά οι αντιπροσωπείες τα φορτιζουν και βουρρ παράδοση στο πελάτη..

Συνήθως μετά απο αλλαγή με άλλη μπαταρία το πρόβλημα παύει να υπάρχει, σε μεγάλο βαθμό φταίει η εργοστασιακή..

Εγώ προσωπικά το έχω αφήσει και δύο εβδομάδες χωρίς πρόβλημα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...