Προς το περιεχόμενο

Toyota - 6ετής εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας και όροι εγγύησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Εφόσον βγήκε επίσημα τέτοια έκθεση, το γεγονός ότι δεν κάλεσε τους πελάτες να κάνει δωρεάν αντικατάσταση, πιστεύω είναι καθαρή περίπτωση εξαπάτησης καταναλωτή.\

Ναι! Είναι μια κλασσική περίπτωση εξαπάτησης και μάλιστα έχει ενδιαφέρον η πλήρης ιστορία και ο χειρισμός της αντιπροσωπείας.

Ο εν λόγω κινητήρας 1NR-FE 1,33 , αυτός με τά 1330cc,  99 ή 101 ps (όχι αυτός με τά 86ps) και συγκεκριμένης παρτίδας, 2008 έως αρχές 2013, είχε προβληματικό σχεδιασμό κινητήρα και το λάδι καιγόταν στους κυλίνδρους. Το πρόβλημα αφορούσε όλους μα όλους τους κινητήρες αυτούς. Συγκεκριμένα η λάθος σχεδίαση αφορούσε : πιστόνια , μπιέλες , ελατήρια ακόμη και το ψευτοκάπακο.Το περιγράφει αναλυτικά το technical service bulletin που είχε εκδώσει η Toyota και προχώρησε σε επανασχεδιασμό των εξαρτημάτων και αλλαγή στην γραμμή παραγωγής από το 2013 και μετά. (Το έγγραφο  επισυνάπτεται σέ προηγούμενο ποστ)

Το πρόβλημα γινόταν αντιληπτό από τις 70Κ km και μετά ,και εδώ αρχίζει το αισχος. Η αντιπροσωπεία οχυρωμένη πίσω από μια αμφιλεγόμενη οδηγία ότι κατανάλωση λαδιού έως 1 λίτρο/ 1000 km είναι επιτρεπτή , είτε συμπλήρωνε λάδι αβέρτα είτε πήγαινε σε πιο παχύρευστο 10W-40 σε μια ύστατη και απελπισμένη προσπάθεια να κερδίσει χρόνο και χιλιόμετρα έτσι ώστε να βγει το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης.

Ακόμη και αν ήσουν ενημερωμένος για το πρόβλημα αυτοί σου έλεγαν ότι αφού η κατανάλωση λαδιού δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο/ 1000 km τότε δεν θα προβούν σε επισκευή.

Αυτή η τακτική είχε ως αποτέλεσμα και την καταστροφή του αισθητήρα λ και του καταλύτη. Το δε μοτέρ κατέρρεε ολοσχερώς γύρω στις 120 Κ Km , συνήθως εκτός εγγύησης πλέον και με το κόστος επισκευής μεγαλύτερο της αξίας του αυτοκινήτου.

Οι πελάτες ερχόντουσαν αντιμέτωποι με το τι μέλλει γενέσθαι. Είτε αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα (ο οποίος σίγουρα ήταν και αυτός προβληματικός μιας και έμπαινε μόνο ο 1.33) είτε ρεκτιφιέ του υπάρχοντος με ότι αυτό συνεπάγεται.

Η αντιπροσωπεία αντί να αναλάβει τις ευθύνες της έκανε το "παπί" . Αν μη τι άλλο έπρεπε να επεκτείνει την εγγύηση στα δέκα χρόνια αναγνωρίζοντας τον λάθος σχεδιασμό και παράλληλα να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει τους κινητήρες.

Κλείνοντας αυτό το κύκλο του αισχους θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή η περιβόητη μέγιστη επιτρεπόμενη κατανάλωση λαδιού 1 λίτρο/ 1000 Km την μεταφράζουν όπως τους συμφέρει. Είναι το ακραίο σενάριο όταν το αυτοκίνητο κάνει σύντομες διαδρομές με πλήρη φορτίο σε πολύ αντίξοες συνθήκες όπως ανηφόρες εν μέσω καύσωνα. Σέ καμία περίπτωση δεν αφορά την καθημερινή οδήγηση.

Σέ κάθε περίπτωση ο 1NR-FE 1,33 είναι ένα φιάσκο της Toyota κυρίως στο after sales, εκεί δηλαδή που παραδοσιακά η Toyota ήταν δυνατή.

Λάθος σχεδιασμός μπορεί να υπάρξει αλλά ο χειρισμός και η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας στους πελάτες της θα μείνει στην ιστορία ως παράδειγμα προς αποφυγήν.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 189
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 7/3/2022 στις 2:41 ΜΜ, korakios είπε

Η χρυσή τομή αν ανησυχείς για τη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας  είναι να πάρεις ο ίδιος τα λάδια/φίλτρα και λοιπά απλά πράγματα και να στα περάσουν στην αντιπροσωπία . Έτσι γλυτώνεις την υπερτιμολόγηση των ανταλλακτικών και τρως μόνο την ακριβή εργατώρα

Ναι μεν παλιό αυτό το ποστ αλλά χρησιμο.

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, mindreader είπε

Το δεχεται η αντιπροσωπεια;

Ναι, το δέχονται.

Υπάρχει πλήθος μηνυμάτων από κατόχους ότι το δέχτηκαν να προσκομίσει ο πελάτης τά ανταλλακτικά / αναλώσιμα και απλώς το έγραψαν στο βιβλίο συντήρησης.

Αφού πληρούνται οι προδιαγραφές πιστοποίησης δεν μπορούν παρά να το δεχτούν. Αν πας με τά κατάλληλα λιπαντικά & φίλτρα βέβαια.

Στο εμπόριο υπάρχουν εφάμιλλα ή και ανώτερα από αυτά της αντιπροσωπείας στο 1/3 της τιμής που χρεώνει η αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Γνωρίζουμε τί συμβαίνει με το PCS (Pre-Collision System) malfunction που τελευταία εμφανίζεται συχνά σε αναφορές κατόχων τελευταίων αυτοκινήτων Toyota;

Είναι κάτι που έχει αναγνωριστεί και καλύπτεται από την Εγγύηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Στο ελληνικό fb group ...
https://www.facebook.com/groups/1319462451803275

... διαβάζω εκτεταμένες αναφορές για παραλαβή καινούριων Yaris Cross με ελαττώματα.

Σκέφτονται μέχρι και για ομαδική προσφυγή.

Περίεργα πράγματα για την «Εγγύηση, είναι Toyota».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, kostasgr78 said:

Στο ελληνικό fb group ...
https://www.facebook.com/groups/1319462451803275

... διαβάζω εκτεταμένες αναφορές για παραλαβή καινούριων Yaris Cross με ελαττώματα.

Σκέφτονται μέχρι και για ομαδική προσφυγή.

Περίεργα πράγματα για την «Εγγύηση, είναι Toyota».

εχει να κανει με το περιβοητο TMMF εργοστασιο της τουοτα στη....Γαλλια 😄

δε ξερω γιατι επελεξε το συγκεκριμμενο εργοστασιο για το yaris μιας και ειναι γνωστ τα τελευταια χρονια το προβλημα με προσωπικο/απεργιες κτλ παρολο που η εταιρια πριν 6 χρονια εριξε φραγκα

Γιαρακιδες ολης της Ευρωπης (και συντομα Αμερικης μιας και απο αυτο το εργοστασιο απο καποια στιγμη και μετα τα φτιαχνανε) ενωθείτε

https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/218977-new-yaris-cross-issues/

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Σε ούτε 3 ετών yaris ξεφλούδισε το βερνίκι από τα εμπρός φώτα ( σε όλους σχεδόν το κανει).

Η τουοτα ενημέρωσε προφορικά ότι δεν τα καλύπτει η εγγύηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα Yaris Hybrid του 2021 που κινώ καθημερινά και που λίγο πριν κλείσει 3ετία με άφησε 2 φορές (δεν έπαιρνε μπροστά). Κάλεσα την οδική και είδαμε ότι έφταιγε η μπαταρία των 12V. Πηγαίνοντας το στην αντιπροσωπεία για το προγραμματισμένο service ανέφερα το πρόβλημα και μου είπαν πως θα γίνει έλεγχός της. Όταν πήγα να παραλάβω ενημερώθηκα πως η μπαταρία δεν είχε πρόβλημα και πως απλά είχε αποφορτιστεί. 

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι χρεώθηκα εργατοώρες για τη φόρτιση/έλεγχο μπαταρίας ΕΝΤΟΣ εγγύησης. Δεν έχει σημασία το κόστος αλλά η συμπεριφορά. Μάλιστα όταν παραπονέθηκα για την κοροϊδία χαρακτηρίστηκα ως δύσκολος πελάτης, με γελάκια και ειρωνεία.

Έστειλα προφανώς παράπονο στην Toyota Hellas, από την οποία δεν έλαβα καμία απάντηση.

Αυτή είναι η Toyota του 2024.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...