kostasgr78 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Στις 20/12/2023 στις 9:52 ΠΜ, kostasgr78 είπε Έπεσα στο παρακάτω άρθρο και μού έχουν κάνει εντύπωση αρκετές αναφορές ιδιοκτητών που δεν έλαβαν κάλυψη εντός εγγύησης. https://cartalk.gr/giati-toyota-hellas-avee-thavetai-stis-aksiologiseis-tis-google/ Έχω σκαλίσει λίγο αυτές τις μέρες τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες αξιολογήσεις έχει με 1/5 αστέρια, ειδικά αν το αναλογιστούμε σε σύγκριση με τη φήμη που απολαμβάνει η Toyota στην Ελλάδα. Έχει ιδιαίτερη σημασία ότι γράφουν για απίστευτα τραγελαφικές καταστάσεις και αντιμετωπίσεις που είχαν από την ελληνική αντιπροσωπεία σε προβλήματα που θα περίμενε κανείς αυτονόητα να καλύπτονται από την 6ετή εγγύηση.
kostaras76 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 37 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Έχω σκαλίσει λίγο αυτές τις μέρες τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες αξιολογήσεις έχει με 1/5 αστέρια, ειδικά αν το αναλογιστούμε σε σύγκριση με τη φήμη που απολαμβάνει η Toyota στην Ελλάδα. Έχει ιδιαίτερη σημασία ότι γράφουν για απίστευτα τραγελαφικές καταστάσεις και αντιμετωπίσεις που είχαν από την ελληνική αντιπροσωπεία σε προβλήματα που θα περίμενε κανείς αυτονόητα να καλύπτονται από την 6ετή εγγύηση. Το θέμα δεν έχει να κάνει τόσο με την αντοχή στο χρόνο των toyota. Εγώ έχω καλή αντιμετώπιση στα service και δεν υπάρχουν περίεργες χρεώσεις και πρόσθετες χρεώσεις, όπως σε παλιότερα αυτοκίνητα που είχα. Απλώς η toyota έχει ρίξει την ποιότητα σε υλικά και συναρμολόγηση. Ακούς πολύ συχνά τριγμούς, πράγμα αδιανόητο σε προηγούμενο corolla που είχα. Σκεφτείτε ότι έχω ένα ibiza 2020 και ένα corolla 2022 και στο seat δεν ακούγεται κανένας τριγμός. Γενικά η εταιρεία έχει δώσει όλο το βάρος στην υβριδική τεχνολογία και τα τελευταία μοντέλα της αποπνέουν μια αίσθηση φθήνιας, με κακή ηχομόνωση, λεπτή λαμαρίνα, χαμηλή ποιότητα βαφής. 3 1
NikosKallithea Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2023 10 ώρες πριν, kostaras76 είπε Το θέμα δεν έχει να κάνει τόσο με την αντοχή στο χρόνο των toyota. Εγώ έχω καλή αντιμετώπιση στα service και δεν υπάρχουν περίεργες χρεώσεις και πρόσθετες χρεώσεις, όπως σε παλιότερα αυτοκίνητα που είχα. Απλώς η toyota έχει ρίξει την ποιότητα σε υλικά και συναρμολόγηση. Ακούς πολύ συχνά τριγμούς, πράγμα αδιανόητο σε προηγούμενο corolla που είχα. Σκεφτείτε ότι έχω ένα ibiza 2020 και ένα corolla 2022 και στο seat δεν ακούγεται κανένας τριγμός. Γενικά η εταιρεία έχει δώσει όλο το βάρος στην υβριδική τεχνολογία και τα τελευταία μοντέλα της αποπνέουν μια αίσθηση φθήνιας, με κακή ηχομόνωση, λεπτή λαμαρίνα, χαμηλή ποιότητα βαφής. Υπαρχουν και παραυπαρχουν προσθετες χρεωσεις και διαφορετικές τιμές καταλόγου απο αυτές που τελικα πληρωνεις, τα συνεργεία γενικώς ειναι άστα να πάνε. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Στις 30/12/2023 στις 10:12 ΠΜ, kostasgr78 είπε Έχω σκαλίσει λίγο αυτές τις μέρες τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες αξιολογήσεις έχει με 1/5 αστέρια, ειδικά αν το αναλογιστούμε σε σύγκριση με τη φήμη που απολαμβάνει η Toyota στην Ελλάδα. Έχει ιδιαίτερη σημασία ότι γράφουν για απίστευτα τραγελαφικές καταστάσεις και αντιμετωπίσεις που είχαν από την ελληνική αντιπροσωπεία σε προβλήματα που θα περίμενε κανείς αυτονόητα να καλύπτονται από την 6ετή εγγύηση. Αν κάποιος περιμένει οτι επειδή θα πάρει Τογιοτα δε θα του βγάλει καμια βλάβη, τότε ζει στο ροζ συννεφάκι του (και το λέω ως κάτοχος Τογιοτα). Οποιοδήποτε περίπλοκο προϊόν μαζικής παραγωγής έχει μια πιθανότητα να βγει ελαττωματικό, χωρίς να πιάσουμε τις σχεδιαστικές αστοχίες που μπορεί να συμβούν, όπως με τον κινητήρα 1.33 που έκαιγε λάδι. Η φήμη για τα Τογιότα προέρχεται κυρίως απο κατόχους παλιότερων οχημάτων (Yaris, Corolla, Carina, Avensis κλπ) που ηταν απλούστερα και τα οποία δεν τους κρέμαγαν παρότι τους έκαναν σέρβις στην καλυτερη περίπτωση κάθε Ολυμπιάδα. Απο εκεί και πέρα, η φήμη αυτή οδηγεί πολύ κόσμο στο να αγοράζει Τογιότα τυφλά (αφήνω στην άκρη αυτους που ξημεροβραδιάζονται σε άλλα φόρα ποστάροντας κάθε διαδρομή τους για το πόσο έκαψε το υβριδικό). Γνωρίζω τουλάχιστον 2 άτομα που αγόρασαν πρόσφατα χωρίς καν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο με την αναμονή ~1 χρόνο. Επειδή υπάρχει αυτή η μανία ενός μεγάλου ποσοστού του αγοραστικού κοινού με τα Τογιότα, η Τογιότα Ελλάδας το έχει πάρει πάνω της. Μια επίσκεψη στην Πόλις ηταν αρκετή για να το καταλάβεις, η προσέγγιση τους ήταν "αυτό είναι κι αμα σ' αρέσει και μη με ενοχλείς πολύ γιατι έχω άλλους δύο να κλείσουν αμάξι τώρα". Κι αν δε νοιάζονται όταν προσπαθούν να πουλήσουν, σκέψου πόσο (δεν) ενδιαφέρονται για το after-sales. Προσωπικά έχω περίπου 2.5 χρόνια το αυτοκίνητο με <30,000 χλμ. Δε θα πω οτι έχω αγοράσει κάτι που είναι απο το πάνω πάνω ράφι σε θέματα ποιότητας. Χαζοτρίζουν τα πλαστικά, τα παράθυρα του τρίζουν όταν είναι μισάνοιχτα (ένα θέμα για το οποίο η Πόλις προσπάθησε να με πείσει πως είναι νορμάλ και όλα τα αυτοκίνητα τρίζουν γιατι θα έσπαγαν αλλιώς - βέβαια στο Τογιότα 15ετίας της οικογένειας δεν έτριζαν αλλά anyway) και επίσης θέλουν αλλαγή οι γρύλοι και στα δύο μπροστινά παράθυρα γιατί τρίζουν και στο ανεβοκατέβασμα (γενικά με τα παράθυρα δεν το έχουν). Από την άλλη έχει εξαιρετική μηχανή και κιβώτιο, έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης που είναι σημαντική στους άθλιους ελληνικούς δρόμους και ήταν 2,500 φθηνότερο απο το αντίστοιχο Golf. Οπότε η ζυγαριά γέρνει στα θετικά. 6
kostasgr78 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Νομίζω πώς όλοι που διαβάζουμε αυτοκίνηση από χρόνια (όπως είμαστε οι περισσότεροι εδώ μέσα σε αυτή την κατηγορία) και μάς αρέσει να συζητάμε από γούστο προς το αντικείμενο (και όχι μόνο όταν είναι να κάνουμε επιλογή αγοράς, όπως προσπαθούν μερικοί εδώ μέσα να μάς υποδείξουν ότι πρέπει να γίνεται κατά τη δική τους ερμηνεία ανύπαρκτων κανόνων του φόρουμ /// κλείνει η παρένθεση, ξέρουν αυτοί) ... ... έχουμε την ίδια αίσθηση. Ότι η ποιότητα σε όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές φθίνει με τα χρόνια. Ακόμα και στους premium. Είμαι σίγουρος ότι και η Toyota είναι χειρότερη από τον παλιό καλύτερο εαυτό της, όπως συμβαίνει σε όλους, χωρίς να χρειαστεί να διαβάσω κριτικές ιδιοκτητών. Εδώ ακούω μέχρι και κατόχους Mercedes να έχουν δώσει παχυλά ποσά για να πάρουν αυτοκίνητα κουδούνια. Εδώ το παρόν θέμα το είχα ανοίξει γιατί ήθελα να δω τί συμβαίνει με τις εξαιρέσεις της - φημισμένης - 6ετούς εγγύησης και όχι με το σκεπτικό αν βγάζουν βλάβες τα Toyota ή όχι. Σαφώς και θα βγάζουν. Το ερώτημα είναι αν είναι «τυφλή» η 6ετής τα πάντα όλα ή έχει εξαιρέσεις. Οι αρχικές σελίδες συζήτησης εδώ μάς έδειξαν μέσα από αναφορές ότι η 6ετής αφορά μόνο μηχανικά μέρη και όχι ηλεκτρονικά και άλλα «μπλιμπίκια», όπου ισχύει η 3ετής. Το ιδιαίτερο με τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, είναι ότι αναφέρονται για μη κάλυψη ΟΥΤΕ όλων των μηχανικών βλαβών μέσα στην 6ετία, το οποίο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για έναν υποψήφιο αγοραστή. Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σαφής λίστα, φαίνεται να το δουλεύουν κατά το δοκούν ποιά καλύπτουν και ποιά όχι. Αυτό δεν το λες και εικόνα σοβαρής αντιπροσωπείας. 4
kostasgr78 Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/toyota-yaris-toy-2022-me-myria-provlimata 1
mindreader Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 23 hours ago, kostasgr78 said: https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/toyota-yaris-toy-2022-me-myria-provlimata Νομιζα οτι διαβαζα για κανενα yugo zastava... 2
kostasgr78 Δημοσ. 11 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 3/1/2024 στις 8:07 ΜΜ, kostasgr78 είπε Το ιδιαίτερο με τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, είναι ότι αναφέρονται για μη κάλυψη ΟΥΤΕ όλων των μηχανικών βλαβών μέσα στην 6ετία, το οποίο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για έναν υποψήφιο αγοραστή. Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σαφής λίστα, φαίνεται να το δουλεύουν κατά το δοκούν ποιά καλύπτουν και ποιά όχι. Αυτό δεν το λες και εικόνα σοβαρής αντιπροσωπείας. Συνεχίζω και διαβάζω αναφορές στις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, που είναι απίστευτες. Μέση βαθμολογία: 1.9/5.0 Επεξ/σία 11 Μαϊου από kostasgr78
geopro Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Συνεχίζω και διαβάζω αναφορές στις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, που είναι απίστευτες. Μέση βαθμολογία: 1.9/5.0 Η αποκαθήλωση του θρύλου της Toyota δεν είναι τωρινή αλλά έχει ξεκινήσει πριν από μία εικοσαετία όταν οι ταξιτζήδες που είχαν αγοράσει τα εγγλέζικα avensis έτριβαν τά μάτια τους όταν διαπίστωναν ότι έπρεπε να αλλάξουν όλο το μπλόκ γενιάς ΖΖ (στρόφαλος - πιστόνια - μπιέλες , κλπ) . Κάποιοι πρόλαβαν εντός της εξαετούς εγγύησης (κυρίως τά ταξί) αλλά όι υπόλοιποι έμειναν με το αφήγημα του θρύλου και το κωμικοτραγικό είναι ότι βρήκαν πρόθυμους αγοραστές να το πάρουν μεταχειρισμένο. Παρόλα αυτά ο Έλληνας έχει προσκολληθεί στο θρύλο της Toyota του προηγουμένου αιώνα. Επεξ/σία 11 Μαϊου από geopro
NickTG Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου 9 minutes ago, geopro said: Παρόλα αυτά ο Έλληνας έχει προσκολληθεί στο θρύλο της Toyota του προηγουμένου αιώνα. Άρα στις άλλες χώρες δεν θεωρείται αξιόπιστη εταιρεία? Ούτε πάει καλά σε αντίστοιχες έρευνες? 1
geopro Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, NickTG είπε Άρα στις άλλες χώρες δεν θεωρείται αξιόπιστη εταιρεία? Ούτε πάει καλά σε αντίστοιχες έρευνες? Το θέμα μας εδώ είναι η εγγύηση και οι όροι της Toyota. Κατ΄εμε έχουν “καβαλήσει το καλάμι” εκμεταλλευόμενοι μια ανεξήγητα τυφλή υπακοή των πελατών τους. Ενώ έχουν υποπέσει σε σχεδιαστικά και κατασκευαστικά σφάλματα δυσανάλογα με την φήμη τους εντούτοις παραμυθιάζουν τους πελάτες τους και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους Χαρακτηριστικό παράδειγμα του κινητήρα 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 που ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Ενώ είχε αποδεδειγμένα σχεδιαστικό πρόβλημα που τους οδήγησε σε τροποποίηση της γραμμής παραγωγής και επανασχεδιασμό των ανταλλακτικών εντούτοις δεν κάλεσε όλους τους πελάτες για να τους είτε αποκαταστήσει το πρόβλημα είτε να τους αποζημιώσει. Ιδού το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών των 2500€ με εργασία. Μόνον αν το καταλαβαίνεις από μόνος σου και επέμενες είχες μια τύχη και αυτό όχι πάντα. Σου έλεγαν είτε “ρίχνε μέσα λάδι αβέρτα” είτε βάζανε 10W-40 αντί του 5W-20 (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή...) Είτε το μοσχοπουλούσαν μεταχειρισμένο επειδή ειναι τουότα... Για ποια αξιοπιστία μιλάμε ; Επεξ/σία 11 Μαϊου από geopro 2 1
kostasgr78 Δημοσ. 11 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 11 Μαϊου 20 λεπτά πριν, geopro είπε Το θέμα μας εδώ είναι η εγγύηση και οι όροι της Toyota. Κατ΄εμε έχουν “καβαλήσει το καλάμι” εκμεταλλευόμενοι μια ανεξήγητα τυφλή υπακοή των πελατών τους. Ενώ έχουν υποπέσει σε σχεδιαστικά και κατασκευαστικά σφάλματα δυσανάλογα με την φήμη τους εντούτοις παραμυθιάζουν τους πελάτες τους και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους Χαρακτηριστικό παράδειγμα του κινητήρα 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 που ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Ενώ είχε αποδεδειγμένα σχεδιαστικό πρόβλημα που τους οδήγησε σε τροποποίηση της γραμμής παραγωγής και επανασχεδιασμό των ανταλλακτικών εντούτοις δεν κάλεσε όλους τους πελάτες για να τους είτε αποκαταστήσει το πρόβλημα είτε να τους αποζημιώσει. Ιδού το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών των 2500€ με εργασία. Μόνον αν το καταλαβαίνεις από μόνος σου και επέμενες είχες μια τύχη και αυτό όχι πάντα. Σου έλεγαν είτε “ρίχνε μέσα λάδι αβέρτα” είτε βάζανε 10W-40 αντί του 5W-20 (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή...) Είτε το μοσχοπουλούσαν μεταχειρισμένο επειδή ειναι τουότα... Για ποια αξιοπιστία μιλάμε ; Είχα ακούσει για το λάδι σε αυτό τον κινητήρα, αλλά δεν είχα διαβάσει την αναλυτική έκθεση σαν το παραπάνω! Ευχαριστούμε πολύ για το παραπάνω. Εφόσον βγήκε επίσημα τέτοια έκθεση, το γεγονός ότι δεν κάλεσε τους πελάτες να κάνει δωρεάν αντικατάσταση, πιστεύω είναι καθαρή περίπτωση εξαπάτησης καταναλωτή.\ Προσωπικά από αυτά που είχα αρχίσει να διαβάζω, άνοιξα το παρόν θέμα και πραγματικά αποδεικνύεται ότι η αξιοπιστία των Toyota είναι πολύ κατώτερη πάντα σε σχέση με αυτό που πιστεύουν αρκετοί καταναλωτές ως τώρα. Πιο πολύ να μαθαίνουμε τέτοια θέματα, να ανοίγουμε τα μάτια μας και να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την πραγματικότητα, παρά να πιστεύουμε ότι είναι μίλια μπροστά από ανταγωνιστές, αυτό δηλαδή που είχαν καλλιεργήσει για δεκαετίες. 2
geopro Δημοσ. 11 Μαϊου Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Πιο πολύ να μαθαίνουμε τέτοια θέματα, να ανοίγουμε τα μάτια μας και να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την πραγματικότητα, παρά να πιστεύουμε ότι είναι μίλια μπροστά από ανταγωνιστές, αυτό δηλαδή που είχαν καλλιεργήσει για δεκαετίες. Αυτό ακριβώς ! Να έχουμε τά μάτια μας ανοιχτά ! Δυστυχώς στην η χώρα μας δεν υπάρχει ισχυρή αντίληψη δικαιωμάτων καταναλωτή. Παρόμοιες περιπτώσεις στην Αμερική εξαναγκάζουν τις εταιρείες σε υποχρεωτική επέκταση εγγύησης στα δέκα έτη. Είναι πολύ συνηθισμένη πρακτική όταν είναι εντός εγγύησης να αποκαλούν το οτιδήποτε ως φυσιολογική λειτουργία και μετά το πέρας της εγγύησης να το αποκαλούν βλάβη. Προσωπικά ο "διάολος μου" είναι να "καίει" το μοτέρ λάδια και να μου λένε ότι είναι εντός ορίων. Αν η κατανάλωση είναι πάνω από μισό λίτρο κάθε 7K Km το θεωρώ μη αποδεκτό , εκτός αν ο κινητήρας είναι παλαιός. Το λάδι που "καίγεται" (ειδικά το συνθετικό) αφήνει καταστροφικά κατάλοιπα μέσα στο κινητήρα. Επεξ/σία 11 Μαϊου από geopro 1
andreas-d Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου 3 ώρες πριν, geopro είπε Το θέμα μας εδώ είναι η εγγύηση και οι όροι της Toyota. Κατ΄εμε έχουν “καβαλήσει το καλάμι” εκμεταλλευόμενοι μια ανεξήγητα τυφλή υπακοή των πελατών τους. Ενώ έχουν υποπέσει σε σχεδιαστικά και κατασκευαστικά σφάλματα δυσανάλογα με την φήμη τους εντούτοις παραμυθιάζουν τους πελάτες τους και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους Χαρακτηριστικό παράδειγμα του κινητήρα 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 που ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Ενώ είχε αποδεδειγμένα σχεδιαστικό πρόβλημα που τους οδήγησε σε τροποποίηση της γραμμής παραγωγής και επανασχεδιασμό των ανταλλακτικών εντούτοις δεν κάλεσε όλους τους πελάτες για να τους είτε αποκαταστήσει το πρόβλημα είτε να τους αποζημιώσει. Ιδού το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών των 2500€ με εργασία. Μόνον αν το καταλαβαίνεις από μόνος σου και επέμενες είχες μια τύχη και αυτό όχι πάντα. Σου έλεγαν είτε “ρίχνε μέσα λάδι αβέρτα” είτε βάζανε 10W-40 αντί του 5W-20 (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή...) Είτε το μοσχοπουλούσαν μεταχειρισμένο επειδή ειναι τουότα... Για ποια αξιοπιστία μιλάμε ; Εδώ σου βγάζουν την ψυχή για αλλαγή μπαταρίας 12v μέσα στην εγγύηση στα hybrid, σιγά μην έκαναν ανάκληση σε σημαντικότερα προβλήματα. Το δικό μου chr με 835κλμ όταν έκανα ένα hybrid Service Check έβγαλε χαμηλή τάση της 12v μπαταρίας και μου λέγαν είναι νορμάλ και ότι αν ξεμείνει τότε να το πάω πάλι να την βάλουν για φόρτιση.. Τραγικοί..
Black Demis Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου πολύ πρόσφατα ειχαμε πάει τεστ drive σε διάφορες εταιρίες ειχαμε κάνει τεστ και τα mg (κινεζος) η διαφορα ποιότητας εσωτερικοί και γενικός κύλισης του τελευταίου yaris σε σχέση με το mg4 που το είχα στο μυαλο μου σαν κινεζουρα ..... ηταν μέρα με νύχτα υπέρ του κινεζου........ έχει ρίξει πολυ την ποιοτητα στα υλικά η toyota (στον κινητήρα δεν ξέρω δεν φανικε κάτι άσχημο στην οδήγηση) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα