Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω αν τα toyota ειναι τοσο αξιοπιστα οσο ηταν παλια.

Ειχα ομως διαφορα αμαξια στη ζωη μου απο διαφορες μαρκες, και εχω αποψη, γιατι πηγαινα στα επισημα service.

Καλυτερο service και after sales support λοιπον στην Ελλαδα απο την Toyota, δεν υπαρχει!

Και μονο αυτο, λεει πολλα!

Ακομη και αν ειναι το ιδιο 'προβληματικα' οσο αλλα αυτοκινητα (που εγω που εχω toyota τα τελευταια χρονια δεν ειδα κατι τετοιο), και παλι, και μονο για το after sales, αξιζει να πας toyota. Ξερεις οτι εχεις ΕΤΑΙΡΕΙΑ διπλα σου (οχι απεναντι σου!), και ξερεις οτι ο ΠΕΛΑΤΗΣ ειναι οντως στο επικεντρο.

Δεν ειναι τυχαιο που καθε χρονια παντα πρωτη βγαινει σε αυτες τις ψηφοφοριες οι toyota. Οχι. Χιλιαδες κοσμου που εχει toyota και θα χρειαστει την αντιπροσωπεια, ξέρει.

Εχω γυρισει πολλες εταιριες/αντιπροσωπειες/ service. Καμια, ποτε, δεν εφτασε, την toyota, και μιλω για Ελλαδα παντα. Απορω που δεν προσπαθουν να αντιγραψουν καν! Προφανως, δεν τους πολυενδιαφερει.... Ξερω εταιριες, που εν ετει 2023, προσφερουν χειροτερο after sales, απ'οτι η toyota προσεφερε το 2003....οτι και να συζηταμε, ειναι ματαιο....οποιος ειχε toyota και ετυχε να εχει κατι αλλο, μπορει να συγκρινει και ξερει...

Εγω ειπα, και αμαξι να αλλαξω, θα εξαντλησω καθε ενδεχομενο να παω παλι σε toyota....μονο και μονο για το after sales. Ακομη και αν δεν ειναι 'τελειο' (αβαριες ετυχαν και σε εμενα), απεχει ετη φωτος απο ολους τους αλλους...

Αυτα...

Επεξ/σία από mindreader
  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, liakinen είπε

 

Carina e του 92 εχω (βενζίνη μαμά) και θέλει 500ml λάδι κάθε 1500 χλμ με όλα τα service πριν της ώρας τους και ~ 300.000 χλμ. Είναι και πως θα σου τύχει. 

Μιλας για αυτοκινητο 30 χρονων,  που  απο τα χρονια  τα τσιμουχακια εχουν γινει τσιμεντο, η εχουν ξεχειλωσει να μην πω σαν τι.Υπαρχουν τριμπ@υρδελ@, που καινε τοσο λαδι  απο την πρωτη μιζια.

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Μιλας για αυτοκινητο 30 χρονων,  που  απο τα χρονια  τα τσιμουχακια εχουν γινει τσιμεντο, η εχουν ξεχειλωσει να μην πω σαν τι.Υπαρχουν τριμπ@υρδελ@, που καινε τοσο λαδι  απο την πρωτη μιζια.

Ναι δεν διαφωνώ σε αυτό που λες. Ενδεχομένως και στα ελατήρια να έχει θέμα. Απλά δεν υποστηρίζω τις απόλυτες απόψεις. 

Έχω στην κατοχή μου Ascona C 1987, Audi 80 1991 τα οποία δεν είχαν τέτοιο θέμα. Επίσης ο θείος έχει Civic του 1992 στο οποίο ότι μπαίνει σε λάδι βγαίνει κιόλας. Αυτά είναι εμπειρίες όμως ενός με πολλές παραμέτρους. Στην γενική εικόνα ή Toyota ήταν κορυφαία στην αξιοπιστία αυτό δεν αλλάζει. Εχει δύο δεκαετίες όμως που βγάζει προβλήματα και αυτή. Δεν έχουμε όλοι στον κύκλο μας κατόχους με Avensis πρώτης & δεύτερης γενιάς; δεν καίνε τον πάτο τους σε λάδια; 

Δημοσ.

Το 90% τον αυτοκινήτων σήμερα τσιμπάνε λάδια δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο αλλά πιστεύω ότι για κάποιο λόγο τα κάνουν έτσι. Για εμένα αξιόπιστο είναι να μη με αφήνει στο δρόμο και να μην είμαι κάθε μήνα στο συνεργείο.

Άμα συμβεί κάτι από  αυτα τα δύο  έφαγε σουτ και ας το έχω και μια εβδομάδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, andreas-d είπε

Το 90% τον αυτοκινήτων σήμερα τσιμπάνε λάδια δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο αλλά πιστεύω ότι για κάποιο λόγο τα κάνουν έτσι.

Low tension piston rings ειναι η αιτια.Και ο λογος ειναι για μειωση τριβων ελλατηριου πιστονιου με την επιφανειο του κυλινδρου, μειωνοντας ετσι την καταναλωση καυσιμου και την μειωση των ρυπων, παραλληλα με  αυξηση της δυναμης.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 2
  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 11/4/2023 στις 11:05 ΠΜ, vamvakoolas είπε

ως πρωην κατοχος aygo (ολοκαινουργιου) αγορασμενο απο εξωτερικο το ειχα ψαξει αρκετα. Ακομα και αν εισαι σε αλλη χωρα σε καλυπτει η εγγυηση. Η εγγυηση της toyota ισχυει για τις κυριοτερες ευρωπαικες χωρες (ακομα και Αλβανια!). Φανταζομαι και αν αυριο αγορασω ενα καινουργιο τουοτα απο Ελλαδα και παω ταξιδι Ιταλια θα με καλυψει εκει η αντιπροσωπια αν παω σε προγραμματισμενο σερβις

 

https://nl.toyota.be/content/dam/toyota/nmsc/belgium/local-assets/relax/TOY-SW-00NL-07-22.pdf

Υπάρχει κάπου στην σελίδα της Toyota Ελλάς το συγκεκριμένο εγχειρίδιο στα Ελληνικά;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, corsa2 είπε

Υπάρχει κάπου στην σελίδα της Toyota Ελλάς το συγκεκριμένο εγχειρίδιο στα Ελληνικά;

δυστηχως στη χωρα μας δεν..

https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο βιβλίο εξυπηρέτησης και εγγύησης του αυτοκινήτου σας ή να επικοινωνήστε με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Toyota.

  • Sad 1
Δημοσ.

Παιδια εδω και τουλαχιστον 15 χρονια δεν ισχυει πλεον το "αυτοκινητα απο την ταδε χωρα ειναι αξιοπιστα", αυτα ειναι θεωριες.

Στην πραγματικοτητα πολλα μοντελα δεν κατασκευαζονται καν στην χωρα προελευσης του αυτοκινητου (π.χ. εργοστασια στην Τουρκια, Τσεχια, Ουγγαρια κλπ) και ολοι μα ολοι οι κατασκευαστες προσπαθουν να μειωσουν τα κοστη με αποτελεσμα συχνα να βλεπεις συστηματα κατωτερων επιδοσεων (πχ. μπαταριες) να καταληγουν στα οχηματα απο τον κατασκευαστη. Ταυτοχρονα το testing των κινητηρων στο εργοστασιο εχει μειωθει σημαντικα για εξοικονομηση εργατοωρων. Ολα τα νεα αυτοκινητα ειναι φορτωμενα με ενα σωρο ηλεκτρονικα τα οποια α) προφανως και θα εμφανισουν θεματα πολυ πιο γρηγορα σε συγκριση με τα παλια που ειχαν ελαχιστα ηλεκτρονικα και β) ειναι πολυ πιο ευαισθητα σε αλλαγες θερμοκρασιας (πχ 45 βαθμοι το καλοκαιρι). Η μοναδικη διαφορα ειναι οτι καποιες εταιρειες προσφερουν 5-6 ετη εγγυηση (συνηθως με τον ορο να κανεις τα σερβις στην αντιπροσωπεια) ενω καποιες αλλες πχ γερμανικες μαρκες προσφερουν μονο διετια. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, epp είπε

Παιδια εδω και τουλαχιστον 15 χρονια δεν ισχυει πλεον το "αυτοκινητα απο την ταδε χωρα ειναι αξιοπιστα", αυτα ειναι θεωριες.

Στην πραγματικοτητα πολλα μοντελα δεν κατασκευαζονται καν στην χωρα προελευσης του αυτοκινητου (π.χ. εργοστασια στην Τουρκια, Τσεχια, Ουγγαρια κλπ) και ολοι μα ολοι οι κατασκευαστες προσπαθουν να μειωσουν τα κοστη με αποτελεσμα συχνα να βλεπεις συστηματα κατωτερων επιδοσεων (πχ. μπαταριες) να καταληγουν στα οχηματα απο τον κατασκευαστη. Ταυτοχρονα το testing των κινητηρων στο εργοστασιο εχει μειωθει σημαντικα για εξοικονομηση εργατοωρων. Ολα τα νεα αυτοκινητα ειναι φορτωμενα με ενα σωρο ηλεκτρονικα τα οποια α) προφανως και θα εμφανισουν θεματα πολυ πιο γρηγορα σε συγκριση με τα παλια που ειχαν ελαχιστα ηλεκτρονικα και β) ειναι πολυ πιο ευαισθητα σε αλλαγες θερμοκρασιας (πχ 45 βαθμοι το καλοκαιρι). Η μοναδικη διαφορα ειναι οτι καποιες εταιρειες προσφερουν 5-6 ετη εγγυηση (συνηθως με τον ορο να κανεις τα σερβις στην αντιπροσωπεια) ενω καποιες αλλες πχ γερμανικες μαρκες προσφερουν μονο διετια. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

Πράγματι είναι μεγάλη αλήθεια τα παραπάνω.  Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο και εκτός από την κατασκευή , που είναι βασικό , είναι και η χρήση του αυτοκινήτου από τον εκάστοτε οδηγό.  

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, corsa2 είπε

Πράγματι είναι μεγάλη αλήθεια τα παραπάνω.  Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο και εκτός από την κατασκευή , που είναι βασικό , είναι και η χρήση του αυτοκινήτου από τον εκάστοτε οδηγό.  

σιγουρα.. και αν γινονται οντως τα σερβις στην ωρα τους, και που κινειται το οχημα (αλλο πραγμα να κινειται και σε εθνικη οδο και αλλο μονιμα εντος πολης < 50χλμ ταχυτητες), και η ποιοτητα του καυσιμου που μπαινει κλπ.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, epp είπε

Παιδια εδω και τουλαχιστον 15 χρονια δεν ισχυει πλεον το "αυτοκινητα απο την ταδε χωρα ειναι αξιοπιστα", αυτα ειναι θεωριες.

Στην πραγματικοτητα πολλα μοντελα δεν κατασκευαζονται καν στην χωρα προελευσης του αυτοκινητου (π.χ. εργοστασια στην Τουρκια, Τσεχια, Ουγγαρια κλπ) και ολοι μα ολοι οι κατασκευαστες προσπαθουν να μειωσουν τα κοστη με αποτελεσμα συχνα να βλεπεις συστηματα κατωτερων επιδοσεων (πχ. μπαταριες) να καταληγουν στα οχηματα απο τον κατασκευαστη. Ταυτοχρονα το testing των κινητηρων στο εργοστασιο εχει μειωθει σημαντικα για εξοικονομηση εργατοωρων. Ολα τα νεα αυτοκινητα ειναι φορτωμενα με ενα σωρο ηλεκτρονικα τα οποια α) προφανως και θα εμφανισουν θεματα πολυ πιο γρηγορα σε συγκριση με τα παλια που ειχαν ελαχιστα ηλεκτρονικα και β) ειναι πολυ πιο ευαισθητα σε αλλαγες θερμοκρασιας (πχ 45 βαθμοι το καλοκαιρι). Η μοναδικη διαφορα ειναι οτι καποιες εταιρειες προσφερουν 5-6 ετη εγγυηση (συνηθως με τον ορο να κανεις τα σερβις στην αντιπροσωπεια) ενω καποιες αλλες πχ γερμανικες μαρκες προσφερουν μονο διετια. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

Πλεον εχει αρχισει να συμφερει πολυ η φαση με το leasing, γι αυτο εχει γεμισει και ο τοπος αλλωστε.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Πλεον εχει αρχισει να συμφερει πολυ η φαση με το leasing, γι αυτο εχει γεμισει και ο τοπος αλλωστε.

στο εξωτερικο ναι για καινουρια οχηματα, γιατι τα επιτοκια για το ποσο που παιρνεις lease (στην ουσια η τραπεζα αγοραζει το αυτοκινητο) ειναι πολυ χαμηλοτερα απο τα επιτοκια ενος δανειου με δοσεις (αν δεν θες να δωσεις τα λεφτα με την μια μετρητα), στο τελος της περιοδου lease δηλαδη 3-4 χρονια, αποπληρωνεις και το συμφωνημενο ποσο και ειτε το κρατας ειτε το πουλας.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Πλεον εχει αρχισει να συμφερει πολυ η φαση με το leasing, γι αυτο εχει γεμισει και ο τοπος αλλωστε.

Ο κόσμος έχει γεμίσει γιατί είναι εταιρικά και περνάνε στα έξοδα. Για ιδιώτη σαφέστατα και ξεκάθαρα αποδεδειγμένα με αριθμούς, ΔΕΝ αξίζει. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...