Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα ! Μετά από αναζητηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου κατέληξα στο συναίσθημα και επέλεξα μια Lancia Delta ‘08 1.4 150hp Platino . Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και είναι σε πολύ καλή κατάσταση . 
Αυτο το οποίο όμως με ανησυχεί είναι οι αναρτήσεις του . Το πήγα σε δεύτερο μηχανικό να ελέγξει τις αναρτήσεις του καθώς είναι πολύ σκληρές . Μου ανέφεραν ότι η συγκεκριμένη έκδοση φοράει σκληρές αναρτήσεις εργοστασιακά για να έχει καλά κρατήματα σε ταχύτητες / στροφές . Με τον μηχανικό το κάναμε βόλτα και είπε ότι οι αναρτήσεις δεν χρειάζονται αλλαγή , τα κρατήματα είναι πολύ καλά σε ταχύτητες όμως όντως είναι πολύ ενοχλητικό μέσα στην πόλη . 
Επειδη περνάνε οι μέρες που το οδηγώ και είναι όντως κουραστικό τόσο για μένα όσο και για τους επιβάτες θα προτείνατε να προχωρήσω σε αλλαγή αναρτήσεων ; Είναι όντως αυτό το πρόβλημα ή μήπως να δω κάτι άλλο ; Γενικά θα ήθελα να γίνει λίγο πιο μαλακό το αυτοκίνητο . Νιώθεις όλους τους κραδασμούς στο δρόμο . 
Ο λαστιχας μου είπε να πάω σε ΚΤΕΟ για έλεγχο των αμορτισέρ καθως κάποιοι έχουν πειραγμένα αμορτισερομετρα. Δεν ξέρω είμαι άσχετος στο θέμα και χρειάζομαι βοήθεια . 

  • Like 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thephotoshoped είπε

Καλησπέρα στην ομάδα ! Μετά από αναζητηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου κατέληξα στο συναίσθημα και επέλεξα μια Lancia Delta ‘08 1.4 150hp Platino . Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και είναι σε πολύ καλή κατάσταση . 
Αυτο το οποίο όμως με ανησυχεί είναι οι αναρτήσεις του . Το πήγα σε δεύτερο μηχανικό να ελέγξει τις αναρτήσεις του καθώς είναι πολύ σκληρές . Μου ανέφεραν ότι η συγκεκριμένη έκδοση φοράει σκληρές αναρτήσεις εργοστασιακά για να έχει καλά κρατήματα σε ταχύτητες / στροφές . Με τον μηχανικό το κάναμε βόλτα και είπε ότι οι αναρτήσεις δεν χρειάζονται αλλαγή , τα κρατήματα είναι πολύ καλά σε ταχύτητες όμως όντως είναι πολύ ενοχλητικό μέσα στην πόλη . 
Επειδη περνάνε οι μέρες που το οδηγώ και είναι όντως κουραστικό τόσο για μένα όσο και για τους επιβάτες θα προτείνατε να προχωρήσω σε αλλαγή αναρτήσεων ; Είναι όντως αυτό το πρόβλημα ή μήπως να δω κάτι άλλο ; Γενικά θα ήθελα να γίνει λίγο πιο μαλακό το αυτοκίνητο . Νιώθεις όλους τους κραδασμούς στο δρόμο . 
Ο λαστιχας μου είπε να πάω σε ΚΤΕΟ για έλεγχο των αμορτισέρ καθως κάποιοι έχουν πειραγμένα αμορτισερομετρα. Δεν ξέρω είμαι άσχετος στο θέμα και χρειάζομαι βοήθεια . 

Τι λάστιχα φοράει προφίλ μάρκα dot; Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα και απλά άλλαξα λάστιχα με μαλακά ώστε να αποσβένουν και μια χαρά. Δες μήπως έχουν παραπάνω πίεση.

Δημοσ.

Κ νέα αμορτισέρ να βάλεις το ίδιο θα είναι. Για να γίνει πιο μαλακό χρειάζεται και αλλαγή ελατηρίων. Η platinon είναι κάποια σπορ έκδοση με ελατήρια χαμηλώματος;

Εάν ισχύει αυτό τότε πρέπει να δεις τι ελατήρια - αμορτισέρ φοράει η απλή έκδοση του αυτοκινήτου ώστε να τα αλλάξεις και να γίνει πιο άνετο.

Εάν όμως όλες οι εκδόσεις έβγαιναν με αυτό τον τύπο ελατηρίων τότε καλύτερα να μην τα πειράξεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bill999r είπε

Κ νέα αμορτισέρ να βάλεις το ίδιο θα είναι. Για να γίνει πιο μαλακό χρειάζεται και αλλαγή ελατηρίων. Η platinon είναι κάποια σπορ έκδοση με ελατήρια χαμηλώματος;

Εάν ισχύει αυτό τότε πρέπει να δεις τι ελατήρια - αμορτισέρ φοράει η απλή έκδοση του αυτοκινήτου ώστε να τα αλλάξεις και να γίνει πιο άνετο.

Εάν όμως όλες οι εκδόσεις έβγαιναν με αυτό τον τύπο ελατηρίων τότε καλύτερα να μην τα πειράξεις

Η Platino όπως μου είπαν είχε πιο σκληρές αναρτήσεις . Βέβαια αυτό μου το είπε ο ιδιοκτήτης , δε μπόρεσα να το διασταύρωσω κάπου . Έχω οδηγήσει όμως την απλή έκδοση που ήταν πολύ πιο μαλακή . 

2 ώρες πριν, Klausx είπε

Τι λάστιχα φοράει προφίλ μάρκα dot; Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα και απλά άλλαξα λάστιχα με μαλακά ώστε να αποσβένουν και μια χαρά. Δες μήπως έχουν παραπάνω πίεση.

Αύριο θα κοιτάξω ακριβώς τα λάστιχα . Είναι του 2017 με μόλις 20.000 χλμ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη . Είναι όμως φθαρμένα . Πάντως αυτό που μου λες μου δίνει κουράγιο . 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thephotoshoped είπε

Έχω οδηγήσει όμως την απλή έκδοση που ήταν πολύ πιο μαλακή

Τότε παίρνεις το σετ αφτερμαρκετ ( θα βρεις καλές τιμές) και το τοποθετείς. Πέρα από το κόστος δεν είναι κάτι σημαντικό που δεν διορθώνεται.

Δημοσ.

Με μία μικρή έρευνα που έκανα για το αυτοκίνητο σου με βάση τον κινητήρα, ίππους, χρονιά βλέπω ότι μπαίνουν aftermarket γνωστά και καλά αμορτισέρ πχ τα γνωστά Kyb (μαύρα) μάλλον τα excel g και Sachs , Bilstein κτλ 

Σε περίπτωση που είναι θέμα αμορτισέρ τότε έχεις πολλές επιλογές. Ελατήρια δεν νομίζω να φοράει κάτι το ιδιαίτερο.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, bill999r είπε

Τότε παίρνεις το σετ αφτερμαρκετ ( θα βρεις καλές τιμές) και το τοποθετείς. Πέρα από το κόστος δεν είναι κάτι σημαντικό που δεν διορθώνεται.

 

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Με μία μικρή έρευνα που έκανα για το αυτοκίνητο σου με βάση τον κινητήρα, ίππους, χρονιά βλέπω ότι μπαίνουν aftermarket γνωστά και καλά αμορτισέρ πχ τα γνωστά Kyb (μαύρα) μάλλον τα excel g και Sachs , Bilstein κτλ 

Σε περίπτωση που είναι θέμα αμορτισέρ τότε έχεις πολλές επιλογές. Ελατήρια δεν νομίζω να φοράει κάτι το ιδιαίτερο.

Ευχαριστώ παρά πολύ για τις απαντήσεις . Απλά ρε παιδιά πως μπορώ να εντοπίσω από που προέρχεται το πρόβλημα ώστε να το λύσω ; Να μου πει δηλαδή κάποιος μηχανικός ότι είναι θέμα αμορτισέρ άλλαξε τα ή είναι θέμα στα λάστιχα αντίστοιχα . Δεν έχω θέμα να τα αλλάξω απλώς δε θέλω να μπω σε μια διαδικασία να τα αλλάξω χωρίς καμία διαφορά . 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, thephotoshoped είπε

Αύριο θα κοιτάξω ακριβώς τα λάστιχα . Είναι του 2017 με μόλις 20.000 χλμ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη . Είναι όμως φθαρμένα . Πάντως αυτό που μου λες μου δίνει κουράγιο . 

Ξεκίνα από τα λάστιχα και το προφίλ, δες αν είναι σωστό βάση κατασκευαστή χωρίς να είμαι σίγουρος βλέπω ότι παίρνει 225/45 R 17 V δες αν στο εγχειρίδιο σε αφήνει να πας σε 225/50 R 17 V θα βοηθήσει πάρα πολύ στις λακκούβες κτλ.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Klausx είπε

Ξεκίνα από τα λάστιχα και το προφίλ, δες αν είναι σωστό βάση κατασκευαστή χωρίς να είμαι σίγουρος βλέπω ότι παίρνει 225/45 R 17 V δες αν στο εγχειρίδιο σε αφήνει να πας σε 225/50 R 17 V θα βοηθήσει πάρα πολύ στις λακκούβες κτλ.

Μόλις το έλεγξα , φοράει 225/45/ R17 Dunlop Sport Maxx 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thephotoshoped είπε

 

Ευχαριστώ παρά πολύ για τις απαντήσεις . Απλά ρε παιδιά πως μπορώ να εντοπίσω από που προέρχεται το πρόβλημα ώστε να το λύσω ; Να μου πει δηλαδή κάποιος μηχανικός ότι είναι θέμα αμορτισέρ άλλαξε τα ή είναι θέμα στα λάστιχα αντίστοιχα . Δεν έχω θέμα να τα αλλάξω απλώς δε θέλω να μπω σε μια διαδικασία να τα αλλάξω χωρίς καμία διαφορά . 

Η περίπτωση σου είναι εύκολη. Θα δείτε με κάποιον που γνωρίζει τι λάστιχα έχει πάνω το αυτοκίνητο (κατάσταση, διαστάσεις) και τι πρέπει να έχει με βάση τον κατασκευαστή. Στην συνέχεια ο μηχανικός θα δει τι αμορτισέρ φοράει και τι μπορεί να μπει. Ένας μηχανικός ξέρει να σου πει τι μπορεί να μπει που να είναι μαλακότερο. Βέβαια εγώ προσωπικά αν αυτά που φοράει (λάστιχα, αμορτισέρ) είναι τα προτεινόμενα του κατασκευαστή θα εμένα σε αυτά.

Τέλος μία επίσκεψη σε ένα ΚΤΕΟ είναι σωστή για να δείτε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα (τελειωμένα, σκάσιμο) στα αμορτισέρ που βέβαια δεν νομίζω αλλά τα νούμερα θα πουν την αλήθεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ φωτογραφία από το εγχειρίδιο . Θα μπορούσα να προχωρήσω σε τοποθέτηση της αναφερόμενου μεγέθους λάστιχο 

CD73012B-079C-4D79-9A0C-25EE62866503.jpeg

Επεξ/σία από thephotoshoped
Δημοσ.

Φοράει τα σωστά λάστιχα το αμάξι. Με ένα κλικ προφίλ επάνω από 45 - 50 κερδίζεις ελάχιστα έως τίποτα και χάνεις σε σωστά χλμ στο κοντέρ και δεν ξέρω τι διαφορά στη τιμή θα έχεις. Μείνε στην σωστή διάσταση.

Πόσο καιρό έχεις το αμάξι; Μήπως πρέπει να το συνηθίσεις; 

Ακόμα και εγώ που οδηγώ τα ίδια αυτοκίνητα εδώ και 20 χρόνια, όταν αλλάζω αμορτισέρ (βάζω τα ίδια πάντα) θέλω χρόνο να τα συνηθίσω.

Στην ουσία αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι μπορεί το αυτοκίνητο να πρέπει να έχει αυτήν την συμπεριφορά και με τον καιρό να νιώσεις καλύτερα στην χρήση του.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, liakinen είπε

Η περίπτωση σου είναι εύκολη. Θα δείτε με κάποιον που γνωρίζει τι λάστιχα έχει πάνω το αυτοκίνητο (κατάσταση, διαστάσεις) και τι πρέπει να έχει με βάση τον κατασκευαστή. Στην συνέχεια ο μηχανικός θα δει τι αμορτισέρ φοράει και τι μπορεί να μπει. Ένας μηχανικός ξέρει να σου πει τι μπορεί να μπει που να είναι μαλακότερο. Βέβαια εγώ προσωπικά αν αυτά που φοράει (λάστιχα, αμορτισέρ) είναι τα προτεινόμενα του κατασκευαστή θα εμένα σε αυτά.

Τέλος μία επίσκεψη σε ένα ΚΤΕΟ είναι σωστή για να δείτε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα (τελειωμένα, σκάσιμο) στα αμορτισέρ που βέβαια δεν νομίζω αλλά τα νούμερα θα πουν την αλήθεια.

Κατατοπιστικότατος . Αυτό που σκέφτομαι είναι να κλείσω άμεσα ραντεβού σε ένα ΚΤΕΟ για να ελέγξω την κατάσταση τους . Σε λαστιχα πήγα και μου είπε ότι χρήζουν αλλαγής αλλά όχι άμεσα , κρατάνε 2-3 μήνες - ίσως και παραπάνω . Θα πάω και σε μηχανικό εξειδικευμένο να δει αναρτήσεις - αμορτισέρ - top mounts κλπ για να μου προτείνει αντίστοιχα. Πάντως ειλικρινά το βλέπω ότι είναι πολύ σκληρά σε σχέση με την αντίστοιχη Lancia 1.4 120hp που είχα οδηγήσει . Αν και εργοστασιακά και βάση προδιαγραφών αισθάνομαι πολύ περίεργα να χοροπηδαμε σε απλές λακκούβες/μπαλώματα που έχουν όλοι οι δρόμοι που οδηγώ καθημερινά 

Δημοσ.

Εφόσον δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα τότε βάζεις στο πρόγραμμα άμεσα αλλαγή ελαστικών και όχι σε 2 - 3 μήνες. Ξεκινάς δηλαδή με τα απλά πράγματα που ούτως ή άλλως θα τα αλλάξεις και όχι από αμορτισέρ κτλ. Βάζεις λάστιχα , πας ΚΤΕΟ (ή το ανάποδο) και μετά τα υπόλοιπα.

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, liakinen είπε

Με μία μικρή έρευνα που έκανα για το αυτοκίνητο σου με βάση τον κινητήρα, ίππους, χρονιά 

Υπάρχει κάποιο online εργαλείο; κάποιο site που βάζεις τα στοιχεία; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...