Προς το περιεχόμενο

Άγνωστη βλάβη σε καινούργιο αυτοκίνητο


roulaana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, liakinen είπε

 

Όταν μιλάς μαζί τους η αίσθηση και ο τρόπος που σου μιλούν τι δείχνει; Δεν μιλάω για την βλάβη αλλά αν έχετε κάνει συζήτηση σε περίπτωση που δεν γίνει τότε; 

Απεύχονται το σενάριο αυτό και πάνε βήμα βήμα ευελπιστώντας ότι θα βρουν τη βλάβη, στην αντίθετη μόνον περίπτωση θα το σκεφτούν, αν και καταλαβαίνουν ότι όσο περνάει ο καιρός εκτιθενται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γνωστός του αδερφού μου με Nissan (Pulsar νομίζω) είχε προβλήματα με τα ηλεκτρονικά απο την πρώτη μέρα, η αντιπροσωπεία παρά τους επαναπρογραμματισμούς και τις αλλαγές εγκεφάλων δεν κατάφερε να το φτιάξει και το πήρε πίσω (μετά απο μήνες ταλαιπωρίας).

Μία που έμενε στην πολυκατοικία μου τη πρώτη εβδομάδα που πήρε το δικό της έμεινε, στην αντιπροσωπεία αφού το κράτησαν 2 μήνες χωρίς να ξέρουν τι έχει της είπαν ξαφνικά οτι ειναι ενταξει, δύο μέρες αφού το παρέλαβε δεν ξεκινούσε πάλι, τους τηλεφώνησε και έκαναν την πάπια. Τους έστειλε εξώδικο και ετοιμαζοταν να κινηθει νομικά. Τελικά μία μέρα στο άσχετο το πήγε ο άντρας της με γερανό σε ένα σύνεργειο, μετά απο λίγο τον πήραν τηλέφωνο να το πάρει, νόμιζε οτι του έκαναν πλάκα, starter solenoid νομίζω ήταν, δεν θα έβγαζε λάθος στο διαγνωστικό και οι βλάκες στην αντιπροσωπεία κάθονταν και το κοίταζαν. Δεν γράφω μάρκα για ευνόητους λόγους (premium είναι).

Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι γεμάτα ηλεκτρονικά, αν σου κάτσει intermittent fault χαιρετίσματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, roulaana είπε

Απεύχονται το σενάριο αυτό και πάνε βήμα βήμα ευελπιστώντας ότι θα βρουν τη βλάβη, στην αντίθετη μόνον περίπτωση θα το σκεφτούν, αν και καταλαβαίνουν ότι όσο περνάει ο καιρός εκτιθενται

Ωραία τότε. Δεν σου το ξέκοψαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση νέου αυτοκινήτου κτλ 

Μέρα παρά μέρα εσύ να κάνεις τηλέφωνο ή να περνάς από εκεί αν έχεις χρόνο ή είναι κοντά. Είναι ένας τρόπος έμμεσης πίεσης. Μην νομίζουν ότι επειδή έχεις αυτοκίνητο αντικατάστασης θα αφήσεις τον χρόνο να περνάει.

Και τέλος άλλη μία φορά μην αγχώνεσαι. Έτυχε μία βλάβη που χωρίς να δώσεις χρήματα (αυτό έλειπε) θα επισκευαστεί. Ούτε ατύχημα είχες ούτε γρατσουνιές (πίστεψε με έχει τύχει σε αρκετούς με καινούργια αυτοκίνητα). Όλα θα πάνε καλά.

Πριν την Παρασκευή κάνε μία βόλτα από εκεί.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι έχει τύχει σε πάρα πολλούς.

Ειδικά σε κατόχους duster, μιας κ ως κάτοχος Renault οπότε πάω αντιπροσωπεία για κάποιο θέμα σίγουρα πετυχαίνω κάποιο ολοκαίνουργιο duster λυμένο...

Θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια περίπτωση γνωστού με alfa Romeo 156. 

Δυστυχώς δεν θυμάμαι λεπτομέρειες αλλά από την πρώτη στιγμή που πήρε το αυτοκίνητο είχε θέμα με τον κινητήρα.

Κάθε μέρα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας.

Την πρώτη φορά έγινε επισκευή- ρεκτιφιε στο καπάκι του κινητήρα.

Το βάζουν πάνω και μετά από μια εβδομάδα τα ίδια. 

Δεύτερη φορά στέλνουν για ρεκτιφιε στο ολόκληρο τον κινητήρα... Τζίφος...

Στο τέλος έγινε παραγγελία καινούριου κινητήρα από Ιταλία και κάπως έτσι λύθηκε το θέμα .

Πάντως η αντιμετώπιση από τις αντιπροσωπείες έχει αλλάξει πάρα πολύ. Πριν 20 χρόνια σου έκαναν ρεκτιφιε σε καινούριο αμάξι, ενώ τώρα στον φίλο με το kia που έγραψε παραπάνω του αλλάζουν κινητήρα ασυζητητί...

Τουλάχιστον πλέον τους λες κ επαγγελματίες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bill999r είπε

Τουλάχιστον πλέον τους λες κ επαγγελματίες...

Δεν έχει να κάνει με τους ίδιους τους αντιπροσώπους αλλά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες γιατί τους συμφέρει. Από επισκευαστές, οι αντιπροσωπείες έχουν γίνει εφαρμοστές. Συμφέρει το εργοστάσιο να στείλει ένα καινούριο κινητήρα και να πάρει τον παλιό απ΄το να πληρώνει τα εργατικά και ανταλλακτικά στη κάθε τυχάρπαστη αντιπροσωπεία.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/2/2022 στις 12:19 ΠΜ, roulaana είπε

Ο τρόπος που το θέτεις θα προκαλούσε και σε μένα  θυμηδία αν δεν μου ήταν τόσο τραγικό

Να ευχαριστήσω όλους όσους έχουν απαντήσει στο θέμα αφού με τον τρόπο αυτό με βοηθούν  άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο. Τα πραγματικά περιστατικά είναι αυτά που σας εκθέτω. Η αντιπροσωπεία ζήτησε χρόνο. Εγώ νιώθω ότι αφού δεν γνωρίζουν τόσες μέρες μετά  που το διερευνούν την βλάβη ότι όχι μόνον δεν είναι σε θέση να την αποκαταστήσουν αλλά και ότι πηγαίνουν στα τυφλά με ότι αυτό συνεπάγεται. Τα δικαιωματα μου ως αγοραστή/καταναλωτή τα γνωρίζω   Εάν ήξερα τη βλάβη θα ήταν  και για μένα πιο ξεκάθαρο. Η ερώτηση επικεντρώνεται ακριβώς στην αβεβαιότητα ως προς τη βλάβη καθώς και στη ματιά του καθένα απο εσάς εάν ήσασταν στη θέση μου

Εάν κατάλαβα καλά θα σου παραχωρήσουν απλώς αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν θα σου το αντικαταστήσουν με άλλο αν και παρουσίασε  το άνω σοβαρό πραγματικό ελάττωμα στον κινητήρα …νομίζω ότι πρέπει να επιμείνεις σε αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου(παραγραφή δυο έτη απο την αγορά)

    Θα συμφωνήσω στο κομμάτι της μη δημοσίευσης του ονόματος κλπ . 

    Εφόσον το ζήτημα προχωρήσει νομικά τότε μπορεί να γίνει κοινοποίηση του θέματος .

    Φυσικά και οι  προλαλήσαντες έχουν δίκιο σχετικά με το άγνωστο της υπόθεσης αφού ζητάτε κάτι που προσεγγίζει την μαντική .

    Παρόλαυτα θα ήταν καλό να έχετε ενα αντίγραφο από το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας . Αυτό με το " Δεν ξέρουμε τι μπορεί να είναι " είναι κάπως ......... σίγουρα το διαγνωστικό έχει δεί κάποια πράγματα .

  Καλή ευκολία !

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, roulaana είπε

Απεύχονται το σενάριο αυτό και πάνε βήμα βήμα ευελπιστώντας ότι θα βρουν τη βλάβη, στην αντίθετη μόνον περίπτωση θα το σκεφτούν, αν και καταλαβαίνουν ότι όσο περνάει ο καιρός εκτιθενται

     Επίσης καλό θα ήταν να βεβαιωθειτε πως ότι έχει " Δεί " το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας δεν το έχουν διαγράψει από το να εμφανίζεται και στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου . 

   Ο εγκέφαλος κρατάει στοιχεία , τα οποία μπορεί να τα δεί κάποιος και σε τρίτο , άλλο διαγνωστικό , αν δεν έχουν διαγραφεί . Φυσικά αυτό μπορεί να αποτελέσει άρνηση γι' αυτούς διότι το αμάξι πήγε και αλλού .......... κλπ ......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Επίσης καλό θα ήταν να βεβαιωθειτε πως ότι έχει " Δεί " το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας δεν το έχουν διαγράψει από το να εμφανίζεται και στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου . 

   Ο εγκέφαλος κρατάει στοιχεία , τα οποία μπορεί να τα δεί κάποιος και σε τρίτο , άλλο διαγνωστικό , αν δεν έχουν διαγραφεί . Φυσικά αυτό μπορεί να αποτελέσει άρνηση γι' αυτούς διότι το αμάξι πήγε και αλλού .......... κλπ ......

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, πράγματι  μου δώσανε πρόσφατα το αντίγραφο απο το διαγνωστικό κατά την εισαγωγή του οχήματος στο σερβις, απο το οποίο δεν κατάλαβα και πολλά μέχρι στιγμής.

Επίσης υπάρχει διαφωνία ως προς τα χλμ, ξέρω ότι όσα έκανα εγώ δυο μέρες δεν ξεπερνούν τα 30 είχε και 8 περίπου κατά την παραλαβή, στο έντυπο όμως της εισαγωγής ανέγραψαν περίπου 90, πράγμα αδύνατο. Ελπίζω να έγινε απο παραδρομή και όταν θα έχει ρεύμα το αυτοκίνητο να το δουν απο τον εγκέφαλο και να το διορθώσουν (στο έντυπο). Γνωρίζετε εάν μπορούν να αλλάξουν τα χλμ;

Επεξ/σία από roulaana
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, roulaana είπε

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, πράγματι  μου δώσανε πρόσφατο το αντίγραφο απο το διαγνωστικό κατά την εισαγωγή απο το οποίο δεν κατάλαβα και πολλά μέχρι στιγμής. Επίσης υπάρχει διαφωνία ως τα χλμ ξέρω ότι όσα έκανα εγώ δυο μέρες δεν ξεπερνούν τα 30 είχε και 8 περίπου κατά την παραλαβή, στο έντυπο όμως της εισαγωγής ανέγραψαν περίπου 90, πράγμα αδύνατο. Ελπίζω να έγινε απο παραδρομή και όταν θα έχει ρεύμα να το δουν απο τον εγκέφαλο και να το διορθώσουν (στο έντυπο). Γνωρίζετε εάν μπορούν να αλλάξουν τα χλμ;

    Κοιτάξτε , πέρα από την άτυχη συγκυρία , ναι μπορούν να αλλάξουν την ένδειξη , όμως πρέπει να καταλάβετε πως δεν έχουν και πολλούς λόγους για να κάνουν κάτι τέτοιο .

   Αυτό που πρέπει να έχετε κατά νου , πέρα από την συνέχεια της υπόθεσης , σήμερα τα αυτοκίνητα είναι κάπως διεθνή σε ότι αφορά το κατασκευαστικό κομμάτι . Τα τιμόνια είναι σπανιόλικα , τα κιβώτια μεξικάνικα κλπ . Έχει κι' αυτό το θέμα την χάρη του ας πούμε . 

  Αστοχίες υπάρχουν σε όλες τις εταιρείες και όλοι μας θα μπορούσαμε να διηγηθούμε αρκετές .

  Στην θέση σας θα σκεφτόμουν κι' άλλες παραμέτρους , όπως μία επέκταση της εγγύησης δωρεάν για δύο επιπλέον έτη ας πούμε ......... σαν αποζημίωση κατά κάποιον τρόπο και άλλα διάφορα ....... σκεφτείτε το . Ένα αυτοκίνητο είναι , το οποίο όταν το αγοράζατε σίγουρα κάτι σας άρεσε , άσχετα με την κακή εξέλιξη .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορει σε ολοκαινουριο προιον να μην γινεται ολικη αντικατασταση. δεν επρεπε καν να μπουν στην διαδικασια ελεγχου και επισκευης. ας το στειλουν στο εργοστασιο σαν ελλατωματικο προιον. ο πελατης πληρωνει και πρεπει να εχει προιον απροβληματιστο. τωρα... με το μπες-βγες στο συνεργειο...... ποιος ξερει τι γινεται??  θα μου πεις ειναι στην ευθυνη της αντιπροσωπειας...! ΝΑΙ, αλλα ο πελατης πηρε αυτοκινητο, και αυτοκινητο δεν εχει...!!  Επρεπε να αντικατασταθει με αλλο αυτοκινητο, ακομα και αν περιμενε 1 μηνα ακομα..! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, roulaana είπε

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, πράγματι  μου δώσανε πρόσφατα το αντίγραφο απο το διαγνωστικό κατά την εισαγωγή του οχήματος στο σερβις, απο το οποίο δεν κατάλαβα και πολλά μέχρι στιγμής.

Επίσης υπάρχει διαφωνία ως προς τα χλμ, ξέρω ότι όσα έκανα εγώ δυο μέρες δεν ξεπερνούν τα 30 είχε και 8 περίπου κατά την παραλαβή, στο έντυπο όμως της εισαγωγής ανέγραψαν περίπου 90, πράγμα αδύνατο. Ελπίζω να έγινε απο παραδρομή και όταν θα έχει ρεύμα το αυτοκίνητο να το δουν απο τον εγκέφαλο και να το διορθώσουν (στο έντυπο). Γνωρίζετε εάν μπορούν να αλλάξουν τα χλμ;

      Πάντα θα μπορούσαν να επικαλεστούν πως έγινε κάποια λάθος εγγραφή των χλμ από έναν υπάλληλο του συνεργείου ας πούμε !

     Προσωπικά θα σκεφτόμουν λίγο πιο δημιουργικά από το να εμπλακώ σε νομικές διεκδικήσεις , οι οποίες θα πάρουν χρόνο κυρίως και ως γνωστόν ο χρόνος είναι χρήμα πρωτίστως συν προσωπική ανάλωση , άσκοπη ως ένα βαθμό .

   Εναλλακτικές λύσεις , όπως να αγοράσετε ένα άλλο καινούργιο από τους ίδιους , μεγαλύτερο ας πούμε σε συμφέρουσα τιμή , εφόσον δεν υπάρχουν ζητήματα δανειοδότησης . 

  Επέκταση της εγγύησης δωρεάν προς όφελος σας , κάποια δύο τρία ετήσια δωρεάν service και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε . Σε κάθε περίπτωση , τυχόν προτάσεις αποζημίωσης από μέρους τους , αν πέσουν στο τραπέζι , καλό θα είναι να αξιολογηθούν . Η δικαιολογία είναι πάντα του είδους , αφήστε με να το σκεφτώ , πριν προχωρήσω νομικά . 

   Παράλληλα δεν βλάπτει μία επικοινωνία με τα κεντρικά γραφεία του καθεαυτού κατασκευαστή , με περιγραφή των ζητημάτων , η οποία μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος σας . Η επικοινωνία πρέπει να συνοδεύεται με επίσημα έγγραφα αγοράς , το αντίγραφο του καταγραφικού και οπωσδήποτε το VIN .

  Σίγουρα πρόκειται για κάποια αστοχία υλικού , κάτι καθόλου παράξενο στις μέρες μας , το αν θα σας αποκαρδιώσει η θα σας κάνει να λειτουργήσετε με άλλον τρόπο , εξαρτάται από σας .

  Αν αυτή η αστοχία έβγαινε μετά ένα χρόνο , ίσως την λέγαμε φυσιολογική ας πούμε . Στο τέλος τέλος , μπορεί και να αποδειχθεί πως ήταν μία ελλατωματική μπαταρία ......... λέμε τώρα ! 

   Το αντίγραφο του καταγραφικού , μπορείτε να το ανεβάσετε σε ξένο φόρουμ , εφόσον υπάρχει τέτοιο για το αυτοκίνητο σας . Ευρωπαϊκό κατά προτίμηση και όχι Ασιατικό . Αν είναι πολύ επώνυμη μάρκα αυτοκινήτου , σίγουρα ξέρουν να το διαβάσουν . Το ίδιο ίσως μπορούν και κάποιοι εδώ μέσα αλλά και σε κάποιο ΚΤΕΟ .

    

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά κουράγιο και από εμένα. Σου έκατσε στραβή, που αν είναι και καινούργιο το μοντέλο οπότε δεν υπάρχει εμπειρία στις βλάβες του, ακόμα δυσκολότερη η φάση. Το ότι δε δημοσιεύεις όνομα κτλ. δείχνει νομίζω από μέρους σου και μια ευγένεια, την οποία ΔΥΣΤΥΧΩΣ από ένα σημείο και μετά θα πρέπει να κάνεις στην άκρη. Πόσες φορές με το σεις και με το σας έπαιρνα (και συνεχίζω να παίρνω) τα *** μου και με το που το γύριζα στην καφρίλα έβγαζα άκρη. Έχοντας τύψεις γιατί έριξα το επίπεδο...

Ο λόγος που γράφω δεν είναι για να σε συμβουλέψω να γίνεις πίθηκος, αλλά για να σου αναφέρω το εξής: Στο όχι και τόσο παλαιό παρελθόν, στα περιοδικά αυτοκινήτου, υπήρχε και το κομμάτι με τις επιστολές. Εκεί ήταν πολύ συνηθισμένο να αποστέλλουν τα παράπονά τους οι αναγνώστες. Τα περιοδικά αφού κοινοποιούσαν την επιστολή στην αντιπροσωπία, δημοσίευαν και το παράπονο και την απάντηση. Δε νομίζω ότι έφαγε κάποιος αναγνώστης ποτέ μήνυση.

Νομίζω λοιπόν ότι άνετα από ένα σημείο και μετά (προφανώς όχι από την πρώτη μέρα όπως πολύ σωστά έκανες μια και θα έδειχνε ότι είσαι κακοπροαίρετος) μπορείς να τους ενημερώσεις ότι θα δημοσιοποιήσεις το θέμα σου, και μάλιστα άνετα μπορείς να τους κοινοποιήσεις την όποια επιστολή σου ώστε να έχουν το δικαίωμα της απάντησης. Προφανώς όχι σε στο forum του insomnia, αλλά σε κάτι ποιο εξειδικευμένο, τύπο, forum που ασχολείται με τη μάρκα σου κτλ.

Υπομονή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάρουν πίσω το αυτοκίνητο θα το σπρώξουν στην αγορά σαν καινούργιο σε προσφορά ή σαν αυτοκίνητο test drive με ελάχιστα χλμ.

Διάβασα και ένα τόπικ άλλο εδώ μέσα με έναν χρήστη που έχει ένα volvo εντός εγγύησης και από τα προβλήματα που του βγάζει θέλει να το πουλήσει, και σκέφτομαι τις συμβουλές για αγορά μεταχειρισμένου "να το πας σε μηχανικό που εμπιστεύεσαι και στην αντιπροσωπία για να το τσεκάρουν"  

Σκέφτομαι πόσο μπορείς να την πατήσεις όσο και να ψαχτείς...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/3/2022 στις 9:24 ΠΜ, babisskg είπε

      Πάντα θα μπορούσαν να επικαλεστούν πως έγινε κάποια λάθος εγγραφή των χλμ από έναν υπάλληλο του συνεργείου ας πούμε !

     Προσωπικά θα σκεφτόμουν λίγο πιο δημιουργικά από το να εμπλακώ σε νομικές διεκδικήσεις , οι οποίες θα πάρουν χρόνο κυρίως και ως γνωστόν ο χρόνος είναι χρήμα πρωτίστως συν προσωπική ανάλωση , άσκοπη ως ένα βαθμό .

   Εναλλακτικές λύσεις , όπως να αγοράσετε ένα άλλο καινούργιο από τους ίδιους , μεγαλύτερο ας πούμε σε συμφέρουσα τιμή , εφόσον δεν υπάρχουν ζητήματα δανειοδότησης . 

  Επέκταση της εγγύησης δωρεάν προς όφελος σας , κάποια δύο τρία ετήσια δωρεάν service και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε . Σε κάθε περίπτωση , τυχόν προτάσεις αποζημίωσης από μέρους τους , αν πέσουν στο τραπέζι , καλό θα είναι να αξιολογηθούν . Η δικαιολογία είναι πάντα του είδους , αφήστε με να το σκεφτώ , πριν προχωρήσω νομικά . 

   Παράλληλα δεν βλάπτει μία επικοινωνία με τα κεντρικά γραφεία του καθεαυτού κατασκευαστή , με περιγραφή των ζητημάτων , η οποία μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος σας . Η επικοινωνία πρέπει να συνοδεύεται με επίσημα έγγραφα αγοράς , το αντίγραφο του καταγραφικού και οπωσδήποτε το VIN .

  Σίγουρα πρόκειται για κάποια αστοχία υλικού , κάτι καθόλου παράξενο στις μέρες μας , το αν θα σας αποκαρδιώσει η θα σας κάνει να λειτουργήσετε με άλλον τρόπο , εξαρτάται από σας .

  Αν αυτή η αστοχία έβγαινε μετά ένα χρόνο , ίσως την λέγαμε φυσιολογική ας πούμε . Στο τέλος τέλος , μπορεί και να αποδειχθεί πως ήταν μία ελλατωματική μπαταρία ......... λέμε τώρα ! 

   Το αντίγραφο του καταγραφικού , μπορείτε να το ανεβάσετε σε ξένο φόρουμ , εφόσον υπάρχει τέτοιο για το αυτοκίνητο σας . Ευρωπαϊκό κατά προτίμηση και όχι Ασιατικό . Αν είναι πολύ επώνυμη μάρκα αυτοκινήτου , σίγουρα ξέρουν να το διαβάσουν . Το ίδιο ίσως μπορούν και κάποιοι εδώ μέσα αλλά και σε κάποιο ΚΤΕΟ .

    

Συμφωνώ απολύτως, στα πρώτα σημεία.

Πάντως η απόψή μου, παραμένει, ότι δεν πρέπει να το αφήσεις αλλά να συνεχίσεις να πιέζεις. Μπορείς επίσης να στείλεις ένα email, στα Ευρωπαϊκά κεντρικά της μαμάς εταιρίας (έτσι και αλλιώς εκεί θα φτάσει το θέμα), αναλύωντας όλο το πρόβλημά σου. Δεν έχεις κάτι να χάσεις και μάλιστα το πιό πιθανό είναι να πάρουν απόφαση εκείνοι για τους Έλληνες έμπορους. 

Επίσης θα σου πρότεινα, να μη μιλάς άλλο εσύ μαζί τους, αλλά ο νομικός σου εκπρόσωπος. Μία φορά θα τους πάρει και μία που θα έχει λυθεί το θέμα. Ασφαλώς και να τους δώσεις ένα εύλογο περιθώριο χρόνου αλλά να είναι στα πλαίσια της λογικής και όχι της κοροιδίας. Νομίζω ότι στο σημείο που σου έδωσαν το τι έβγαλε το διαγνωστικό, ήταν και το σημείο του τέλους του εύλογου χρόνου. Εκεί νομίζω ότι αρχίζει η κοροιδία.

Σιγά και μην άρχίζεις να ψάχνεις ΕΣΥ στα φόρουμς για λύση σε ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο. Είναι ένα προϊόν το οποίο θα έπρεπε να το πάρεις, να πας σπίτι και να τους ξαναδείς όταν είναι η ώρα του Service. MHN ενδώσεις. 

Πολέμησέ το και αντέδρασε.

Περιμένω, πραγματικά να δω πως θα λήξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ´ ενημέρωσαν μόλις τηλεφωνικά  ότι βρήκαν την βλάβη και την επιδιόρθωσαν οπότε αύριο λογικά θα το παραλάβω. Δεν χρειάστηκε κάποιο ανταλλακτικό αλλά ήταν κάποια κακή σύνδεση/ εντολή στον συμπλέκτη δεν πολυκατάλαβα αλλά θα ζητήσω διευκρινίσεις κατά την παραλαβή.  Ομολογώ ότι είχα χάσει  τις ελπίδες μου και διαψεύστηκα ευχάριστα. Ελπίζω πράγματι ό,τι συνέβη να μην έχει καμία επίπτωση στην συνολική και μελλοντική αξιοπιστία του οχήματος.  Ευχαριστώ άπαντες τους συμφορουμίτες που ασχολήθηκαν και με βοήθησαν ουσιαστικά με τις απαντήσεις τους

Επεξ/σία από roulaana
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...