paylidis Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, bill999r είπε Αν θυμάμαι καλά χοντρικά με την μικρότερη τιμή που το αγόρασε η αντιπροσωπεία συν την διαφορά που έδωσε εκείνος το συνολικό ποσό ήταν γύρω στα 4.000-5.000 ευρώ.... Ποια ακριβώς μεταπωλητικη αξία κέρδισε; Μεταπωλητικη αξία λόγω βαφής κερδίζεις μόνο σε κάτι συλλεκτικές ferrari και buggati ... Στο Yaris που κυκλοφορεί Αθήνα και σίγουρα κάποια στιγμή κάποιος θα πέσει πάνω στον προφυλακτήρα σου, δεν κερδίζεις τίποτα... Όσο για επισκευές σε μηχανικά μέρη, είναι αναμενόμενες κ όταν κάτι επισκευαστεί σωστά κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ζητάει μείωση την τιμής σαν μεταχειρισμένο... Γενικά νομίζω ότι σαν καταναλωτές την έχουμε δει λίγο περίεργα... Σαφώς και όταν κάποιος δίνει τα δουλεμενα του λεφτά περιμένει να παραλάβει ενα άψογο προϊόν. Σαφώς και δεν θέλει να έχει προβλήματα με το καλημέρα. Όμως όπως σε όλα τα υλικά αγαθά προβλήματα προκύπτουν και αυτό το ρόλο έχει η εγγύηση. Αν επισκευάζονται γιατί να στο αλλάξουν; Για να μην χάσεις στο μυαλό σου μεταπωλητικη αξία;;; Δηλαδή σε αγορά σπιτιού από εργολάβο, αν τα αλουμίνια είναι μάπα και μπαζουν, θα σου δώσουν καινούριο σπίτι;; Για μένα οι παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρθηκαν τιμούν τις εταιρείες που καλύπτουν άμεσα τις βλάβες κ μάλιστα δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης ( να θυμίσω σε κάποιους πως το αυτοκίνητο αντικατάστασης είναι όρος σε ασφαλιστικά συμβόλαια που χρυσοπληρωνεται). Τα πραγματικά προβλήματα προκύπτουν όταν οι εταιρείες αρχίζουν τις δικαιολογίες και ο καταναλωτής βρίσκεται εκτεθειμένος....εκεί θέλουν ξέσκισμα.... Νομιζω 2000 εδωσε αλλα δε παιρνω κι ορκο... Ε 2000 για να παρεις το επομενο μοντέλο δεν ειναι ασχημα...
bill999r Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, paylidis είπε Νομιζω 2000 εδωσε αλλα δε παιρνω κι ορκο... Ε 2000 για να παρεις το επομενο μοντέλο δεν ειναι ασχημα... Θα ψάξω να το βρώ γτ κ εγώ δεν το θυμάμαι πολύ καλά.
paylidis Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, bill999r είπε Θα ψάξω να το βρώ γτ κ εγώ δεν το θυμάμαι πολύ καλά. To τσεκαρα, 2500 εδωσε... 1
korakios Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 3 ώρες πριν, paylidis είπε To τσεκαρα, 2500 εδωσε... για μένα μέσα μπήκε (εκτός του οτι δεν είχε αμάξι για μήνες)
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Σε σχεδον αρομοια περιπτωση εγω το 2008 τα ειχα γραψει αναλυτικα παντως Αναφορά σε κείμενο Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2022 από Γιάννης Platano 1
liakinen Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 14 ώρες πριν, AiWaaa είπε Αγορα νεου Κia sportage τελη μαρτιου το 2021(38000 ευρω παρακαλω awd hybrid) .. Το αυτοκίνητο εδειχνε απο την αρχη οτι κατι δεν πάει καλα... Η καταωάλωση με αυτην που εδινε το εργοστάσιο ειχαν μεγάλη απόκλιση.. Τους ενόχλησα αρκετές φορες.. Το αυτοκίνητο πήγε αντιπροσωπεία αρκετες φορες.. Ολα καλα τα βρίσκανε.. Εγινε και η αλλαγή λαδιών κοντά στα 10κ χιλίομετρα και μετα απο εκει ξεκίνησε ο γολγοθάς.. Το αυτοκίνητο κάθε πρωί δεν έπαιρνε μπροστά οταν ειχε κρύο εξω.. Ξανα τηλεφωνα τους εξηγησα την κατάσταση και οι αθεόφοβοι απο 18 ιανουαρίου οπου εγινε η εποικοινωνία μου κλέίσανε ραντεβού για 9 Φλεβάρη... Να μην τα πολυλογώ χρειάστηκε να γυρίσω απο πτολεμαιδα θεσσαλονίκη και το αυτοκίνητο στην Βεροια δεν τραβούσε καθόλου και φαινόταν σαν να πήγαινε με 3 κυλίνδρους.. Οπως ειμαι μετα απο 3 ωρες ταξίδι παω το αφήνω στην αντιπροσωπέια.. Μετα απο 2 μερες με παίρνουν τηλέφωνο και μου ανακοινώνουν οτι χτυπυσε η μπιέλα του 2ου κυλινδου...Με τα πολλα αλλαγη κινητήρα ο οποίος θα έρθει απο κορέα και μετά απο πολύ πιεση και email στα κεντρικα της Κια αποφασίσανε να μου δώσουνε αυτοκίνητο αντικατάστασης.. Μετα τις 15 του μήνα ίσως εχω το αυτοκίνητο... Από τα καϊλάρια είσαι ρε πατριώτη; πάλι καλά που έχεις KIA με σοβαρή εγγύηση και μετά από ταλαιπωρία θα έχεις σωστό αυτοκίνητο. Το ότι έτυχε καινούργιο να βγάλει βλάβη τι να κάνουμε τυχερά είναι αυτά συμβαίνουν και σε πολύ μα πολύ ακριβότερα.
JohnnypR Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 12 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Ναι γιατι ως γνωστόν ολοι οι ceo των εταιρειών διαβάζουν ινσομνια Είναι 100 άτομα στα γραφεία. Ένας να το δει θα ενημερώσει αυτόν που πρέπει. Δεν χρειάζεται να μπει ο ceo
liakinen Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να έχει πρόβλημα κάποιος με την εκάστοτε εταιρεία αν αναφέρει τα πράγματα ως έχουν. Έχω το αμάξι Α το αγόρασα από την αντιπροσωπεία Β και... Τα πραγματικά γεγονότα χωρίς σάλτσες, απειλές και ψέματα. Δηλαδή μην αρχίσουμε να φοβόμαστε να ανοίξουμε το στόμα μας ή να γράψουμε τον πόνο μας. Ήμαστε σε μία εποχή που "πρέπει" να προσέχουμε τι και πως θα γράψουμε κάτι (για τα γνωστά άλλα θέματα) αλλά μην υπερβάλουμε κιόλας. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2022 από liakinen 2
korakios Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 10 λεπτά πριν, liakinen είπε Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να έχει πρόβλημα κάποιος με την εκάστοτε εταιρεία αν αναφέρει τα πράγματα ως έχουν. δεν είναι το πρόβλημα αν τα αναφέρει ως έχουν , αλλά αν δεν τα έχει κατανοήσει ή ακόμα χειρότερα αν κάποιος θέλει να κάνει απλά δυσφήμηση εσκεμμένα (χωρίς να ισχύουν τα αναγραφόμενα) όπου και υπάρχουν νομικές συνέπειες 1
liakinen Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, korakios είπε δεν είναι το πρόβλημα αν τα αναφέρει ως έχουν , αλλά αν δεν τα έχει κατανοήσει ή ακόμα χειρότερα αν κάποιος θέλει να κάνει απλά δυσφήμηση εσκεμμένα (χωρίς να ισχύουν τα αναγραφόμενα) όπου και υπάρχουν νομικές συνέπειες Αυτό που γράφεις είναι το λογικό και το σωστό. Απλά εγώ λέω μην περάσουμε στο απέναντι άκρο.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Eπειδή -αναπόφευκτα, ίσως- το νήμα εκτροχιάζεται προς αυτό που έγραψα: Κανείς δεν σας ζητά να μην αναφέρετε προβλήματα. Απλά, με αφορμή ένα μήνυμα εδώ μέσα, το οποίο εμμέσως πλην σαφώς υποτιμά όχι μόνο την απήχηση που έχει η κοινότητά μας (εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε πόσο ψηλά εμφανίζονται αποτελέσματα του insomnia σε πλήθος αναζητήσεων -με όρους αναζήτησης, λ.χ., συμβουλές + κλιματιστικά είμαστε στην πρώτη σελίδα) αλλά και το πόσο εύκολο είναι να βρεθεί κανείς μπλεγμένος (και μαζί του ο χώρος που τον φιλοξενεί) κι επειδή, 13 χρόνια συντονιστής εδώ μέσα, έχουν δει τα μάτια μου πολλά (το παράδειγμα που ανέφερα είναι ένα από διάφορα, όχι το μόνο), θεώρησα σκόπιμο να επισημάνω πως το τι γράφουμε, ειδικά σε μια κοινότητα με την απήχηση και τη συμμετοχή -κατ' επέκταση και τη βαρύτητα- του insomnia δεν πρέπει, για διάφορους λόγους, να υποτιμάται το ως πού μπορεί να φτάσει. Αν είχα ένα ευρώ για κάθε φορά που χρειάστηκε να διαγράψω μήνυμα με εκφράσεις όπως "απατεώνες", "λαμόγια", "άχρηστοι" και εν συνεχεία να εξηγήσω σε μέλη που κατέφυγαν στις κλασικές μπαρούφες περί "λογοκρισίας" και "φιμώματος" ότι οι εκφράσεις αυτές σε τυλίγουν σε μια κόλα χαρτί στο πιτς φυτίλι, τώρα θα ήμουν σε κάποια εξωτική παραλία και θα έπινα καϊπιρίνιες. Προσοχή στις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε προτείνω, το insomnia ποτέ δεν ζήτησε να μην αναφέρετε προβλήματα. Υπάρχουν πολλά νήματα που αναφέρουν προβλήματα και αυτά αφορούν από μικρές εταιρίες μέχρι αλυσίδες. Άλλο το αναφέρω ένα πρόβλημα, άλλο το πιάνω τους χαρακτηρισμούς. Πόσω μάλλον όταν περνάμε σε κατηγορίες για δόλο κτλ. Τη λέξη "απάτη", λ.χ., κάποιοι την έχουν καραμέλα. Αν κάποιο μέλος θέλει να τεστάρει το πόσο εύκολο είναι να βρεθείς κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμιση, ας το κάνει αλλού. Το "μου παρουσιάστηκε το τάδε θέμα με το δείνα προϊόν" είναι απόλυτα θεμιτό. Άλλωστε, στην κοινότητα έχουμε μέχρι και νήματα τα οποία περιγράφουν τα αποτελέσματα καταγγελιών σε αρμόδιες αρχές, άρα δεν καταλαβαίνω από πού προκύπτει η ανησυχία μήπως φτάσουμε στο "άλλο άκρο". Επαναλαμβάνω, προσοχή στο τι και πώς το γράφουμε. 15
roulaana Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 28 λεπτά πριν, Snoob είπε Eπειδή -αναπόφευκτα, ίσως- το νήμα εκτροχιάζεται προς αυτό που έγραψα: Κανείς δεν σας ζητά να μην αναφέρετε προβλήματα. Απλά, με αφορμή ένα μήνυμα εδώ μέσα, το οποίο εμμέσως πλην σαφώς υποτιμά όχι μόνο την απήχηση που έχει η κοινότητά μας (εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε πόσο ψηλά εμφανίζονται αποτελέσματα του insomnia σε πλήθος αναζητήσεων -με όρους αναζήτησης, λ.χ., συμβουλές + κλιματιστικά είμαστε στην πρώτη σελίδα) αλλά και το πόσο εύκολο είναι να βρεθεί κανείς μπλεγμένος (και μαζί του ο χώρος που τον φιλοξενεί) κι επειδή, 13 χρόνια συντονιστής εδώ μέσα, έχουν δει τα μάτια μου πολλά (το παράδειγμα που ανέφερα είναι ένα από διάφορα, όχι το μόνο), θεώρησα σκόπιμο να επισημάνω πως το τι γράφουμε, ειδικά σε μια κοινότητα με την απήχηση και τη συμμετοχή -κατ' επέκταση και τη βαρύτητα- του insomnia δεν πρέπει, για διάφορους λόγους, να υποτιμάται το ως πού μπορεί να φτάσει. Αν είχα ένα ευρώ για κάθε φορά που χρειάστηκε να διαγράψω μήνυμα με εκφράσεις όπως "απατεώνες", "λαμόγια", "άχρηστοι" και εν συνεχεία να εξηγήσω σε μέλη που κατέφυγαν στις κλασικές μπαρούφες περί "λογοκρισίας" και "φιμώματος" ότι οι εκφράσεις αυτές σε τυλίγουν σε μια κόλα χαρτί στο πιτς φυτίλι, τώρα θα ήμουν σε κάποια εξωτική παραλία και θα έπινα καϊπιρίνιες. Προσοχή στις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε προτείνω, το insomnia ποτέ δεν ζήτησε να μην αναφέρετε προβλήματα. Υπάρχουν πολλά νήματα που αναφέρουν προβλήματα και αυτά αφορούν από μικρές εταιρίες μέχρι αλυσίδες. Άλλο το αναφέρω ένα πρόβλημα, άλλο το πιάνω τους χαρακτηρισμούς. Πόσω μάλλον όταν περνάμε σε κατηγορίες για δόλο κτλ. Τη λέξη "απάτη", λ.χ., κάποιοι την έχουν καραμέλα. Αν κάποιο μέλος θέλει να τεστάρει το πόσο εύκολο είναι να βρεθείς κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμιση, ας το κάνει αλλού. Το "μου παρουσιάστηκε το τάδε θέμα με το δείνα προϊόν" είναι απόλυτα θεμιτό. Άλλωστε, στην κοινότητα έχουμε μέχρι και νήματα τα οποία περιγράφουν τα αποτελέσματα καταγγελιών σε αρμόδιες αρχές, άρα δεν καταλαβαίνω από πού προκύπτει η ανησυχία να φτάσουμε στο "άλλο άκρο". Επαναλαμβάνω, προσοχή στο τι και πώς το γράφουμε. Η αδυναμία της αντιπρ. να εντοπίσει τη βλάβη εάν για ορισμένους είναι επιπλέον λόγος για να κοινοποιηθεί το όνομα της εταιρίας και του μοντέλου κατά την άποψή μου αποτελεί και τον λόγο που δεν τα αποκαλύπτω, θεωρώ ότι συνιστά επικίνδυνο πεδίο η αοριστία αυτή στον δημόσιο λόγο αφού ο καθένας μπορεί να προβεί σε αυθαίρετη ερμηνεία και να γίνουν στην πορεία διάφορες παρανοήσεις με αφορμή το αρχικό ποστ που έτσι όμως θα εμπλέξει και έμενα ως θεματοθέτρια λυπάμαι που δεν το αντιλαμβάνονται αυτό μερικοί και προσπαθούν να εκτρέψουν τη συζήτηση την ίδια στιγμή που πολλά μέλη απάντησαν με ουσιαστικό τροπο.
kalmik Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 6 ώρες πριν, Snoob είπε Εγώ, πάλι, θυμάμαι χαρακτηριστικά περίπτωση μέλους που δυσφημούσε εταιρία κινητής τηλεφωνίας, σπάει ο διάολος το ποδάρι του, ενημερώνεται το νομικό τμήμα της εν λόγω εταιρίας, απειλεί με μηνύσεις και μετά μας παρακαλούσε το μέλος να του σβήσουμε τα μηνύματα. Οπότε, καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε. Eξαρτάται αν παρέθετε γεγονότα με αποδείξεις και χωρίς χαρακτηρισμούς. Τότε δεν στοιχειοθετείται δυσφήμιση. Απλά κάποιες εταιρίες πατάνε πάνω στο ότι οι καταναλωτές δεν ξέρουν νομικά και βάζουν τον έμμισθο δικηγόρο που έχουν να εκφοβίζει... 1
C(r)y Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Φίλος μου είχε πάρει καινούριο Tiguan και στα πρώτα 200 χλμ του άνοιξε λαμπάκι κινητηρα, το πήγε στην αντιπροσωπεία και άλλαξαν μία κάτι σαν λυχνία. Φυσικά έπεσε πολύ βρισίδι στην αντιπροσωπεία.
NikosKallithea Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Πολλες φορές οι αντιπροσωπείες σε καινούργια αυτοκινητα δεν εχουν την δυνατότητα και την γνωση να λυσουν το πρόβλημα, για αυτο επικοινωνουν με την μαμα εταιρεία, αυτό ειναι χρονοβόρο και ειδικά αν χρειαστεί διο τρια ρεπορτ για την βλαβη και αποστολή των ανταλλακτικών. Αλλα εφοσον υπάρχει αυτοκίνητο αντικατάστασης νομίζω δεν μπορείς να κάνεις και πολλά Υπομονή 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα