Προς το περιεχόμενο

Άγνωστη βλάβη σε καινούργιο αυτοκίνητο


roulaana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί κάτι μου λέει οτι μάρκα κ μοντέλο έχουν σύνολο 6 γράμματα; 😂😂😂

Υπομονη !

 

και καταγγελία στο συνήγορο Εχθές, όχι αύριο..! Να το πάρουν πίσω τελειως κ να γίνει ολική αντικατάσταση 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγορα νεου Κia sportage τελη μαρτιου το 2021(38000 ευρω παρακαλω awd hybrid)

.. Το αυτοκίνητο εδειχνε απο την αρχη οτι κατι δεν πάει καλα... Η καταωάλωση με αυτην που εδινε το εργοστάσιο ειχαν μεγάλη απόκλιση.. Τους ενόχλησα αρκετές φορες.. Το αυτοκίνητο πήγε αντιπροσωπεία αρκετες φορες.. Ολα καλα τα βρίσκανε.. Εγινε και η αλλαγή λαδιών κοντά στα 10κ χιλίομετρα και μετα απο εκει ξεκίνησε ο γολγοθάς.. Το αυτοκίνητο κάθε πρωί δεν έπαιρνε μπροστά οταν ειχε κρύο εξω.. Ξανα τηλεφωνα τους εξηγησα την κατάσταση και οι αθεόφοβοι απο 18 ιανουαρίου οπου εγινε η εποικοινωνία μου κλέίσανε ραντεβού για 9 Φλεβάρη... Να μην τα πολυλογώ χρειάστηκε να γυρίσω απο πτολεμαιδα θεσσαλονίκη και το αυτοκίνητο στην Βεροια δεν τραβούσε καθόλου και φαινόταν σαν να πήγαινε με 3 κυλίνδρους.. Οπως ειμαι μετα απο 3 ωρες ταξίδι παω το αφήνω στην αντιπροσωπέια.. Μετα απο 2 μερες με παίρνουν τηλέφωνο και μου ανακοινώνουν οτι χτυπυσε η μπιέλα του 2ου κυλινδου...Με τα πολλα αλλαγη κινητήρα ο οποίος θα έρθει απο κορέα και μετά απο πολύ πιεση και email στα κεντρικα της Κια αποφασίσανε να μου δώσουνε αυτοκίνητο αντικατάστασης.. Μετα τις 15 του μήνα ίσως εχω το αυτοκίνητο...

Επεξ/σία από AiWaaa
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Να κάνουμε μια σούμα

Έχεις ένα αμάξι που

δεν μας λες τι μάρκα είναι

δεν μας λες ποιο μοντέλο είναι

δεν μας λες σε ποια αντιπροσωπεία το πήγες

δεν ξέρεις τι πρόβλημα έχει

στην άγνωστη σε εμάς αντιπροσωπεία δεν ξέρουν ούτε αυτοί τι πρόβλημα έχει

αλλά θέλεις εμείς να σου πούμε συμβουλές/προτάσεις.

Κατάλαβα σωστά?

 

Ο τρόπος που το θέτεις θα προκαλούσε και σε μένα  θυμηδία αν δεν μου ήταν τόσο τραγικό

Να ευχαριστήσω όλους όσους έχουν απαντήσει στο θέμα αφού με τον τρόπο αυτό με βοηθούν  άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο. Τα πραγματικά περιστατικά είναι αυτά που σας εκθέτω. Η αντιπροσωπεία ζήτησε χρόνο. Εγώ νιώθω ότι αφού δεν γνωρίζουν τόσες μέρες μετά  που το διερευνούν την βλάβη ότι όχι μόνον δεν είναι σε θέση να την αποκαταστήσουν αλλά και ότι πηγαίνουν στα τυφλά με ότι αυτό συνεπάγεται. Τα δικαιωματα μου ως αγοραστή/καταναλωτή τα γνωρίζω   Εάν ήξερα τη βλάβη θα ήταν  και για μένα πιο ξεκάθαρο. Η ερώτηση επικεντρώνεται ακριβώς στην αβεβαιότητα ως προς τη βλάβη καθώς και στη ματιά του καθένα απο εσάς εάν ήσασταν στη θέση μου

51 λεπτά πριν, AiWaaa είπε

Αγορα νεου Κia sportage τελη μαρτιου το 2021(38000 ευρω παρακαλω awd hybrid)

.. Το αυτοκίνητο εδειχνε απο την αρχη οτι κατι δεν πάει καλα... Η καταωάλωση με αυτην που εδινε το εργοστάσιο ειχαν μεγάλη απόκλιση.. Τους ενόχλησα αρκετές φορες.. Το αυτοκίνητο πήγε αντιπροσωπεία αρκετες φορες.. Ολα καλα τα βρίσκανε.. Εγινε και η αλλαγή λαδιών κοντά στα 10κ χιλίομετρα και μετα απο εκει ξεκίνησε ο γολγοθάς.. Το αυτοκίνητο κάθε πρωί δεν έπαιρνε μπροστά οταν ειχε κρύο εξω.. Ξανα τηλεφωνα τους εξηγησα την κατάσταση και οι αθεόφοβοι απο 18 ιανουαρίου οπου εγινε η εποικοινωνία μου κλέίσανε ραντεβού για 9 Φλεβάρη... Να μην τα πολυλογώ χρειάστηκε να γυρίσω απο πτολεμαιδα θεσσαλονίκη και το αυτοκίνητο στην Βεροια δεν τραβούσε καθόλου και φαινόταν σαν να πήγαινε με 3 κυλίνδρους.. Οπως ειμαι μετα απο 3 ωρες ταξίδι παω το αφήνω στην αντιπροσωπέια.. Μετα απο 2 μερες με παίρνουν τηλέφωνο και μου ανακοινώνουν οτι χτυπυσε η μπιέλα του 2ου κυλινδου...Με τα πολλα αλλαγη κινητήρα ο οποίος θα έρθει απο κορέα και μετά απο πολύ πιεση και email στα κεντρικα της Κια αποφασίσανε να μου δώσουνε αυτοκίνητο αντικατάστασης.. Μετα τις 15 του μήνα ίσως εχω το αυτοκίνητο...

Εάν κατάλαβα καλά θα σου παραχωρήσουν απλώς αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν θα σου το αντικαταστήσουν με άλλο αν και παρουσίασε  το άνω σοβαρό πραγματικό ελάττωμα στον κινητήρα …νομίζω ότι πρέπει να επιμείνεις σε αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου(παραγραφή δυο έτη απο την αγορά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν δίνουμε ποτέ τόσο χρόνο σε αντιπροσωπείες. Αν το ήξεραν θα το είχαν ήδη λύσει.

Ενημέρωση των κεντρικών με δική σου επιστολή.
Αν σε 3 εργάσιμες δεν έχεις απάντηση για απευθείας λύση που θα επιχειρηθεί, ενημέρωση των κεντρικών στην Ευρώπη και ταυτόχρονα καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και εξώδικο με δικηγόρο.

Στην πορεία το συζητάμε.

Αν τους χρωστούσες «5 ευρώ», θα σε είχαν ήδη πετσοκόψει.

Ο καταναλωτής που λυπάται και δίνει χρόνο σε εταιρείες για διαδικασίες που θα έπρεπε να είχαν ήδη αντιδράσει, απλά τους επιβραβεύει να συνεχίσουν να είναι απατεώνες.

  • Like 17
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Άγνωστη βλάβη σε άγνωστο αυτοκίνητο από άγνωστη αντιπροσωπεία... 

Γνωστό το πρόβλημα, έχει τύχει και σε μένα 

 

Επεξ/σία από simoszol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά να σημειώσουμε, ότι αν δεν αναφέρεις την εταιρεία και το μοντέλο, δεν θα μπορέσεις ουσιωδώς να λάβεις περαιτέρω βοήθεια από εμπειρίες τρίτων.

Το μεγάλο πλεονέκτημα σε κοινότητες, όταν αναζητάς λύση, είναι η πολυσυλλεκτική εμπειρία της κοινότητας.

Στην οποία βοηθάς κι εσύ, καταθέτοντας ολοκληρωμένα ένα πρόβλημα και όχι μισό. Και σαν μελλοντική αναφορά, αν το δούμε και σαν μια συλλογή δεδομένων και τρόπων αντιμετώπισης.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Απλά να σημειώσουμε, ότι αν δεν αναφέρεις την εταιρεία και το μοντέλο, δεν θα μπορέσεις ουσιωδώς να λάβεις περαιτέρω βοήθεια από εμπειρίες τρίτων.

Το μεγάλο πλεονέκτημα σε κοινότητες, όταν αναζητάς λύση, είναι η πολυσυλλεκτική εμπειρία της κοινότητας.

Στην οποία βοηθάς κι εσύ, καταθέτοντας ολοκληρωμένα ένα πρόβλημα και όχι μισό. Και σαν μελλοντική αναφορά, αν το δούμε και σαν μια συλλογή δεδομένων και τρόπων αντιμετώπισης.

Δεν ζήτησα γνώμες προτάσεις  όσον αφορά την εκτίμηση του είδους της βλάβης ώστε να είναι απαραίτητη η αναφορά εκ μέρους μου της εταιρίας και του μοντέλου. Καταλαβαίνω ωστόσο το τυχόν ενδιαφέρον εκ μέρους  της κοινότητας για τα στοιχεία αυτά και θα επανέλθω όταν και αν μου συγκεκριμενοποιήσουν τη βλάβη. 

Ζήτησα την άποψη των συμφορουμιτων ως προς το τι θα έκαναν στη συνέχεια με τα δεδομένα αυτά που έθεσα δηλ  πχ πόσο ακόμη θα περίμεναν πριν προσφύγουν δικαστικά, εάν έχουν ανάλογη εμπειρία κ.α Όλα αυτά είναι κρίσιμα για μένα γιατί προέρχονται απο τριτους αντικειμενικούς παρατηρητές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, JohnnypR είπε

Φοβάται να πει τη μάρκα γιατί θα το δουν απ την εταιρία. Θέλει α βρεθεί η λύση πρώτα και μετά να μιλήσει 

Ναι γιατι ως γνωστόν ολοι οι ceo  των εταιρειών διαβάζουν ινσομνια

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, roulaana είπε

Ο τρόπος που το θέτεις θα προκαλούσε και σε μένα  θυμηδία αν δεν μου ήταν τόσο τραγικό

Να ευχαριστήσω όλους όσους έχουν απαντήσει στο θέμα αφού με τον τρόπο αυτό με βοηθούν  άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο. Τα πραγματικά περιστατικά είναι αυτά που σας εκθέτω. Η αντιπροσωπεία ζήτησε χρόνο. Εγώ νιώθω ότι αφού δεν γνωρίζουν τόσες μέρες μετά  που το διερευνούν την βλάβη ότι όχι μόνον δεν είναι σε θέση να την αποκαταστήσουν αλλά και ότι πηγαίνουν στα τυφλά με ότι αυτό συνεπάγεται. Τα δικαιωματα μου ως αγοραστή/καταναλωτή τα γνωρίζω   Εάν ήξερα τη βλάβη θα ήταν  και για μένα πιο ξεκάθαρο. Η ερώτηση επικεντρώνεται ακριβώς στην αβεβαιότητα ως προς τη βλάβη καθώς και στη ματιά του καθένα απο εσάς εάν ήσασταν στη θέση μου

Εάν κατάλαβα καλά θα σου παραχωρήσουν απλώς αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν θα σου το αντικαταστήσουν με άλλο αν και παρουσίασε  το άνω σοβαρό πραγματικό ελάττωμα στον κινητήρα …νομίζω ότι πρέπει να επιμείνεις σε αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου(παραγραφή δυο έτη απο την αγορά)

Kαινουργιο αυτοκίνητο ζητησα γραπτά αλλα δεν μπηκαν καν στον κοπο να απαντησουν.. Αφου θα εχω καινουργιο κινητηρα και χωρις να πληρωσω τπτ παλι καλα να λεμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, AiWaaa είπε

Kαινουργιο αυτοκίνητο ζητησα γραπτά αλλα δεν μπηκαν καν στον κοπο να απαντησουν.. Αφου θα εχω καινουργιο κινητηρα και χωρις να πληρωσω τπτ παλι καλα να λεμε..

Αλλαγή κινητήρα στα 10,000χλμ μάλιστα, δηλαδή αν θες να το πουλήσεις έχεις χάσει ήδη αξία αν κάποιος το ψάξει δηλαδή...Μόλις στο παραδώσουν με το παραμικρό τσικ που θα ακούσεις το πας αμέσως να βρουν πια βίδα ξέχασαν να βάλουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Klausx είπε

Αλλαγή κινητήρα στα 10,000χλμ μάλιστα, δηλαδή αν θες να το πουλήσεις έχεις χάσει ήδη αξία αν κάποιος το ψάξει δηλαδή...Μόλις στο παραδώσουν με το παραμικρό τσικ που θα ακούσεις το πας αμέσως να βρουν πια βίδα ξέχασαν να βάλουν.

Εντάξει αυτό το νόημα έχει η εγγύηση.

Δεν σημαίνει ότι επειδή προέκυψε μια αστοχία νωρίς οφείλουν να σου δώσουν καινούριο αμάξι.

Άλλωστε η αλλαγή με καινούριο κινητήρα είναι σαν να σου δίνουν καινούριο αυτοκίνητο.

Τώρα για τις βίδες που λες, αυτά είναι λόγια του αέρα....

Κ φυσικά καμία μεταπωλητικη αξία δεν μειώνεται λόγω μιας επισκευής.

Δηλαδή αν χρειαστεί κάποια στιγμή να αλλάξει κιβώτιο ή μονάδα abs ή προφυλακτήρα πρέπει να χαρίσει το αυτοκίνητο;

 

1 ώρα πριν, roulaana είπε

άποψη των συμφορουμιτων

Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να σου δώσουν νέο αυτοκίνητο. Η μόνη περίπτωση να προχωρήσουν σε αλλαγή αυτοκινήτου είναι να μην είναι επισκευάσιμο το αυτοκίνητο. Όπως καταλαβαίνεις το θέμα σου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα λυθεί, πιθανότατα με άλλον εγκέφαλο ή φλασαρισμα του δικού σου.

Πάντως σε πρόσφατη περίπτωση εδώ στο φόρουμ,με πρόβλημα στη βαφή ( η αντιπροσωπεία ήθελε να του το βάψει εκ νέου), μετά από πολύ κυνηγητό η αντιπροσωπεία δέχτηκε να πάρει πίσω το αυτοκίνητο σε χαμηλότερη τιμή. Ο ιδιοκτήτης παρέλαβε ένα καινούριο αυτοκίνητο βάζοντας όμως την διαφορά από την τσέπη του.

Κατά τη γνώμη μου δεν κέρδισε τίποτα... αντίθετα μπήκε κ από μέσα...

Κατά τη γνώμη του έχει ένα καινούριο αβαφο αυτοκίνητο που κρατάει μεταπωλητικη αξία....

Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου είχα βάψει ( ολική βαφή) λόγω ξεθωριασματων....όταν ήρθε η ώρα της πώλησης πίστεψε με δεν ένοιαξε κανέναν αν εγώ είχα ρίξει λεφτά για την ανανέωση του χρώματος... Ούτε φοβήθηκαν μην το έχω τρακάρει μιας κ όλοι οι μηχανικοί που το είδαν έλεγαν ότι ειναι άψογο.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ιστορία φίλος μου πήρε το vw taigo καινούργιο 13km. Το άλλο πρωί το βάζει μπρος και ανάβει το λαμπάκι μηχανής και έχει misfire σε έναν κύλινδρο.

 

Μετά από 3 μέρες αντιπροσωπεία, βρήκαν πως έχει βγεί αναβάθμιση εγκεφάλου. Την έκαναν και τώρα όλα οκ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, bill999r είπε

Ο ιδιοκτήτης παρέλαβε ένα καινούριο αυτοκίνητο βάζοντας όμως την διαφορά από την τσέπη του.

Κατά τη γνώμη μου δεν κέρδισε τίποτα... αντίθετα μπήκε κ από μέσα...

Κατά τη γνώμη του έχει ένα καινούριο αβαφο αυτοκίνητο που κρατάει μεταπωλητικη αξία....

Βασικα ενα σχόλιο, ο συμφορουμιτης πηρε το καινουργιο μοντελο με μικρη διαφορά, οποτε σιγουρα δεν εχασε αλλα κερδισε και σε καλυτερο αυτοκίνητο και σε μεταπωλητική αξια...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ναι γιατι ως γνωστόν ολοι οι ceo  των εταιρειών διαβάζουν ινσομνια

 

Εγώ, πάλι, θυμάμαι χαρακτηριστικά περίπτωση μέλους που δυσφημούσε εταιρία κινητής τηλεφωνίας, σπάει ο διάολος το ποδάρι του, ενημερώνεται το νομικό τμήμα της εν λόγω εταιρίας, απειλεί με μηνύσεις και μετά μας παρακαλούσε το μέλος να του σβήσουμε τα μηνύματα.

Οπότε, καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε.

  • Like 12
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, paylidis είπε

Βασικα ενα σχόλιο, ο συμφορουμιτης πηρε το καινουργιο μοντελο με μικρη διαφορά, οποτε σιγουρα δεν εχασε αλλα κερδισε και σε καλυτερο αυτοκίνητο και σε μεταπωλητική αξια...

Αν θυμάμαι καλά χοντρικά με την μικρότερη τιμή που το αγόρασε η αντιπροσωπεία συν την διαφορά που έδωσε εκείνος το συνολικό ποσό ήταν γύρω στα 4.000-5.000 ευρώ....

Ποια ακριβώς μεταπωλητικη αξία κέρδισε; 

Μεταπωλητικη αξία λόγω βαφής κερδίζεις μόνο σε κάτι συλλεκτικές ferrari και buggati ... Στο Yaris που κυκλοφορεί Αθήνα και σίγουρα κάποια στιγμή κάποιος θα πέσει πάνω στον προφυλακτήρα σου, δεν κερδίζεις τίποτα...

Όσο για επισκευές σε μηχανικά μέρη, είναι αναμενόμενες κ όταν κάτι επισκευαστεί σωστά κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ζητάει μείωση την τιμής σαν μεταχειρισμένο... 

Γενικά νομίζω ότι σαν καταναλωτές την έχουμε δει λίγο περίεργα... Σαφώς και όταν κάποιος δίνει τα δουλεμενα του λεφτά περιμένει να παραλάβει ενα άψογο προϊόν. Σαφώς και δεν θέλει να έχει προβλήματα με το καλημέρα. Όμως όπως σε όλα τα υλικά αγαθά προβλήματα προκύπτουν και αυτό το ρόλο έχει η εγγύηση.

Αν επισκευάζονται γιατί να στο αλλάξουν; Για να μην χάσεις στο μυαλό σου μεταπωλητικη αξία;;;

Δηλαδή σε αγορά σπιτιού από εργολάβο, αν τα αλουμίνια είναι μάπα και μπαζουν, θα σου δώσουν καινούριο σπίτι;;

Για μένα οι παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρθηκαν τιμούν τις εταιρείες που καλύπτουν άμεσα τις βλάβες κ μάλιστα δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης ( να θυμίσω σε κάποιους πως το αυτοκίνητο αντικατάστασης είναι όρος σε ασφαλιστικά συμβόλαια που χρυσοπληρωνεται). Τα πραγματικά προβλήματα προκύπτουν όταν οι εταιρείες αρχίζουν τις δικαιολογίες και ο καταναλωτής βρίσκεται εκτεθειμένος....εκεί θέλουν ξέσκισμα....

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...