Προς το περιεχόμενο

qashqaι vs audi q3


cumulus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Q3 τι σύγκριση να γίνει? Είναι σα να συγκρίνουμε iPhone 13 pro με alcatel

Συμφωνώ απολύτως. Απλά γράψτο αν θες και με τη σωστή σειρά (Alcatel = qashqai με iPhone 13 pro = Q3), για να προλάβεις τυχόν "καταπληκτικά" insomniac αστεία, κυρίως από κατόχους Nissan. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, pano είπε

Ότι σου αρέσει εσένα περισσότερο.

Και τα δυο μου αρεσουν (ειμαι βολικος ανθρωπος 😝),αλλα με ενδιαφερει το θεμα αξιοπιστια.

Για να μην προλαβουν οι 2 φιλοι που εγραψαν απο πανω περι iphone κλπ ,εχω φιλο που πηρε audi πηγε και στο πρωτο ταξιδι του εμεινε!!και αλλον με qashqai που το εχει σκισει και δεν εχει βγαλει τιποτα.Σαφως με 2 παρδειγματα δε βγαζεις κανενα συμπερασμα και γιαυτο ρωταω τι εχει "ακουστει" γενικα.

Επεξ/σία από cumulus
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Συμφωνώ απολύτως. Απλά γράψτο αν θες και με τη σωστή σειρά (Alcatel = qashqai με iPhone 13 pro = Q3), για να προλάβεις τυχόν "καταπληκτικά" insomniac αστεία, κυρίως από κατόχους Nissan. 

Ευχαριστώ πολύ. Μόλις σηκώθηκα και καφέ δεν ήπια. Η vw έχει διορθώσει τελείως  τους κινητήρες της πλέον. Δεν έχουν καμία σχέση με τα προβλήματα του παρελθόντος. Ο πατέρας μου είχε Tiguan 5N 2.0 με 200 άλογα με άπειρα προβλήματα καδένες κτλ καμένο Τούρμπο και όλα αυτά από τα πρώτα 2.000 χιλιόμετρα. Το πούλησε στα 210.000 μετά από φασαρία δικιά μου για τα χρήματα που ξόδευε και πήρε troc diesel 1.6 πάλι από προτροπή δικιά μου. Είχα διαβάσει σε αγγλικό σάιτ ότι δεν έχουν τα προβλήματα του παρελθόντος. Ξέρετε πόσα προβλήματα είχε? Μηδέν . Βρίσκεται ήδη στα 45.000 χιλιόμετρα. Ακόμα και εγώ που πήρα το 1.0 troc δεν έχω προβλήματα. Δεν έχει μαλακά πλαστικά είναι σκληρά αλλά ο κινητήρας είναι αξιόπιστος. Και στο γκρουπ που ανήκω γράφουν ακόμα και για τον 1.5 που φοράει και το Q3 ότι είναι διαμάντι κανένας τους δεν είχε πρόβλημα . Μοναδική ένσταση που έχω είναι για το κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι απαλλαγμένο από τα προβλήματα εάν είναι ξηρού ή υγρού τύπου. Οπωσδήποτε ότι και να πάρετε να βάλετε επέκταση εγγύησης και μεικτή ασφάλιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tilaverboy είπε

Ευχαριστώ πολύ. Μόλις σηκώθηκα και καφέ δεν ήπια. Η vw έχει διορθώσει τελείως  τους κινητήρες της πλέον. Δεν έχουν καμία σχέση με τα προβλήματα του παρελθόντος. Ο πατέρας μου είχε Tiguan 5N 2.0 με 200 άλογα με άπειρα προβλήματα καδένες κτλ καμένο Τούρμπο και όλα αυτά από τα πρώτα 2.000 χιλιόμετρα. Το πούλησε στα 210.000 μετά από φασαρία δικιά μου για τα χρήματα που ξόδευε και πήρε troc diesel 1.6 πάλι από προτροπή δικιά μου. Είχα διαβάσει σε αγγλικό σάιτ ότι δεν έχουν τα προβλήματα του παρελθόντος. Ξέρετε πόσα προβλήματα είχε? Μηδέν . Βρίσκεται ήδη στα 45.000 χιλιόμετρα. Ακόμα και εγώ που πήρα το 1.0 troc δεν έχω προβλήματα. Δεν έχει μαλακά πλαστικά είναι σκληρά αλλά ο κινητήρας είναι αξιόπιστος. Και στο γκρουπ που ανήκω γράφουν ακόμα και για τον 1.5 που φοράει και το Q3 ότι είναι διαμάντι κανένας τους δεν είχε πρόβλημα . Μοναδική ένσταση που έχω είναι για το κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι απαλλαγμένο από τα προβλήματα εάν είναι ξηρού ή υγρού τύπου. Οπωσδήποτε ότι και να πάρετε να βάλετε επέκταση εγγύησης και μεικτή ασφάλιση.

Δυστυχως καποιο παρομοιο προβλημα με τον πατερα σου εχω και εγω με ενα volvo xc40.Εχω κανει 14000 !!! χλμ μονο και ειναι σαν kinder εκπληξη.Καθε μερα αναβει ενα διαφορετικο λαμπακι και επειδη η εγγυηση τελειωνει θελω να το διωξω.Χθες πηγαινα στην κορη μου,στην Πατρα, που επαθε αλλεργικο σοκ απο αντιβιωση και το ηλιθιο με αφησε στο Αιγιο.

Φαινεται αστειο να πουλησω ενα αυτοκινητο 95% καινουργιο αλλα δε ξερω τι ξημερωνει.Να προλαβω αυτους που θα πουνε για volvo,ειχα 2 volvo συνολο γαι 15 χρονια και δε χαλασε ουτε βιδα και στα 2 ,ενω τα ειχα σκισει.Προφανως επεσα σε λαχειο κυριολεκτικα.

Για αυτο το λογο βγαινω σε αναζητηση καινουργιου,αφου και η τιμη του volvo θα ειναι υψηλη στην ανταλλαγη και πιθανον θα παω σε κατι ετοιμοπαραδοτο,αν βρω βεβαια,αφου οι αναμονες ειναι τεραστιες πια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, cumulus είπε

Δυστυχως καποιο παρομοιο προβλημα με τον πατερα σου εχω και εγω με ενα volvo xc40.Εχω κανει 14000 !!! χλμ μονο και ειναι σαν kinder εκπληξη.Καθε μερα αναβει ενα διαφορετικο λαμπακι και επειδη η εγγυηση τελειωνει θελω να το διωξω.Χθες πηγαινα στην κορη μου,στην Πατρα, που επαθε αλλεργικο σοκ απο αντιβιωση και το ηλιθιο με αφησε στο Αιγιο.

Φαινεται αστειο να πουλησω ενα αυτοκινητο 95% καινουργιο αλλα δε ξερω τι ξημερωνει.Να προλαβω αυτους που θα πουνε για volvo,ειχα 2 volvo συνολο γαι 15 χρονια και δε χαλασε ουτε βιδα και στα 2 ,ενω τα ειχα σκισει.Προφανως επεσα σε λαχειο κυριολεκτικα.

Για αυτο το λογο βγαινω σε αναζητηση καινουργιου,αφου και η τιμη του volvo θα ειναι υψηλη στην ανταλλαγη και πιθανον θα παω σε κατι ετοιμοπαραδοτο,αν βρω βεβαια,αφου οι αναμονες ειναι τεραστιες πια.

Από augmentin η αλλεργία να υποθέσω(και εγώ σε ασθενείς μου δεν αγαπώ να το δίνω).
 

Εγώ τον έπεισα και το πούλησε. Η εταιρία τι σας είπε? Είστε μέσα στην εγγύηση. Εμάς τότε και μηχανολογικά έβγαζε πολλά προβλήματα. Τα αμορτισέρ επειδή διάβαζαν το δρόμο ελέω τετρακίνησης haldex μόνο αντιπροσωπεία με κόστος 1200 χωρίς τα περαστικά. Οπότε και πουλήθηκε και ηρεμήσαμε. Αφήστε που τα λάστιχα έβγαιναν 800 ευρώ χειμερινά θερινά. Κάποια αμάξια είναι μόνο πρόβλημα. Στα πρώτα 2000 του έκαψε και πολλαπλασιαστές. Στα 80.000 του έκαψε βεντιλατερ. Επειδή ήθελαν να είναι σίγουροι , αλλάξαμε και το μικρό και το μεγάλο. Αλλά αυτή η καδένα πόνεσε όπως και τα 2.000 ευρώ που δώσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Ευχαριστώ πολύ. Μόλις σηκώθηκα και καφέ δεν ήπια. Η vw έχει διορθώσει τελείως  τους κινητήρες της πλέον. Δεν έχουν καμία σχέση με τα προβλήματα του παρελθόντος. Ο πατέρας μου είχε Tiguan 5N 2.0 με 200 άλογα με άπειρα προβλήματα καδένες κτλ καμένο Τούρμπο και όλα αυτά από τα πρώτα 2.000 χιλιόμετρα. Το πούλησε στα 210.000 μετά από φασαρία δικιά μου για τα χρήματα που ξόδευε και πήρε troc diesel 1.6 πάλι από προτροπή δικιά μου. Είχα διαβάσει σε αγγλικό σάιτ ότι δεν έχουν τα προβλήματα του παρελθόντος. Ξέρετε πόσα προβλήματα είχε? Μηδέν . Βρίσκεται ήδη στα 45.000 χιλιόμετρα. Ακόμα και εγώ που πήρα το 1.0 troc δεν έχω προβλήματα. Δεν έχει μαλακά πλαστικά είναι σκληρά αλλά ο κινητήρας είναι αξιόπιστος. Και στο γκρουπ που ανήκω γράφουν ακόμα και για τον 1.5 που φοράει και το Q3 ότι είναι διαμάντι κανένας τους δεν είχε πρόβλημα . Μοναδική ένσταση που έχω είναι για το κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι απαλλαγμένο από τα προβλήματα εάν είναι ξηρού ή υγρού τύπου. Οπωσδήποτε ότι και να πάρετε να βάλετε επέκταση εγγύησης και μεικτή ασφάλιση.

τι 45.000 χλμ ? 

Γερμανικα diesel! Με το 116D 1.600 κυβικα, σε 8 χρονια 200.000 χλμ με 8 αλλαγες λαδιων! 

Προβληματα -> 0 ,  μηδεν καταναλωση λαδιου

Μεση καταναλωση -> 4,8 χλμ

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

τι 45.000 χλμ ? 

Γερμανικα diesel! Με το 116D 1.600 κυβικα, σε 8 χρονια 200.000 χλμ με 7 αλλαγες λαδιων! 

Προβληματα -> 0 ,  μηδεν καταναλωση λαδιου

Μεση καταναλωση -> 4,8 χλμ

Ε τι να κάνουμε καινούργιο είναι 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Από augmentin η αλλεργία να υποθέσω(και εγώ σε ασθενείς μου δεν αγαπώ να το δίνω).
 

Εγώ τον έπεισα και το πούλησε. Η εταιρία τι σας είπε? Είστε μέσα στην εγγύηση. Εμάς τότε και μηχανολογικά έβγαζε πολλά προβλήματα. Τα αμορτισέρ επειδή διάβαζαν το δρόμο ελέω τετρακίνησης haldex μόνο αντιπροσωπεία με κόστος 1200 χωρίς τα περαστικά. Οπότε και πουλήθηκε και ηρεμήσαμε. Αφήστε που τα λάστιχα έβγαιναν 800 ευρώ χειμερινά θερινά. Κάποια αμάξια είναι μόνο πρόβλημα. Στα πρώτα 2000 του έκαψε και πολλαπλασιαστές. Στα 80.000 του έκαψε βεντιλατερ. Επειδή ήθελαν να είναι σίγουροι , αλλάξαμε και το μικρό και το μεγάλο. Αλλά αυτή η καδένα πόνεσε όπως και τα 2.000 ευρώ που δώσαμε.

Γιατρε μου μεσα επεσες για  την αντιβιωση.

Η αντιπροσωπεια τι να πει;Ειναι μεσα στην εγγυηση και το επισκευαζει αμεσως,αλλα σε 3 μηνες τερμα η εγγυηση.Σκεψου το αυτοκινητο ειναι στην οδικη της Κορινθου και μονο με πολλα παρακαλια η volvo δεχτηκε να το φερει Αθηνα,γιατι το συμβολαιο λεει κοντινοτερο σερβις που ηταν Πατρα.

56 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

Βενζίνη αλλά πόσα κυβικά? 

Το q3 dsg? 

1500

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι κατι σαν θεσμος, σε καθε θεμα να εμφανιζεται ο φιλος με τον φτηνιαρικο καυστηρα πετρελαιου της ιπποδυναμης οσο ενα Κορσα 10ετιας, που του σμακαρε η πενβε τον πωπο 😀

Στο θεμα μας, θα πρεπει φιλε TS να μας δωσεις καποιες παραπανω πληροφοριες. Συγκρινεις ιδιες εκδοσεις, στα ιδια χρηματα?

Διοτι το νεο Κασκαι, ουσιαστικα χανει το προσον της προηγουμενης γενιας την προσιτη τιμη και οι χαμηλες εκδοσεις του χανουν πολυ σε εξοπλισμο. Επισης το μοντελο της προηγουμενης γενιας ειχε αρκετα προβληματα συναρμογης, μαλλον ο Κολιν δεν πατουσε καλα τις βιδες στο Σαντερλαντ, ελπιζω να το εχουν βελτιωσει εκει

Σχεδιαστικα νομιζω δεν υπαρχει συγκριση, το Κασκαι ειναι πολυ πιο ομορφο και δυναμικο, το Q3 βγαζει την γνωστη Αουντιστικη μπαρμπαδιλα α λα Σκοντα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εσυ εισαι ο ken block της παρεας! 😂

Ραντεβου στα βενζιναδικα....εαν εχεις hybrid ? Ραντεβου στη μεσαια λωριδα με 70 χλμ, να σου κουνω μαντηλια!  ...και στη πολη με 20 χλμ να σου βαραω κορνες! 

 

 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...