Προς το περιεχόμενο

Φορητότητα και αλλαγή είδους πακέτου (συμβόλαιο σε καρτοκινητό, ή το αντίστροφο), και έναρξη νέων συμβολαίων σπιτιού


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας. Υπάρχει το εξής θέμα στο σπίτι μου και θα ήθελα να ρωτήσω τι μπορεί να γίνει σε τέτοιες περιπτώσεις. 

 

Η μαμά μου έχει εδώ και χρόνια συμβόλαιο στη Vodafone από το οποίο όμως δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη γιατί 1)την χρεώνουν τα μαλλιά της κεφαλής της, 2)το σήμα της Vodafone είναι μέτριο έως κάκιστο σχεδόν σε κάθε μέρος που πάει. Πρόσφατα η Cosmote ανακοίνωσε τα νέα πακέτα What's Up με απεριόριστο χρόνο ομιλίας (και άλλα προνόμια), τα οποία θα είναι σε αρκετά καλή τιμή (αφού ενεργοποιηθεί η διαθεσιμότητά τους) ώστε να τα επιλέγω κι εγώ αντί του αντίστοιχου φοιτητικού πακέτου (επίσης What's Up). Γνωρίζω από προσωπικής εμπειρίας πως η κάλυψη σήματος της Cosmote είναι αρκετά καλύτερη αυτής της Vodafone καθώς εγώ έχω σήμα σχεδόν πάντα (σε αντίθεση με τη μάνα μου). 

Η ερώτηση είναι, λοιπόν:

Μπορεί η μάνα μου να μεταφέρει τον αριθμό της στην Cosmote και να τον μετατρέψει σε What's Up ή η μεταφορά/φορητότητα αριθμού ισχύει μόνο μεταξύ κοινού είδους παροχών (π.χ. από συμβόλαιο σε συμβόλαιο, χωρίς δυνατότητα περαιτέρω μετατροπών) ? 

Όσον αφορά το internet (για πακέτο σπιτιού, άσχετο με το παραπάνω) θα κοιτάξουμε να σταματήσουμε το παλιό συμβόλαιο (σε ισχύ εδώ και πολλά χρόνια, με μερικές άχρηστες παροχές και υπερτιμημένο) και να ξεκινήσουμε νέο αντίστοιχης ισχύος αλλά με τις νέες τιμές (π.χ. Triple Play 50άρι σε Double Play 50άρι). Αν η διαδικασία κυλήσει επιτυχώς και στις 2 περιπτώσεις (ρωτάω εδώ πέρα για να δω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο), μπορούμε να γλυτώσουμε 20-30 ευρώ σε χρεώσεις παρόχων. 

Τι γίνεται και (δεν) μπορεί να γίνει σε περιπτώσεις σαν την δική μας ?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Επεξ/σία από Γιώργος Γ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/2/2022 στις 1:50 ΠΜ, Γιώργος Γ. είπε

Γεια σας. Υπάρχει το εξής θέμα στο σπίτι μου και θα ήθελα να ρωτήσω τι μπορεί να γίνει σε τέτοιες περιπτώσεις. 

 

Η μαμά μου έχει εδώ και χρόνια συμβόλαιο στη Vodafone από το οποίο όμως δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη γιατί 1)την χρεώνουν τα μαλλιά της κεφαλής της, 2)το σήμα της Vodafone είναι μέτριο έως κάκιστο σχεδόν σε κάθε μέρος που πάει. Πρόσφατα η Cosmote ανακοίνωσε τα νέα πακέτα What's Up με απεριόριστο χρόνο ομιλίας (και άλλα προνόμια), τα οποία θα είναι σε αρκετά καλή τιμή (αφού ενεργοποιηθεί η διαθεσιμότητά τους) ώστε να τα επιλέγω κι εγώ αντί του αντίστοιχου φοιτητικού πακέτου (επίσης What's Up). Γνωρίζω από προσωπικής εμπειρίας πως η κάλυψη σήματος της Cosmote είναι αρκετά καλύτερη αυτής της Vodafone καθώς εγώ έχω σήμα σχεδόν πάντα (σε αντίθεση με τη μάνα μου). 

Η ερώτηση είναι, λοιπόν:

Μπορεί η μάνα μου να μεταφέρει τον αριθμό της στην Cosmote και να τον μετατρέψει σε What's Up ή η μεταφορά/φορητότητα αριθμού ισχύει μόνο μεταξύ κοινού είδους παροχών (π.χ. από συμβόλαιο σε συμβόλαιο, χωρίς δυνατότητα περαιτέρω μετατροπών) ? 

Όσον αφορά το internet (για πακέτο σπιτιού, άσχετο με το παραπάνω) θα κοιτάξουμε να σταματήσουμε το παλιό συμβόλαιο (σε ισχύ εδώ και πολλά χρόνια, με μερικές άχρηστες παροχές και υπερτιμημένο) και να ξεκινήσουμε νέο αντίστοιχης ισχύος αλλά με τις νέες τιμές (π.χ. Triple Play 50άρι σε Double Play 50άρι). Αν η διαδικασία κυλήσει επιτυχώς και στις 2 περιπτώσεις (ρωτάω εδώ πέρα για να δω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο), μπορούμε να γλυτώσουμε 20-30 ευρώ σε χρεώσεις παρόχων. 

Τι γίνεται και (δεν) μπορεί να γίνει σε περιπτώσεις σαν την δική μας ?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Όσον αφορά το κινητό βεβαίως και γίνεται. Για το σταθερό δεν γνωρίζω και πολλά η αλήθεια είναι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το σπιτι θα πρεπει να ενημερωθειτε για αρχή αν υπαρχει ενεργο συμβολαιο. αν υπαρχει ενεργο συμβολαιο, κοιτας μονο στα προγραμματα της εταιρειας που εισαι ειδαλλως θα πρεπει να πληρωσεις ρητρα αποχωρησης. αν δεν υπαρχει ενεργο συμβολαιο που σας δεσμευει για καποιους μηνες, τοτε μπορειτε να πατε σε οποιον παροχο θελετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kallair είπε

Για το σπιτι θα πρεπει να ενημερωθειτε για αρχή αν υπαρχει ενεργο συμβολαιο. αν υπαρχει ενεργο συμβολαιο, κοιτας μονο στα προγραμματα της εταιρειας που εισαι ειδαλλως θα πρεπει να πληρωσεις ρητρα αποχωρησης. αν δεν υπαρχει ενεργο συμβολαιο που σας δεσμευει για καποιους μηνες, τοτε μπορειτε να πατε σε οποιον παροχο θελετε.

Στο σπίτι έχουμε 50άρι triple play της Vodafone το οποίο λήγει τώρα κοντά. Επειδή εδώ και 2 χρόνια πληρώνει η μάνα μου τζάμπα την τηλεόραση (και τις παλιές τιμές), θέλουμε να δούμε αν μπορούμε να ξεκινήσουμε νέο συμβόλαιο για 50άρι double play στην παρούσα τιμή (στο όνομά της ή στο δικό μου) ώστε να μην μας βάλουν να σκάσουμε 30φεύγα το μήνα επειδή "είμαστε παλιοί πελάτες". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...