Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Το ξέρω, εκεί το παίζω άλλωστε. Δεν θέλω να έχει ray tracing. Θέλω να σταματήσετε όλοι εσείς τις αρλούμπες ότι σε γραφικά οι παραγωγές της Sony είναι απλησίαστες. Πήρα ps4 slim και στην συνέχεια ps4 pro αλλά αυτό το πράγμα ακόμα δεν μπορώ να το δω. Αντιθέτως βλέπω πολύ χαριτωμένα cinematics και πολύ γυαλισμένες παραγωγές, αλλά οι περισσότερες έχουν χάλια φωτισμούς και shadows. Μην επεκταθούμε και σε checkerboard που στο 10 λεπτο θες 10 ντεπόν. Σαν pc gamer κυρίως τα περισσότερα χρόνια όταν βλέπω άτομα ακόμα να μην μπορούν να ξεχωρήσουν τα cinematics από τα in game γραφικά και να μιλάνε με τόση υπεροψία για τις παραγωγές της Sony μου βαράει νεύρο! Βαλε να δεις γραφικά Crysis3 ulra in game και συγκρινέτο με το TLOU2, παιχνίδι του 2013 με παιχνίδι του 2018. Το crysis ακομα και σήμερα ρίχνει σαγόνια αλλά όταν βγήκε το TLOU2 όλοι λέγανε τα καλύτερα γραφικά που έχουμε δει ποτέ!!! Είναι μόνο να γελάς με τέτοια σχόλια πάντως.

IMG-d4e030a9a65b641ce8de03d376a2621c-V.jpg.2494d84b7e6bc136150eede8b59084ae.jpg

 

image_crysis_3-21447-2489_0014.jpg.314fdabd521044da21e1d5aa1d56d4e9.jpg

yah23eeoBN2y7RVsjxGQtn-1200-80.jpg.a467d7a452ce7da16e61b3126bd609e2.jpg

maxresdefault.jpg.17d255f34b03eede87c2b123cb32b946.jpg

Οταν επαιζα crysis εποχες 8800ultra πολλοι απο εδω μεσα ουτε το ξερατε. Επομενως ασε το pcgamer και τις ανουσιες συγκρισεις γιατι να δεις αυτα τα γραφικα στο crysis θες βαρβατη καρτα γραφικων και δες την συνολικη εικονα.

9 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ούτε καν τα ακουμπάνε. 

Μάλιστα. Για πόση απόσταση μιλάμε? Ξαφνικά βλέπω τα λεφτά τα βάλαμε σε δεύτερη μοίρα, διότι μέχρι πρόσφατα ακούγαμε για τα ποσά λεφτά δίνουν για τις παραγωγές. 

 

Καλα αστο...

  • Sad 1
  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 minutes ago, liberostelios said:

Τα 25Μ game pass users αναφέρονται εδώ: https://news.microsoft.com/2022/01/18/microsoft-to-acquire-activision-blizzard-to-bring-the-joy-and-community-of-gaming-to-everyone-across-every-device/ (το βρήκα από τη Wikipedia). Τα 50Μ PS plus users είναι εδώ: https://www.statista.com/statistics/532431/playstation-plus-subscribers-global/. Οι Netflix users είναι 200Μ και το βρήκα από εδώ: https://www.statista.com/statistics/250934/quarterly-number-of-netflix-streaming-subscribers-worldwide/. Είχα γράψει μάλλον λανθασμένα για 300Μ+ γιατί το είδα σε κάποιο άρθρο.

Τα επίπεδα μισθών για developers που είχα κατά νου είναι περίπου στα 30-50K το χρόνο (αναλόγως την εταιρεία και το ρόλο φυσικά) και το ξέρω από τις 2-3 συνεντεύξεις που πέρασα με τέτοιες εταιρείες σε κάποιες, αποτυχημένες είναι αλήθεια, προσπάθειες να μεταπηδήσω στον κλάδο (αλλά μπορείς να το διασταυρώσεις και με το Glassdoor). Το budget του TLOU 2 υπολογίζεται στα 100Μ (αλλά είναι ασαφές αν περιέχει τους μισθούς κλπ).

Το τι λέει ο Phil Spencer μου είναι αδιάφορο, όπως αδιάφορο είναι ότι και καλά τα 80€ ανά παιχνίδι είναι αναγκαία συνθήκη για τη βιωσιμότητα των παιχνιδιών, όπως προσπάθησαν να μας πείσουν 1,5 χρόνο πριν.

Δεν ψάχνω τα νούμερα αυτά. 

Ψάχνω τις πηγές που λένε με νούμερα και αναλύσεις πόσους θέλει και πόσο πρέπει να στοιχίζει το gamepass για να είναι βιώσιμο. 

Δεν ήταν η απορία μου στα νούμερα που βρίσκονται με ένα απλό search. 

2 minutes ago, mtifosi said:

Καλα αστο...

Το έχω αφήσει από την αρχή. Δεν είχα καμία προσδοκία. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, mtifosi said:

Μπραβο.

Θέλεις τώρα να μας παραθέσεις και τα quotes που κόσμος βάζει ως αντίστοιχη παραγωγή τα Hades και Hollow Knight με τα υπόλοιπα όπως μας έγραψες? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Θέλεις τώρα να μας παραθέσεις και τα quotes που κόσμος βάζει ως αντίστοιχη παραγωγή τα Hades και Hollow Knight με τα υπόλοιπα όπως μας έγραψες? 

Οχι δεν θελω.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mtifosi είπε

Οταν επαιζα crysis εποχες 8800ultra πολλοι απο εδω μεσα ουτε το ξερατε. Επομενως ασε το pcgamer και τις ανουσιες συγκρισεις γιατι να δεις αυτα τα γραφικα στο crysis θες βαρβατη καρτα γραφικων και δες την συνολικη εικονα.

 

You Dont Say The Big Lebowski GIF

 

Δημοσ.

το κακό είναι πως ένας νέος χρήστης Playstation που κάνει για πρώτη φορά συνδρομή δεν θα έχει κανένα παιχνίδι στην κατοχή του, πρέπει να έχεις μαζέψει στα χρόνια τα παιχνίδια με το PSplus αλλιώς δεν πας πουθενά.

Δημοσ.

αναρωτιεμαι αν πλεον μπορει να μπει νεος παικτης στα παιχνιδια ποτε ή αν παμε για μονωπωλια χωρις επιστροφη

δηλαδη η μαικροσοφτ εχει αναλαβει σχεδον ολο το ..παγκοσμιο γκειμιγκ ,κ οι υπολοιποι πακμαν ?

το steam,eneba, gog , ολοι αυτοι θα απορροφηθουν απο τη μαικροσοφτ ?

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Δεν ψάχνω τα νούμερα αυτά. 

Ψάχνω τις πηγές που λένε με νούμερα και αναλύσεις πόσους θέλει και πόσο πρέπει να στοιχίζει το gamepass για να είναι βιώσιμο. 

Δεν ήταν η απορία μου στα νούμερα που βρίσκονται με ένα απλό search. 

Όπως προείπα, είναι μια πρόχειρη ανάλυση που βασίζεται σε ενδεικτικούς αριθμούς και εμπνέονται από την εμπειρία που έχουμε όλοι μας από τις αντίστοιχες streaming πλατφόρμες. Νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι πλατφόρμες τύπου Netflix έχουν ρίξει την ποιότητα των παραγωγών ενώ αναγκάζονται συνεχώς να αυξάνουν την τιμή σε σχέση με το disruptive model που είχαν. Κάποιες καλές παραγωγές (πχ Mandalorian) ανήκουν κυρίως σε πλατφόρμες με λιγότερο περιεχόμενο και πιο ακριβή συνδρομή ή κρυφές χρεώσεις, όπως το Disney+.

Αντίστοιχα, ένα φθηνό game pass στην καλύτερη μπορεί να επιβιώσει ευνοώντας την αναπαραγωγή τίτλων με μικρότερο innovation που αναπόφευκτα θα στοχεύουν κυρίως σε DLC και microtransactions.

Αλλά αν θες ντε και καλά μερικές πήγες, μπορείς να διαβάσεις αυτή την εκτίμηση: https://www.thegamer.com/shawn-layden-game-pass-sustainable/. Φαντάζομαι δε θα σου κάνει γιατί ο εν λόγω κυρίως δούλευε για τη Sony στο παρελθόν, οπότε δες τι λέει η ίδια η Microsoft: https://www.gamespot.com/articles/xbox-game-pass-is-not-a-big-moneymaker-right-now-b/1100-6480241/. Το ζουμί είναι στην παραδοχή ότι "μπορεί προς το παρόν να είναι μια κοστοβορος επενδύση, αλλά σε βάθος χρόνου θα αποδόσει". Φυσικά από τότε το game pass έχει μεγαλώσει, αλλά παράλληλα η MS έχει επενδύσει και περίπου 100B στην αγορά studios. Μόνο εμένα μου φαίνεται ότι τα κουκιά δε βγαίνουν;

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Όπως προείπα, είναι μια πρόχειρη ανάλυση που βασίζεται σε ενδεικτικούς αριθμούς και εμπνέονται από την εμπειρία που έχουμε όλοι μας από τις αντίστοιχες streaming πλατφόρμες. Νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι πλατφόρμες τύπου Netflix έχουν ρίξει την ποιότητα των παραγωγών ενώ αναγκάζονται συνεχώς να αυξάνουν την τιμή σε σχέση με το disruptive model που είχαν. Κάποιες καλές παραγωγές (πχ Mandalorian) ανήκουν κυρίως σε πλατφόρμες με λιγότερο περιεχόμενο και πιο ακριβή συνδρομή ή κρυφές χρεώσεις, όπως το Disney+.

Αντίστοιχα, ένα φθηνό game pass στην καλύτερη μπορεί να επιβιώσει ευνοώντας την αναπαραγωγή τίτλων με μικρότερο innovation που αναπόφευκτα θα στοχεύουν κυρίως σε DLC και microtransactions.

Αλλά αν θες ντε και καλά μερικές πήγες, μπορείς να διαβάσεις αυτή την εκτίμηση: https://www.thegamer.com/shawn-layden-game-pass-sustainable/. Φαντάζομαι δε θα σου κάνει γιατί ο εν λόγω κυρίως δούλευε για τη Sony στο παρελθόν, οπότε δες τι λέει η ίδια η Microsoft: https://www.gamespot.com/articles/xbox-game-pass-is-not-a-big-moneymaker-right-now-b/1100-6480241/. Το ζουμί είναι στην παραδοχή ότι "μπορεί προς το παρόν να είναι μια κοστοβορος επενδύση, αλλά σε βάθος χρόνου θα αποδόσει". Φυσικά από τότε το game pass έχει μεγαλώσει, αλλά παράλληλα η MS έχει επενδύσει και περίπου 100B στην αγορά studios. Μόνο εμένα μου φαίνεται ότι τα κουκιά δε βγαίνουν;

Το να κάνετε αναλύσεις για τα οικονομικά της MS είναι άδικος κόπος. Πρώτον προφανώς και έχουν κάνει τα μαθηματικά καλύτερα από εσάς, αλλά δεύτερον, δεν είναι μαγαζί η MS. Είναι leader σε όλο το τεχνολογικό stack, σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει. Όταν εσύ χρησιμοποιήσεις windows για gaming, όταν ο Dev αναγκάζεται να γράψει σε directx12, όταν όλα τα data σου τα κάνεις sync στο one drive αυτά είναι λεφτά και άνθρωποι κλειδωμένοι σε οικοσύστημα που θα χρησιμοποιούν και τα υπόλοιπα προϊόντα.

TL;DR Η MS δεν είναι Sony. Μην τα βλέπετε τόσο απλόικά τα πράγματα γιατί μιλάμε για τελείως άλλη κλίμακα και μοντέλο.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 27/2/2022 στις 2:10 ΠΜ, papapontikas είπε

Τα physical copies εχουν ηδη χαθει. Ποτε ηταν η τελευταια φορα που αγορασες παιχνιδι και με το που το εβαλες να παιζει δε σου ζητησε να κατεβασεις 5, 10 20, 40 ή 100GB? Πιστευεις μηπως οτι σε 20 χρονια θα μπορεις να τα παιξεις? Πως? Οταν θα εχουν κλεισει οι server και τα εκαστοτε store. Πως θα κανεις download τα απαραιτητα για την λειτουργια του παιχνιδιου? 

Χμμμμ δε θυμάμαι παιχνίδι του PS η της Nintendo που να ζήτησε day one patch για ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ το παιχνίδι. Φυσικά και υπάρχουν patch για βελτιώσεις και διόρθωση bugs, αλλά μια χαρά μπορείς να ξεκινήσεις το παιχνίδι μετά από 20 χρόνια και να προχωρήσεις.

H MS από την άλλη, ενώ είχα αγορασμένο κανονικά το δισκάκι για το forza 5, έκανε install μόνο τα δέντρα μάλλον (20-25 gb), και για να ξεκινήσω έπρεπε να κατεβάσω 80-90 gb ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ. Οπότε ναι σε αυτή την περίπτωση το δισκάκι του forza 5 μετά από 20 χρόνια θα γίνει σουβέρ.

Επομένως αυτό που λες στην τελευταία σου πρόταση ισχύει μόνο για την MS, (καθόλου τυχαίο)

Δημοσ.
Στις 28/2/2022 στις 2:00 ΠΜ, chncynic είπε

Το να κάνετε αναλύσεις για τα οικονομικά της MS είναι άδικος κόπος. Πρώτον προφανώς και έχουν κάνει τα μαθηματικά καλύτερα από εσάς, αλλά δεύτερον, δεν είναι μαγαζί η MS. Είναι leader σε όλο το τεχνολογικό stack, σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει. Όταν εσύ χρησιμοποιήσεις windows για gaming, όταν ο Dev αναγκάζεται να γράψει σε directx12, όταν όλα τα data σου τα κάνεις sync στο one drive αυτά είναι λεφτά και άνθρωποι κλειδωμένοι σε οικοσύστημα που θα χρησιμοποιούν και τα υπόλοιπα προϊόντα.

TL;DR Η MS δεν είναι Sony. Μην τα βλέπετε τόσο απλόικά τα πράγματα γιατί μιλάμε για τελείως άλλη κλίμακα και μοντέλο.

Ακριβώς αυτό λέω! Η MS δεν είναι Sony και για αυτό έχει το περιθώριο να χάσει λεφτά από το game pass, διαλύοντας τον ανταγωνισμό επειδή έχει την ευχέρεια να βγάλει λεφτά από αλλού. Έχει άλλο business model και για αυτό μπορούν να το κάνουν. Η Sony έχει δηλώσει ότι για τη Microsoft το μοντέλο του game pass μπορεί να βγάζει νόημα, αλλά για τους ίδιους όχι.

Προσωπικά αυτό που παρουσιάζεται σε αυτό το άρθρο το βρίσκω αστείο. Αλλά δεν είχα και πότε μεγάλες βλέψεις για το Σπάρτακο. Καλώς ή κακώς, η Sony δεν πρόκειται να βγάλει τόσο δυνατή υπηρεσία όσο το game pass.

  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, liberostelios said:

Αλλά αν θες ντε και καλά μερικές πήγες, μπορείς να διαβάσεις αυτή την εκτίμηση: https://www.thegamer.com/shawn-layden-game-pass-sustainable/. Φαντάζομαι δε θα σου κάνει γιατί ο εν λόγω κυρίως δούλευε για τη Sony στο παρελθόν, οπότε δες τι λέει η ίδια η Microsoft: https://www.gamespot.com/articles/xbox-game-pass-is-not-a-big-moneymaker-right-now-b/1100-6480241/. Το ζουμί είναι στην παραδοχή ότι "μπορεί προς το παρόν να είναι μια κοστοβορος επενδύση, αλλά σε βάθος χρόνου θα αποδόσει". Φυσικά από τότε το game pass έχει μεγαλώσει, αλλά παράλληλα η MS έχει επενδύσει και περίπου 100B στην αγορά studios. Μόνο εμένα μου φαίνεται ότι τα κουκιά δε βγαίνουν;

Δεν έχω θέμα που δούλευε. Το θέμα μου είναι ότι πάλι δεν βλέπω κάποια νούμερα ή ανάλυση. Δεν βλέπω να κάνει πουθενά αυτό το pencil out που λέει ενω αυτό είναι που ψάχνουμε. 

Ο δεύτερος δεν είναι αναξιόπιστος που δουλεύει στη Microsoft ή μόνο ο Spencer δεν σε νοιάζει τι λέει? Ο Spencer δεν είναι η ίδια η Microsoft? 

Δημοσ.

Μια ερωτηση γιατί δε το γνωρίζω...

Όταν κατεβάζω απο το Ps plus ενα παιχνιδι μετα την ληξη της συνδρομης θα μπορω να το παιξω?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...