Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 minutes ago, dtk-386 said:

Τα καινούρια δεν πρόκειται να φτηνύνουν. Το ράλι ξεκίνησε μετά την καραντίνα και θυμάμαι χαρακτηριστικά τότε να λένε αγοράστε τώρα γιατί οι αυξήσεις θα είναι συνεχείς όπως και έγινε. Εχει αλλάξει ο τρόπος που κινούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα πολλά υποχρεωτικά ηλεκτρονικά που πρέπει να φέρουν, οι αυστηροί ρύποι ανεβάζουν τις τιμές. Αυτά δεν πρόκειται να εξαλειφθούν. Και εγώ ως καταναλωτής ζημιώνομαι από αυτή την τακτική, δεν είμαι εναντίον σας αλλά δεν μπορώ να αποδεχτώ και την λογική μην ψωνίζετε τώρα και μείνετε με το 20ετιας γιατί τότε τα έκαναν «με καλή λαμαρίνα». Είναι λάθος το σκεπτικό περιμένετε ακόμα λίγο και θα πέσουν οι τιμές. Δεν πρόκειται να πέσουν οι τιμές, μόνο θα ανεβαίνουν και το βλέπετε. Το 20ετιας θα γίνει 30ετιας και θα γίνει εντελώς ασύμφορο στην συντήρησή του (έλλειψη ανταλλακτικών, συχνότηα βλαβών κτλ). Δυστυχώς οι έλληνες πλήτονται περισσότερο με το μισθό που παίρνουν σε σχέση με τους βορειοευρωπαίους. 

 

Δίκιο έχεις, είναι όμως και θέμα προτεραιοτήτων. 

Όταν βρεθεί η ανάγκη, προφανώς θα πρέπει τότε να δω τις επιλογές μου, αλλά να το πω και λαϊκά, απλά και μόνο για την καυλα μου δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή να πληρώσω 35% περισσότερο κάτι που δεν χρειάζομαι.

Οι εταιρείες παίζουν το παιχνίδι τους, το αν θα επιλέξουμε να ακολουθήσουμε είναι άλλο θέμα.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ αν κάποιος έχει λυμένο το οικονομικό του, προχωράει (αναγκαστικά, αφού οι τιμές δεν θα πέσουν ποτέ) χωρίς να το πολυσκεφτεί καν. 

 

  • Like 1
  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ήθελα να ξερα που προκύπτει η άποψη ότι η Ελλάδα έχει υψηλή παραγωγή ρεύματος από ορυκτά καύσιμα.

Το ποσοστό της καθαρής ενέργειας είναι σχεδόν 50% φέτος και άμα θες να είσαι ιδιαίτερα πράσινος μπορείς να φορτίζεις μεσημεριανές ώρες τους θερινούς μήνες που το ποσοστό είναι 80+%. Προφανώς δεν είναι Νορβηγία, αλλά η Νορβηγία είναι η εξαίρεση, όχι εμείς.

Επίσης, υπάρχουν τιμολόγια ειδικά για κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων με πολύ καλές τιμές σε σχέση με ΔΕΗ.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, dtk-386 said:

Τα καινούρια δεν πρόκειται να φτηνύνουν. Το ράλι ξεκίνησε μετά την καραντίνα και θυμάμαι χαρακτηριστικά τότε να λένε αγοράστε τώρα γιατί οι αυξήσεις θα είναι συνεχείς όπως και έγινε. Εχει αλλάξει ο τρόπος που κινούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα πολλά υποχρεωτικά ηλεκτρονικά που πρέπει να φέρουν, οι αυστηροί ρύποι ανεβάζουν τις τιμές. Αυτά δεν πρόκειται να εξαλειφθούν. Και εγώ ως καταναλωτής ζημιώνομαι από αυτή την τακτική, δεν είμαι εναντίον σας αλλά δεν μπορώ να αποδεχτώ και την λογική μην ψωνίζετε τώρα και μείνετε με το 20ετιας γιατί τότε τα έκαναν «με καλή λαμαρίνα». Είναι λάθος το σκεπτικό περιμένετε ακόμα λίγο και θα πέσουν οι τιμές. Δεν πρόκειται να πέσουν οι τιμές, μόνο θα ανεβαίνουν και το βλέπετε. Το 20ετιας θα γίνει 30ετιας και θα γίνει εντελώς ασύμφορο στην συντήρησή του (έλλειψη ανταλλακτικών, συχνότηα βλαβών κτλ). Δυστυχώς οι έλληνες πλήτονται περισσότερο με το μισθό που παίρνουν σε σχέση με τους βορειοευρωπαίους. 

 

Πλεον το αυτοκινητο, ξαναγινεται οπως παλια, ειδος πολυτελειας.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, mindreader είπε

Πλεον το αυτοκινητο, ξαναγινεται οπως παλια, ειδος πολυτελειας.

για τους έλληνες σίγουρα. :( 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Όσοι αναφέρετε τα μεταχειρισμένα ως εναλλακτική έχετε δει τιμές που πωλούνται; Η αύξηση των καινούργιων συμπαρασύρει και τα μεταχειρισμένα.

Βλεπω κατι τζουλιετες 12 ετων τις πουλανε 15 και 18 χιλιαρικα.

Εκει θα μεινουν.

14 λεπτά πριν, mindreader είπε

Πλεον το αυτοκινητο, ξαναγινεται οπως παλια, ειδος πολυτελειας.

Καλυτερα, απο το να κανω παρκουρ πανω στο πεζοδρομιο για να αποφυγω τα παρκαρισμενα που αγορασαν οσοι θεωρουν "δικαιωμα" τους να εχουν αυτοκινητο, αλλα δεν εχουν καμια υποχρεωση προς τους υπολοιπους.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Τα καινούρια δεν πρόκειται να φτηνύνουν. Το ράλι ξεκίνησε μετά την καραντίνα και θυμάμαι χαρακτηριστικά τότε να λένε αγοράστε τώρα γιατί οι αυξήσεις θα είναι συνεχείς όπως και έγινε. Εχει αλλάξει ο τρόπος που κινούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα πολλά υποχρεωτικά ηλεκτρονικά που πρέπει να φέρουν, οι αυστηροί ρύποι ανεβάζουν τις τιμές. Αυτά δεν πρόκειται να εξαλειφθούν. Και εγώ ως καταναλωτής ζημιώνομαι από αυτή την τακτική, δεν είμαι εναντίον σας αλλά δεν μπορώ να αποδεχτώ και την λογική μην ψωνίζετε τώρα και μείνετε με το 20ετιας γιατί τότε τα έκαναν «με καλή λαμαρίνα». Είναι λάθος το σκεπτικό περιμένετε ακόμα λίγο και θα πέσουν οι τιμές. Δεν πρόκειται να πέσουν οι τιμές, μόνο θα ανεβαίνουν και το βλέπετε. Το 20ετιας θα γίνει 30ετιας και θα γίνει εντελώς ασύμφορο στην συντήρησή του (έλλειψη ανταλλακτικών, συχνότηα βλαβών κτλ). Δυστυχώς οι έλληνες πλήτονται περισσότερο με το μισθό που παίρνουν σε σχέση με τους βορειοευρωπαίους. 

 

Γενικα το τελευταιο 2μηνο βλεπω πολλες πτωσεις τιμων. Τοσο σε συμβατικα οσο και σε ηλεκτρικα.

Μαλλον καναν limit up, βγαλαν τα σπασμενα της καραντινας οσων ειχαν αναγκη για καινουριο, και τωρα που επεσαν οι πωλησεις, ριχνουν τιμες.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Erxontai-meiwseis-timwn_252882.asp

 

https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/to-ilektriko-suv-hyundai-kona-einai-edo-me-ekptosi-5-000-times.10201446.html

Δημοσ.

Παντως, η 'ακριβεια' των αυτοκινητων, γενικα η δυσκολια αγορας, ολα τα εμποδια (περιμενε κανα χρονο, ανοιχτες τιμες και αλλα ευτραπελα), εγω προσωπικα πιστευω οτι 'κουμπωνουν' γαντι, με το νεο παγκοσμιο 'αφηγημα' για περιορισμο μετακινησεων, ξερετε εσεις τωρα, 'πολεις των 15 λεπτων', και 'πρασινες πολιτικες', που ολα αποβλεπουν σε ενα σεναριο αυτοπεριορισμου, δυσκολοτερες μετακινησεις.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Σε 3 χρονια θα εχεις το διλλημα να αγορασεις ασπρο χιλιαρι ατμοσφαιρικο με 68 αλογα και πλαστικα τασια στις ζαντες και ηλεκτρικο με 200 αλογα και τετρακινηση στα ιδια λεφτα, τι θα παρεις?

Σίγουρα και σε λιγότερο ακόμα https://energy.economictimes.indiatimes.com/news/oil-and-gas/qatar-signs-27-year-gas-supply-deal-with-frances-total-state-energy-firm/104361970?redirect=1

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mindreader είπε

Παντως, η 'ακριβεια' των αυτοκινητων, γενικα η δυσκολια αγορας, ολα τα εμποδια (περιμενε κανα χρονο, ανοιχτες τιμες και αλλα ευτραπελα), εγω προσωπικα πιστευω οτι 'κουμπωνουν' γαντι, με το νεο παγκοσμιο 'αφηγημα' για περιορισμο μετακινησεων, ξερετε εσεις τωρα, 'πολεις των 15 λεπτων', και 'πρασινες πολιτικες', που ολα αποβλεπουν σε ενα σεναριο αυτοπεριορισμου, δυσκολοτερες μετακινησεις.

Off topic το σχόλιο μου και να με συμπαθάτε για αυτό αλλά με θλίβει όταν διαβάζω τέτοιες παρανοήσεις.

Το concept "15 minute city" δεν έχει να κάνει καθόλου με περιορισμούς στη μετακίνηση αλλά με τη διευκόλυνση των πολιτών. οι οποίοι θα έχουν σε μια ακτίνα 15 λεπτών από το σπίτι τους, όλες τις υπηρεσίες (νοσοκομεία, σχολεία κλπ) και τις αγορές που χρειάζονται στην καθημερινότητα τους και θα είναι προσβάσιμες με τα πόδια ή με ποδήλατο. Κάτι που θα τους γλιτώνει χρόνο και δεν θα τους επιβαρύνει ψυχικά με ατέλειωτα μποτιλιαρίσματα, ούτε θα επιβαρύνει την τσέπη της μέσης οικογένειας η αναγκαιότητα κατοχής και συντήρησης 2 αυτοκινήτων. Αυτό το ατομικό θετικό πρόσημο, προφανώς αθροίζει και σε κοινωνικό θετικό πρόσημο, με τη μείωση του θορύβου και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Βέβαια, αν κάποιος στο μυαλό του ταυτίζει την "ελεύθερη μετακίνηση" με τη "μετακίνηση με ΙΧ", προφανώς το βλέπει διαφορετικά. Διαφορετικά αλλά λάθος.

 

  • Like 5
Δημοσ.
3 hours ago, harderos said:

Ήθελα να ξερα που προκύπτει η άποψη ότι η Ελλάδα έχει υψηλή παραγωγή ρεύματος από ορυκτά καύσιμα.

Το ποσοστό της καθαρής ενέργειας είναι σχεδόν 50% φέτος και άμα θες να είσαι ιδιαίτερα πράσινος μπορείς να φορτίζεις μεσημεριανές ώρες τους θερινούς μήνες που το ποσοστό είναι 80+%. Προφανώς δεν είναι Νορβηγία, αλλά η Νορβηγία είναι η εξαίρεση, όχι εμείς.

Επίσης, υπάρχουν τιμολόγια ειδικά για κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων με πολύ καλές τιμές σε σχέση με ΔΕΗ.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα με το ρεύμα πλέον δεν είναι από τι παράγεται αλλά το ότι είναι στο χρηματιστήριο, σαν συνέπεια τημη υπολογίζεται από το ποιο ακριβό μέσο παραγωγής, στην περίπτωση μας το αέριο που λόγο πολέμου πήγε στο Θεό

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
27 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Το πρόβλημα στην Ελλάδα με το ρεύμα πλέον δεν είναι από τι παράγεται αλλά το ότι είναι στο χρηματιστήριο, σαν συνέπεια τημη υπολογίζεται από το ποιο ακριβό μέσο παραγωγής, στην περίπτωση μας το αέριο που λόγο πολέμου πήγε στο Θεό

λιγνίτης , με συνδυασμό οτι δε λειτουργεί η ΔΕΗ τα υδροηλεκτρικά χωρίς λόγο , βάλε και οτι οι άλλοι κρύβανε την ενέργεια απο ΑΠΕ και την περνούσαν σε μονάδες αερίου , στήθηκε καλό καρτελάκι

Επεξ/σία από korakios
  • Like 5
Δημοσ.

Κάποιοι θυσαυριζουν από όλη αυτή την κρίση. Το 1% παγκοσμίως που κινεί την αγορά και βγάζει υπερκέρδη με την όλη αύξηση τιμών. Το υπόλοιπο 99% έχει γονατίσει. Αν το 1.5% περνει νέο αμάξι στην Ελλάδα το χρόνο στα 10 χρόνια θα έχουν πάρει νέο αμάξι ένα 15% των Ελλήνων. Τρομερό ποσοστό έτσι. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...