Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Οταν σου βγάλει βλάβη 1.000 ευρώ σε αυτοκίνητο που κοστίζει στην αγορά 3.000 ευρώ έλα πες μου ότι θα συνεχίσεις εσύ με το παλιό.  

Αν κάποτε γίνει αυτό, τότε το συζητάμε.

Αλλά και πάλι, γιατί να πάρω καινούργιο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Χαίρω πολύ αλλά εδώ μέσα αλλά διαβάζουμε. Περί ανωτερότητας παλαιών κτλ 

Καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;; λέμε ότι για να πάρεις το ίδιο-να μην πω ανώτερο- με αυτό που αγόρασες κάποτε-, θελεις μια περιουσία οπότε αναγκαστικά πηγαίνεις σε κατώτερο, αν δεν έχεις να τα σκάσεις χοντρά.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το να πάει κάποιος να δώσει 25 με 30 χιλιάδες για ένα καλό καινούργιο αυτοκίνητο, νομίζω ότι συμφέρει πολύ περισσότερο να αγοράσει ένα premium μεταχειρισμένο δεκαετίας και να δώσει άλλα λίγα για να του κάνει μια γερή, προληπτική επισκευή. 

Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασε γνωστός μου από ιδιώτη ελληνική C180 Avantgarde του 2013, 15.000 ευρώ, με 89.000 πιστοποιημένα χιλιόμετρα, αυτόματη, με δέρμα, ηλιοροφή, πλήρες βιβλίο service και καινούργια λάστιχα. Νομίζω ότι έκανε μια πάρα πολύ καλή επιλογή και κατά πάσα πιθανότητα θα έκανα κι εγώ το ίδιο. Το αυτοκίνητο φαίνεται καινούργιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Χαίρω πολύ αλλά εδώ μέσα αλλά διαβάζουμε. Περί ανωτερότητας παλαιών κτλ 

Προφανως οσοι το γραφουν δεν εννοουν απεριοριστα λεφτα.

Εγω πχ σκεφτομαι οτι εχω ενα golf 5 χωρις γρατζουνιες εξωτερικα, εσωτερικα κουκλι, με καινουριες αναρτισεις, λαστιχα κλπ. Μεχρι 20.000€ αν ειχα να διαθεσω (που ειναι ενα ρεαλιστικο ποσο για τον μεσο Ελληνα), θα επαιρνα κανενα aygo το πολυ. Προτιμω λοιπον να δωσω 2.000 για την επισκευη που θελει και να το κρατησω μερικα χρονια ακομα, παρα να παω σε ενα μικροτερο καινουριο. Αν αλλαξω θελω να αναβαθμιστω σε ολους τους τομεις. Ανεση, αποθηκευτικους χωρους, ομορφια, εμπειρια στην οδήγηση κλπ κλπ. 

Αν ειχα τα "απεριοριστα" λεφτα θα πηγαινα σε λυσεις 40-50+χιλ προφανως.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως ένα αμάξι 5-10 ετών,στο θέμα ασφαλείας υστερεί ελάχιστα έως καθόλου  με ένα αντίστοιχο,ίδιας κατηγορίας, καινούριο.Εκεί που είναι πίσω είναι στο infotainment.Που πλέον υπάρχουν τα πάντα μέσα από το κινητό.

Οπότε ένας που διαθέτει 20-25 χιλιάρικα έχει το δίλλημα ενα μικρο καινουριο ή ενα μεγαλύτερο,καλύτερο ποιοτικά αμάξι αλλά 5-10 ετών;Είναι και το ρίσκο του μεταχειρισμένου.

Με τα ίδια χρήματα μεχρι και πριν μερικά χρόνια έπαιρνες πολύ ανώτερο καινούριο αμάξι σε σχέση με σήμερα.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ και εγω την συζήτηση, και απλά να αναφέρω ότι όντως έχουν ξεφύγει τα πράγματα. Αρχικά ξεκίνησα για μεταχείρισμένο και λέω ( έτσι νόμιζα από παλιότερα) ότι 6-7 χιλιάρικα θα είναι κομπλέ. Ανέβηκα στα 10 για να δω κάτι απλά αξιοπρεπές, και όχι ένα Seat Ibiza 10ετιας με 150000 + χλμ δεν αξιζει 8500, και μάλιστα από αμφιβόλου ποιότητας μάντρες. Φυσικά διαπίστωσα ότι αμάξια του 18', πουλιούνται σχεδόν στην τιμή που κόστιζαν τότε. Πχ Fiesta 18' , 70.000 χλμ να κοστιζει στα καλά μαντράδικα (πχ velmar) 13.000, ενώ καινούριο είχε 15.000 περίπου. Συγνώμη, αλλά δεν σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να κάνω κάτι τέτοιο, γτ είναι κοροιδία. Οπότε προχωράω σε αγορά καινούριου. Ξεκινάω έρευνα και τι να δω; Τα ίδια και χειρότερα. Εισαγωγικά μοντέλα, 20.000 και. Το πιο φθηνο αξιοπρεπες, το Picanto, κοντα στα 15. I10 που από γνωστο, πριν 3 χρονια είχε 12.000 , τώρα η απλή έκδοση 16.000. Fiesta 22.000+. Τι φάση; Οπότε σκατό παξιμάδι, για ένα hybrid Yaris, που είναι γυρω στα 20.000, που είναι καλό αμαξάκι και δεν βάζω στο μυαλό μου το τι θα μπορούσα να πάρω με αυτά τα χρήματα ακόμα και  χρόνια πριν...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gakost είπε

Το 99 το Yaris είχε μόνο ecu τώρα το καινούργιο έχει άπειρους υπολογιστές πάνω σε εξειδικευμένο δίκτυο επικοινωνίας can bus. Θέλεις αισθητική

can bus, σχεδίαση και επιδόσεις 1999

https://zeperfs.com/en/fiche3105-fiat-punto-ii-sporting.htm

spacer.png

0-100 9.5 τελική 193χαω με 16000€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/10/2023 στις 8:05 ΜΜ, Arkin είπε

Εκανα τις πραξεις στο πιο πανω ποστ. Ειναι κατι αντιστοιχο με οτι ο ελληνας εχει λεφτα αφου ολες οι ταβερνες και οι καφετεριες ειναι γεματες μονο που παλι ειναι αυτο το 5-10% που απλα δεν ξερει τι να κανει τα χρηματα του και τα σκορπαει και καλα κανει. Η οτι ο μεσος μισθος ειναι 27000 ευρω οταν το 80% περνει τον βασικο και επειδη υπαρχουν και καποιοι που περνουν πανω απο 80-90000 το χρονο και ανεβαζουν το μεσο ορο σημαινει οτι ολη η Ελλαδα περνει 27000 ευρω το χρονο. 

υπάρχουν πολλοί, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, που πλέον παίρνουν leasing και τα ρίχνουν στην επιχείριση. όπου επιχείριση είναι ένα μαγαζί σε μία πόλη. από καφέ έως δεν ξέρω τι. βάλτα κάτω και θα δεις. τα ακίνητα έχουν φτάσει απλησίαστες τιμές και όποιος πιάνει χρήματα τα ρίχνει στο αμάξι.

βλέπω πλέον πολλά αυτοκίνητα έως 3 ετών στον δρόμο (φαίνεται από το ΚΤΕΟ πίσω), και μένω σε σχετικά φτωχή περιοχή. όσο πιο βόρεια ή νότια της Αθήνας πάω, τόσο περισσότερα καινούργια βλέπω. και τα περισσότερα είναι leasing, φαίνεται από την ταμπέλα που βάζουν μαζί με την πινακίδα. στα ακριβά μοντέλα, παίζει 2 στα 3 αυτοκίνητα να είναι leasing.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

υπάρχουν πολλοί, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, που πλέον παίρνουν leasing και τα ρίχνουν στην επιχείριση. όπου επιχείριση είναι ένα μαγαζί σε μία πόλη. από καφέ έως δεν ξέρω τι. βάλτα κάτω και θα δεις. τα ακίνητα έχουν φτάσει απλησίαστες τιμές και όποιος πιάνει χρήματα τα ρίχνει στο αμάξι.

βλέπω πλέον πολλά αυτοκίνητα έως 3 ετών στον δρόμο (φαίνεται από το ΚΤΕΟ πίσω), και μένω σε σχετικά φτωχή περιοχή. όσο πιο βόρεια ή νότια της Αθήνας πάω, τόσο περισσότερα καινούργια βλέπω. και τα περισσότερα είναι leasing, φαίνεται από την ταμπέλα που βάζουν μαζί με την πινακίδα. στα ακριβά μοντέλα, παίζει 2 στα 3 αυτοκίνητα να είναι leasing.

Αλλο το leasing ομως εκει ναι ειναι διαφορετικα τα πραγματα δεν σημαινει οτι εχει λεφτα ο κοσμος αλλα οι επιχειρησεις. Ειναι σαν να παω να νοικιασω ferrari για 5 μερες να με δει καποιος με αυτο και να πει να αυτος πηρε ferrari χρημα υπαρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Επιγραμματικά:

  • Παραλαμβάνει η σύζυγος την Παρασκευή οπότε δεν παίζει ακύρωση.
  • Παρακολουθώ και γκρουπ για το i30, μια χαρά ευχαριστημένους βλέπω τους κατόχους. Ελάχιστα προβλήματα. Δυστυχώς έπεσες σε "λεμόνι" και σε αντιπροσωπεία που δεν κάνει ούτε για αλλαγή λαδιών.
  • Μην περιμένετε ποιότητα και αντοχή σε αυτοκινήτα που παράγονται τώρα. Τα θεωρούν πλέον αναλώσιμα. Οι ευρωπαίοι τα κρατούν 4-5 χρόνια. Καλώς ή κακώς στα 21Κ που το πήραμε είναι πολύ καλή τιμή με συμβιβασμούς.
  • Και κάτι τελευταίο, δεν υπάρχει μοτέλο εκεί έξω χωρίς ούτε ένα πρόβλημα. Ούτε ένα. Το θέμα είναι να έχεις σωστό support και πολυετή εγγύηση.
  • i30 & Tucson κατασκευάζονται Τσεχία, i10-i20-Bayon Τουρκία.

Πέντε χρόνια είπαμε οχι κι έτσι τουλάχιστον Ελλαδα λιγοι τα αλλάζουν καθε λίγο.εδω πενταετία κανει ο μεσος να το ξεπληρώσει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Πέντε χρόνια είπαμε οχι κι έτσι τουλάχιστον Ελλαδα λιγοι τα αλλάζουν καθε λίγο.εδω πενταετία κανει ο μεσος να το ξεπληρώσει 

οι ευρωπαίοι λέω όχι οι έλληνες.

οι έλληνες τα κρατούν 25.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, BritGreek είπε

Από το να πάει κάποιος να δώσει 25 με 30 χιλιάδες για ένα καλό καινούργιο αυτοκίνητο, νομίζω ότι συμφέρει πολύ περισσότερο να αγοράσει ένα premium μεταχειρισμένο δεκαετίας και να δώσει άλλα λίγα για να του κάνει μια γερή, προληπτική επισκευή. 

Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασε γνωστός μου από ιδιώτη ελληνική C180 Avantgarde του 2013, 15.000 ευρώ, με 89.000 πιστοποιημένα χιλιόμετρα, αυτόματη, με δέρμα, ηλιοροφή, πλήρες βιβλίο service και καινούργια λάστιχα. Νομίζω ότι έκανε μια πάρα πολύ καλή επιλογή και κατά πάσα πιθανότητα θα έκανα κι εγώ το ίδιο. Το αυτοκίνητο φαίνεται καινούργιο.

Δεκαετία είναι πολλά χρονια και δεν ξέρεις τι να συναντήσεις, κατα τη γνώμη μου μεχρι πενταετία αλλα και παλι αντι να δώσεις 24000 θα δώσεις π.χ. 16-17

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SagoniasSlutRos είπε

Προφανως οσοι το γραφουν δεν εννοουν απεριοριστα λεφτα.

Πάντως ξαναλέω δεν είναι η κακομοιριά και η μπατιριά οι μόνοι λόγοι που κάποιοι δεν αγοράζουν καινούργια αυτοκίνητα, μηχανάκια κ.ο.κ..

Να ανεβάσω (πάλι) βίντεο με τον Γιαννακόπουλο του Παναθηναϊκού που κράζει τη Mercedes επειδή (πάλι) κάτι του έβγαλε και τον άφησε; Δεν έχει λεφτά ο PG να την πετάξει και να πάρει άλλη; Προφανώς και έχει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι δεν εκτιμούν τα χρήματα που δίνουν για να αποκτήσουν κάτι.

Ένας συνάδελφος έδωσε στην Toyota το Auris που είχε και πήρε το καινούργιο Corolla, ντούκου 28.000€ νομίζω. Δε θα σχολιάσω το ντούκου που μάζευε πόσα χρόνια λεφτά με τον αδερφό του με μισθό 700€ (το έχουν και οι δύο) και τώρα το παίζει ζορισμένος. Πέραν των ψιψιψινιών και κοκοκόψαρων, και της αυτόματης μετάδοσης, με τη χρήση που κάνει, ειλικρινά μου φαντάζει απλά χαζή κίνηση, ότι απλά βαρέθηκε αυτό που έχει και πήρε κάτι καινούργιο και χαίρεται. Ουσιαστική αναβάθμιση που να δικαιολογεί αυτό το ποσό, εγώ προσωπικά δε βλέπω, μόνο ότι κάποιος μάζεψε ένα ποσό και κάνει το γούστο του με αισθητήρες φώτων, υαλοκαθαριστήρων, έχει οθόνη και λοιπές χαζομάρες.

Και μιας και το νήμα δεν αφορά αποκλειστικά στα αυτοκίνητα, να πω πως πέραν του αυτοκινήτου, έχω ένα Kaze R 22 ετών στην πένα. Να το δώσω να πάρω ποιο αντίστοιχο; Αφού είναι χειρότερα. Απλά να βλέπω τα ψηφιακά καντράν και να χαίρομαι; Και εξέλιξη σχεδόν μηδενική σε αυτά τα 22 χρόνια στα παπιά; Ακόμα και να το στουκάρω και να βγει ολική, πάλι το ίδιο θα πάρω.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέση ηλικία οχημάτων στην Ε.Ε. το 2021

https://de.statista.com/statistik/daten/studie/1227880/umfrage/durchschnittliches-alter-von-pkw-in-der-eu-nach-laendern/
είμαστε και κάπου πρώτοι στην Ευρώπη.

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η μεγάλη ηλικία των οχημάτων αλλά ότι εδώ κυκλοφορούν πολλά που αν υπήρχε σοβαρό ΚΤΕΟ θα τα είχε αποσύρει,αυτό ισχύει και για νεότερα οχήματα.

Γερμανια π.χ. τα λεγόμενα youngtimer,δηλαδή 20-30 ετών τα χαζεύουν στο δρόμο επειδή είναι σε πολύ καλη κατάσταση,η συντριπτική πλειοψηφία τουλάχιστον,και η πλειοψηφία των κατόχων τους έχουν και ένα πολύ νεότερο επιπλέον.

Ελλαδα είναι πολύ λίγα παρόμοια,τα οποια και εδώ τα χαζεύουν,αλλα τα περισσοτερα 20+ ετών είναι απλά για πρέσα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...