Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιγραμματικά:

  • Παραλαμβάνει η σύζυγος την Παρασκευή οπότε δεν παίζει ακύρωση.
  • Παρακολουθώ και γκρουπ για το i30, μια χαρά ευχαριστημένους βλέπω τους κατόχους. Ελάχιστα προβλήματα. Δυστυχώς έπεσες σε "λεμόνι" και σε αντιπροσωπεία που δεν κάνει ούτε για αλλαγή λαδιών.
  • Μην περιμένετε ποιότητα και αντοχή σε αυτοκινήτα που παράγονται τώρα. Τα θεωρούν πλέον αναλώσιμα. Οι ευρωπαίοι τα κρατούν 4-5 χρόνια. Καλώς ή κακώς στα 21Κ που το πήραμε είναι πολύ καλή τιμή με συμβιβασμούς.
  • Και κάτι τελευταίο, δεν υπάρχει μοτέλο εκεί έξω χωρίς ούτε ένα πρόβλημα. Ούτε ένα. Το θέμα είναι να έχεις σωστό support και πολυετή εγγύηση.
  • i30 & Tucson κατασκευάζονται Τσεχία, i10-i20-Bayon Τουρκία.
Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 hours ago, dtk-386 said:
  • Ούτε ένα. Το θέμα είναι να έχεις σωστό support και πολυετή εγγύηση.

Σε αυτό το θέμα στην Ελλάδα έχουμε σοβαρό θέμα όχι απλά σοβαρό είναι σχεδόν σαν να παίρνεις αυτοκινιτο χωρίς εγγύηση (μόνο Toyota κάτι κάνει αλλά τόσο που βαράνε τα αυτοκινιτα τους καλύτερα '' χωρίς εγγύηση''

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Επιγραμματικά:

  • Παραλαμβάνει η σύζυγος την Παρασκευή οπότε δεν παίζει ακύρωση.
  • Παρακολουθώ και γκρουπ για το i30, μια χαρά ευχαριστημένους βλέπω τους κατόχους. Ελάχιστα προβλήματα. Δυστυχώς έπεσες σε "λεμόνι" και σε αντιπροσωπεία που δεν κάνει ούτε για αλλαγή λαδιών.
  • Μην περιμένετε ποιότητα και αντοχή σε αυτοκινήτα που παράγονται τώρα. Τα θεωρούν πλέον αναλώσιμα. Οι ευρωπαίοι τα κρατούν 4-5 χρόνια. Καλώς ή κακώς στα 21Κ που το πήραμε είναι πολύ καλή τιμή με συμβιβασμούς.
  • Και κάτι τελευταίο, δεν υπάρχει μοτέλο εκεί έξω χωρίς ούτε ένα πρόβλημα. Ούτε ένα. Το θέμα είναι να έχεις σωστό support και πολυετή εγγύηση.
  • i30 & Tucson κατασκευάζονται Τσεχία, i10-i20-Bayon Τουρκία.

Σου ευχομαι να μην χρειαστεις το support της hyundai πραγματικα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Επιγραμματικά:

  • Παραλαμβάνει η σύζυγος την Παρασκευή οπότε δεν παίζει ακύρωση.
  • Παρακολουθώ και γκρουπ για το i30, μια χαρά ευχαριστημένους βλέπω τους κατόχους. Ελάχιστα προβλήματα. Δυστυχώς έπεσες σε "λεμόνι" και σε αντιπροσωπεία που δεν κάνει ούτε για αλλαγή λαδιών.
  • Μην περιμένετε ποιότητα και αντοχή σε αυτοκινήτα που παράγονται τώρα. Τα θεωρούν πλέον αναλώσιμα. Οι ευρωπαίοι τα κρατούν 4-5 χρόνια. Καλώς ή κακώς στα 21Κ που το πήραμε είναι πολύ καλή τιμή με συμβιβασμούς.
  • Και κάτι τελευταίο, δεν υπάρχει μοτέλο εκεί έξω χωρίς ούτε ένα πρόβλημα. Ούτε ένα. Το θέμα είναι να έχεις σωστό support και πολυετή εγγύηση.
  • i30 & Tucson κατασκευάζονται Τσεχία, i10-i20-Bayon Τουρκία.

Μετά απορείτε που κυκλοφορούν έξω αυτοκίνητα των δεκαετιών 1990-2000.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Σε αυτό το θέμα στην Ελλάδα έχουμε σοβαρό θέμα όχι απλά σοβαρό είναι σχεδόν σαν να παίρνεις αυτοκινιτο χωρίς εγγύηση (μόνο Toyota κάτι κάνει αλλά τόσο που βαράνε τα αυτοκινιτα τους καλύτερα '' χωρίς εγγύηση''

Υπάρχουν και αλλες εταιριες με πολυετη εγγυηση, βλ. KIA, Hyudai, Ford, SEAT (2+2), Honda, Mazda, Nissan κτλπ. Περα απο τα Γερμανικα που εχουν αυστηρα 2 χρονια ολοι οι αλλοι πανε στα 5+ νομιζω. Τωρα αν θελουμε ολοι VW, Merc, BMW και Audi ειναι οντως σοβαρο θεμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Σου ευχομαι να μην χρειαστεις το support της hyundai πραγματικα !

Σε ευχαριστώ, σε όσα αυτοκίνητα έχω πάρει είμαι τυχερός. Ακόμα και στα Audi που τα κοροιδευαν ως λαδιέρες δεν είχα ποτέ θέμα. Ούτε με πολλαπλασιαστές ούτε τίποτα.

24 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μετά απορείτε που κυκλοφορούν έξω αυτοκίνητα των δεκαετιών 1990-2000.

Μην πάμε στο άλλο άκρο όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μετά απορείτε που κυκλοφορούν έξω αυτοκίνητα των δεκαετιών 1990-2000.

Koίτα δεν είναι μόνο αυτό, δέχομαι ότι οι περισσότεροι κοιτούν την κατανάλωση και τους χώρους, υπάρχει και μια κατηγορία όπου τους ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και το στήσιμο,  το 2007 το pug 207 rallye το αγόραζες με 16000€ και είχες ένα αυτοκίνητο κουκλί εξωτερικά με 150 ίππους και επιδόσεις 8,7 0-100 και 220 τελική με τα ίδια χρήματα τώρα αγοράζεις ι10 67 ίππων με επιδόσεις 1975, προσωπικά 16,000 για αυτό το αίσχος θα προτιμούσα να τα κάψω....

     Και πάει και αλλιώς πολλοί 16000€ είχαν το 2007 και 16000€ και ούτε ένα cent παραπάνω έχουν και το 2023 συνεπώς είτε μένουν εκτός αγοράς είτε αγοράζουν ένα κουβά με επιδόσεις 50 ετών πίσω και infotainment με οθόνη από amstrad

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Μην πάμε στο άλλο άκρο όμως.

Δε βλέπω κανά άκρο κάπου.

Το δικό μου 15 ετών δε βλέπω το λόγο να το αλλάξω.

Και άλλο 24 ετών που έχουμε στην οικογένεια είναι λουλούδι μηχανικά και εξωτερικά/εσωτερικά, εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς και κάνει τη δουλειά του καλύτερα από άλλα πιο σύγχρονα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, phanispal said:

Δε βλέπω κανά άκρο κάπου.

Το δικό μου 15 ετών δε βλέπω το λόγο να το αλλάξω.

Και άλλο 24 ετών που έχουμε στην οικογένεια είναι λουλούδι μηχανικά και εξωτερικά/εσωτερικά, εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς και κάνει τη δουλειά του καλύτερα από άλλα πιο σύγχρονα.

Έχω mini cooper S του 2010, ναι ήταν αρκετά προβληματικό μοντέλο με την έννοια ότι καίει το λαδάκι του, όσο το φροντίζεις βέβαια σε φροντίζει και αυτό. Προφανώς δεν ήταν φθηνό στην αγορά του, του έχω και φουλ δέρμα και το φουλ κομπλέ τιμόνι με cruise control κλπ οπότε καταλαβαίνετε το έξτρα κόστος, αλλά πλέον με τα ίδια λεφτά παίρνεις απ'τα 3 το μακρύτερο. Τα έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Δεν μπορώ να βρω ΟΥΤΕ ΕΝΑ αυτοκίνητο για το οποίο θα το άλλαζα, και το οποίο να μου έδινε την ίδια οδηγική χαρά όσο το συγκεκριμένο. Πλέον τα έχουν κάνει αναλώσιμα, και στις τιμές που τα δίνουν πρέπει να κάνεις υπερβολικά πολλούς συμβιβασμούς. 

Και αν το λέω εγώ αυτό για ένα Μινικουπεράκι, ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ τί θα λέει κάποιος για άλλα πολύ "καλύτερα" αυτοκίνητα. 

Κρίμα σε αυτούς που επί εποχής μεγάλης σφαγής κρίσης (2011-2013) δώσανε κοψοχρονιά τις αμαξάρες τους. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι και γω σε παρόμοια κατάσταση. Συνειδητοποιώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω ποτέ αμάξι που να πλησιάζει αυτό που έχω σε επιδόσεις χώρους ασφάλεια άνεση ευκολίες/πολυτέλεια, από αυτό που έχω, εκτός και αν δώσω 50+ χιλιάρικα τα οποία δεν υπάρχουν και ούτε θα υπάρξουν ποτέ. Κάποια στιγμή λογικά θα αναγκαστώ να πάρω καινούριο, όμως έχω αποδεχτεί ότι θα είναι υποβάθμιση σε όλους τους τομείς. Μπορεί να έχω 2-3 τεχνολογίες παραπάνω(να φρενάρει μόνο του, να με ειδοποιεί αν απρόσεκτα αλλάζω λωρίδα κλπ) αλλά από τη στιγμή που θέλω να λέγομαι οδηγός, τα θεωρώ περιττά. 

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο Απριλιο περιμενουμε Yaris Hybrid (Avis Lease) για αντικατασταση μερους του στολου (30 αυτοκινητα) της εταιριας που εκλεισαν 4 χρονια ή 100k. Εχουν ερθει μονο 3 που αντικατεστησαν αυτα με τα περισσοτερα χλμ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Zulualert είπε

Koίτα δεν είναι μόνο αυτό, δέχομαι ότι οι περισσότεροι κοιτούν την κατανάλωση και τους χώρους, υπάρχει και μια κατηγορία όπου τους ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και το στήσιμο,  το 2007 το pug 207 rallye το αγόραζες με 16000€ και είχες ένα αυτοκίνητο κουκλί εξωτερικά με 150 ίππους και επιδόσεις 8,7 0-100 και 220 τελική με τα ίδια χρήματα τώρα αγοράζεις ι10 67 ίππων με επιδόσεις 1975, προσωπικά 16,000 για αυτό το αίσχος θα προτιμούσα να τα κάψω....

     Και πάει και αλλιώς πολλοί 16000€ είχαν το 2007 και 16000€ και ούτε ένα cent παραπάνω έχουν και το 2023 συνεπώς είτε μένουν εκτός αγοράς είτε αγοράζουν ένα κουβά με επιδόσεις 50 ετών πίσω και infotainment με οθόνη από amstrad

Για την ακριβεια, το 2007 ειχε 18,000€ κατι 

16 κατι ειχε καποια περιοδο το 2009 οταν εριξαν το ΕΤΤ στο μισο για καποιο διαστημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, stel106 said:

ΥΓ βλεπεις book service τα χαλια τους 0.5 λιτρο ανα 1000χλμ γραφουν αποδεκτο

Συνήθως αναφέρουν 1λ/1000χλμ και το γράφουν χρόνια τώρα ώστε να είναι καλυμμένοι. 

Ακόμα και σε manuals αυτοκινήτων made in Japan. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Συνήθως αναφέρουν 1λ/1000χλμ και το γράφουν χρόνια τώρα ώστε να είναι καλυμμένοι. 

Ακόμα και σε manuals αυτοκινήτων made in Japan. 

Αυτο κ αν είναι ντροπη

Συγκεκριμένα τα yaris π ηθελα να παρω παλιοτερα οι ιδιοκτητες ελεγαν 1 λιτρο στα 1000χλμ πραγματα τελειως κουλα για μια τέτοια εταιρια!!

πλεον ολα τα αυτοκινητα και οι μοτο είναι σχετικά μετρια  δυστυχώς ειδικα γιαυτους που πάντα ακουνε κατι είναι πρόβλημα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, 2MM είπε

Για την ακριβεια, το 2007 ειχε 18,000€ κατι 

16 κατι ειχε καποια περιοδο το 2009 οταν εριξαν το ΕΤΤ στο μισο για καποιο διαστημα 

16700€ μετρητά 07/2008, και έβγαινε 20000€ κάτι με 0% προκαταβολή και χρηματοδότηση από την εθνική τράπεζα, έχουν περάσει χρόνια και μπορεί να μην το θυμάμαι ακριβώς γιατί τελικα αγόρασα τότε άλλο όχημα ακριβότερο, αλλά το 207 το θυμάμαι σαν τρελό VFM

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...