Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 minutes ago, Black Demis said:

Καλά 100 χιλομετρα ταξίδι στην εθνική δεν είναι λογική ταχύτητα σε καμία περίπτωση, 130 140 και πας apo super charger σε supercharger παρα αυτό

100km/h στη δεξιά λωρίδα για μένα είναι λογική ταχύτητα. Φυσικά, σέβομαι την άποψη σου. Γενικά κερδίζεις χρόνο αν πηγαίνεις πιο αργά και δε σταματάς τόσο συχνά σε φορτιστές. Το θέμα, πιστεύω, είναι ψυχολογικό, δεν νιώθουν όλοι άνετα  να οδηγούν πιο αργά και να τους προσπερνάνε.

Π.χ. για ΑΘήνα-Θεσσαλονίκη αν οδηγεί κάποιος σταθερά 130-140km/h, χρειάζονται 2 φορτίσεις των 15-25 λεπτών με το Tesla model 3 Standard Range (1 φόρτιση αν μιλάμε για το long range μοντέλο Tesla). Κατανοώ ότι κάποιοι προτιμούν να κάνουν το ίδιο δρομολόγιο χωρίς καμία στάση. Σε αυτή την περίπτωση είναι προτιμότερο για αυτούς να κάνουν το ίδιο δρομολόγιο με βενζινοκίνητο/πετρελαιοκίνητο ή lpg/cng αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, alexiosdimitriadis said:

100km/h στη δεξιά λωρίδα για μένα είναι λογική ταχύτητα. Φυσικά, σέβομαι την άποψη σου. Γενικά κερδίζεις χρόνο αν πηγαίνεις πιο αργά και δε σταματάς τόσο συχνά σε φορτιστές. Το θέμα, πιστεύω, είναι ψυχολογικό, δεν νιώθουν όλοι άνετα  να οδηγούν πιο αργά και να τους προσπερνάνε.

Π.χ. για ΑΘήνα-Θεσσαλονίκη αν οδηγεί κάποιος σταθερά 130-140km/h, χρειάζονται 2 φορτίσεις των 15-25 λεπτών με το Tesla model 3 Standard Range (1 φόρτιση αν μιλάμε για το long range μοντέλο Tesla). Κατανοώ ότι κάποιοι προτιμούν να κάνουν το ίδιο δρομολόγιο χωρίς καμία στάση. Σε αυτή την περίπτωση είναι προτιμότερο για αυτούς να κάνουν το ίδιο δρομολόγιο με βενζινοκίνητο/πετρελαιοκίνητο ή lpg/cng αυτοκίνητο.

να με προσπερνάνε δεν εχω θέμα (εξαλου και 200 να πας πάλι σε περνάνε σαν να είσαι σταματημένος) το θέμα ειναι ότι εγώ και πάρα πολλά άτομα δεν γουστάρουν να βγαζουν στο αυτοκίνητο όλη την μέρα πάμε ποιο γρήγορα για να φτάσουμε εκεί που πάμε και να βγούμε απο τον τάφο με ρόδες όσο ποιο γρήγορα τόσο το καλύτερο

προσωπικά αν επαιρνα τώρα ηλεκτρικό θα το είχα για τα πανταααααα εκτός απο τα ταξίδια όταν πήγαινα ταξίδι θα νοίκιαζα καποιο 2 λίτρο diesel και κάνεις όσα χιλομετρα θέλεις χωρίς να σκέφτεσαι η αν εκει που πάω πήγαινε αεροπλανο χωρίς δεύτερη σκέψη αεροπλάνο 

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26% πάνω οι πωλήσεις το 9μηνο του 2023, παρ όλη την «εκτίναξη» των τιμών των καινούργιων αυτοκινήτων..

https://www.topgeargreece.gr/news/1004320/se-anodiki-troxia-oi-poliseis-autokiniton-se-ellada/

Κατά τα άλλα,  οι πολίτες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν μπλα μπλα μπλα

ο βασικός μισθός μπλα μπλα μπλα 

και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα….

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

26% πάνω οι πωλήσεις το 9μηνο του 2023, παρ όλη την «εκτίναξη» των τιμών των καινούργιων αυτοκινήτων..

https://www.topgeargreece.gr/news/1004320/se-anodiki-troxia-oi-poliseis-autokiniton-se-ellada/

Κατά τα άλλα,  οι πολίτες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν μπλα μπλα μπλα

ο βασικός μισθός μπλα μπλα μπλα 

και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα….

Για 140000 νεα αμαξια λενε οι εκτιμησεις για το 2022. Αν υπολογισουμε οτι οι οδηγοι στη χωρα ειναι 6 εκατομμυρια μιλαμε για ενα 2% που πηρε νεο αμαξι φετος και ακομα 1.5% περσι. Οπως εχουμε γραψει πολλες φορες προφανως υπαρχει ενα 10-20% στη χωρα που τρωει με χρυσα κουταλια και δεν θα πεινασουν ποτε. Το υπολοιπο 80% που ειναι ξερει κανεις? Η με τι αμαξια κυκλοφορει? Επειδη ενα 2% η το 1.3% της χωρας πηρε νεο αμαξι σημαινει οτι ολοι ειναι πλουσιοι? Παρακαλω καντε τα μαθηματικα καλυτερα και μην πιανεστε απο νουμερα η αν βλεπετε τα νουμερα τουλαχιστον καντε σωστα τις πραξεις. 

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

26% πάνω οι πωλήσεις το 9μηνο του 2023, παρ όλη την «εκτίναξη» των τιμών των καινούργιων αυτοκινήτων..

https://www.topgeargreece.gr/news/1004320/se-anodiki-troxia-oi-poliseis-autokiniton-se-ellada/

Κατά τα άλλα,  οι πολίτες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν μπλα μπλα μπλα

ο βασικός μισθός μπλα μπλα μπλα 

και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα….

Αφενός είναι μέσα και τα λιζιγκ και τα νοικιάρικα αφετέρου αν αμφιβάλλεις για την οικονομική δυνατότητα των ελλήνων δες τι κυκλοφορεί έξω και πες μου λίγο να δω κάτι.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

Αφενός είναι μέσα και τα λιζιγκ και τα νοικιάρικα αφετέρου αν αμφιβάλλεις για την οικονομική δυνατότητα των ελλήνων δες τι κυκλοφορεί έξω και πες μου λίγο να δω κάτι.

Εκανα τις πραξεις στο πιο πανω ποστ. Ειναι κατι αντιστοιχο με οτι ο ελληνας εχει λεφτα αφου ολες οι ταβερνες και οι καφετεριες ειναι γεματες μονο που παλι ειναι αυτο το 5-10% που απλα δεν ξερει τι να κανει τα χρηματα του και τα σκορπαει και καλα κανει. Η οτι ο μεσος μισθος ειναι 27000 ευρω οταν το 80% περνει τον βασικο και επειδη υπαρχουν και καποιοι που περνουν πανω απο 80-90000 το χρονο και ανεβαζουν το μεσο ορο σημαινει οτι ολη η Ελλαδα περνει 27000 ευρω το χρονο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Arkin  @dtk-386

 

Σαφώς αναγνωρίζω ‘ότι ένα μέρος του πληθυσμού   είναι σε οικονομική αδυναμία. 
Απλά το post μου ήθελε να καυτηριάσει την ατελείωτη κλάψα και μιζέρια των πολιτών που  όλο,»πλήττονται» και θέλουν βοήθεια, αποζημιώσεις και “pass”  ενώ τα εισοδήματα τους (άσπρα και μαύρα - κυρίως μαύρα) τους επιτρέπουν να ζουν άνετα,  αλλά εκείνοι συνεχίζουν  να κλαίγονται. Φαίνεται είναι στο DNA τους. 
Οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων δεν είναι ο μόνος δείκτης που το  καταδεικνύει. 
Αν είχαμε χρόνο να πάρουμε τα στοιχεία αναλυτικά πιθανολογώ ότι,  θα βλέπαμε ότι το 50% περίπου είναι αξίας άνω των € 30.000.

Οπότε πάει και το παραμύθι ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά
Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση (και για άλλο νήμα).  
 

Καλό βράδυ σε όλους. 

Επεξ/σία από Jiakometi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

@Arkin  @dtk-386

 

Σαφώς αναγνωρίζω ‘ότι ένα μέρος του πληθυσμού   είναι σε οικονομική αδυναμία. 
Απλά το post μου ήθελε να καυτηριάσει την ατελείωτη κλάψα και μιζέρια των πολιτών που  όλο,»πλήττονται» και θέλουν βοήθεια, αποζημιώσεις και “pass”  ενώ τα εισοδήματα τους (άσπρα και μαύρα - κυρίως μαύρα) τους επιτρέπουν να ζουν άνετα,  αλλά εκείνοι συνεχίζουν  να κλαίγονται. Φαίνεται είναι στο DNA τους. 
Οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων δεν είναι ο μόνος δείκτης που το  καταδεικνύει. 
Αν είχαμε χρόνο να πάρουμε τα στοιχεία αναλυτικά πιθανολογώ ότι,  θα βλέπαμε ότι το 50% περίπου είναι αξίας άνω των € 30.000.

Οπότε πάει και το παραμύθι ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά
Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση (και για άλλο νήμα).  
 

Καλό βράδυ σε όλους. 

Κατανοητο οπως το λες αλλα δεν κλαιγετε αυτο το 5-10-15% που οντως δεν ξερει τι να κανει τα χρηματα του κλαιγετε το υπολοιπο 80% που ειναι στα ορια της πεινας. Η αξια των αμαξιων ειναι το 50% ανω των 30000 ευρω δηλαδη απο το 2% που πηραν αμαξι φετος το 1% πηρε αμαξι ανω των 30000 ευρω. Να πουμε για το 50% της χωρας που εχει αμαξι 20ετιας+ και εχει αξια 2-3 χιλιαρικα? Σαν χωρα πεφτει πεινα απλα οπως παντου υπαρχει και αυτο το 5-10% που εχει οπως ειναι λογικο. Και στην Αφρικη το 95% πειναει αλλα ενα 5% Σειχηδες κτλ με πετρελαια εχουν απο 200-300 αμαξια των 3-4 εκατομμυριων το καθενα. Αυτο σημαινει οτι η Αφρικη ειναι πλουσια χωρα και να πουμε στους κατοικους τους να μην κλαιγονται? Πιστευω καταλαβαινεις πως το γραφω γιατι αυτη ειναι η πραγματικοτητα σημερα στη χωρα.  

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ ας μου επιτραπεί να σχολιάσω μονο, το λογικό άλμα. 
Δεν είναι το 2% που αγόρασε όχημα. Η συμμετέχοντες στην αγορά αυτοκινήτου δεν είναι το σύνολο του πληθυσμού της χώρας.

Με το ίδιο τρόπο που όλοι που δεν εργάζονται δεν κατατάσσονται στους ανέργους.
Ο παππούς των 78 ετών δεν κατατάσσεται  στους ανέργους. Ούτε ο μαθητής των 15 ετών.  Ανεργος είναι,  αυτός που θέλει και μπορεί να εργαστεί, αλλά δεν βρίσκει δουλειά.  
Έτσι λοιπόν το σύνολο της αγοράς Καινούργιου αυτοκινήτου είναι αυτοί που θέλουν και μπορούν να αγοράσουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο.  
Όχι ολόκληρος ο πληθυσμός. Θεωρώ  ότι η αγορά έχει ένα μέγεθος των 700.000 περίπου. 

Άρα το 2% γίνεται πολύ μεγαλύτερο. 
Και φυσικά το 1%  που ενδεχομένως αγόρασε αυτοκίνητο με τιμή μεγαλύτερη των € 30.000

Επαναλαμβάνω, δεν λέω ότι η χώρα στην πλειοψηφία της κατοικείται από εκατομυριούχους, αλλά να υποστηρίζουμε το εντελώς αντίθετο, είναι νομίζω λάθος. 
Σε άλλο post σας εσείς υποστηρίζετε ότι σε τραπέζι Ελλήνων σε ταβερνα δεν υπάρχει χώρος στο τραπέζι ούτε για αστείο, σε αντίθεση με κάποιους τουρίστες που μοιράζονται μια κολοκυθάκια στα 3.
Αυτό από ποιους γίνεται ? Από το 80% που είναι στο όριο της πείνας ? 
Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε. Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. 
Peace.

Όλα θα βρουν το δρόμο τους…. και μαζί με αυτά και η αγορά αυτοκινήτου. 
Καλό βραδυ 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζουμε και στην εξίσωση και την εκτοξευμένη φοροδιαφυγή και μια χαρά ερμηνεύονται πολλά νούμερα σε πολλούς κλάδους.

Ειδικό οικονομικό case study η χώρα από μόνη της.

Επί των πωλήσεων αυτοκινήτων, με μέση ηλικία στόλου περίπου στα 16 έτη, είναι αναμενόμενο να αρχίσουμε να αποτυπώνουμε αύξηση πωλήσεων (αυτή είναι πάντα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά), γιατί «δεν πάει άλλο» να συντηρείς ένα σαράβαλο από ένα σημείο και πέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Εδώ ας μου επιτραπεί να σχολιάσω μονο, το λογικό άλμα. 
Δεν είναι το 2% που αγόρασε όχημα. Η συμμετέχοντες στην αγορά αυτοκινήτου δεν είναι το σύνολο του πληθυσμού της χώρας.

Με το ίδιο τρόπο που όλοι που δεν εργάζονται δεν κατατάσσονται στους ανέργους.
Ο παππούς των 78 ετών δεν κατατάσσεται  στους ανέργους. Ούτε ο μαθητής των 15 ετών.  Ανεργος είναι,  αυτός που θέλει και μπορεί να εργαστεί, αλλά δεν βρίσκει δουλειά.  
Έτσι λοιπόν το σύνολο της αγοράς Καινούργιου αυτοκινήτου είναι αυτοί που θέλουν και μπορούν να αγοράσουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο.  
Όχι ολόκληρος ο πληθυσμός. Θεωρώ  ότι η αγορά έχει ένα μέγεθος των 700.000 περίπου. 

Άρα το 2% γίνεται πολύ μεγαλύτερο. 
Και φυσικά το 1%  που ενδεχομένως αγόρασε αυτοκίνητο με τιμή μεγαλύτερη των € 30.000

Επαναλαμβάνω, δεν λέω ότι η χώρα στην πλειοψηφία της κατοικείται από εκατομυριούχους, αλλά να υποστηρίζουμε το εντελώς αντίθετο, είναι νομίζω λάθος. 
Σε άλλο post σας εσείς υποστηρίζετε ότι σε τραπέζι Ελλήνων σε ταβερνα δεν υπάρχει χώρος στο τραπέζι ούτε για αστείο, σε αντίθεση με κάποιους τουρίστες που μοιράζονται μια κολοκυθάκια στα 3.
Αυτό από ποιους γίνεται ? Από το 80% που είναι στο όριο της πείνας ? 
Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε. Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. 
Peace.

Όλα θα βρουν το δρόμο τους…. και μαζί με αυτά και η αγορά αυτοκινήτου. 
Καλό βραδυ 

Διαβασε το ποστ μου πιο πανω. Εβαλα ως οδηγους τα 6 εκατομμυρια της χωρας οχι ολο τον πληθυσμο. Δηλαδη 140 χιλιαδες/6000000 ειναι το 2.33333%. Και εγραψα κιολας οτι αν βαλω στο συνολο βγαινει κατω στο 1.5%. Αρα δεν ειναι μεγαλυτερο απο οσο αναφεραμε μακαρι να ηταν. Το 50% ειναι με 20ετιας και ενα 30% ισως εχει 15ετιας το υπολοιπο 20% παιζει με 5ετιας και καινουργια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει παρά πολύ μαύρο χρήμα στην χώρα, ακόμα οι παλαιότερες γενιές ( γονείς - παππούδες ) συντηρούν τις νέες. Όλοι κλαίγονται αλλά υπάρχει "λίπος" από πίσω απλά πλέον μπαίνουν σε κάθε οικογένεια λιγότερα από όσα βγαίνουν γι'αυτό και συντηρείται η κλαψα.

Μένω σε μικρή επαρχιακή-αγροτικη πόλη και αυτό βλέπω. Σίγουρα σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη υπάρχουν μεγαλύτερες δυσκολίες από αυτά που ακούω.

Όσο για τα αυτοκίνητα όντως οι τιμές ειναι εξωφρενικές και αστείες. Ναι μεν βάση του πληθυσμού ενα 2.3% αγόρασε αυτοκίνητο αλλά όπως έγραψε και ένα άλλο μέλος δεν είναι όλος ο πληθυσμός εν δυνάμει αγοραστής αυτοκινήτου αλλά βάση ερευνών κυρίως οι ηλικίες 25-55, οπότε το 2.3% εκτοξεύεται. Και αυτό είναι μονο για φέτος, αν προσθέσουμε και τα τελευταία 5 έτη είναι σχετικά μεγάλο το ποσοστό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως θεωρώ ότι η και καλά αυξημένη ζήτηση είναι κυρίως προκλητη. 

Οι εταιρείες λόγω κοβιντ μπήκαν πολύ μέσα με αποτέλεσμα να αυξήσουν αδικαιολόγητα τις τιμές ώστε να μετριάσουν την χασουρα. Η δικαιολογία για όλη αυτή την αισχροκέρδεια είναι η και καλά αυξημένη ζήτηση. Δηλαδή εν μέσω τέτοιας ακρίβειας προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι καταναλωτές σκίζονται για το ποιος θα πρωτοσκασει 30.000 για Peugeot...

Και σας παραθέτω τμήμα άρθρου των 4 τροχών σχετικά με τις ταξινομήσεις τα "καλά" χρόνια...

Χαρακτηριστικά, το 2010 πουλήθηκαν 141.499 μονάδες, όταν ο μέσος όρος τις χρονιές 2004-2009 ήταν 265.796 μονάδες. Το 2012 ήταν η χρονιά αρνητικό ορόσημο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς έφθασε στο ναδίρ με 58.482 μονάδες.

 

Κάνοντας μια μικρή ιστορική αναδρομή, τη δεκαετία 1990-1999, η αγορά είχε πάνω από 160.000 πωλήσεις (M.O.)

Ολόκληρο το άρθρο https://www.google.com/amp/s/www.4troxoi.gr/agora/i-elliniki-agora-aytokinitoy-tin-10etia-tis-krisis-2010-2019/amp/

Τον τελευταίο μήνα με την έλευση του Κινέζου MG σε ευρωπαϊκό έδαφος έχω παρατήσει ότι όλες οι αντιπροσωπείες άρχισαν τις προσφορές.

Audi με άτοκη χρηματοδότηση, VW με 3.9 σταθερό επιτόκιο, Nissan με γενναίες εκπτώσεις, Peugeot και αυτά με έκπτωση..Leon στα 19.000.. και φαντάζομαι και άλλα τα οποία δεν πρόλαβα να τα δω.

Μέσα στη χρονιά περιμένουμε απόβαση κ άλλων φθηνών Κινέζων στην ευρωπαϊκή ήπειρο και τότε ελπίζω να πάρουν το μήνυμα και να ξαναριξουν τις τιμές εκεί που πρέπει...

Δηλαδή ρε μάγκες τρελαινομαι να βλέπω Kia stonic κοντά στα 19.000 όταν 3 χρόνια πρίν ήταν στα 13.000 ....

Αν συνεχίσει έτσι το πράγμα κ εγώ συνειδητά δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ καινούριο αυτοκίνητο...

 

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...