Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 10 ώρες πριν, Black Demis είπε προσιτά ηλεκτρικά (χωρίς να βγουν νέες τεχνολογίες στης μπαταρίες) μόνο με έναν τρόπο θα μπορουν να υπαρχουν μικρά οχήματα τύπου smart η εκεί κοντά με μικρή μπαταρια με αυτονομία +/- 100 120 χιλομετρα max και κόστος 20κ αυτα τα αμαξια δεν ειναι σε θέση να αντικαταστήσουν σχεδόν τπτ που κυκλοφορεί αυτή την στηγμη στην αγορά (ακομη και στο smart) θα επιλεξει καποιος τέτοιο αμάξι μόνο και μονο για χρηση μεσα στην πολη και να εχει φόρτιση σπίτι του (δλδ να έχει πολυτέλεια να έχει δικό του parking και να ειναι δεύτερο αμάξι του ) π Περα του οτι συνεχεια πεφτουν οι τιμες ανα kwh στις μπαταριες, ο ανταγωνισμος πλεον ριχνει τις τιμες. Τα αμαξια καναν ενα peak στις τιμες περσι-φετος, αλλα τωρα βλεπω πεφτουν οι τιμες και στα ηλεκτρικα, και στα συμβατικα με ψιλοπροσφορες του τυπου -1200 ευρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexiosdimitriadis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 12 hours ago, Black Demis said: θα επιλεξει καποιος τέτοιο αμάξι μόνο και μονο για χρηση μεσα στην πολη και να εχει φόρτιση σπίτι του (δλδ να έχει πολυτέλεια να έχει δικό του parking και να ειναι δεύτερο αμάξι του ) Δεν είναι πάντα απαραίτητο να έχεις δική σου φόρτιση γιατί ακόμα και με φόρτιση έξω μπορεί να συμφέρει αν υπάρχει κοντά στο σπίτι σου φορτιστής αργός a/c 11kW σαν αυτούς που έχουν στα super market. Για παράδειγμα εγώ μέσα στην πόλη έχω κατανάλωση 12.1 kWh/100 km με το Tesla M3 SR. Αυτό με φόρτιση σε dei-blue είναι 12.1*0.45 = 5.44€/100km. Ένα αντίστοιχo θερμικό με full γέμισμα θα ήθελε για 550 χιλιόμετρα 60-70 ευρώ (6l/100km, 2€/lt). Ενώ ακόμα και με φόρτιση έξω ξοδεύω τα μισά λεφτά 30€. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
revolver1990 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Περιμένω να παραλάβω αυτόν τον μήνα. Αν θέλω να μάθω σε ποιο στάδιο της παραγωγής είναι το αμάξι τι πρέπει να ρωτήσω την αντιπροσωπία? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 50 λεπτά πριν, revolver1990 είπε Περιμένω να παραλάβω αυτόν τον μήνα. Αν θέλω να μάθω σε ποιο στάδιο της παραγωγής είναι το αμάξι τι πρέπει να ρωτήσω την αντιπροσωπία? Αν ειναι να παραλαβεις αυτο το μηνα, εχει παραχθει το αμαξι. Απλα ρωτα που βρισκεται . Στο δρομο? Σε κανα λιμανι? Στο τελωνειο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 3 hours ago, Ntinaras said: Περα του οτι συνεχεια πεφτουν οι τιμες ανα kwh στις μπαταριες, ο ανταγωνισμος πλεον ριχνει τις τιμες. Τα αμαξια καναν ενα peak στις τιμες περσι-φετος, αλλα τωρα βλεπω πεφτουν οι τιμες και στα ηλεκτρικα, και στα συμβατικα με ψιλοπροσφορες του τυπου -1200 ευρω. Οσο φτιάχνονται από αυτό που φτιάχνονται μεγάλη πτώση μην περιμένεις μάλιστα αν ανέβει η ζήτηση θα ανέβει και η τημη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
revolver1990 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 23 λεπτά πριν, 2MM είπε Αν ειναι να παραλαβεις αυτο το μηνα, εχει παραχθει το αμαξι. Απλα ρωτα που βρισκεται . Στο δρομο? Σε κανα λιμανι? Στο τελωνειο ? Μου είχαν πει ότι αρχές αυτού του μήνα θα παραχθεί και ότι θα το έχω στο τέλος. Περίπου 20 μέρες για μεταφορά, τελωνείο κτλ. Πχ να ζητήσω αριθμό πλαισίου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, alexiosdimitriadis said: Δεν είναι πάντα απαραίτητο να έχεις δική σου φόρτιση γιατί ακόμα και με φόρτιση έξω μπορεί να συμφέρει αν υπάρχει κοντά στο σπίτι σου φορτιστής αργός a/c 11kW σαν αυτούς που έχουν στα super market. Για παράδειγμα εγώ μέσα στην πόλη έχω κατανάλωση 12.1 kWh/100 km με το Tesla M3 SR. Αυτό με φόρτιση σε dei-blue είναι 12.1*0.45 = 5.44€/100km. Ένα αντίστοιχo θερμικό με full γέμισμα θα ήθελε για 550 χιλιόμετρα 60-70 ευρώ (6l/100km, 2€/lt). Ενώ ακόμα και με φόρτιση έξω ξοδεύω τα μισά λεφτά 30€. Στα φτινα δεν παίζει να έχει supercharger στα φτινα θα χαλάς την μερα σου και την ψυχολογία σε κάθε charging station Model 3 δεν έχει Καμί μα καμία σχέση με τα φτινα αυτοκινιτα ούτε καν κοντά δεν είναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 13 λεπτά πριν, revolver1990 είπε Μου είχαν πει ότι αρχές αυτού του μήνα θα παραχθεί και ότι θα το έχω στο τέλος. Περίπου 20 μέρες για μεταφορά, τελωνείο κτλ. Πχ να ζητήσω αριθμό πλαισίου? Αν παραχθει τωρα, δε νομιζω οτι θα το παραλαβεις τοσο συντομα. Υπολογισε 1,5 μηνα , δλδ παμε για μεσα Νοεμβρη για να το παρεις στα χερια σου. Ξαναρωτα εκει που το παραγγειλες . Αν εχει φτιαχτει ισως μπορουν να σου πουν και τον αριθμο πλαισιου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 2 ώρες πριν, revolver1990 είπε Μου είχαν πει ότι αρχές αυτού του μήνα θα παραχθεί και ότι θα το έχω στο τέλος. Περίπου 20 μέρες για μεταφορά, τελωνείο κτλ. Πχ να ζητήσω αριθμό πλαισίου? Περιμένεις καινούργιο ηλεκτρικό; Καλορίζικο όταν το πάρεις, να γράψεις εδώ εντυπώσεις σε σχέση με τα συμβατικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε Δεν είναι πάντα απαραίτητο να έχεις δική σου φόρτιση γιατί ακόμα και με φόρτιση έξω μπορεί να συμφέρει αν υπάρχει κοντά στο σπίτι σου φορτιστής αργός a/c 11kW σαν αυτούς που έχουν στα super market. Για παράδειγμα εγώ μέσα στην πόλη έχω κατανάλωση 12.1 kWh/100 km με το Tesla M3 SR. Αυτό με φόρτιση σε dei-blue είναι 12.1*0.45 = 5.44€/100km. Ένα αντίστοιχo θερμικό με full γέμισμα θα ήθελε για 550 χιλιόμετρα 60-70 ευρώ (6l/100km, 2€/lt). Ενώ ακόμα και με φόρτιση έξω ξοδεύω τα μισά λεφτά 30€. για να ακριβολογουμε, εαν το συγκρινεις με το Octavia gtec καις περισσότερο... οποτε ναι υπαρχει θερμικο πιο οικονομικό... και δεν ειναι το μονο... Εκει εχουμε 4 kg CNG μεσο ορο (παιζουν καποιοι πολυ χαμηλοτερα) επι 1,07 το κιλό, αρα καπου 4.30€/100 χλμ με γεμισμα εντος 3 λεπτων... edit: εαν εχεις φβ κ τσαμπα φορτιση αλλαζει το πραγμα, αλλα εαν πληρωνεις δεν αξιζει Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2023 από paylidis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexiosdimitriadis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 29 minutes ago, paylidis said: για να ακριβολογουμε, εαν το συγκρινεις με το Octavia gtec καις περισσότερο... οποτε ναι υπαρχει θερμικο πιο οικονομικό... και δεν ειναι το μονο... Εκει εχουμε 4 kg CNG μεσο ορο (παιζουν καποιοι πολυ χαμηλοτερα) επι 1,07 το κιλό, αρα καπου 4.30€/100 χλμ με γεμισμα εντος 3 λεπτων... edit: εαν εχεις φβ κ τσαμπα φορτιση αλλαζει το πραγμα, αλλα εαν πληρωνεις δεν αξιζει οπότε αν η kWh κόστιζε 0.35€ το Tesla θα ήταν οικονομικότερο σε σχέση με Skoda Octavia CNG. Ενδιαφέρον. (Γράφω πάντα για αυτούς που δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ και οικιακό φορτιστή αλλά υπάρχει κοντά κάποιο supermarket με φορτιστή ac όπου θα μπορούσαν να το αφήσουν την νύχτα να φορτίσει) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 42 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε οπότε αν η kWh κόστιζε 0.35€ το Tesla θα ήταν οικονομικότερο σε σχέση με Skoda Octavia CNG. Ενδιαφέρον. (Γράφω πάντα για αυτούς που δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ και οικιακό φορτιστή αλλά υπάρχει κοντά κάποιο supermarket με φορτιστή ac όπου θα μπορούσαν να το αφήσουν την νύχτα να φορτίσει) Ναι σαφώς. Ομοίως αν πέσει ξανά στο cng στα 0.83 ή αν υπολογίσεις τις καταναλώσεις που καταφέρνουν κάποιοι με αυτοματο (2.7-2.8/100), τότε ξαναγίνεται πιο συμφέρον το gtec Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 40 λεπτά πριν, paylidis είπε Ναι σαφώς. Ομοίως αν πέσει ξανά στο cng στα 0.83 ή αν υπολογίσεις τις καταναλώσεις που καταφέρνουν κάποιοι με αυτοματο (2.7-2.8/100), τότε ξαναγίνεται πιο συμφέρον το gtec πολυ καλο το gtec αλλα ακριβο και 5 πρατηρια σε ολη τη χωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexiosdimitriadis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 19 minutes ago, paylidis said: Ναι σαφώς. Ομοίως αν πέσει ξανά στο cng στα 0.83 ή αν υπολογίσεις τις καταναλώσεις που καταφέρνουν κάποιοι με αυτοματο (2.7-2.8/100), τότε ξαναγίνεται πιο συμφέρον το gtec στα 2.7-2.8€/100km CNG θα έπρεπε η kWh να κοστίζει 0.23€ για να συμφέρει το Tesla έναντι του skoda octavia CNG (Αυτή είναι η οικιακή τιμή κατα μέσο όρο περίπου). Θα μπορούσε στο μέλλον η τιμή να φτάσει εκεί σε δημόσιους φορτιστές αν το ποσοστό παραγωγής από φωτοβολταικά/ανεμογεννήτριες ανέβαινε και άλλο στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Αυτή είναι η τάση πάντως όπως όλα δείχνουν. Προς το παρόν, για όποιον ποντάρει ότι στο μέλλον το κόστος του ρεύματος θα μειωθεί και το κόστος των μη ανανεώσιμων πηγών όπως το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο θα αυξηθεί, το Tesla είναι μια πολύ συμφέρουσα επιλογή. Σημαντικά μειωμένο κόστος ακόμα και με φόρτιση έξω. Από καθαρά οικονομική άποψη, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τα πλεονεκτήματα της χρήσης ηλεκτρικών έναντι των θερμικών, συμφωνούμε ότι προς το παρόν το φυσικό αέριο είναι καλύτερη λύση. Όπως επίσης και το ποδήλατο για ορισμένες περιπτώσεις ή ακόμα και το λεωφορείο ή το περπάτημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, alexiosdimitriadis είπε Προς το παρόν, για όποιον ποντάρει ότι στο μέλλον το κόστος του ρεύματος θα μειωθεί οποιος πονταρει εκει ειναι τρελλος. ρευμα κατω απο 0.40 σε ιδιωτικο δικτυο δεν παιζει να δουμε. με το ζορι θα το δουμε σπιτι μας οπως πανε τα πραγματα. οταν το ρευμα θα ειναι πιο φθηνο απο το φυσικο αεριο το οκταβια θα εχει βγαλει τα λεφτα του 2 φορες. τεσλα παιρνεις γιατι εχει επιδοσεις. ηλεκτρικο αργο παιρνεις γιατι απλα εχεις λεφτα και θες να κανεις χαβαλε. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις