Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Black Demis είπε

προσιτά ηλεκτρικά (χωρίς να βγουν νέες τεχνολογίες στης μπαταρίες) μόνο με έναν τρόπο θα μπορουν να υπαρχουν
μικρά οχήματα τύπου smart η εκεί κοντά με μικρή μπαταρια με αυτονομία +/- 100 120 χιλομετρα max και κόστος 20κ

αυτα τα αμαξια δεν ειναι σε θέση να αντικαταστήσουν σχεδόν τπτ που κυκλοφορεί αυτή την στηγμη στην αγορά (ακομη και στο smart)
θα επιλεξει καποιος τέτοιο αμάξι μόνο και μονο για χρηση μεσα στην πολη και να εχει φόρτιση σπίτι του (δλδ να έχει πολυτέλεια να έχει δικό του parking και να ειναι δεύτερο αμάξι του )

π

Περα του οτι συνεχεια πεφτουν οι τιμες ανα kwh στις μπαταριες, ο ανταγωνισμος πλεον ριχνει τις τιμες.

Τα αμαξια καναν ενα peak στις τιμες περσι-φετος, αλλα τωρα βλεπω πεφτουν οι τιμες και στα ηλεκτρικα, και στα συμβατικα με ψιλοπροσφορες του τυπου -1200 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 hours ago, Black Demis said:

θα επιλεξει καποιος τέτοιο αμάξι μόνο και μονο για χρηση μεσα στην πολη και να εχει φόρτιση σπίτι του (δλδ να έχει πολυτέλεια να έχει δικό του parking και να ειναι δεύτερο αμάξι του )

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να έχεις δική σου φόρτιση γιατί ακόμα και με φόρτιση έξω μπορεί να συμφέρει αν υπάρχει κοντά στο σπίτι σου φορτιστής αργός a/c 11kW σαν αυτούς που έχουν στα super market. Για παράδειγμα εγώ μέσα στην  πόλη έχω κατανάλωση 12.1 kWh/100 km με το Tesla M3 SR. Αυτό με φόρτιση σε dei-blue είναι 12.1*0.45 = 5.44€/100km. Ένα αντίστοιχo θερμικό με full γέμισμα θα ήθελε για 550 χιλιόμετρα 60-70 ευρώ (6l/100km, 2€/lt). Ενώ ακόμα και με φόρτιση έξω ξοδεύω τα μισά λεφτά 30€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω να παραλάβω αυτόν τον μήνα. Αν θέλω να μάθω σε ποιο στάδιο της παραγωγής είναι το αμάξι τι πρέπει να ρωτήσω την αντιπροσωπία? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, revolver1990 είπε

Περιμένω να παραλάβω αυτόν τον μήνα. Αν θέλω να μάθω σε ποιο στάδιο της παραγωγής είναι το αμάξι τι πρέπει να ρωτήσω την αντιπροσωπία? 

Αν ειναι να παραλαβεις αυτο το μηνα, εχει παραχθει το αμαξι. Απλα ρωτα που βρισκεται . Στο δρομο? Σε κανα λιμανι? Στο τελωνειο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Ntinaras said:

Περα του οτι συνεχεια πεφτουν οι τιμες ανα kwh στις μπαταριες, ο ανταγωνισμος πλεον ριχνει τις τιμες.

Τα αμαξια καναν ενα peak στις τιμες περσι-φετος, αλλα τωρα βλεπω πεφτουν οι τιμες και στα ηλεκτρικα, και στα συμβατικα με ψιλοπροσφορες του τυπου -1200 ευρω.

Οσο φτιάχνονται από αυτό που φτιάχνονται μεγάλη πτώση μην περιμένεις μάλιστα αν ανέβει η ζήτηση θα ανέβει και η τημη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, 2MM είπε

Αν ειναι να παραλαβεις αυτο το μηνα, εχει παραχθει το αμαξι. Απλα ρωτα που βρισκεται . Στο δρομο? Σε κανα λιμανι? Στο τελωνειο ?

Μου είχαν πει ότι αρχές αυτού του μήνα θα παραχθεί και ότι θα το έχω στο τέλος. Περίπου 20 μέρες για μεταφορά, τελωνείο κτλ.

Πχ να ζητήσω αριθμό πλαισίου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, alexiosdimitriadis said:

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να έχεις δική σου φόρτιση γιατί ακόμα και με φόρτιση έξω μπορεί να συμφέρει αν υπάρχει κοντά στο σπίτι σου φορτιστής αργός a/c 11kW σαν αυτούς που έχουν στα super market. Για παράδειγμα εγώ μέσα στην  πόλη έχω κατανάλωση 12.1 kWh/100 km με το Tesla M3 SR. Αυτό με φόρτιση σε dei-blue είναι 12.1*0.45 = 5.44€/100km. Ένα αντίστοιχo θερμικό με full γέμισμα θα ήθελε για 550 χιλιόμετρα 60-70 ευρώ (6l/100km, 2€/lt). Ενώ ακόμα και με φόρτιση έξω ξοδεύω τα μισά λεφτά 30€.

Στα φτινα δεν παίζει να έχει supercharger στα φτινα θα χαλάς την μερα σου και την ψυχολογία σε κάθε charging station

 

Model 3 δεν έχει Καμί μα καμία σχέση με τα φτινα αυτοκινιτα ούτε καν κοντά δεν είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, revolver1990 είπε

Μου είχαν πει ότι αρχές αυτού του μήνα θα παραχθεί και ότι θα το έχω στο τέλος. Περίπου 20 μέρες για μεταφορά, τελωνείο κτλ.

Πχ να ζητήσω αριθμό πλαισίου?

Αν παραχθει τωρα, δε νομιζω οτι θα το παραλαβεις τοσο συντομα. Υπολογισε 1,5 μηνα , δλδ παμε για μεσα Νοεμβρη για να το παρεις στα χερια σου.  Ξαναρωτα εκει που το παραγγειλες . Αν εχει φτιαχτει ισως μπορουν να σου πουν και τον αριθμο πλαισιου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, revolver1990 είπε

Μου είχαν πει ότι αρχές αυτού του μήνα θα παραχθεί και ότι θα το έχω στο τέλος. Περίπου 20 μέρες για μεταφορά, τελωνείο κτλ.

Πχ να ζητήσω αριθμό πλαισίου?

Περιμένεις καινούργιο ηλεκτρικό; Καλορίζικο όταν το πάρεις, να γράψεις εδώ εντυπώσεις σε σχέση με τα συμβατικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να έχεις δική σου φόρτιση γιατί ακόμα και με φόρτιση έξω μπορεί να συμφέρει αν υπάρχει κοντά στο σπίτι σου φορτιστής αργός a/c 11kW σαν αυτούς που έχουν στα super market. Για παράδειγμα εγώ μέσα στην  πόλη έχω κατανάλωση 12.1 kWh/100 km με το Tesla M3 SR. Αυτό με φόρτιση σε dei-blue είναι 12.1*0.45 = 5.44€/100km. Ένα αντίστοιχo θερμικό με full γέμισμα θα ήθελε για 550 χιλιόμετρα 60-70 ευρώ (6l/100km, 2€/lt). Ενώ ακόμα και με φόρτιση έξω ξοδεύω τα μισά λεφτά 30€.

για να ακριβολογουμε, εαν το συγκρινεις με το Octavia gtec καις περισσότερο... οποτε ναι υπαρχει θερμικο πιο οικονομικό... και δεν ειναι το μονο...

Εκει εχουμε 4 kg CNG μεσο ορο (παιζουν καποιοι πολυ χαμηλοτερα) επι 1,07 το κιλό, αρα καπου 4.30€/100 χλμ με γεμισμα εντος 3 λεπτων...

 

edit: εαν εχεις φβ κ τσαμπα φορτιση αλλαζει το πραγμα, αλλα εαν πληρωνεις δεν αξιζει

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, paylidis said:

για να ακριβολογουμε, εαν το συγκρινεις με το Octavia gtec καις περισσότερο... οποτε ναι υπαρχει θερμικο πιο οικονομικό... και δεν ειναι το μονο...

Εκει εχουμε 4 kg CNG μεσο ορο (παιζουν καποιοι πολυ χαμηλοτερα) επι 1,07 το κιλό, αρα καπου 4.30€/100 χλμ με γεμισμα εντος 3 λεπτων...

 

edit: εαν εχεις φβ κ τσαμπα φορτιση αλλαζει το πραγμα, αλλα εαν πληρωνεις δεν αξιζει

οπότε αν η kWh κόστιζε 0.35€ το Tesla θα ήταν οικονομικότερο σε σχέση με Skoda Octavia CNG. Ενδιαφέρον.

(Γράφω πάντα για αυτούς που δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ και οικιακό φορτιστή αλλά υπάρχει κοντά κάποιο supermarket  με φορτιστή ac όπου θα μπορούσαν να το αφήσουν την νύχτα να φορτίσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

οπότε αν η kWh κόστιζε 0.35€ το Tesla θα ήταν οικονομικότερο σε σχέση με Skoda Octavia CNG. Ενδιαφέρον.

(Γράφω πάντα για αυτούς που δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ και οικιακό φορτιστή αλλά υπάρχει κοντά κάποιο supermarket  με φορτιστή ac όπου θα μπορούσαν να το αφήσουν την νύχτα να φορτίσει)

Ναι σαφώς. Ομοίως αν πέσει ξανά στο cng στα 0.83 ή αν υπολογίσεις τις καταναλώσεις που καταφέρνουν κάποιοι με αυτοματο (2.7-2.8/100), τότε ξαναγίνεται πιο συμφέρον το gtec ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ναι σαφώς. Ομοίως αν πέσει ξανά στο cng στα 0.83 ή αν υπολογίσεις τις καταναλώσεις που καταφέρνουν κάποιοι με αυτοματο (2.7-2.8/100), τότε ξαναγίνεται πιο συμφέρον το gtec ;) 

πολυ καλο το gtec αλλα ακριβο και 5 πρατηρια σε ολη τη χωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, paylidis said:

Ναι σαφώς. Ομοίως αν πέσει ξανά στο cng στα 0.83 ή αν υπολογίσεις τις καταναλώσεις που καταφέρνουν κάποιοι με αυτοματο (2.7-2.8/100), τότε ξαναγίνεται πιο συμφέρον το gtec ;) 

στα 2.7-2.8€/100km CNG θα έπρεπε η kWh να κοστίζει 0.23€ για να συμφέρει το Tesla έναντι του skoda octavia CNG (Αυτή είναι η οικιακή τιμή κατα μέσο όρο περίπου). Θα μπορούσε στο μέλλον η τιμή να φτάσει εκεί σε δημόσιους φορτιστές αν το ποσοστό παραγωγής από φωτοβολταικά/ανεμογεννήτριες  ανέβαινε και άλλο στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Αυτή είναι η τάση πάντως όπως όλα δείχνουν.

Προς το παρόν, για όποιον ποντάρει ότι στο μέλλον το κόστος του ρεύματος θα μειωθεί και το κόστος των μη ανανεώσιμων πηγών όπως το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο θα αυξηθεί, το Tesla είναι μια πολύ συμφέρουσα επιλογή. Σημαντικά μειωμένο κόστος ακόμα και με φόρτιση έξω.

Από καθαρά οικονομική άποψη, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τα πλεονεκτήματα της χρήσης ηλεκτρικών έναντι των θερμικών, συμφωνούμε ότι προς το παρόν το φυσικό αέριο είναι καλύτερη λύση. Όπως επίσης και το ποδήλατο για ορισμένες περιπτώσεις ή ακόμα και το λεωφορείο ή το περπάτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, alexiosdimitriadis είπε

Προς το παρόν, για όποιον ποντάρει ότι στο μέλλον το κόστος του ρεύματος θα μειωθεί

οποιος πονταρει εκει ειναι τρελλος. ρευμα κατω απο 0.40 σε ιδιωτικο δικτυο δεν παιζει να δουμε. με το ζορι θα το δουμε σπιτι μας οπως πανε τα πραγματα. οταν το ρευμα θα ειναι πιο φθηνο απο το φυσικο αεριο το οκταβια θα εχει βγαλει τα λεφτα του 2 φορες. τεσλα παιρνεις γιατι εχει επιδοσεις. ηλεκτρικο αργο παιρνεις γιατι απλα εχεις λεφτα και θες να κανεις χαβαλε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...